Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL TDI] Jak palą Wasze klekoty w te mrozy?


michal27

Rekomendowane odpowiedzi

A u mnie miałem mały problem przy -20.troszkę podgrzałem i odpalił ale z trudem,kręcenie jakieś 3 sekundy lekka telepka i oki.Pojechałem sprawdzic aku do kumpla mechanika i prąd przy rozruchu 9.5 Volta.nowy aku i jeszce malutki problem po nocce.sprawdzone świece i co?dwie padnięte.Wymiana na nowe i pali od strzału.Tak jak w lato 1 sekunda grzania i chodzi jak marzenie :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam garaż klimatyzowany więc spoko, ale jak byłem u rodzinki i było -15 to odpaliłem beż żadnego ale po dwóch dniach postoju :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich,

Ja natomiast mam problem tego typu że autko po nocy mi odpala po tych mrozach po jakiś 7 sek w temp 0 stopni.Nie wiem co jest grane, jak były mrozy autko trzeba było kręcić jakieś 15 sek.Postanowiłem odwodnić filtr paliwa (dolna śruba upustowa + odkręcona śruba odpowietrzająca filtr) nie wiele to dało.Następnego dnia odkręciłem śrubę odpowietrzającą i zalałem filtr paliwa do pełna i zakręciłem - stwierdziłem że może powietrze w filtrze jest.Dalej kiszka.Pojechałem do mechanika na zmianę oleju i filtrów i przy okazji kupiłem nowe świece żarowe.Dalej to samo.Wczoraj rano temp. ok. 1 stopień i kręciłem 7 sek.Efekt podczas odpalania to taki jakby nie było paliwa.Żarówka świec świeci się i gaśnie po jakiś 4 sek.Akumulator roczny.Filtr paliwa wymieniałem rok temu.Leję paliwo VPower Diesel raz w miesiącu do fulla.Czy jest możliwe że w filtrze paliwa jest parafina?Czy są jakieś bezpieczniki które mogę sprawdzić?Myślałem o bezpieczniku grzania świec, ale musi być ok skoro lampka się zapala??Czy może zawór odcinający jest trafiony?Chociaż go słyszę jak podczas odpalania że otwiera...sam już nie wiem od czego zacząć nie chce wpadać w dodatkowe koszta.Czekam na wasze pomysły.Z góry dzięki i pozdrawiam.

Bartek

Ps. Silnik AFN 1.9 TDI 110 ps 96 rok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moj AFN -18stopni palił bez problemu przy 4 spalonych swiecach zarowych (lekkie drgania silniak po zapaleniu przez okolo 2sek-nic pozatym). Pojechalem do mechanika bo myslalem ze 1 moze 2 swiece beda spalone, a tu okazalo sie ze wszystkie niesprawne. AFN-y górą:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

Jakieś pomysły odnośnie mojego problemu???Mi to wygląda na brak paliwa, tak jakby paliwo się gdzieś cofało z pompy.Bo jak silnik jest ciepły pali o wiele lepiej.Np. po 2 h postoju pali pi 2 sek a po nocy ok 7 sek. Rozważam też zawór zamykający odpływ paliwa z pompy...może nie domyka i paliwo cofa się do zbiornika? Jak pisałem wcześniej po procedurze odwadniania filtra paliwa na następny dzień odkręciłem śrubkę odpowietrzającą i wlałem ok. 5 strzykawek 20 ml ropy do filtra paliwa...raczej filtr po śrubkę odpowietrzającą powinien być zalany ropą??

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yokusti czytałes mój post wyżej :wink4: prawdopodobnie masz źle ustawiony kąt wtrysku,warto by podłaczyć pod VAG'a i sprawdzić :good: bo tak to sobie mozemy wrózyc z fusów w kawie :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak kolega wyzej napisał, podepnij vag i wybieraj: VAG-COM -> Engine -> Basic Settings -> grupa 000 -> pozycja 2. Wartość kąta wtrysku powinna wynosić 49-54

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

małe pytanko - świece żarowe grzeją do momentu zgaśnięcia kontrolki czy do momentu aż przekaźnik je rozłączy - chodzi mi o to pyknięcie przekaźnika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świece grzeją po wyłączeniu się kontrolki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie tak jakby nie na wszystkie gary łapie w mrozy i czuć mocno paliwo. Zakopci i pyka. Czy to oznaka padniętych świec ? 3 lata temu wymieniałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie tak jakby nie na wszystkie gary łapie w mrozy i czuć mocno paliwo. Zakopci i pyka. Czy to oznaka padniętych świec ? 3 lata temu wymieniałem.

U mnie przy +3 po nocy lekko zakręcił i zatelepało, wymieniłem świeczki na Beru i jak narazie przy -7 odpalił jak w lato. 3 świece w ogóle nie grzały.

Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy padniętych świecach zawsze będzie kulał. Muszą być wszystkie świece sprawne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...