Dawidepd Opublikowano 7 Maja 2017 Opublikowano 7 Maja 2017 (edytowane) Witam kto oceni logi gr 000 oraz 011 bo jestem zielony a chciałbym wiedziec co i jak. Pacjent a4b5 99r 1,9 DI 75km. Wszystko robione na wylaczonych swiatelkach i panelu nawiewu. http://vaglog.pl/log-000_L143HNt.html http://vaglog.pl/log-011_WZyB8O.html Edytowane 7 Maja 2017 przez Dawidepd
lukaszooo Opublikowano 7 Maja 2017 Opublikowano 7 Maja 2017 75 koni ??? Czyli co sdi z 99r, przecież takich nie bylo. Podaj kod silnika.
Dawidepd Opublikowano 7 Maja 2017 Autor Opublikowano 7 Maja 2017 Godzinę temu, lukaszooo napisał: 75 koni ??? Czyli co sdi z 99r, przecież takich nie bylo. Podaj kod silnika. Byl taki silnik 1,9 DI 75 km FWD ale nie znam sie na tym ale patrzac na to to tak jak by turbinka nie doładowywałą mam racje czy nie ?? Dodam jeszcze ze cos sie dzieje. Tylko nie wiem czy to turbina gruszka czy moze wystarczy wymienic uszczelke gruszki. filmik
lukaszooo Opublikowano 7 Maja 2017 Opublikowano 7 Maja 2017 No ale jak ? 75 koni miały golfy i fabie sdi czyli bez turbo. Nie żebym się spierał ale nie widziałem 1.9 tdi 75 koni w a4. Niech mie ktoś oświeci czy to ja czegoś nie wiem czy coś tu nie pasuje.
Dawidepd Opublikowano 7 Maja 2017 Autor Opublikowano 7 Maja 2017 1 minutę temu, lukaszooo napisał: No ale jak ? 75 koni miały golfy i fabie sdi czyli bez turbo. Nie żebym się spierał ale nie widziałem 1.9 tdi 75 koni w a4. Niech mie ktoś oświeci czy to ja czegoś nie wiem czy coś tu nie pasuje. No nie wiem kolego widocznie mało wiesz jeszcze ;D 75 wychodził z turbina a bodajrze 60 bez ale moge sie mylić. I kolego jak masz zamiar tylko spamowac swoja niewiedza to dzieki. Ja pytam o logi. Pozdrawiam
Dawidepd Opublikowano 7 Maja 2017 Autor Opublikowano 7 Maja 2017 I poprawie CIe Ty piszesz TDI . A ja pisze ze mam 1,9 DI!
lukaszooo Opublikowano 7 Maja 2017 Opublikowano 7 Maja 2017 Kat wtrysku ok a doładowanie rzeczywiste jest dużo mniejsze niż wymagane ale nie wie czy tak powinno być bo nigdy takiego nie widziałem a wartości serwisowe mam na lapku w garażu. Nie ma czegoś takiego jak DI w silnikach VW są a raczej byly SDI czyli wolnossace i TDI czyli uturbiony. Znalazlem ze to silnik AFF i ja nie widziałem takiego na oczy bo jest to zadkość.
Dawidepd Opublikowano 7 Maja 2017 Autor Opublikowano 7 Maja 2017 1 minutę temu, lukaszooo napisał: Kat wtrysku ok a doładowanie rzeczywiste jest dużo mniejsze niż wymagane ale nie wie czy tak powinno być bo nigdy takiego nie widziałem a wartości serwisowe mam na lapku w garażu. Nie ma czegoś takiego jak DI w silnikach VW są a raczej byly SDI czyli wolnossace i TDI czyli uturbiony. Znalazlem ze to silnik AFF i ja nie widziałem takiego na oczy bo jest to zadkość. DOkladnie bardzo zadki silnik nawet ostatnio patrzylem i na all czy olx nie ma auta na sprzedaż. Ale wychodziły takie silniki. Z tego co czytam to silnik niczym sie nie rożni jak 90tka. Wszystkie czesci pasują. Kompa bym wymienił na 90 i by smigało bez problemu. A jak bys mogl zobacz jeszcze ten filmik co wrzuciłem wyżej co moze oznaczać. Czyli ogolnie logi ok ?? Czy srednio ??
Dawidepd Opublikowano 7 Maja 2017 Autor Opublikowano 7 Maja 2017 Mogłbyś zobaczyc jak tam masz na lapku te wartośći czy nie bardzo masz czas ?
lukaszooo Opublikowano 7 Maja 2017 Opublikowano 7 Maja 2017 W moich wartościach serwisowych nie ma takiego silnika a ja pierwszy raz słyszę o 1.9tdi 75 koni ale człowiek uczy się całe życie. Doładowanie w twoim silniku praktycznie nie występuje. Przy 2000 rpm komputer wymaga 1800 jednostek a jest 1300 czyli powiedzmy 0,3 bar, napewno tak nie powinno być.
Dawidepd Opublikowano 7 Maja 2017 Autor Opublikowano 7 Maja 2017 1 minutę temu, lukaszooo napisał: W moich wartościach serwisowych nie ma takiego silnika a ja pierwszy raz słyszę o 1.9tdi 75 koni ale człowiek uczy się całe życie. Doładowanie w twoim silniku praktycznie nie występuje. Przy 2000 rpm komputer wymaga 1800 jednostek a jest 1300 czyli powiedzmy 0,3 bar, napewno tak nie powinno być. moze przez ten filmik zobacz co sie dzieje. Tylko co tu wymienic ??
