CinekZip Opublikowano 8 Maja 2017 Opublikowano 8 Maja 2017 (edytowane) Witam, Wczoraj zauważyłem przy dodawaniu gazu wychodzi jakieś "pierdzenie" , dzis również były już słychać głośniej . Zgasiłem auto i po 8 godzinach zszedłem i odpaliłem , wtedy dałem go w obroty i nagle coś strzeliło ... na wyswietlaczu zero błędów ale niestety rozrusznik nie drgnie.. czyzby koniec silnik ? Chcialem zauważyć ze Audi mam 6 lat robiłem różne wymiany ale sporo km przejechałem ponad 300, chodził równo itp, jednie co ostatnio zauważyłem na skrzyżowaniu jak trzymałem go na sprzęgle to dziwnie reagował , również odgłos . silnik BLB-ost czasu pełen rozrząd wymieniłem , auto ma przejechane ponad 300tyś. Olej wogole nie kapał itp czy mam sie obawiać najgorszego ? Edytowane 8 Maja 2017 przez CinekZip
witus83 Opublikowano 8 Maja 2017 Opublikowano 8 Maja 2017 A może to tylko rozrusznik?Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
CinekZip Opublikowano 8 Maja 2017 Autor Opublikowano 8 Maja 2017 (edytowane) 7 minut temu, witus83 napisał: A może to tylko rozrusznik? Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka A czy wtedy byłby tez taki dziwny dzwiek przy dodawaniu gazu ? Tak jakby coś latało w środku ( przy dodawaniu gazu ) dalem go w obroty na biegu jałowym i coś strzeliło automatycznie sie wyłączył ...a teraz ani rusz Edytowane 8 Maja 2017 przez CinekZip
Gość Opublikowano 8 Maja 2017 Opublikowano 8 Maja 2017 dwumasa sie rozpadla i zblokowalo moim zdaniem,sprzeglo do wymiany.
adrian242424 Opublikowano 8 Maja 2017 Opublikowano 8 Maja 2017 (edytowane) Na moje przeskoczył rozrząd lub coś zablokowało tłoki (odpadł zawór), sprawdź czy dasz rade ręcznie obrócić wałem. Ps. Kolega miał taki przypadek w Oplu 3.0 CDTI, że zaczeło coś stukać, o dziwo przyjechał na tym do mnie, a po zgaszeniu już nie dopalił, pogięte zawory, ukruszony 1 tłok, pogięte 2 korby i wał. Edytowane 8 Maja 2017 przez adrian242424
CinekZip Opublikowano 8 Maja 2017 Autor Opublikowano 8 Maja 2017 Pełen rozrząd wymieniony 3 miesiące temu ... mam sie obawiać najgorszego ?
przem8 Opublikowano 8 Maja 2017 Opublikowano 8 Maja 2017 (edytowane) 7 minut temu, CinekZip napisał: Pełen rozrząd wymieniony 3 miesiące temu ... mam sie obawiać najgorszego ? Obstawiałbym dwumas. Sprawdź czy znaki się zgadzają na rozrządzie jak da radę ruszyć wałem i się dowiesz czegoś więcej... Edytowane 8 Maja 2017 przez przem8
CinekZip Opublikowano 8 Maja 2017 Autor Opublikowano 8 Maja 2017 (edytowane) 10 minut temu, przem8 napisał: Obstawiałbym dwumas. Sprawdź czy znaki się zgadzają na rozrządzie i się dowiesz czegoś więcej To wtedy byłby taki trzask i zgaśniecie ? Ostatnio zauważyłem ze na skrzyżowaniu różnie chodziło sprzęgło raz musiałem wcisnąć aby nie telepało i wtedy nie było nic słychać Edytowane 8 Maja 2017 przez CinekZip
przem8 Opublikowano 8 Maja 2017 Opublikowano 8 Maja 2017 Jak po wciśnieciu cisza to własnie typowy objaw końca dwumasy. Szykuj 2tys na wymianę chyba, że zdecydujesz się na przeróbkę na jednomas
SotoM Opublikowano 8 Maja 2017 Opublikowano 8 Maja 2017 (edytowane) jeśli rozrusznik nie może zakręcić silnika to ręcznie tez nie da rady go obrócić - trzeba zdjąć osłonę górna rozrządu i zobaczyć czy pasek jest na swoim miejscu jeśli tu nic nie będzie widać zdemontował bym rozrusznik i zerknął do komory sprzęgła czy 2masa się nie rozsypała i zblokowało o obudowę skrzyni,.... jeśli się okaże ze masz komplet do wymiany to zapakuj zestaw od BRD - koło i sprzegło.... Edytowane 8 Maja 2017 przez SotoM
CinekZip Opublikowano 8 Maja 2017 Autor Opublikowano 8 Maja 2017 13 minut temu, przem8 napisał: Jak po wciśnieciu cisza to własnie typowy objaw końca dwumasy. Szykuj 2tys na wymianę chyba, że zdecydujesz się na przeróbkę na jednomas Dobre pocieszenie ...:) Jedni już mówili że silnik do wymiany. A pytanie czy popełniłem błąd że od razu do mechanika w 1szym dniu nie pojechałem
CinekZip Opublikowano 8 Maja 2017 Autor Opublikowano 8 Maja 2017 9 minut temu, SotoM napisał: jeśli rozrusznik nie może zakręcić silnika to ręcznie tez nie da rady go obrócić - trzeba zdjąć osłonę górna rozrządu i zobaczyć czy pasek jest na swoim miejscu jeśli tu nic nie będzie widać zdemontował bym rozrusznik i zerknął do komory sprzęgła czy 2masa się nie rozsypała i zblokowało o obudowę skrzyni,.... jeśli się okaże ze masz komplet do wymiany to zapakuj zestaw od BRD - koło i sprzegło.... Czyli lepiej od BRD niż BLB ? jakiej firmy polecasz ?
