Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o sprawdzenie logów, dusi się na wyższych obrotach


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam, proszę o sprawdzenie logów zrobionych na Pb, przy wyższym zakresie obrotów dusi się, silnik nie wyrzuca żadnych błędów, czy coś można powiedzieć na podstawie tych logów? proszę o pomoc.

http://vaglog.pl/log-002_033_115_hXneN5.html

http://vaglog.pl/log-002_033_115_23KFoLp.html

Edytowane przez jim8
Opublikowano

Oba logi były na pb? bo wygląda jakby nie były, auto po programie, przepływka mało mierzy, jakiś problem z paliwem tez, więcej logów trzeba zrobić.

Opublikowano (edytowane)

tak oba byly na PB, chociaz na LPG zachowuje sie identycznie, po programie? czyli mapa wieksza niz oryginalne 150km? wstępnie przepływka padła?ok, w takim razie postaram sie dorzucic logi jak najszybciej, tylko czy na tych samych kanalach, czyli 002, 033, 115?

Edytowane przez jim8
Opublikowano

Wstępnie tak, auto ma program na więcej niż 150 km, przepływka pokazuje mniej niż w serii, trzeba sprawdzić czy nie ma nieszczelności w dolocie, no i logi ogarnac kanały 002+033, 115+118, 003+020, przed logami skasuj błedy nawet jak nic nie ma.

Opublikowano

hmm ciekawe ile ma podciągnięte, właśnie coś mi za dobrze jechało jak na 150km, ok dorzucę jak będzie możliwość zrobienia..

Opublikowano (edytowane)

witam, przesyłam logi na podanych wcześniej kanałach, proszę o odpowiedź, czy można coś stwierdzić, jakieś nieprawidłowości? wymienilem przepływkę na inną używaną lecz oryginalną, ale nie wiele pomogło, nadal nie ma tego odejścia jak powinien mieć...

http://vaglog.pl/log-003_020_gYt6Flt.html

http://vaglog.pl/log-002_033_E99x9.html

http://vaglog.pl/log-115_118_HwLA3.html

Edytowane przez jim8
Opublikowano

Auto ma ok 180-185KM , masz duże czasy wtrysków (26ms), masz problem z paliwem, słabe ciśnienie lub za mało wydajne wtryski, do tego masz dużą temperaturę w dolocie sprawdź czy masz kratkę z otworami przed IC.

Wysłane z mojego HTC Desire 626 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

ok dzięki, czy to może być zapchany filtr Pb także? tylko, że na LPG podobnie jeździ,e a powinna chyba lepiej jak są problemy na Pb, czy się myle? czy to chodzi o jakąś kratkę która ma kierować strumień powietrza na IC?

Edytowane przez jim8
Opublikowano

Przeplywka jest chyba nawet ok, generalnie w tym momencie lepiej to chyba nie bedzie jechac, turbo kiepsko wstaje i dmucha, masz tam kata jeszcze?

Wysłane z mojego HT6 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

a nawet nie wiem musze zerknąć, tzn turbo się kończy? a co z tym paliwem?

Opublikowano

Z paliwem nie jest zle, na seryjnych wtryskach tak wygladaja czasy wtrysku po programie.

Wysłane z mojego HT6 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

To co Łukasz proponujesz aby tu jeszcze dopiescic?

Opublikowano

Zdejmij kata zobacz czy jest wklad czy nie jest zapchany, obejrzysz przy okazji strone goraca turbiny czy nie popekana.

Wysłane z mojego HT6 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Ok to sprawdze tego kata jak cos to go wypruje, tylko czy po tym zabiegu trzeba cos zmieniac w programie?

Opublikowano

Zamiast kata najlepiej wstawić dp, ale przy tych zabiegach wyłączenie sondy Cie nie ominie, a emulatory na dłuższą metę nie zdają egzaminu.

Opublikowano

Mozna to zrobic samemu jakos vagiem?

 

Opublikowano
39 minut temu, jim8 napisał:

Mozna to zrobic samemu jakos vagiem?

 

Jakby to było takie proste to co poniektórzy fachowcy nie wołali by za to nawet 300zł

Opublikowano

Dobra zobacze wpierw tego kata, byc moze wypruty:-)

Opublikowano

Wczoraj miałem okazję przejechać się seatem leonem w wersji 180km, no i teoretycznie moja po programi także tyle ma, z tym, że ten seat moją audi rozrywa, ja rozumiem buda masa itp, ale z moją audi jest coś ewidentnie nie tak...moja tak pod 4 tyś dopiero czuć odejście tam już w okolicach 2 tyś czuć bylo turbinę, czy to rzeczywiście tylko ten kat pozostaje? może jakieś zaworki jeszcze posprawdzać? no chyba, że po logach można je zdiagnozować...

Opublikowano

Turbo późno u ciebie wstaje, dobrze widać to na wykresie, sprawdź czy nie masz zapchanego kata, możesz także sprawdzić szczelność dolotu, przy samym końcu zaczyna ci podbijać ciśnienie, możesz zerknąć do DV czy jest sprawne.

48eeb9fb2e03121510cb9e5a8d2e6676.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...