Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Co to za bledy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie. Co to za bledy. Czego one dotycza?

co do absu zauwazylem ze czasem mi sie zapali lampa ABS i ESP. 

Address 01: Engine

   Protocol: KW1281

   Controller: 4B0 906 018 R

   Component: 1.8L R4/5VT     G   0002

   Coding: 11501

   Shop #: WSC 06435

 

Address 03: ABS Brakes

   Protocol: KW1281

   Controller: 8D0 907 389 D

   Component: ABS/ESP front       D46

   Coding: 04275

   Shop #: WSC 06435

 

Address 08: Auto HVAC

   Protocol: KW1281

   Controller: 8D0 820 043 P

   Component: A4     KLIMAAUTOMAT D58

   Coding: 00040

   Shop #: WSC 06435

 

Opublikowano (edytowane)
11 minut temu, adrianjaro napisał:

Witajcie. Co to za bledy. Czego one dotycza?

co do absu zauwazylem ze czasem mi sie zapali lampa ABS i ESP. 

Address 01: Engine

   Protocol: KW1281

   Controller: 4B0 906 018 R

   Component: 1.8L R4/5VT     G   0002

   Coding: 11501

   Shop #: WSC 06435

 

Address 03: ABS Brakes

   Protocol: KW1281

   Controller: 8D0 907 389 D

   Component: ABS/ESP front       D46

   Coding: 04275

   Shop #: WSC 06435

 

Address 08: Auto HVAC

   Protocol: KW1281

   Controller: 8D0 820 043 P

   Component: A4     KLIMAAUTOMAT D58

   Coding: 00040

   Shop #: WSC 06435

 

 

No no, tylko gdzie te błędy? Bo żadnych nie podałeś.

 Rozumiem, że wciskasz tutaj silnik chociaż nie ma od nic a nic wspólnego z ABS, ale po co tutaj moduł klimatronika?

Edytowane przez soulmaster3m
Opublikowano

te bledy mi pokazalo na auto scan na VCDS. 

Opublikowano

Ale to tylko spis modułów.. błędów nie ma na liście.

Opublikowano

aha a spis modulow co oznacza,  myslalem ze to pokazuje bledy? ! A zeby bledy znalezc to trzeba bezposrednio dac powiedzmy w silnik i szukac bledow?

Opublikowano

Nie wiem w co klikałeś w VCDS, ale być może zrobiłeś skanowanie w poszukiwaniu modułów, do których da się podłączyć

Błędy można sprawdzić auto scanem, ale musisz wybrać rodzaj auta po lewej stronie okna i dopiero wystartować skanowanie.

autoscan-2.png

 

Tutaj jest wybrana B6. Jak nie znajduje błędów, to tylko pokaże moduł i ok.

Opublikowano (edytowane)

Mariusz zrobilem jak mowiles i wyskoczyly mi takie bledy: 

Chassis Type: 8D - Audi A4 B5

Scan: 01,02,03,08,15,16,17,25,35,37,45,55,56,57,67,75,76,77

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine       Labels: Redir Fail!

   Controller: 4B0 906 018 R

   Component: 1.8L R4/5VT     G   0002

   Coding: 11501

   Shop #: WSC 06435

   VCID: 301393C3E33B

   WAUZZZ8DZ1A025331     AUZ7Z0Y1476105

4 Faults Found:

17939 -  Camshaft Timing Adjustment: Open Circuit

            P1531 - 35-10 -   - - Intermittent

17978 - Shareware Version. To Decode all DTCs

            P1570 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent

17511 - Shareware Version. To Decode all DTCs

            P1103 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent

16395 -  Bank 1: Camshaft A (Intake): Retard Setpoint not Reached (Over-Advanced)

            P0011 - 35-10 -   - - Intermittent

Readiness: 0000 0000 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes       Labels: 8D0-907-389.LBL

   Controller: 8D0 907 389 D

   Component: ABS/ESP front       D46

   Coding: 04275

   Shop #: WSC 06435

   VCID: 341B9FD31723

1 Fault Found:

18256 -  Please check DTC Memory of Engine Controller

            P1848 - 35-00 -   -

 

Oprocz tego zrobilem mu loga na  grupe 10. Cos nie jest chyba normalne w ignition angle mialem pomiedzy 15 BTDC a 21 BTDC(powinno byc 6-12)I mam niestety niepelna wersje programu chyba:

http://vaglog.pl/log-011_yJcn6x5.html

 

Edytowane przez adrianjaro
Opublikowano

Tak na szybko bo nie mam czasu analizować.

