Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kto oceni logi 000 oraz 011


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam kto oceni logi gr 000 oraz 011 bo jestem zielony a chciałbym wiedziec co i jak. Pacjent a4b5 99r 1,9 DI 75km. Wszystko robione na wylaczonych swiatelkach i panelu nawiewu.

http://vaglog.pl/log-000_L143HNt.html

http://vaglog.pl/log-011_WZyB8O.html

Edytowane przez Dawidepd
Opublikowano

75 koni ??? Czyli co sdi z 99r, przecież takich nie bylo. Podaj kod silnika.

Opublikowano
Godzinę temu, lukaszooo napisał:

75 koni ??? Czyli co sdi z 99r, przecież takich nie bylo. Podaj kod silnika.

Byl taki silnik 1,9 DI 75 km FWD

ale nie znam sie na tym ale patrzac na to to tak jak by turbinka nie doładowywałą mam racje czy nie ??

Dodam jeszcze ze cos sie dzieje. Tylko nie wiem czy to turbina gruszka czy moze wystarczy wymienic uszczelke gruszki. filmik

 

Opublikowano

No ale jak ? 75 koni miały golfy i fabie sdi czyli bez turbo.

Nie żebym się spierał ale nie widziałem 1.9 tdi 75 koni w a4. Niech mie ktoś oświeci czy to ja czegoś nie wiem czy coś tu nie pasuje. 

Opublikowano
1 minutę temu, lukaszooo napisał:

No ale jak ? 75 koni miały golfy i fabie sdi czyli bez turbo.

Nie żebym się spierał ale nie widziałem 1.9 tdi 75 koni w a4. Niech mie ktoś oświeci czy to ja czegoś nie wiem czy coś tu nie pasuje. 

No nie wiem kolego widocznie mało wiesz jeszcze ;D 75 wychodził z turbina a bodajrze 60 bez ale moge sie mylić. I kolego jak masz zamiar tylko spamowac swoja niewiedza to dzieki. Ja pytam o logi. Pozdrawiam

Opublikowano

I poprawie CIe Ty piszesz TDI . A ja pisze ze mam 1,9 DI!

Opublikowano

Kat wtrysku ok a doładowanie rzeczywiste jest dużo mniejsze niż wymagane ale nie wie czy tak powinno być bo nigdy takiego nie widziałem a wartości serwisowe mam na lapku  w garażu.  

Nie ma czegoś takiego jak DI w silnikach VW są a raczej byly SDI czyli wolnossace i TDI czyli uturbiony.

Znalazlem ze to silnik AFF i ja nie widziałem takiego na oczy bo jest to zadkość.

Opublikowano
1 minutę temu, lukaszooo napisał:

Kat wtrysku ok a doładowanie rzeczywiste jest dużo mniejsze niż wymagane ale nie wie czy tak powinno być bo nigdy takiego nie widziałem a wartości serwisowe mam na lapku  w garażu.  

Nie ma czegoś takiego jak DI w silnikach VW są a raczej byly SDI czyli wolnossace i TDI czyli uturbiony.

Znalazlem ze to silnik AFF i ja nie widziałem takiego na oczy bo jest to zadkość.

DOkladnie bardzo zadki silnik nawet ostatnio patrzylem i na all czy olx nie ma auta na sprzedaż. Ale wychodziły takie silniki. Z tego co czytam to silnik niczym sie nie rożni jak 90tka. Wszystkie czesci pasują. Kompa bym wymienił na 90 i by smigało bez problemu. A jak bys mogl zobacz jeszcze ten filmik co wrzuciłem wyżej co moze oznaczać. Czyli ogolnie logi ok ?? Czy srednio ??

Opublikowano

Mogłbyś zobaczyc jak tam masz na lapku te wartośći czy nie bardzo masz czas ?

Opublikowano

W moich wartościach serwisowych nie ma takiego silnika a ja pierwszy raz słyszę o 1.9tdi 75 koni ale człowiek uczy się całe życie. 

Doładowanie w twoim silniku praktycznie nie występuje. Przy 2000 rpm komputer wymaga 1800 jednostek a jest 1300 czyli powiedzmy 0,3 bar, napewno tak nie powinno być. 

Opublikowano
1 minutę temu, lukaszooo napisał:

W moich wartościach serwisowych nie ma takiego silnika a ja pierwszy raz słyszę o 1.9tdi 75 koni ale człowiek uczy się całe życie. 

Doładowanie w twoim silniku praktycznie nie występuje. Przy 2000 rpm komputer wymaga 1800 jednostek a jest 1300 czyli powiedzmy 0,3 bar, napewno tak nie powinno być. 

moze przez ten filmik zobacz co sie dzieje. Tylko co tu wymienic ??

