manieksdz Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Opublikowano 24 Kwietnia 2017 (edytowane) dynamiczny 003 - http://vaglog.pl/log-003_Q39sXOj.html dynamiczny 011 - http://vaglog.pl/log-011_b73hd.html statyczny 000 - http://vaglog.pl/log-000_PrRfea.html statyczny 003 - http://vaglog.pl/log-003_9hqK4o2.html statyczny 011 - http://vaglog.pl/log-011_3I44h1W.html Samochod wpada w tryb awaryjny przy przekroczeniu 100 km/h zazwyczaj 4 bieg 3 tys obrotow. Na tescie 011 wakuometr wskazuje doladowanie 0.7 a nie wlaczajac testu mam zaledwie 0.5, przy zmierzeniu pradu jaki dochodzi do n75 wskazuje 8,4 a wyczytalem w internecie ze powinno byc 12 lub wiecej ktos wytlumaczy naprostuje sprawe ? Dodam jeszcze ze turbina jest po regeneracji jakies 3 moze 4 miesiace i zawor EGR jest zaslepiony. Blad na komputerze po przeladowaniu 00575 - cisnienie w kolektorze dolotowym. Jezeli logi skopalem powiedzcie o zrobie jeszcze raz bo jakby nie patrzec robilem je pierwszy raz w zyciu Przy 3500 obr samochod wpadal w tryb awaryjny Za pomoc z gory dziekuje Edytowane 28 Kwietnia 2017 przez manieksdz
sebaa692 Opublikowano 3 Maja 2017 Opublikowano 3 Maja 2017 Geometia stoi. Podmien N75 z n 18 I LOGI zrób.
manieksdz Opublikowano 3 Maja 2017 Autor Opublikowano 3 Maja 2017 (edytowane) Po podmianie nic sie nie zmienilo przyspiesza jak przyspieszala tryb awaryjny jak wchodzil tak wchodzi wakuometr wskazuje to samo. Jutro wstawie logi chyba ze jezeli zmian nie ma to nie robic? Edytowane 3 Maja 2017 przez manieksdz Zmianka
sebaa692 Opublikowano 3 Maja 2017 Opublikowano 3 Maja 2017 Dla porównania zrób te logi. Na moje oko to wina turbiny. Zrób logi BS 011 tylko podczas logowania wyjdź z auta i obserwuj sztangę, powinna szybko i dynamiczna iść w górę i w dół około 2 cm. Jeśli masz watpliwośći nagraj filmik jak to pracuje.
manieksdz Opublikowano 8 Maja 2017 Autor Opublikowano 8 Maja 2017 Wyciagnalem turbine i okazala sie zasyfiona wiec oddalem na gwarancje. Po ponownym wlozeniu auto odzylo i w tryb awaryjny juz nie wchodzi teraz tylko borykam sie z problemem kopcenia na czarno gdyz gosciu od turbiny powiedzial ze bardzo byla zasyfiona czarna sadza i teraz nie wiem czy od tego ze w aucie cos jescze jest nie tak czy od tego ze jezdzilem na zasyfionej turbinie ze 4 miesiace. Tutaj logi po czyszczeniu : 003 ; http://vaglog.pl/log-003_H2yOjDI.html 011 ; http://vaglog.pl/log-011_69QiW.html Gdzie moglbym szukac rozwiazania problemu z kopceniem ?
sebaaa692 Opublikowano 9 Maja 2017 Opublikowano 9 Maja 2017 Bardzo ładnie Ci teraz turbina dmucha. Być może Ci któryś wtrysk leje lub nastawić do czyszczenia i stąd ten dym. Zrób korekcje o ile pamiętam to jest 013
sebaaa692 Opublikowano 9 Maja 2017 Opublikowano 9 Maja 2017 Bardzo ładnie Ci teraz turbina dmucha. Być może Ci któryś wtrysk leje lub nastawić do czyszczenia i stąd ten dym. Zrób korekcje o ile pamiętam to jest 013
manieksdz Opublikowano 10 Maja 2017 Autor Opublikowano 10 Maja 2017 Nastawnik byl czyszczony jakiś czas temu bo mialem problemy z szarpaniem wiec dziś podpinam kompa i będę działał
manieksdz Opublikowano 11 Maja 2017 Autor Opublikowano 11 Maja 2017 wrzucam log 013 - http://vaglog.pl/log-013_b5N8dr.html sprawdzilem kat wtrysku i wyszlo 100 wiec musze ustawic w przedziale 48-52 tak ? czy tak wysoki kat wtrysku ma wplyw na kopcenie?
