Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AKN] Problemy z uruchomieniem silnika po wymienie rozrządu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Wczoraj wymieniłem w swoim aucie rozrząd, olej, świece, akumulator , płyny itd. . Po odbiorze auta z servisu wszystko działało jak trzeba do chwili gdy zostawiłem go na noc na zewnątrz i temperatura spadła do - 12 stopni . Rano wsiadam, grzeje świece , próbuje kręcić a tu nic :angry: . Rozrusznik tylko "prztyknął" ! Dodam że chciałem odpalić za pomocą kabli rozruchowych ale efekt był ten sam . Alarm działa ja trzeba tz. zamyka i otwiera . Na pulpicie nie pojawiają się żadne podejrzane kontrolki .

Dlaczego nie mogę odpalić ? Jaka może być przyczyna ? Czyżby temperatura ? Może jakiś bezpiecznik ? hym :mysli:

Opublikowano

jeśli piszesz że rozrusznik tylko "prztyknął" i nie kręci to sprawdź go w nim jest problem, a jeśli rozrusznik działa, to zapewne kąt wtrysku nie wyregulowany

Opublikowano

a jeśli nic z powyższych to zapnij VAG i zobacz co wypluje

Opublikowano

Pompe wtryskową mam świeżo po regeneracji więc kąt wtrysku powinien być ok .

Dziwi mnie tylko to że dzień wcześniej nic nie wskazywało że coś padnie . Rozrusznik kręcił jak szalony a tu nagle rano "zonk" .

Może jakiś bezpiecznik ?? Czy rozrusznik może się poprostu zawiesić ( przymarznąć ) ??

Póki co musze wyczarować jakiegoś znajomka co podepnie mi VAG-a ...

Opublikowano

raczej szukalbym problemu w rozruszniku. o ile to on cyka.

Opublikowano

szczotki sie skończyły lub bendix padł :cool1:

Opublikowano

Spróbuj ruszyć auto na 5 biegu być może się rozrusznik zawiesił i wtedy próbuj zakręcić, czy z każdym razem słychać to klikanie? być może problem tkwi w elektromagnesie, można bezpośrednio podać napięcie na elektromagnes z AQ w to miejsce gdzie jest przewód na wsuwce tylko jest trudne dojście i będziesz wiedział coś więcej co jest grane.

Opublikowano

a niby co to da? bendix do oblukania.

z podawniem napiecia bym uwazal mozna auto z dymem puscic

Opublikowano

Dygne go w przód na piątym biegu i zobacze co się będzie działo . Jeśli się zwiesił to może puści ale czy to napewno bezpieczne :mysli: Przy każdorazowej próbie odpalenia po nagrzaniu świec słychać tylko kliknięcie w rozruszniku i to wszystko ........ nie startuje .....

Jak z kosztami naprawy rozrusznika ?? ( jeśli to wogóle on )

Opublikowano

Sprawdź jeszcze klemy przy AQ być może tu tkwi problem, bo to aż nie możliwe że bez wcześniejszych objawów tak się stało, miałem podobne już problemy z rozruchem aut i wcześniej zawsze były jakieś sygnały że coś będzie się działo z rozrusznikiem ale to tylko moje spostrzeżenia myślę że inni mają podobne doświadczenia.

Opublikowano

uzywke w dobrym stanie lepiej

Opublikowano

auto na sznurek i heja

Opublikowano

auto na sznurek i heja

Tylko nie rób tego bo jak tobie pasek rozrządu przeskoczy to dopiero będzie problem. Diesla się nie zaciąga zwłaszcza przy ujemnych temperaturach.

Jeśli to rozrusznik to lepiej kupić używany bo naprawa drogo wychodzi, ale sprawdz może to tylko automat i całego rozrusznika wtedy nie trzeba kupować.

Ja na twoim miejscu sprawdził bym jako pierwsze połączenia z aku.

Jeśli będzie o.k to może podjedź do tego warsztatu w którym auto było wczoraj i zapytaj czy robili coś z rozrusznikiem. Jeśli tak to może nie dokręcili kabli przy rozruszniku, a jak tam jest lekki luz to nie będzie dobrze prądu przewodzić i rozrusznik nie zakręci

Opublikowano

auto na sznurek i heja

Tylko nie rób tego bo jak tobie pasek rozrządu przeskoczy to dopiero będzie problem. Diesla się nie zaciąga zwłaszcza przy ujemnych temperaturach.

Jeśli to rozrusznik to lepiej kupić używany bo naprawa drogo wychodzi, ale sprawdz może to tylko automat i całego rozrusznika wtedy nie trzeba kupować.

Ja na twoim miejscu sprawdził bym jako pierwsze połączenia z aku.

Jeśli będzie o.k to może podjedź do tego warsztatu w którym auto było wczoraj i zapytaj czy robili coś z rozrusznikiem. Jeśli tak to może nie dokręcili kabli przy rozruszniku, a jak tam jest lekki luz to nie będzie dobrze prądu przewodzić i rozrusznik nie zakręci

no faktycznie nie zaciąga sie.... :polew: :polew: :polew: :polew:

chyba skrętem......

wrzucasz 2 albo 3 i odpala

jeszcze nie słyszałem zeby komus w ten sposób strzelił pasek

Opublikowano

wrzucasz 2 albo 3 i odpala

jeszcze nie słyszałem zeby komus w ten sposób strzelił pasek

to jeszcze mało widziałeś
Opublikowano

Można jeszcze spróbować postukać czymś po rozruszniku...zwłaszcza w momencie przekręcenia stacyjki

Opublikowano

auto na sznurek i heja

zly pomysl :cool1:

Opublikowano

auto na sznurek i heja

no faktycznie nie zaciąga sie.... :polew: :polew: :polew: :polew:

chyba skrętem......

wrzucasz 2 albo 3 i odpala

jeszcze nie słyszałem zeby komus w ten sposób strzelił pasek

Faktycznie mało widziałeś i nic śmiesznego w tym nie ma .

Nie pisałem nic o strzelaniu paska tylko o przeskoczeniu o kilka ząbków a to duża różnica.

No ale straty mogą być podobne do tych jak się pasek zerwie.

Raz jak byłem u mojego mechanika to robił remont silnika BMW 2,4TD w którym pasek przeskoczył podczas próby zaciągania.

Czytałem też o tym w auto-świecie, więc nie wiem co cię tak bardzo śmieszy.

Opublikowano

sluchaj nie ciagaj go bo wystarczy ze pasek o jeden zombek przeskoczy i mozesz miec lipe ale sprobuj tak jak pisali ci wczesniej wrzuc 5 bieg i pchnij go lekko do przodu tylko zeby sie ruszyl i sproboj zapalic jak to nie pomoze to raczej bendix ci padl :hi:

Opublikowano

auto na sznurek i heja

chłopie...twoje cenne rady o tuningu jeszcze jestem w stanie przetrawić...ot taka filozofia...ale to co teraz napisałeś jest po prostu tragiczne...nie wiesz to nie wypowiadaj się...

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...