adrianjaro Opublikowano 2 Maja 2017 Opublikowano 2 Maja 2017 Witajcie. Co to za bledy. Czego one dotycza? co do absu zauwazylem ze czasem mi sie zapali lampa ABS i ESP. Address 01: Engine Protocol: KW1281 Controller: 4B0 906 018 R Component: 1.8L R4/5VT G 0002 Coding: 11501 Shop #: WSC 06435 Address 03: ABS Brakes Protocol: KW1281 Controller: 8D0 907 389 D Component: ABS/ESP front D46 Coding: 04275 Shop #: WSC 06435 Address 08: Auto HVAC Protocol: KW1281 Controller: 8D0 820 043 P Component: A4 KLIMAAUTOMAT D58 Coding: 00040 Shop #: WSC 06435
soulmaster3m Opublikowano 2 Maja 2017 Opublikowano 2 Maja 2017 (edytowane) 11 minut temu, adrianjaro napisał: Witajcie. Co to za bledy. Czego one dotycza? co do absu zauwazylem ze czasem mi sie zapali lampa ABS i ESP. Address 01: Engine Protocol: KW1281 Controller: 4B0 906 018 R Component: 1.8L R4/5VT G 0002 Coding: 11501 Shop #: WSC 06435 Address 03: ABS Brakes Protocol: KW1281 Controller: 8D0 907 389 D Component: ABS/ESP front D46 Coding: 04275 Shop #: WSC 06435 Address 08: Auto HVAC Protocol: KW1281 Controller: 8D0 820 043 P Component: A4 KLIMAAUTOMAT D58 Coding: 00040 Shop #: WSC 06435 No no, tylko gdzie te błędy? Bo żadnych nie podałeś. Rozumiem, że wciskasz tutaj silnik chociaż nie ma od nic a nic wspólnego z ABS, ale po co tutaj moduł klimatronika? Edytowane 2 Maja 2017 przez soulmaster3m
adrianjaro Opublikowano 3 Maja 2017 Autor Opublikowano 3 Maja 2017 te bledy mi pokazalo na auto scan na VCDS.
MariuszKK Opublikowano 3 Maja 2017 Opublikowano 3 Maja 2017 Ale to tylko spis modułów.. błędów nie ma na liście.
adrianjaro Opublikowano 3 Maja 2017 Autor Opublikowano 3 Maja 2017 aha a spis modulow co oznacza, myslalem ze to pokazuje bledy? ! A zeby bledy znalezc to trzeba bezposrednio dac powiedzmy w silnik i szukac bledow?
MariuszKK Opublikowano 3 Maja 2017 Opublikowano 3 Maja 2017 Nie wiem w co klikałeś w VCDS, ale być może zrobiłeś skanowanie w poszukiwaniu modułów, do których da się podłączyć Błędy można sprawdzić auto scanem, ale musisz wybrać rodzaj auta po lewej stronie okna i dopiero wystartować skanowanie. Tutaj jest wybrana B6. Jak nie znajduje błędów, to tylko pokaże moduł i ok.
