Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B9 Fellows


sowiq

Rekomendowane odpowiedzi

A nie myśleliście o tego typu urządzeniach? Z tego co pamiętam to chyba Zachar testował coś takiego w jednym ze swoich nagrań. 

Ja ogólnie uważam, że w codziennym używaniu różnego rodzaju etui generują więcej problemów niż keyless daje wygody. A w domu wystarczy kluczyk owinąć folią aluminiową czy chociażby wrzucić do blaszanej puszki.

2-768x450.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie jeździ ktoś z was na felgach z a5?? 8,5x 18 et29??

Edytowane przez marcin_o23
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, marcin_o23 napisał:

panowie jeździ ktoś z was na fugach z a5?? 8,5x 18 et29??

Na fugach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Udało sie komuś w polifcie podłączyć Apple Carplay bezprzewodowo? Wyczytałem na grupie FB, że ma działać tylko jak ostatnio próbowałem to nie poszło. Zastanawiam się czy są jakieś zmiany w roczniku 2021 czy trzeba coś uaktywnić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie najwieksze przebieg stronicka w B9 widzieliście i skrzynia nie była remontowana?

Jakie opinie są o tej skrzyni?

Mozna ryzykować zakup 2.0tfsi 2016-107 z stronick i przebiegiem 200k km?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, wampir napisał:

Jakie najwieksze przebieg stronicka w B9 widzieliście i skrzynia nie była remontowana?

Jakie opinie są o tej skrzyni?

Mozna ryzykować zakup 2.0tfsi 2016-107 z stronick i przebiegiem 200k km?

To wszystko zależy jak gdzie kto jeździł. Ja mam 143k i jest perfect. Nic nie szarpie ani zgrzyta jak nóweczka. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, wampir napisał:

Jakie najwieksze przebieg stronicka w B9 widzieliście i skrzynia nie była remontowana?

Jakie opinie są o tej skrzyni?

Mozna ryzykować zakup 2.0tfsi 2016-107 z stronick i przebiegiem 200k km?

S-tronic to stronic. Jak auto latało po autostradach i bez przyczep. Olej wymieniany przynajmniej co max 60kkm to nie powinno być problemu. Auta jeżdżące po górach, w mieście czy tez z przyczepami mogą mieć już jakieś zużycie sprzęgieł lub poszarpywania. Ogólnie s-tronic w b9 to inna konstrukcja jak w b8. 

22 godziny temu, vvalery napisał:

To wszystko zależy jak gdzie kto jeździł. Ja mam 143k i jest perfect. Nic nie szarpie ani zgrzyta jak nóweczka. 

Trzeba wiedzieć kiedy może szarpać czy tez zgrzytać. Nowe auta podczas pełzania z górki wydają metaliczny dźwięk z okolicy skrzyni ;) trzeba się wsłuchać. Dodatkowo tryb eco czy tez zwykle D to jakieś nie porozumienie. Nie ma potem co się dziwić, ze dwumasu 100kkm nie dolatują ;)  ale tryb S w b9 według mnie jest poprawiony względem B8. Za to Stronic w b9 na starcie trochę opóźnia czy tez dojeżdżając do skrzyżowania i nagłym ruszaniu. To takie moje odczucia. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Norbas napisał:

S-tronic to stronic. Jak auto latało po autostradach i bez przyczep. Olej wymieniany przynajmniej co max 60kkm to nie powinno być problemu. Auta jeżdżące po górach, w mieście czy tez z przyczepami mogą mieć już jakieś zużycie sprzęgieł lub poszarpywania. Ogólnie s-tronic w b9 to inna konstrukcja jak w b8. 

Trzeba wiedzieć kiedy może szarpać czy tez zgrzytać. Nowe auta podczas pełzania z górki wydają metaliczny dźwięk z okolicy skrzyni ;) trzeba się wsłuchać. Dodatkowo tryb eco czy tez zwykle D to jakieś nie porozumienie. Nie ma potem co się dziwić, ze dwumasu 100kkm nie dolatują ;)  ale tryb S w b9 według mnie jest poprawiony względem B8. Za to Stronic w b9 na starcie trochę opóźnia czy tez dojeżdżając do skrzyżowania i nagłym ruszaniu. To takie moje odczucia. 

Skrzynie S-tronic zawsze muszą się namyśleć zanim ruszą. To jest ich wada. 

Edytowane przez Muskel1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 minut temu, Muskel1 napisał:

Skrzynie S-tronic zawsze muszą się namyśleć zanim ruszą. To jest ich wada. 

Tak ale między b8 a b9 jest różnica. Tak samo między golfem a polo. Itd. Różnica w SW. Każdy model ma inny. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skrzynia w B9 to nowa skrzynia i nie ma nic z poprzednikiem wspólnego. Pomimi wszystko, nie potrafią sobie do dziś poradzić z "namyślaniem się" w s-tronic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie ta duża kratka nawiew działa jak się uruchomi ją na klimatroniku. Jak się ja zamknie na klimatroniku to przestaje wiec ewidentnie to ustawienie tyczy się jej. Zastanawiam się skąd się bierze przekonanie ze czasem jest atrapą w przedlifcie. Może przy jednostrefowym manualnym klimatroniku tak jest.

 

Z ciekawostek które ostatnio odkryłem (musiałem przeoczyć w instrukcji) to to ze przy jeździe bez naciskania gazu, naciśnięcie plusowej łopatki biegów uruchamia tryb żeglowania (wrzuca luz)

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, siemian napisał:

Z ciekawostek które ostatnio odkryłem (musiałem przeoczyć w instrukcji) to to ze przy jeździe bez naciskania gazu, naciśnięcie plusowej łopatki biegów uruchamia tryb żeglowania (wrzuca luz)

Dzięki! Nie miałem pojęcia, a przeczytałem czytałem całą instrukcję. Człowiek uczy się całe życie :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W przypadku b9 po lifcie i s-tronic na opóźnienia przy starcie największy wpływ mają nowe normy WLTP przynajmniej tak mi to dealer tłumaczył... 

Edytowane przez vvv
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, vvv napisał:

W przypadku b9 po lifcie i s-tronic na opóźnienia przy starcie największy wpływ mają nowe normy WLTP przynajmniej tak mi to dealer tłumaczył... 

Tak, jasne,  a tiptronic nie musi przechodzić testów WLTP czy jak to wytłumaczy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie tak, ze TIP czyli skrzynie ZF8HP były w benzynach tylko na rynek USA. Tam się dba o klienta i o wizerunek firmy więc się daje lepsze skrzynie. 

W Europie się pakuje awaryjne stronic.

W Europie ZF8HP jest tylko do diesli i to mocniejszych.

Może te diesle mają wiekszy zapas w testach WLTP :)

 

 

Edytowane przez wampir
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, wampir napisał:

 

W Europie ZF8HP jest tylko do diesli.

 

To wiem, mam właśnie tipa:wink:

To nie tylko w Audi jest ten problem z namyślaniem. To cały koncern VAG ma z tymi DSG skrzyniami takie właściwości, niektóre modele bardziej inne mniej. Dziwne, że w BMW tego problemu nie ma. W stajni Mercedesa zdarzają się też niektóre modele. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może ZF ma lepszy mechanizm odzyskiwania energii? 

Nie wiem dlaczego oni wszędzie nie pakują ZF, auta dłużej by jeździły i byłyby tańsze w serwisie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...