 

Address 01: Engine
4 Faults Found:
=====================================================================
17939/P1531/005425 - Camshaft Timing Adjustment: Open Circuit

Possible Symptoms
Malfunction Indicator Light (MIL) ON

Possible Causes
Fuse(s) faulty
Wiring and/or Connector(s) from/to Camshaft Adjustment Valve (N205) faulty
Camshaft Adjustment Valve (N205) faulty

Possible Solutions
Check Fuse(s)
Check Wiring and/or Connector(s) from/to Camshaft Adjustment Valve (N205)
Check/Replace Camshaft Adjustment Valve (N205)
=====================================================================
17978/P1570/005488 - Engine Start Blocked by Immobilizer

Possible Symptoms
Engine starting but stalling immediately

Possible Causes
Key(s) not matched
Instrument Cluster not matched
Engine Control Unit (ECU) not matched
Engine Control Unit (ECU) Power Supply faulty

Possible Solutions
Check for Fault Codes in Immobilizer itself (part of Instrument Cluster in many cars, but separate Immobilizer Control Module in some)
Check Immobilizer Measuring Values (usually in Instrument Cluster OR Immobilizer Control Module)
Match Key(s)/Instrument Cluster/Engine Control Unit (ECU)
Check Engine Control Unit (ECU) Power Supply (Relay)

Special Notes
In case of Engine Starting Issues please make sure that you are really experience an Immobilizer related Problem! Even if the Immobilizer engages, the Engine will still start fine but cut out after 2-3 Seconds. If you are NOT experiencing this behavior (e.g. Engine doesn't start at all) your Problem is very likely NOT Immobilizer related.
May be stored in Combination with 01176 - Key: Signal too Low in Immobilizer Control Module.
If no other immobilizer related fault codes are stored and the immobilizer related meas. blocks are fine except Engine Start not allowed, on rare occasions it helps to try cold-booting the car. Remove both battery cables from the battery. Short the battery cables together (away from the battery) for about 15 seconds. Reconnect the battery. (Example)
Low battery voltage (including a faulty battery) may cause Immobilizer system malfunctions and testing should be done only with a known good battery installed.
=====================================================================
17511/P1103/004355 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S1: Performance too Low

Possible Solutions
Check Oxygen Sensor Heating for Oxygen Sensor before Catalytic Converter
=====================================================================
16395/P0011/000017 - Bank 1: Camshaft A (Intake): Retard Setpoint not Reached (Over-Advanced)

Possible Symptoms
Power Loss

Possible Causes
Camshaft Adjustment Valve 1 (N205) faulty
Fuel Pump Relay (J17) faulty
Mechanical Timing not correct, including Chain and/or Belt timing.

Possible Solutions
Check Camshaft Adjustment Valve 1 (N205)
Check Fuel Pump Relay (J17)
Check Mechanical Timing

Special Notes
When found in Engine: 4.0l W8
Check TPL 2010059(RoW)
Check/Replace Oil Sieve in Timing Case (Camshaft Adjuster)
When found in 2008 and newer VW 2.0T engine with a timing chain (example; CCTA and CBFA), please see:
TT 01-15-08 for information about the intake camshaft, adjuster bridge and spool valve.

=====================================================================
=====================================================================
=====================================================================

Address 03: ABS Brakes       Labels: 8D0-907-389.LBL
1 Fault Found:

18256/P1848/006216 - Please check DTC Memory of Engine Controller

Possible Symptoms
Malfunction Indicator Light (MIL) ON

Possible Causes
Fault Code(s) stored in Engine Control Unit

Possible Solutions
Check Engine Control Unit for Fault Codes

Special Notes
This fault code is a note since the system it is stored in interacts with the Engine Control Unit and due to a fault code there it may not be fully functional.

