rafWPR Opublikowano 31 Maja 2017 Opublikowano 31 Maja 2017 Witam Panowie!,problem jest nastepujacy...kontorlka sensor zapala sie wtedy kiedy jej sie podoba chociaz ostatnio juz na zaplonie daje o sobie znac,ok prawodopodobnie czujnik cisnienia oleju do wymiany,ale jest taki problem ze mam wrażenie ze nie podaje mi oleju na góre silnika, jak odkrecilem korek to wydawalo sie dziwnie sucho niby olj wymieniony i poziom jest,temperatura ok, ale mechanika zdaniem nie powinno byc tak gorąco i cos jej dolega nawet silnik pracuje jakos glosniej czy to wróży remont silnika?:( z góry dzieki za pomoc!!!
przem8 Opublikowano 31 Maja 2017 Opublikowano 31 Maja 2017 A moze zapchany smok olejowy. Czysciles kiedykolwiek? Jesli nie to czas najwyzszy i bylo zmierzyc cisnienie oleju to bys mial pewnosc.
rafWPR Opublikowano 7 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 7 Czerwca 2017 dzieki sprawdze to bo samochod juz stoji od tygodnia i boje sie jezdzic...
kaman5151 Opublikowano 7 Czerwca 2017 Opublikowano 7 Czerwca 2017 Racja. Kompresja a potem micha w dół i sprawdzaj smoka. Może nawet kanały olejowe zafajdane nagarem i też swoje robi. Wtedy można sie płukanką pokusić.
rafWPR Opublikowano 26 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2017 a wiec, z uszczelki pod głowicą cieknie olej jak tylko sie rozgrzeje,prawdopodobnie jak kupilem bym wlany jakis specyfiik uszczelniający, po wymianie oleju zaczęly sie dziać cyrki...przegrzany olej nagar itp...prawdopodbnie silnik umiera bo terkocze jak sie rozgrzeje...wymiana silnika czy remont? jak wygląda swap na 2.8 w tym modelu? cos ktos?
rafWPR Opublikowano 26 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2017 a wiec, z uszczelki pod głowicą cieknie olej jak tylko sie rozgrzeje,prawdopodobnie jak kupilem bym wlany jakis specyfiik uszczelniający, po wymianie oleju zaczęly sie dziać cyrki...przegrzany olej nagar itp...prawdopodbnie silnik umiera bo terkocze jak sie rozgrzeje...wymiana silnika czy remont? jak wygląda swap na 2.8 w tym modelu? cos ktos?
przem8 Opublikowano 26 Czerwca 2017 Opublikowano 26 Czerwca 2017 Jeśli silnik rzeczywiście kaput to kupić cały słupek, najlepiej jeszcze z jeżdżącego anglika. Koszt silnika w granicach 3000, do tego nowy rozrząd, płyny i w 5 tys. powinieneś się zamknąć. Może warto jeszcze zdjąć głowicę i michę żeby ocenić co się wydarzyło i dopiero podjąć odpowiednie kroki.
rafWPR Opublikowano 26 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2017 7 godzin temu, przem8 napisał: Jeśli silnik rzeczywiście kaput to kupić cały słupek, najlepiej jeszcze z jeżdżącego anglika. Koszt silnika w granicach 3000, do tego nowy rozrząd, płyny i w 5 tys. powinieneś się zamknąć. Może warto jeszcze zdjąć głowicę i michę żeby ocenić co się wydarzyło i dopiero podjąć odpowiednie kroki. wlasnie jutro ide do mechanika i bedziemy zdejmowac głowice zeby sprwawdzic jak wyglada reszta motoru....mam nadzieje ze nie ma tragedii nic czerwonego sie nie wyswietlalo,jezdzila normalnie tyle ze glosniej pracowala mam nadzieje ze nie jest za pozno, dosc szybko zareagowalem moze wystarczy tylko planowanie glowicy i plukanie...MÓDLMY SIE TRZYMAJCIE KCIUKI!!!!! dzieki:)
rafWPR Opublikowano 26 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2017 7 godzin temu, przem8 napisał: Jeśli silnik rzeczywiście kaput to kupić cały słupek, najlepiej jeszcze z jeżdżącego anglika. Koszt silnika w granicach 3000, do tego nowy rozrząd, płyny i w 5 tys. powinieneś się zamknąć. Może warto jeszcze zdjąć głowicę i michę żeby ocenić co się wydarzyło i dopiero podjąć odpowiednie kroki. tak wlasnie licze do 5tys jesli wiecej to nie bawie sie w to,trzeba bedzie rozbic...:P
aiwer Opublikowano 26 Czerwca 2017 Opublikowano 26 Czerwca 2017 Z całym szacunkiem ale modlitwy tu nie pomogą. Terkotqać może też łańcuch i napinacz.
Shhaddoww Opublikowano 26 Czerwca 2017 Opublikowano 26 Czerwca 2017 Pojawiająca się żółta oliwiarka z napisem sensor to nie brak ciśnienia oleju!!Ten piktogram informuje o uszkodzeniu czujnika poziomu i temperatury oleju który jest umieszczony w misce!
rafWPR Opublikowano 26 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2017 4 godziny temu, Shhaddoww napisał: Pojawiająca się żółta oliwiarka z napisem sensor to nie brak ciśnienia oleju!! Ten piktogram informuje o uszkodzeniu czujnika poziomu i temperatury oleju który jest umieszczony w misce! no wlasnie, i dlatego pewnie przegrzal sie olej choociaz temperatura silnika byla w normie....:(
Shhaddoww Opublikowano 27 Czerwca 2017 Opublikowano 27 Czerwca 2017 Dlaczego sądzisz że olej się przegrzał?Mierzyłeś jego temperaturę?Te silniki wydzielają dużo ciepła i ogólnie po otwarciu maski jest zawsze gorąco.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się