jolley Opublikowano 15 Stycznia 2018 Opublikowano 15 Stycznia 2018 Ciekawy temat ! Autko rozwija się z miesiąca na miesiąc, gratulacje Mam pytanie odnośnie rolki zimowej, czy to jest ori dtm auti 18"? Kurcze, choruję na ten model. Może na lato uda mi się je zakupić ;> Pytanie nr 2, pionowy chrom w grillu jest fabryczny? Ja mam sline, ale środek jest czarny, dlatego mnie to ciekawi
qruku Opublikowano 15 Stycznia 2018 Opublikowano 15 Stycznia 2018 Pierwszy raz taki olej na oczy widzę Bardzo ładna furka golden
golden87 Opublikowano 15 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2018 36 minut temu, jolley napisał: Mam pytanie odnośnie rolki zimowej, czy to jest ori dtm auti 18"? Kurcze, choruję na ten model. Może na lato uda mi się je zakupić ;> Pytanie nr 2, pionowy chrom w grillu jest fabryczny? Ja mam sline, ale środek jest czarny, dlatego mnie to ciekawi Tak to ori DTM, moze bede mylsal o zmianie ktoregos z kompletu felg to moze cos pomyslimy. Chrom na grillu to radosna twórczość poprzedniego własciela, niestety po czasie nie wyglada juz tak pieknie. Docelowo chciałbym grill s4/rs4 jeszcze przemysle który 9 minut temu, qruku napisał: Pierwszy raz taki olej na oczy widzę To zainteresuj sie bo warto Polecam kanał tego gościa i jego testy (nie tylko ten olej oczywiscie, ale dla mnie wydaje idealny) Ogolnie dzieki za mile slowo, jak wiadomo pomyslow jest sporo i co chwila nowe jednak $$$ czesto je blokje Ale się jakoś staram
golden87 Opublikowano 18 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2018 Kolejny mały update :-) Prezenty od Mikołaja zalane razem z nowymi filtrami Knechta Dodatkowo na sczęście pojechałem z kolegą do trójmiasta, przehamować moje auto, zobaczyć jak to wszystko wyglada obecnie... Podczas hamowania jeden z sylykonow za turbo dokonal swego żywota... na całe szczęście... Podczas pomiarów auto legitymowało się mocą około 200 koni/ 400 nm (przed całkowitym pęknięciem sylykonu), Szczęsliwe lub nie, podczas hamowania wąż całkiem pierdyknał jak na foto Dzięki temu jego identyfikacja była stosunkowo łatwa. Wcześniej musiała być gdzies nieszczelność na nim Przed było 2.2 bara w pełnym peaku, teraz od 2000 rpm mam 1,5 bara, od 3 cały czas 2.2.... Jednym słowem inne auto Serdeczne dzięki dla usera Maniusiek28 za nieocenioną pomoc Zreszta jak zwykle.
Brdm Opublikowano 18 Stycznia 2018 Opublikowano 18 Stycznia 2018 (edytowane) Szkoda tylko że ten olej nie jest przewidziany do tego silnika... nie spełnia normy 507.00 A ten test to też chyba coś nie poszedł zbyt ciekawie, element tak szybko uległ uszkodzeniu... chyba nie na tym to polega ? Edytowane 18 Stycznia 2018 przez Brdm
golden87 Opublikowano 18 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2018 5 minut temu, Brdm napisał: Szkoda tylko że ten olej nie jest przewidziany do tego silnika... nie spełnia normy 507.00 Jak sie nie ma DPFa to troche inna norma obowiązuje... przy mocno wysilonych motorach zalecany jest nawet 5W50. Pozatym mam głowice i wałek z 1.9 i olej zmieniany co 10. 5 minut temu, Brdm napisał: A ten test to też chyba coś nie poszedł zbyt ciekawie, element tak szybko uległ uszkodzeniu... chyba nie na tym to polega ? Na tym wlasnie to polega..., zobacz ile mm znika na innych olejach... Wiadomo ze to sa warunki testowe, i obciazenia sa przegiete inaczej ten test by trwal nie wiadomo jak dlugo, a sprzet potrzebny do odczytu roznicy musialby byc laboratoryjny.
golden87 Opublikowano 25 Lutego 2018 Autor Opublikowano 25 Lutego 2018 Jako że niestety felgi Avus Racing okazały się produktem "not geniue Audi", pierwsza opcja butów na lato już jest Czy okaże się ostateczna na ten nadchodzący sezon się okaze Na fotkach może nie wyglądają rewalacyjnie ale przy węższej oponie i niskiemu ET powinna spasowac idealnie. Małe spy-photo PS. mialem gdzies fotkie a4 b7 na tym ale mi zginela, moze ktos poratuje
Adam87 Opublikowano 25 Lutego 2018 Opublikowano 25 Lutego 2018 8 minut temu, golden87 napisał: Jako że niestety felgi Avus Racing okazały się produktem "not geniue Audi", pierwsza opcja butów na lato już jest Czy okaże się ostateczna na ten nadchodzący sezon się okaze Na fotkach może nie wyglądają rewalacyjnie ale przy węższej oponie i niskiemu ET powinna spasowac idealnie. Małe spy-photo PS. mialem gdzies fotkie a4 b7 na tym ale mi zginela, moze ktos poratuje Zapowiada się ładnie A cos wiecej co to..