Dawidepd Opublikowano 18 Maja 2017 Autor Opublikowano 18 Maja 2017 Koledzy troche dzis uszczelniłem co widziałem okiem.Widać że troche turbo lepiej lapie jak ostatnio. kto spojrzy i powie gdzie szukac dalej ?? Nowe; grupa 000 http://vaglog.pl/log-000_KLlG828.html grupa 011 http://vaglog.pl/log-011_8lpWo.html Stare ktore robiłem gdzies z połtora tygodnia temu ; 000 http://vaglog.pl/log-000_L143HNt.html 011 http://vaglog.pl/log-011_WZyB8O.html
Dawidepd Opublikowano 18 Maja 2017 Autor Opublikowano 18 Maja 2017 Teraz, Helga napisał: To jest TD nie TDI. To nie jest ani TD ani TDI tyklko DI i nie kłóć sie doczytj poźniej pisz. Pytamo logi dzięki hej czekam
lukaszooo Opublikowano 18 Maja 2017 Opublikowano 18 Maja 2017 Wymagane doładowanie lapie przy 3200rpm czy tak powinno być nie wiem ale według mnie coś jest nie tak. Ogólnie to kumata osoba ogarnie ci turbo w jakieś 2 godz.
Dawidepd Opublikowano 18 Maja 2017 Autor Opublikowano 18 Maja 2017 13 minut temu, lukaszooo napisał: Wymagane doładowanie lapie przy 3200rpm czy tak powinno być nie wiem ale według mnie coś jest nie tak. Ogólnie to kumata osoba ogarnie ci turbo w jakieś 2 godz. tez wlasnie widze ze turbo nie doladowuje. Bylo tak ze wgl nie doładowywało byly nieszczelnosci troche poprawilem i jest lepiej ale trzeba szukac dalej. Wiecpytamtutaj . Alejak narazibez konkretow
lukaszooo Opublikowano 19 Maja 2017 Opublikowano 19 Maja 2017 Myślisz ze ktoś bez patrzenia na auto przez internet powie ci gdzie jest dziura......... Turbo późno wstaje..
Dawidepd Opublikowano 31 Maja 2017 Autor Opublikowano 31 Maja 2017 Panowie mam takie pytanie do mądrej głowy. Za pierwszym razem jak robiłem logi są u samej góry to była lipa straszna i miałem błąd silnika brak mocy podcisnienia. Dodam że rzeczywiście jeden przewód był urwany. Wymieniłem wszystkie przewody no i powiem że różnice mam. Ale nadal słabo jest do 3 tyś błędów zero nic. Od 3 tyś idzie logi są w poście wyżej drugim. Myślicie że powinno tak być? ? Dodam że to jest ta słabsza jednostka tylko 75 km auto trochę waży też. Ale czekam na coś mądrego.
Yokerman Opublikowano 7 Czerwca 2017 Opublikowano 7 Czerwca 2017 Więc wytłumaczę co to DI... owszem wychodziły takie silniki od 1996-2000... a nawet początku 2001r. Silnik ten legitymował sie wartością 75KM (początkowo myślałem że to 1.9 TD AAZ... ale jednak nie) oznaczenie owszem AFF, zasadniczym elementem wyróżniającym ten motor jest przystosowanie go do paliwa które da sie sprężyć, a po sprężeniu ulegnie samozapłonowi... czyli oleje roślinne, "orężady" itp. silnik miał nie odczuwać różnicy na czym jedzie byle było podobne składem chemicznym, charakterystyką spalania do ON, zarazem silnik ten nie odczuwa (podobno) negatywnych skutków działania takich niestandardowych paliw. Niektóży ogarniający temat określili że ten silnik miał spełniać jakieś nieco wyższe normy dotyczace ekologii... no ale ekologia kosztem mocy w tym przypadku. Pozdrawiam.
Dawidepd Opublikowano 8 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2017 Dnia 7.06.2017 o 10:37, Yokerman napisał: Więc wytłumaczę co to DI... owszem wychodziły takie silniki od 1996-2000... a nawet początku 2001r. Silnik ten legitymował sie wartością 75KM (początkowo myślałem że to 1.9 TD AAZ... ale jednak nie) oznaczenie owszem AFF, zasadniczym elementem wyróżniającym ten motor jest przystosowanie go do paliwa które da sie sprężyć, a po sprężeniu ulegnie samozapłonowi... czyli oleje roślinne, "orężady" itp. silnik miał nie odczuwać różnicy na czym jedzie byle było podobne składem chemicznym, charakterystyką spalania do ON, zarazem silnik ten nie odczuwa (podobno) negatywnych skutków działania takich niestandardowych paliw. Niektóży ogarniający temat określili że ten silnik miał spełniać jakieś nieco wyższe normy dotyczace ekologii... no ale ekologia kosztem mocy w tym przypadku. Pozdrawiam. Dobra kolego ja nie będę się kłócić mam tani motor, jaki napisałem i taki jest. Ja pytam o coś konkretnego. A nie żebyś mi pisał o silniku
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się