Opublikowano (edytowane)

17939/P1531/005425 - Camshaft Timing Adjustment: Open Circuit

Ten blad oznacza, że jest problem z  Zaworem regulacyjnym wałka rozrządu. 

 

17978/P1570/005488 - Engine Start Blocked by Immobilizer

Problem z immobilajzerem.

17511/P1103/004355 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S1: Performance too Low

Coś z sonda lambda tego bledu nie rozumie. Sonda na wykończeniu? 

 

16395/P0011/000017 - Bank 1: Camshaft A (Intake): Retard Setpoint not Reached (Over-Advanced)

A ten blad jakis zlozony. Pisze zeby sprawdzić: wałek rozrządu dolotowego, mostka regulacyjnego i zaworu szpulki.

 

18256/P1848/006216 - Please check DTC Memory of Engine Controller

A tu coś z Abs sie dzieje. I to prawda pali mi sie lampa ESP i ABS ale nie zawsze co moze być powodem? Brudny czujnik?

 

Musze sie martwic tymi bledami bo silnik normalnie chodzi obroty nie faluja. Odpala za pierwszym razem. Ogolnie pare bledow tyczy walka rozrzadu. 

Sonda na wykonczeniu srednie spalenie na ekranie pokazuje mi 8 litrow to duzo? 

 

Prosze o wasze ekspertyze co do mojego myslenia. Pozdrawiam

 

Edytowane przez adrianjaro
Opublikowano

 

Witam. Rozwiazalem problem z bledami:

Bledy ponizej spowodowane odlutowaniem sie w komputerze sterownika silnika lutow. 

17939/P1531/005425 - Camshaft Timing Adjustment: Open Circuit

18256/P1848/006216 - Please check DTC Memory of Engine Controller

Teb blad spowodowany zlym zalozeniem uszczelki pod napinaczem, Dziurka ktora miala sluzyc do dawania cisnienia na napinacz byla w polowie zaslonieta 

16395/P0011/000017 - Bank 1: Camshaft A (Intake): Retard Setpoint not Reached (Over-Advanced)

 

Opublikowano (edytowane)

Niestety problem bledów powrocil teraz pokazuje mi troche inny blad ale jest:

16396 - bank 1 camshaft a (intake) advanced setpoint and reached(over-retarded)

17938 p1530 camshaft timin adjustment short to ground

nie wiem czy to moze byc powodem. Ale gdy mialem poziom oleju na minimum bledu nie bylo. Ale gdy wlalem go na max i zrobilem ze 100 km pokazuje mi blad. 

ktos ma pomysly

Edytowane przez adrianjaro
Opublikowano

Nowy watek wyszedl. Padl mi napinacz lanucha tego tylniego. Mechanik zamawia pod AWT i tak mam wpisane w papiery. Okazuje sie ze jest oznaczenie silnika AVJ.  I pytanie jaka jest historia silnika. Czy caly silnik jest zmieniony czy tylko blok. I czy to wogole robi roznice ze jest inny silnik wsadzony badz czy robi roznice ze spod jest AWT a gora AVJ. I dlatego wywala mi bledy?!

Opublikowano

Stawiałbym że głowica od AVJ - natomiast jeżeli dobrze kojarzę to są to praktycznie identyczne silniki , trzeba by w Etce sprawdzić po numerach ale napinacz w AWT i wszystkich innych późniejszych 1.8t w b6 ( AMB, BFB itd. ) jest ten sam

Opublikowano

Stawiałbym że głowica od AVJ - natomiast jeżeli dobrze kojarzę to są to praktycznie identyczne silniki , trzeba by w Etce sprawdzić po numerach ale napinacz w AWT i wszystkich innych późniejszych 1.8t w b6 ( AMB, BFB itd. ) jest ten sam

Opublikowano

Stawiałbym że głowica od AVJ - natomiast jeżeli dobrze kojarzę to są to praktycznie identyczne silniki , trzeba by w Etce sprawdzić po numerach ale napinacz w AWT i wszystkich innych późniejszych 1.8t w b6 ( AMB, BFB itd. ) jest ten sam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...