Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.9 TDI AFN - przeladowanie prosba o analize logow


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

dynamiczny 003 -  http://vaglog.pl/log-003_Q39sXOj.html

dynamiczny 011 -  http://vaglog.pl/log-011_b73hd.html

statyczny 000 -  http://vaglog.pl/log-000_PrRfea.html

statyczny 003 -  http://vaglog.pl/log-003_9hqK4o2.html

statyczny 011 -  http://vaglog.pl/log-011_3I44h1W.html

Samochod wpada w tryb awaryjny przy przekroczeniu 100 km/h zazwyczaj 4 bieg 3 tys obrotow. Na tescie 011 wakuometr wskazuje doladowanie 0.7 a nie wlaczajac testu mam zaledwie 0.5, przy zmierzeniu pradu jaki dochodzi do n75 wskazuje 8,4 a wyczytalem w internecie ze powinno byc 12 lub wiecej ktos wytlumaczy naprostuje sprawe ? Dodam jeszcze ze turbina jest po regeneracji jakies 3 moze 4 miesiace i zawor EGR jest zaslepiony. Blad na komputerze po przeladowaniu 00575 - cisnienie w kolektorze dolotowym. Jezeli logi skopalem powiedzcie o zrobie jeszcze raz bo jakby nie patrzec robilem je pierwszy raz w zyciu ;) Przy 3500 obr samochod wpadal w tryb awaryjny

Za pomoc z gory dziekuje ;)

Edytowane przez manieksdz
Opublikowano

Geometia stoi. Podmien N75 z n 18 I LOGI zrób.

Opublikowano (edytowane)

Po podmianie nic sie nie zmienilo przyspiesza jak przyspieszala tryb awaryjny jak wchodzil tak wchodzi wakuometr wskazuje to samo. Jutro wstawie logi chyba ze jezeli zmian nie ma to nie robic?

Edytowane przez manieksdz
Zmianka
Opublikowano

Dla porównania zrób te logi. Na moje oko to wina turbiny. Zrób logi BS 011 tylko podczas logowania wyjdź z auta i obserwuj sztangę, powinna szybko i dynamiczna iść w górę i w dół około 2 cm. Jeśli masz watpliwośći nagraj filmik jak to pracuje.

Opublikowano

Wyciagnalem turbine i okazala sie zasyfiona wiec oddalem na gwarancje. Po ponownym wlozeniu auto odzylo i w tryb awaryjny juz nie wchodzi teraz tylko borykam sie z problemem kopcenia na czarno gdyz gosciu od turbiny powiedzial ze bardzo byla zasyfiona czarna sadza i teraz nie wiem czy od tego ze w aucie cos jescze jest nie tak czy od tego ze jezdzilem na zasyfionej turbinie ze 4 miesiace. Tutaj logi po czyszczeniu :

003 ; http://vaglog.pl/log-003_H2yOjDI.html

011 ; http://vaglog.pl/log-011_69QiW.html

Gdzie moglbym szukac rozwiazania problemu z kopceniem ?

Opublikowano

Bardzo ładnie Ci teraz turbina dmucha. Być może Ci któryś wtrysk leje lub nastawić do czyszczenia i stąd ten dym. Zrób korekcje o ile pamiętam to jest 013

Opublikowano

Bardzo ładnie Ci teraz turbina dmucha. Być może Ci któryś wtrysk leje lub nastawić do czyszczenia i stąd ten dym. Zrób korekcje o ile pamiętam to jest 013

Opublikowano

Nastawnik byl czyszczony jakiś czas temu bo mialem problemy z szarpaniem wiec dziś podpinam kompa i będę działał ;)

Opublikowano

wrzucam log 013 - http://vaglog.pl/log-013_b5N8dr.html

sprawdzilem kat wtrysku i wyszlo 100 wiec musze ustawic w przedziale 48-52 tak ?

czy tak wysoki kat wtrysku ma wplyw na kopcenie?

Opublikowano
19 godzin temu, manieksdz napisał:

wrzucam log 013 - http://vaglog.pl/log-013_b5N8dr.html

sprawdzilem kat wtrysku i wyszlo 100 wiec musze ustawic w przedziale 48-52 tak ?

czy tak wysoki kat wtrysku ma wplyw na kopcenie?

49-55 lepiej wyżej jak niżej,zrób loga 4 dynamicznego,przepływomierz już nie pierwszej młodości.

Opublikowano
Dnia 9.05.2017 o 19:43, sebaaa692 napisał:

Bardzo ładnie Ci teraz turbina dmucha. Być może Ci któryś wtrysk leje lub nastawić do czyszczenia i stąd ten dym. Zrób korekcje o ile pamiętam to jest 013

Czy to co pompuje turbina jest dobrze?,jest przeładowanie,jeżeli masz oryginalną gruchę turbiny to wymień na z AWX-A

Opublikowano

wrzucam log 004 - http://vaglog.pl/log-004_53558bz.html

dlaczego mam wymienic na ta z awx?

ogolem auto duzo pali przejechalem pol baku i zrobilem 300 pare ogolem na calym wychodze max 750km

Opublikowano

Takie prześladowanie to pryszcz ☺

Opublikowano

Kolega mimo dobrych chęci wprowadził cie w błąd. Masz pompę a nie PD grupa 4 cie nie interesuje, grupa 13 przy pompach również jest słabym wyznacznikiem. 

Zrób loga statycznego 01 na rozgrzanym silniku i drugiego 00BS

Po wsadzeniu za pierwszym razem turba miałeś na 100% dobrze podpięte przewody pod N75 ??? po logach wyglądało to tak jakby były odwrotnie.

Opublikowano

Tak turbina byla dobrze podpieta z tego samego schematu. Teraz po zmianie kata wtrysku na 49-55 telepalo silnikiem a po zwiekszeniu na 55-60 na cieplym odpala ok a na zimnym ma ciezko i kopci na niebiesko... co dalej?

Opublikowano

Nie spotkałem się jeszcze żeby taka mala różnica miała aż takie duże znaczenie. Spotkałem się z.błędnym czytaniem logów. Zrób te logi o które prosiłem, nie musisz robić dynamicznych wiec nie są one problemem.

Opublikowano

000 bs statyczny - http://vaglog.pl/log-000_3UD2tG.html

001 statyczny - http://vaglog.pl/log-001_37s807.html

Nie wiem czy tak powinno byc ale po przelaczeniu na bs to silnik znacznie sie wyciszyl a po przelaczeniu na measuring blocks to znow zaczal jakos klekotac 

 

Opublikowano (edytowane)

Dawka dosyć bogata ja ustawiam na 3.0.

Tak jak pisałem wcześniej logi trzeba potrafić czytać masz kąt nie 55 tylko 255.

Zmień mechanika bo utopiłes sporo kasy, turbo regeneruje się gdy olej leci litrami. Znam fabie 1.9 z przebiegiem 900 tys i oryginalna turbiną. 

Edytowane przez lukaszooo
Opublikowano

Ano widzisz mówiąc szczerze to dopiero moje początki z vagiem i najwidoczniej przy ustawianiu kata nie przelaczylem na basic settings a co do dawki to przestawia się ją na vagu czy na pompie/nastawniku?

Opublikowano

Dawkę narazie zostaw bo nie ma tragedii zajmij się kątem wtrysku bo dziwne ze to wogole odpala. Podejrzewam że gdybyś miał uboga dawkę to silnik by nie odpalił.  

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...