kraymy Opublikowano 3 Czerwca 2017 Opublikowano 3 Czerwca 2017 Cześć, tak jak w temacie wymiana klocków nie jestem jakimś tam specjalistą ale doszedłem do wniosku, że wyjdzie mi taniej jeżeli sam sobie zamówię klocki i wymienię chodzi o te z tyłu bo z przodu są okej no i tutaj się nasuwa pytanie można jakoś sprawdzić nie wiem w książce czy po modelu bo wszedłem na allegro i jest tego multum a nie chce mi się w tym momencie rozbierać tego jest jakiś szybszy sposób ? Też nie wiem czy to muszą być klocki z czujnikami od razu mówie A4 B7 1.9 TDI 2007 kombiak z góry dziękuje za pomoc
wyzyk83 Opublikowano 3 Czerwca 2017 Opublikowano 3 Czerwca 2017 (edytowane) nie wiem jakie są twoje umiejętności ale przy wymianie klocków z tyłu jest parę rzeczy o których musisz pamiętać i mieć trochę doświadczenia z tyłu tłoczek się wkręca i wciska najlepiej mieć jakiś przyrząd do tego druga sprawa to tylne zaciski są aluminiowe i często trzeba wyjmować tłoczek i wyczyścić pod takim oringiem osad po utleniającym się aluminium bo tłoczek się ciężko wkręca klocki polecam ci textar, ferodo, pagid, jurid tylne klocki nie mają czujnika zużycia Edytowane 3 Czerwca 2017 przez wyzyk83
lukirks83 Opublikowano 3 Czerwca 2017 Opublikowano 3 Czerwca 2017 3 godziny temu, kraymy napisał: Cześć, tak jak w temacie wymiana klocków nie jestem jakimś tam specjalistą ale doszedłem do wniosku, że wyjdzie mi taniej jeżeli sam sobie zamówię klocki i wymienię chodzi o te z tyłu bo z przodu są okej no i tutaj się nasuwa pytanie można jakoś sprawdzić nie wiem w książce czy po modelu bo wszedłem na allegro i jest tego multum a nie chce mi się w tym momencie rozbierać tego jest jakiś szybszy sposób ? Też nie wiem czy to muszą być klocki z czujnikami od razu mówie A4 B7 1.9 TDI 2007 kombiak z góry dziękuje za pomoc 100 zł za wymianę to drogo dla Ciebie, a co jak masz tłoczek zablokowany, masz przyrząd do cofania tłoczka? podjedz do firmy gdzie zajmuja sie hamulcami i po sprawie ja założyłem na tył komplet trw
wyzyk83 Opublikowano 4 Czerwca 2017 Opublikowano 4 Czerwca 2017 (edytowane) wszystkie co wymieniłem są najwyższej jakości są to producenci klocków oe Edytowane 4 Czerwca 2017 przez wyzyk83
aiwer Opublikowano 6 Czerwca 2017 Opublikowano 6 Czerwca 2017 Jedyny problem jaki możesz napotkać to przy wkręcaniu tłoczka, najlepiej kupić taki zestaw do tłoczków na allegro i będziesz mieć na przyszłość, do innych aut. Reszta to "tylko" odkręcanie śrub. Napisałem "tylko" bo różnie to bywa, jedne mogą być zapieczone, inne wyrobione "łby" itd. Powodzenia.
Brdm Opublikowano 11 Czerwca 2017 Opublikowano 11 Czerwca 2017 Panowie tłoczek tylny wystarczy wkręcić kluczem od szlifierki kątowej pasuje idealnie do tłoczka. Oczywiście trzeba sprawdzić, a najlepiej wymienić gumową osłonę tłoczka i koniecznie sprawdzić i nasmarować prowadnice bo też często lubią stanąć (tylko posmarować jakimś smarem wysokotemperaturowym, żeby nie wypływał i nie zasechł tam)
aiwer Opublikowano 14 Czerwca 2017 Opublikowano 14 Czerwca 2017 Prowadnic się nie smaruje. Narobisz sobie tylko problemów.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się