Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B5 1.8T AEB Ręce opadają


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

B5 1.8T AEB Seria, ręce mi już opadają. Auto nie jedzie bo przepływ jak w logach i komp tnie doładowanie (rozpędza się jak wolnossące 1.8 przez cały zakres obrotów). Wymieniłem już praktycznie wszystko, nowa sonda, przepływomierz Bosch,dv, n75 nowy,klapka w turbo na miejscu,sztanga pracuję swobodnie,grucha turbiny szczelna,przewody drożne,zawory odmy sprawne,sprawdzałem szczelność to wyszła na kołnierzu TIP-a przy turbo, więc TIP wymieniony. Nic to nie pomogło. W aucie nie wymienione tylko świece (są jakieś zwykłe, nie platynowe) i filtr paliwa.

Tutaj logi http://vaglog.com/log-002_007_025_gO44O0O.html

Edytowane przez --Rafcio--
Opublikowano

Przepływka mierzy za dużo dlatego komp tnie doładowanie, szczelnośc sprawdzałeś kompresorem? może jest jakaś dziura która ujawnia sie dopiero po napompowaniu układu, jesli jest wporządku to zostaje jeszcze podmiana na inna przepływkę.

Opublikowano (edytowane)

Wszystko sprawdzone,wstawione nowe opaski,nawet osobno IC sprawdzałem i jest szczelny , tylko Tip miał dziurę chyba przez opaskę, myślałem, że to będzie to bo dziura była dość duża, no ale nic sie nie zmieniło. Przepływ jest taki sam, czy wtyczka do n75 jest podpięta czy odłączona. . Kiedyś siedział u mnie jakiś zamiennik przepływki to przepływy były w okolicy 120g/s ale jak to zamiennik, po odłączeniu aku zaczął szarpać,gasnąc. Ta przepływka co teraz mam jest ori Boscha z numerami jak w Etce, kupiłem ją od gościa co mu panewkę obróciło. Jest w ogóle możliwość żeby zawyżała? Te korekty długoterminowe 2.3% na plusie są w normie?

Edytowane przez --Rafcio--
Opublikowano

sprawdz kable w kostce od n75 ja mialem jeden orwany pod osłoną

Opublikowano

i sprawdz węże pod kolektorem idące pod evap i do odmy możesz oba mają zarowy kierunkowe które mogą paść możesz odłączyć je i zaślepić 

Opublikowano

Sprawdzałem wszystko, małe węże też, zawór węglowy też przepuszcza tylko pod napięciem.

Opublikowano

Podmień przepływkę na inną w tym momecie innych pomysłów nie mam.

Opublikowano (edytowane)

Ok tak zrobię, dzięki :hi:.

Edytowane przez --Rafcio--
Opublikowano

kable n75? zawory kierunkowe też?

Opublikowano

To o czym piszesz jest sprawne, wiązka do n75 jak i przewody ciśnieniowe są sprawne, nie zapchane. Widać że komputer nim steruje ale jest oszukiwany dziwnym wskazaniem przepływki, którą będę musiał z kim podmienić albo kolejny raz kupić.

Opublikowano

Oddaj przepływkę na reklamację, dałeś pewnie 400 zł a ona źle wskazuje..

Opublikowano (edytowane)

Kupiłem od gościa przez neta, sprzedawał graty bo obróciło mu panewkę.

Edytowane przez --Rafcio--
Opublikowano

Podmieniałem przepływomierz, ten sam efekt, ten sam przepływ :wallbash:

Opublikowano

Nie jestem znawcą tematu diagnostyki, ale niedawno auto poważnie mi zamuliło. Może będzie to jakiś punkt zaczepienia dla Ciebie. Nie robiłem wtedy logów więc nie wiem jak one wtedy przedstawiały się. Powodem słabego przyspieszania był odklejony wkład katalizatora od puszki, ustawił się w ten sposób, że zmniejszył się przepływ spalin. 

Opublikowano

Katalizator jest u mnie pusty.

Opublikowano

Oj rafciu, dopiero u mnie jeździ smerf ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...