jim8 Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Opublikowano 15 Kwietnia 2017 (edytowane) Witam, proszę o sprawdzenie logów zrobionych na Pb, przy wyższym zakresie obrotów dusi się, silnik nie wyrzuca żadnych błędów, czy coś można powiedzieć na podstawie tych logów? proszę o pomoc. http://vaglog.pl/log-002_033_115_hXneN5.html http://vaglog.pl/log-002_033_115_23KFoLp.html Edytowane 15 Kwietnia 2017 przez jim8
Łukasz13 Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Oba logi były na pb? bo wygląda jakby nie były, auto po programie, przepływka mało mierzy, jakiś problem z paliwem tez, więcej logów trzeba zrobić.
jim8 Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2017 (edytowane) tak oba byly na PB, chociaz na LPG zachowuje sie identycznie, po programie? czyli mapa wieksza niz oryginalne 150km? wstępnie przepływka padła?ok, w takim razie postaram sie dorzucic logi jak najszybciej, tylko czy na tych samych kanalach, czyli 002, 033, 115? Edytowane 15 Kwietnia 2017 przez jim8
Łukasz13 Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Wstępnie tak, auto ma program na więcej niż 150 km, przepływka pokazuje mniej niż w serii, trzeba sprawdzić czy nie ma nieszczelności w dolocie, no i logi ogarnac kanały 002+033, 115+118, 003+020, przed logami skasuj błedy nawet jak nic nie ma.
jim8 Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2017 hmm ciekawe ile ma podciągnięte, właśnie coś mi za dobrze jechało jak na 150km, ok dorzucę jak będzie możliwość zrobienia..
jim8 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2017 (edytowane) witam, przesyłam logi na podanych wcześniej kanałach, proszę o odpowiedź, czy można coś stwierdzić, jakieś nieprawidłowości? wymienilem przepływkę na inną używaną lecz oryginalną, ale nie wiele pomogło, nadal nie ma tego odejścia jak powinien mieć... http://vaglog.pl/log-003_020_gYt6Flt.html http://vaglog.pl/log-002_033_E99x9.html http://vaglog.pl/log-115_118_HwLA3.html Edytowane 22 Kwietnia 2017 przez jim8
adrian242424 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Auto ma ok 180-185KM , masz duże czasy wtrysków (26ms), masz problem z paliwem, słabe ciśnienie lub za mało wydajne wtryski, do tego masz dużą temperaturę w dolocie sprawdź czy masz kratkę z otworami przed IC.Wysłane z mojego HTC Desire 626 przy użyciu Tapatalka
jim8 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2017 (edytowane) ok dzięki, czy to może być zapchany filtr Pb także? tylko, że na LPG podobnie jeździ,e a powinna chyba lepiej jak są problemy na Pb, czy się myle? czy to chodzi o jakąś kratkę która ma kierować strumień powietrza na IC? Edytowane 22 Kwietnia 2017 przez jim8
Łukasz13 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Przeplywka jest chyba nawet ok, generalnie w tym momencie lepiej to chyba nie bedzie jechac, turbo kiepsko wstaje i dmucha, masz tam kata jeszcze?Wysłane z mojego HT6 przy użyciu Tapatalka
jim8 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2017 a nawet nie wiem musze zerknąć, tzn turbo się kończy? a co z tym paliwem?
Łukasz13 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Z paliwem nie jest zle, na seryjnych wtryskach tak wygladaja czasy wtrysku po programie.Wysłane z mojego HT6 przy użyciu Tapatalka
jim8 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2017 To co Łukasz proponujesz aby tu jeszcze dopiescic?
Łukasz13 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Zdejmij kata zobacz czy jest wklad czy nie jest zapchany, obejrzysz przy okazji strone goraca turbiny czy nie popekana.Wysłane z mojego HT6 przy użyciu Tapatalka
jim8 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Ok to sprawdze tego kata jak cos to go wypruje, tylko czy po tym zabiegu trzeba cos zmieniac w programie?
przem8 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Zamiast kata najlepiej wstawić dp, ale przy tych zabiegach wyłączenie sondy Cie nie ominie, a emulatory na dłuższą metę nie zdają egzaminu.
jim8 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Mozna to zrobic samemu jakos vagiem?
przem8 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 39 minut temu, jim8 napisał: Mozna to zrobic samemu jakos vagiem? Jakby to było takie proste to co poniektórzy fachowcy nie wołali by za to nawet 300zł
jim8 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Dobra zobacze wpierw tego kata, byc moze wypruty:-)
jim8 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Wczoraj miałem okazję przejechać się seatem leonem w wersji 180km, no i teoretycznie moja po programi także tyle ma, z tym, że ten seat moją audi rozrywa, ja rozumiem buda masa itp, ale z moją audi jest coś ewidentnie nie tak...moja tak pod 4 tyś dopiero czuć odejście tam już w okolicach 2 tyś czuć bylo turbinę, czy to rzeczywiście tylko ten kat pozostaje? może jakieś zaworki jeszcze posprawdzać? no chyba, że po logach można je zdiagnozować...
adrian242424 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Turbo późno u ciebie wstaje, dobrze widać to na wykresie, sprawdź czy nie masz zapchanego kata, możesz także sprawdzić szczelność dolotu, przy samym końcu zaczyna ci podbijać ciśnienie, możesz zerknąć do DV czy jest sprawne.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się