A4 B6 0 Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Witam! Mam problem z wyciekiem płynu chłodniczego i nie mogę znaleźć miejsca z którego płyn ucieka, nie jest to duży wyciek ( ok 400ml na 3 tygodnie). Chłodnica jest na 100% szczelna, okolice termostatu oraz przewody suche. Po nocy widać kropelki płynu na misce olejowej ale skąd spływają już nie ;/ Ma ktoś jakieś podejrzenie co może być przyczyną? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 780 Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Zapewne krociec z tyłu głowicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aiwer 3 Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Lub chłodniczka przy filtrze oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4 B6 0 Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2017 chłodniczka czy uszczelka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bromchit 40 Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Może być też, pompa wody. Moja ori z aso zaczęła cieknać już po kilku tysięcach km, (niestety). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrestling1000 10 Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Kolego jak widzisz wyciekow moze byc wiele. Dzwon to cie nakieruje 720 788 597 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aiwer 3 Opublikowano 29 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2017 Nie doczytałem, że masz kropelki na misce olejowej. W takim razie obstawiam pompę wody. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4 B6 0 Opublikowano 29 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2017 Pompę zakładałem nową w zeszłym roku, myślę że to nie jej wina ale będę szukać po weekendzie majowym (choroba). Wstawię też zdjęcia jak to wszystko wygląda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4 B6 0 Opublikowano 1 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4 B6 0 Opublikowano 1 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2017 Z tyłu głowicy króciec suchy, na skrzyni też sucho więc on raczej jest cały. Mokro jest po prawej stronie odmy (zdj) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4 B6 0 Opublikowano 1 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2017 1 zdj widok z tyłu głowicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4 B6 0 Opublikowano 1 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2017 Czyli uszczelka ta przy bloku silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregory84 1 Opublikowano 1 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2017 No i często zapominamy krócieć za termostatem, takie kolanko bez wylotu. Tzw zaślepka bloku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4 B6 0 Opublikowano 1 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2017 też już przerabiany temat ;/ tylko zastanawia mnie jak tam ten płyn chłodniczy może uciekać jak on nie wchodzi do bloku tylko przechodzi przez samą chłodniczkę dobrze myślę? Możliwe że jest pęknięta chłodniczka? Płyn nie miesza się z olejem, na wchodzących wężach sucho. Cały silnik jest suchy tylko w tym miejscu łączenia podstawy filtra z blokiem mokro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gsekulski 1 Opublikowano 5 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2017 Miałem podobnie i tak. Płyn się rozchodzi podczas jazdy. Miałem pęknięty króciec z tylu. Teoretycznie wydawał się ok ale jest taki dostęp ze okazał się on. Później znowu wyciek z tej strony co ty, identycznie. Ja mam LPG tzn reduktor itp tam. Ciekło mi z przewodu od reduktora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4 B6 0 Opublikowano 6 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2017 11 godzin temu, gsekulski napisał: Miałem podobnie i tak. Płyn się rozchodzi podczas jazdy. Miałem pęknięty króciec z tylu. Teoretycznie wydawał się ok ale jest taki dostęp ze okazał się on. Później znowu wyciek z tej strony co ty, identycznie. Ja mam LPG tzn reduktor itp tam. Ciekło mi z przewodu od reduktora. Był pęknięty przewód czy na łączeniu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gsekulski 1 Opublikowano 9 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2017 (edytowane) Co do reduktora to ciekło mi z przewodu którym płyn wpływa do reduktora przy wlocie do reduktora. Przewod był dobry, kupiłem mocniejsza opaskę bo tej nie dało się mocniej skrecic, skręciłem mocniej i brak wycieku. A tak to ciekło jak szalone. Jak masz LPG i reduktor to posprawdzaj łączenia. Oraz sprawdź przy reduktorze we wlocie i wylocie czy nie cieknie tam z przewodu. Co do reduktora mam KME Silver i nie wiem czy mi gazownik nie odpowiedniej jakości przewod dał, czy kwestia krocca w tym reduktorze czy tak być powinno ale opaska musi być bardzo mocno skręcona aby nie ciekło. Edytowane 9 Maja 2017 przez gsekulski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4 B6 0 Opublikowano 28 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2017 Panowie wszystkie przewody posprawdzane, uszczelka chłodnicy oleju wymieniona, zaślepka w bloku przy termostacie wymieniona. Co prawda oleju już nie widać na silniku ale płyn chłodniczy nadal cieknie właśnie z okolic termostatu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 780 Opublikowano 28 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2017 Zdemontuj termostat i zobacz czy nie jest pęknięta jego obudowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4 B6 0 Opublikowano 29 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2017 Cała mam wrażenie że to zaślepka ta przy termostacie co założyłem dopiero oryginał... czym to uszczelnić żeby było dobrze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się