adrianjaro Opublikowano 4 Maja 2017 Autor Opublikowano 4 Maja 2017 (edytowane) Mariusz zrobilem jak mowiles i wyskoczyly mi takie bledy: Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,16,17,25,35,37,45,55,56,57,67,75,76,77 ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: Redir Fail! Controller: 4B0 906 018 R Component: 1.8L R4/5VT G 0002 Coding: 11501 Shop #: WSC 06435 VCID: 301393C3E33B WAUZZZ8DZ1A025331 AUZ7Z0Y1476105 4 Faults Found: 17939 - Camshaft Timing Adjustment: Open Circuit P1531 - 35-10 - - - Intermittent 17978 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1570 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent 17511 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1103 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent 16395 - Bank 1: Camshaft A (Intake): Retard Setpoint not Reached (Over-Advanced) P0011 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: 0000 0000 ------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes Labels: 8D0-907-389.LBL Controller: 8D0 907 389 D Component: ABS/ESP front D46 Coding: 04275 Shop #: WSC 06435 VCID: 341B9FD31723 1 Fault Found: 18256 - Please check DTC Memory of Engine Controller P1848 - 35-00 - - Oprocz tego zrobilem mu loga na grupe 10. Cos nie jest chyba normalne w ignition angle mialem pomiedzy 15 BTDC a 21 BTDC(powinno byc 6-12)I mam niestety niepelna wersje programu chyba: http://vaglog.pl/log-011_yJcn6x5.html Edytowane 4 Maja 2017 przez adrianjaro
soulmaster3m Opublikowano 5 Maja 2017 Opublikowano 5 Maja 2017 Tak na szybko bo nie mam czasu analizować. Address 01: Engine 4 Faults Found: =====================================================================17939/P1531/005425 - Camshaft Timing Adjustment: Open Circuit Possible Symptoms Malfunction Indicator Light (MIL) ON Possible Causes Fuse(s) faulty Wiring and/or Connector(s) from/to Camshaft Adjustment Valve (N205) faulty Camshaft Adjustment Valve (N205) faulty Possible Solutions Check Fuse(s) Check Wiring and/or Connector(s) from/to Camshaft Adjustment Valve (N205) Check/Replace Camshaft Adjustment Valve (N205) =====================================================================17978/P1570/005488 - Engine Start Blocked by Immobilizer Possible Symptoms Engine starting but stalling immediately Possible Causes Key(s) not matched Instrument Cluster not matched Engine Control Unit (ECU) not matched Engine Control Unit (ECU) Power Supply faulty Possible Solutions Check for Fault Codes in Immobilizer itself (part of Instrument Cluster in many cars, but separate Immobilizer Control Module in some) Check Immobilizer Measuring Values (usually in Instrument Cluster OR Immobilizer Control Module) Match Key(s)/Instrument Cluster/Engine Control Unit (ECU) Check Engine Control Unit (ECU) Power Supply (Relay) Special Notes In case of Engine Starting Issues please make sure that you are really experience an Immobilizer related Problem! Even if the Immobilizer engages, the Engine will still start fine but cut out after 2-3 Seconds. If you are NOT experiencing this behavior (e.g. Engine doesn't start at all) your Problem is very likely NOT Immobilizer related. May be stored in Combination with 01176 - Key: Signal too Low in Immobilizer Control Module. If no other immobilizer related fault codes are stored and the immobilizer related meas. blocks are fine except Engine Start not allowed, on rare occasions it helps to try cold-booting the car. Remove both battery cables from the battery. Short the battery cables together (away from the battery) for about 15 seconds. Reconnect the battery. (Example) Low battery voltage (including a faulty battery) may cause Immobilizer system malfunctions and testing should be done only with a known good battery installed. =====================================================================17511/P1103/004355 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S1: Performance too Low Possible Solutions Check Oxygen Sensor Heating for Oxygen Sensor before Catalytic Converter =====================================================================16395/P0011/000017 - Bank 1: Camshaft A (Intake): Retard Setpoint not Reached (Over-Advanced) Possible Symptoms Power Loss Possible Causes Camshaft Adjustment Valve 1 (N205) faulty Fuel Pump Relay (J17) faulty Mechanical Timing not correct, including Chain and/or Belt timing. Possible Solutions Check Camshaft Adjustment Valve 1 (N205) Check Fuel Pump Relay (J17) Check Mechanical Timing Special Notes When found in Engine: 4.0l W8 Check TPL 2010059(RoW) Check/Replace Oil Sieve in Timing Case (Camshaft Adjuster) When found in 2008 and newer VW 2.0T engine with a timing chain (example; CCTA and CBFA), please see: TT 01-15-08 for information about the intake camshaft, adjuster bridge and spool valve. ===================================================================== ===================================================================== ===================================================================== Address 03: ABS Brakes Labels: 8D0-907-389.LBL 1 Fault Found: 18256/P1848/006216 - Please check DTC Memory of Engine Controller Possible Symptoms Malfunction Indicator Light (MIL) ON Possible Causes Fault Code(s) stored in Engine Control Unit Possible Solutions Check Engine Control Unit for Fault Codes Special Notes This fault code is a note since the system it is stored in interacts with the Engine Control Unit and due to a fault code there it may not be fully functional.
