Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Brak mocy audi a4 b6 1.9 tdi 130km


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Od jakiegoś czasu zauważyłem ze samochód stracił moc, mianowicie rusza ładnie ale przy ok 2500 obrotów dalej nie ma siły ciągnąć komputer nic nie pokazał 

predkość vmax 140km/h 

Audi a4 b6 1.9tdi 130km 2004r kombi 

Opublikowano

Spróbuj odpiąć przepływomierz i zobacz czy coś się zmieni.

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
21 godzin temu, rogigor napisał:

Spróbuj odpiąć przepływomierz i zobacz czy coś się zmieni.

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
 

Nic sie nie zmieniło tylko błąd wyskoczył 

Opublikowano

a jak straci moc i go zgasisz i odpalisz to znów do 2500 jedzie i potem traci moc?

Opublikowano (edytowane)
20 godzin temu, wyzyk83 napisał:

a jak straci moc i go zgasisz i odpalisz to znów do 2500 jedzie i potem traci moc?

Jak zgasze i odpale to jest nadal to samo zamówiłem filtr paliwa zobzczymy wyczuwam ze on tak jak by chciał a nie moze w wtorek wymienie filtr paliwa i wyczyszcze EGR napisze jakie efekt 

mógł byś mi wysłać zdjecie albo coś ze bym wiedział jaką skrzynie powinienem miec do tego modelu?

 

Edytowane przez gubi132
Opublikowano

chodzi ci o skrzynie biegów?

AVF występował albo multitronic albo 6 biegów w manualu

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

najlepiej jakbyś logi zrobił to by od razu było widać gdzie jest problem

Opublikowano (edytowane)
5 godzin temu, wyzyk83 napisał:

chodzi ci o skrzynie biegów?

AVF występował albo multitronic albo 6 biegów w manualu

Na ubezpieczeniu mam wpisane AUDI A4 1.9 TDI Kat. 8E Multitronic 

Pytam o skrzynie bo mam chyba inna zamontowana niż powinienem mieć, ja 

mam 6 biegowa manualna 

 

Edytowane przez gubi132
Opublikowano

może padł multi i ktoś zmienił na manuala

Opublikowano

Niekoniecznie. Pewnie podczas zawierania umowy ubezpieczenia agent źle zaznaczył stąd inna skrzynia w umowie. 

Opublikowano
2 godziny temu, wyzyk83 napisał:

może padł multi i ktoś zmienił na manuala

ja miałem jakiś czas temu problem bo mi poduszka od skrzyni biegów pekła i okazało się ze ta co tam jest była przyczepiona na 2 śruby a nie na 3 bo do trzeciej nie ma do czego przykrecic  i wniosek z tego ze to jest inna skrzynia ale jak by była od multictonika to by była inna poduszka taka od tyłu przykrecana a ta jaet normalna na 3 śruby a teraz mama przykrecona na 2 nie wiem czy poprzedni właściciel coś kombinował czy go ktoś oszukał mam namyśli jakiegoś mechanika nie mam jak tego sprawdzic 

 

ale teraz mam problem z tym brakiem mocy ona jak stoi np dzien ta na drugi to wogule mocy nie stała od wczoraj cały dzien jak dziś odpaliłem to strasznie kopciła ale na biało przynu nie ubyło a mocy brawie wogule nie miała...... chyba kupiłem sobie skarbonkę dlatego pisze tu na forum o jakieś propozycje zeby nie wydawac znowu kupe pieniedzy myslałem ze jest z niom wszystko w porzadku jak ja sprawdzalem okazalo sie ze lozyska sa do wymiany i zawieszenie to wmienilem wydalem na to 1500zl ale to sie zuzywa wiec trzeba bylo potem stracila ta moc tak jak pisalem na poczatku nastepnie ta poduszka od skrzyni i tak coraz wiecej tego kupilem taka jak byla za 200zl i zalozylem ale tak byc nie moze teraz bym chcial odzyskac moc samochodu a potem zajme sie ta skrzynia 

 

Opublikowano
10 godzin temu, wyzyk83 napisał:

najlepiej jakbyś logi zrobił to by od razu było widać gdzie jest problem

komputer tylko pokazał poduszke pod silnikiem 

Opublikowano (edytowane)

Pojechałem dziś jeszcze raz na komputer

pokazał poduszkę silnika 

problem z ciscienię doładowania

 

stwierdzili ze to poduszka obniża moc bo jest wybita albo zawór mierzący ciśnienie albo któryś z wąż od turbiny jest uszkodzony albo turbina 

ps; strasznie kopci szarpie i brak mocy bardzo duży 

Edytowane przez gubi132
Opublikowano

zmień kolego mechaników

ty masz logi zrobić na kompie a nie błędy z czytać

po logach wszystko wyjdzie co go boli

prawdopodobnie ci stoją łopatki w turbinie ale bez logów nikt tego nie stwierdzi

na pewno ktoś z forum z twoich okolic ci pomorze i ci zrobi logi

Opublikowano

Odłączyłem czujnik od poduszki bez mian 

odłączylem czyjnik cisnienia nic nie pogoglo 

trzymalem go na duzych obrotach na podwurku wyplul czarna sadz i idzie lepiej na poczatku zrywny a jak osiagnie predkosc to juz n ier tera idzie do 140 ale chyba wydaje mi sie ze idzie dobrze dopuki sie nie za mocna trzensie silnik tera tak jak napoczatku pisalem do 2500obrotow 

co radzicie zebym pierwsze zrobil w nim?

Opublikowano

Zrób te logi!

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
6 minut temu, rogigor napisał:

Zrób te logi!

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
 

ok 

 

Opublikowano

Witam mnie również dopadł problem z brakiem mocy. ogółem samochód zachowuje się jak przy notlaufie ( które tez wchodzą ) ale czasem coś mu odbije i nagle zaczyna przyspieszać normalnie w różnych zakresach obrotów ale raczej powyżej 2 tys. Wymienione są przewody od podciśnienia, sprawdzony zaworek zwrotny, wymieniony n75, sprawdziłem wszystkie połączenia na dolocie, rok temu wymieniony IC, pod gruszkę podłączałem strzykawkę i widać że sztanga chodzi swobodnie i podejrzewam przepływke ale zanim wydam niepotrzebnie kasę ( tak jak na n75) może po logach ktoś pomoże mi stwierdzić jej stan.

http://vaglogi.pl/log-000_jIXZZ.html

http://vaglogi.pl/log-001_8MwynJ7.html

http://vaglogi.pl/log-003_V514MaZ.html

http://vaglogi.pl/log-004_T7cMs.html

http://vaglogi.pl/log-008_B2jz9.html

http://vaglogi.pl/log-010_3HQ6F.html

http://vaglogi.pl/log-011_AODJaA.html

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...