przem8 Opublikowano 8 Maja 2017 Opublikowano 8 Maja 2017 5 minut temu, CinekZip napisał: A pytanie czy popełniłem błąd że od razu do mechanika w 1szym dniu nie pojechałem Największy błąd popełniłeś w porę nie rozwiązując problemu. Przy tak rozwalonym dwumasie już o wiele wcześniej powinieneś słyszeć stuki i wibracje dochodzące z auta, bo z dnia na dzień, nagle to się tak nie sypie. W skrajnych przypadkach doszczętnie rozwalony dwumas może uszkodzić też silnik ale to już trzeba mieć wyjątkowego pecha.
CinekZip Opublikowano 8 Maja 2017 Autor Opublikowano 8 Maja 2017 Teraz, przem8 napisał: Największy błąd popełniłeś w porę nie rozwiązując problemu. Przy tak rozwalonym dwumasie już o wiele wcześniej powinieneś słyszeć stuki i wibracje dochodzące z auta, bo z dnia na dzień, nagle to się tak nie sypie. W skrajnych przypadkach doszczętnie rozwalony dwumas może uszkodzić też silnik ale to już trzeba mieć wyjątkowego pecha. Bo tak naprawdę zauważyłem i było słychać ost 2 dni ...mam nadzieje że silink jest ok bo ost włożyłem sporo na rozrząd ..:/
CinekZip Opublikowano 8 Maja 2017 Autor Opublikowano 8 Maja 2017 jeśli faktycznie tak będzie to jakiej firmy itp ?
moniuh Opublikowano 9 Maja 2017 Opublikowano 9 Maja 2017 (edytowane) masz do wyboru Sachs albo Luk, w sumie to to samo ale pewnie tansze sie tez komplety znajda. Od Ciebie zalezy czy chcesz drozej i dobrze. Edytowane 9 Maja 2017 przez moniuh
CinekZip Opublikowano 9 Maja 2017 Autor Opublikowano 9 Maja 2017 Dziękuje za info- jutro mechanik powie co i jak - dam znać
KINIAM Opublikowano 9 Maja 2017 Opublikowano 9 Maja 2017 No to pogdybaliście sobie a mechanik potwierdzi co poszło. Do założyciela tematu na przyszłość jak coś stuka w silniku to na biegu jałowym nie gazujemy na maxa bo musimy liczyć się z nieprzewidywalnymi konsekwencjami. Często muszę czyścić EGR i turbo na biegu jałowym i póki co nic mi nie strzeliło ale wcześniej muszę mieć pewność co do stanu silnika.
SotoM Opublikowano 9 Maja 2017 Opublikowano 9 Maja 2017 23 godziny temu, CinekZip napisał: Czyli lepiej od BRD niż BLB ? jakiej firmy polecasz ? tak kupuj zestaw do BRD - LUK lub Sachs , ja mam BRD i do siebie zamontowałem Luk bo było mi mega bardzo potrzebne auto. narazie 200km i 420Nm znosi jak narazie bez problemu od 20000km
moniuh Opublikowano 10 Maja 2017 Opublikowano 10 Maja 2017 "Łysy" nagrał nowy odcinek z kołami dwumasowymi, zobacz co moze sie stac jak sie skonczy moze wyjsc bokiem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się