Helga Opublikowano 12 Maja 2017 Opublikowano 12 Maja 2017 19 godzin temu, manieksdz napisał: wrzucam log 013 - http://vaglog.pl/log-013_b5N8dr.html sprawdzilem kat wtrysku i wyszlo 100 wiec musze ustawic w przedziale 48-52 tak ? czy tak wysoki kat wtrysku ma wplyw na kopcenie? 49-55 lepiej wyżej jak niżej,zrób loga 4 dynamicznego,przepływomierz już nie pierwszej młodości.
Helga Opublikowano 12 Maja 2017 Opublikowano 12 Maja 2017 Dnia 9.05.2017 o 19:43, sebaaa692 napisał: Bardzo ładnie Ci teraz turbina dmucha. Być może Ci któryś wtrysk leje lub nastawić do czyszczenia i stąd ten dym. Zrób korekcje o ile pamiętam to jest 013 Czy to co pompuje turbina jest dobrze?,jest przeładowanie,jeżeli masz oryginalną gruchę turbiny to wymień na z AWX-A
manieksdz Opublikowano 12 Maja 2017 Autor Opublikowano 12 Maja 2017 wrzucam log 004 - http://vaglog.pl/log-004_53558bz.html dlaczego mam wymienic na ta z awx? ogolem auto duzo pali przejechalem pol baku i zrobilem 300 pare ogolem na calym wychodze max 750km
lukaszooo Opublikowano 13 Maja 2017 Opublikowano 13 Maja 2017 Kolega mimo dobrych chęci wprowadził cie w błąd. Masz pompę a nie PD grupa 4 cie nie interesuje, grupa 13 przy pompach również jest słabym wyznacznikiem. Zrób loga statycznego 01 na rozgrzanym silniku i drugiego 00BS Po wsadzeniu za pierwszym razem turba miałeś na 100% dobrze podpięte przewody pod N75 ??? po logach wyglądało to tak jakby były odwrotnie.
manieksdz Opublikowano 14 Maja 2017 Autor Opublikowano 14 Maja 2017 Tak turbina byla dobrze podpieta z tego samego schematu. Teraz po zmianie kata wtrysku na 49-55 telepalo silnikiem a po zwiekszeniu na 55-60 na cieplym odpala ok a na zimnym ma ciezko i kopci na niebiesko... co dalej?
lukaszooo Opublikowano 14 Maja 2017 Opublikowano 14 Maja 2017 Nie spotkałem się jeszcze żeby taka mala różnica miała aż takie duże znaczenie. Spotkałem się z.błędnym czytaniem logów. Zrób te logi o które prosiłem, nie musisz robić dynamicznych wiec nie są one problemem.
manieksdz Opublikowano 14 Maja 2017 Autor Opublikowano 14 Maja 2017 000 bs statyczny - http://vaglog.pl/log-000_3UD2tG.html 001 statyczny - http://vaglog.pl/log-001_37s807.html Nie wiem czy tak powinno byc ale po przelaczeniu na bs to silnik znacznie sie wyciszyl a po przelaczeniu na measuring blocks to znow zaczal jakos klekotac
lukaszooo Opublikowano 14 Maja 2017 Opublikowano 14 Maja 2017 (edytowane) Dawka dosyć bogata ja ustawiam na 3.0. Tak jak pisałem wcześniej logi trzeba potrafić czytać masz kąt nie 55 tylko 255. Zmień mechanika bo utopiłes sporo kasy, turbo regeneruje się gdy olej leci litrami. Znam fabie 1.9 z przebiegiem 900 tys i oryginalna turbiną. Edytowane 14 Maja 2017 przez lukaszooo
manieksdz Opublikowano 14 Maja 2017 Autor Opublikowano 14 Maja 2017 Ano widzisz mówiąc szczerze to dopiero moje początki z vagiem i najwidoczniej przy ustawianiu kata nie przelaczylem na basic settings a co do dawki to przestawia się ją na vagu czy na pompie/nastawniku?
lukaszooo Opublikowano 15 Maja 2017 Opublikowano 15 Maja 2017 Dawkę narazie zostaw bo nie ma tragedii zajmij się kątem wtrysku bo dziwne ze to wogole odpala. Podejrzewam że gdybyś miał uboga dawkę to silnik by nie odpalił.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się