adrianjaro Opublikowano 5 Maja 2017 Autor Opublikowano 5 Maja 2017 (edytowane) 17939/P1531/005425 - Camshaft Timing Adjustment: Open Circuit Ten blad oznacza, że jest problem z Zaworem regulacyjnym wałka rozrządu. 17978/P1570/005488 - Engine Start Blocked by Immobilizer Problem z immobilajzerem. 17511/P1103/004355 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S1: Performance too Low Coś z sonda lambda tego bledu nie rozumie. Sonda na wykończeniu? 16395/P0011/000017 - Bank 1: Camshaft A (Intake): Retard Setpoint not Reached (Over-Advanced) A ten blad jakis zlozony. Pisze zeby sprawdzić: wałek rozrządu dolotowego, mostka regulacyjnego i zaworu szpulki. 18256/P1848/006216 - Please check DTC Memory of Engine Controller A tu coś z Abs sie dzieje. I to prawda pali mi sie lampa ESP i ABS ale nie zawsze co moze być powodem? Brudny czujnik? Musze sie martwic tymi bledami bo silnik normalnie chodzi obroty nie faluja. Odpala za pierwszym razem. Ogolnie pare bledow tyczy walka rozrzadu. Sonda na wykonczeniu srednie spalenie na ekranie pokazuje mi 8 litrow to duzo? Prosze o wasze ekspertyze co do mojego myslenia. Pozdrawiam Edytowane 6 Maja 2017 przez adrianjaro
adrianjaro Opublikowano 30 Lipca 2017 Autor Opublikowano 30 Lipca 2017 Witam. Rozwiazalem problem z bledami: Bledy ponizej spowodowane odlutowaniem sie w komputerze sterownika silnika lutow. 17939/P1531/005425 - Camshaft Timing Adjustment: Open Circuit 18256/P1848/006216 - Please check DTC Memory of Engine Controller Teb blad spowodowany zlym zalozeniem uszczelki pod napinaczem, Dziurka ktora miala sluzyc do dawania cisnienia na napinacz byla w polowie zaslonieta 16395/P0011/000017 - Bank 1: Camshaft A (Intake): Retard Setpoint not Reached (Over-Advanced)
adrianjaro Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2017 (edytowane) Niestety problem bledów powrocil teraz pokazuje mi troche inny blad ale jest: 16396 - bank 1 camshaft a (intake) advanced setpoint and reached(over-retarded) 17938 p1530 camshaft timin adjustment short to ground nie wiem czy to moze byc powodem. Ale gdy mialem poziom oleju na minimum bledu nie bylo. Ale gdy wlalem go na max i zrobilem ze 100 km pokazuje mi blad. ktos ma pomysly Edytowane 25 Sierpnia 2017 przez adrianjaro
adrianjaro Opublikowano 15 Września 2017 Autor Opublikowano 15 Września 2017 Nowy watek wyszedl. Padl mi napinacz lanucha tego tylniego. Mechanik zamawia pod AWT i tak mam wpisane w papiery. Okazuje sie ze jest oznaczenie silnika AVJ. I pytanie jaka jest historia silnika. Czy caly silnik jest zmieniony czy tylko blok. I czy to wogole robi roznice ze jest inny silnik wsadzony badz czy robi roznice ze spod jest AWT a gora AVJ. I dlatego wywala mi bledy?!
Banan Opublikowano 16 Września 2017 Opublikowano 16 Września 2017 Stawiałbym że głowica od AVJ - natomiast jeżeli dobrze kojarzę to są to praktycznie identyczne silniki , trzeba by w Etce sprawdzić po numerach ale napinacz w AWT i wszystkich innych późniejszych 1.8t w b6 ( AMB, BFB itd. ) jest ten sam
Banan Opublikowano 16 Września 2017 Opublikowano 16 Września 2017 Stawiałbym że głowica od AVJ - natomiast jeżeli dobrze kojarzę to są to praktycznie identyczne silniki , trzeba by w Etce sprawdzić po numerach ale napinacz w AWT i wszystkich innych późniejszych 1.8t w b6 ( AMB, BFB itd. ) jest ten sam
Banan Opublikowano 16 Września 2017 Opublikowano 16 Września 2017 Stawiałbym że głowica od AVJ - natomiast jeżeli dobrze kojarzę to są to praktycznie identyczne silniki , trzeba by w Etce sprawdzić po numerach ale napinacz w AWT i wszystkich innych późniejszych 1.8t w b6 ( AMB, BFB itd. ) jest ten sam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się