Opublikowano

Koledzy troche dzis uszczelniłem co widziałem okiem.Widać że troche turbo lepiej lapie jak ostatnio. kto spojrzy i powie gdzie szukac dalej ??

Nowe;

grupa 000 http://vaglog.pl/log-000_KLlG828.html

grupa 011 http://vaglog.pl/log-011_8lpWo.html

Stare ktore robiłem gdzies z połtora tygodnia temu ;

000 http://vaglog.pl/log-000_L143HNt.html

011 http://vaglog.pl/log-011_WZyB8O.html

Opublikowano

To jest TD nie TDI.

Opublikowano
Teraz, Helga napisał:

To jest TD nie TDI.

To nie jest ani TD ani TDI tyklko DI i nie kłóć sie doczytj poźniej pisz. Pytamo logi dzięki hej czekam

Opublikowano

Wymagane doładowanie lapie przy 3200rpm czy tak powinno być nie wiem ale według mnie coś jest nie tak. 

Ogólnie to kumata osoba ogarnie ci turbo w jakieś 2 godz. 

Opublikowano
13 minut temu, lukaszooo napisał:

Wymagane doładowanie lapie przy 3200rpm czy tak powinno być nie wiem ale według mnie coś jest nie tak. 

Ogólnie to kumata osoba ogarnie ci turbo w jakieś 2 godz. 

tez wlasnie widze ze turbo nie doladowuje. Bylo tak ze wgl nie doładowywało byly nieszczelnosci troche poprawilem i jest lepiej ale trzeba szukac dalej. Wiecpytamtutaj . Alejak narazibez konkretow

Opublikowano

Myślisz ze ktoś bez patrzenia na auto przez internet powie ci gdzie jest dziura.........

Turbo późno wstaje..  

Opublikowano

Panowie mam takie pytanie do mądrej głowy. Za pierwszym razem jak robiłem logi są u samej góry to była lipa straszna i miałem błąd silnika brak mocy podcisnienia. Dodam że rzeczywiście jeden przewód był urwany. Wymieniłem wszystkie przewody no i powiem że różnice mam. Ale nadal słabo jest do 3 tyś błędów zero nic. Od 3 tyś idzie logi są w poście wyżej drugim.  Myślicie że powinno tak być? ? Dodam że to jest ta słabsza jednostka tylko 75 km auto trochę waży też. Ale czekam na coś mądrego. 

Opublikowano

Więc wytłumaczę co to DI... owszem wychodziły takie silniki od 1996-2000... a nawet początku 2001r. Silnik ten legitymował sie wartością 75KM (początkowo myślałem że to 1.9 TD AAZ... ale jednak nie) oznaczenie owszem AFF, zasadniczym elementem wyróżniającym ten motor jest przystosowanie go do paliwa które da sie sprężyć, a po sprężeniu ulegnie samozapłonowi... czyli oleje roślinne, "orężady" itp. silnik miał nie odczuwać różnicy na czym jedzie byle było podobne składem chemicznym, charakterystyką spalania do ON, zarazem silnik ten nie odczuwa (podobno) negatywnych skutków działania takich niestandardowych paliw. Niektóży ogarniający temat określili że ten silnik miał spełniać jakieś nieco wyższe normy dotyczace ekologii... no ale ekologia kosztem mocy w tym przypadku.

Pozdrawiam.

Opublikowano
Dnia 7.06.2017 o 10:37, Yokerman napisał:

Więc wytłumaczę co to DI... owszem wychodziły takie silniki od 1996-2000... a nawet początku 2001r. Silnik ten legitymował sie wartością 75KM (początkowo myślałem że to 1.9 TD AAZ... ale jednak nie) oznaczenie owszem AFF, zasadniczym elementem wyróżniającym ten motor jest przystosowanie go do paliwa które da sie sprężyć, a po sprężeniu ulegnie samozapłonowi... czyli oleje roślinne, "orężady" itp. silnik miał nie odczuwać różnicy na czym jedzie byle było podobne składem chemicznym, charakterystyką spalania do ON, zarazem silnik ten nie odczuwa (podobno) negatywnych skutków działania takich niestandardowych paliw. Niektóży ogarniający temat określili że ten silnik miał spełniać jakieś nieco wyższe normy dotyczace ekologii... no ale ekologia kosztem mocy w tym przypadku.

Pozdrawiam.

Dobra kolego ja nie będę się kłócić mam tani motor, jaki napisałem i taki jest. Ja pytam o coś konkretnego. A nie żebyś mi pisał o silniku 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...