golden87 Opublikowano 25 Lutego 2018 Autor Opublikowano 25 Lutego 2018 14 minut temu, Adam87 napisał: Zapowiada się ładnie A cos wiecej co to.. A5, 18 8,5J x 18H2 ET29 Na węższej oponie mam nadzieje ułoży się troche ładniej
Adam87 Opublikowano 25 Lutego 2018 Opublikowano 25 Lutego 2018 6 minut temu, golden87 napisał: A5, 18 8,5J x 18H2 ET29 Na węższej oponie mam nadzieje ułoży się troche ładniej Ja mam lato na 8.5J x 18 rozmiar oponki 225/40 i szczerze wziąłbym troszke szerszy bo ranty cierpią..
golden87 Opublikowano 25 Lutego 2018 Autor Opublikowano 25 Lutego 2018 17 minut temu, Adam87 napisał: Ja mam lato na 8.5J x 18 rozmiar oponki 225/40 i szczerze wziąłbym troszke szerszy bo ranty cierpią.. No wlasnie... w sumie na zime mam 235 i jest ok , naewt mozna polatac bez obawy o rantyMoze rzeczywiscie lepiej 235...
Adam87 Opublikowano 25 Lutego 2018 Opublikowano 25 Lutego 2018 37 minut temu, golden87 napisał: No wlasnie... w sumie na zime mam 235 i jest ok , naewt mozna polatac bez obawy o rantyMoze rzeczywiscie lepiej 235... Fajny masz setup na zime Ja mam 16" może na przyszłą zimę będzie coś większego
golden87 Opublikowano 9 Marca 2018 Autor Opublikowano 9 Marca 2018 Pierwsza etap przygotowania zacisków zakończony... tj. malowanie... Teraz pełna regeneracja, nowe gumki, tłoczki itd itp... a potem na auto Wiem ze malowanie srub i odpowietrzników mogli sobie darować... no ale cóż... :/
KoJ@K Opublikowano 9 Marca 2018 Opublikowano 9 Marca 2018 No poniosło kogoś trochę z tymi śrubkami itd
Adam87 Opublikowano 9 Marca 2018 Opublikowano 9 Marca 2018 Możesz spróbować pomalować lakierem czarnym te śrubki.. tak żeby nie był jednolity czerwony
golden87 Opublikowano 17 Marca 2018 Autor Opublikowano 17 Marca 2018 Wlecialy tarcze kotwiczne 345 jak powinno byc... nie ma Januszowania... No i w końcu blaszka pasuje chociaż do hamulców... 1
Adam87 Opublikowano 17 Marca 2018 Opublikowano 17 Marca 2018 2 godziny temu, golden87 napisał: Wlecialy tarcze kotwiczne 345 jak powinno byc... nie ma Januszowania... No i w końcu blaszka pasuje chociaż do hamulców... Baja
m-nokian Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Opublikowano 1 Kwietnia 2018 W dniu 25.02.2018 o 11:52, golden87 napisał: 8,5J x 18H2 ET29 Na węższej oponie mam nadzieje ułoży się troche ładniej Miałem 18' felgi z A5 z tymi samymi parametrami z oponą 225/40 i było idealnie jak widać na foto rant był osłonięty (kwestia doboru opony).
Funkybela Opublikowano 3 Kwietnia 2018 Opublikowano 3 Kwietnia 2018 B7 jest 'szersza' w przodzie od B6 stki? Ja tez mam felgi od A5 z tymi samymi parametrami i przód lekko jakby wystawał poza błotniki z przodu....
golden87 Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Alufelgi z A5 pojechały do kolegi z B6 Elite do Olsztyna... Zmieniła sie ciut koncepcja... miała być A4 CC Jednak... 3 z 4 felg okazały się krzywe... (Zawsze sprawdzałem na wulkanizacji, ale tutaj okres swiąteczny, i zapewnie sprzedawcy i jakoś uwierzyłem... :/ ) Puki co sprzedawca zgodził się na zwrot, i mam je odwieźć w sobote... mam nadzieje, ze nie wyłączy telefonu i nie przestanie odbierać.... Troche sie wdupiłem, bo wszystkie pozostałe opcje które miałem wygasły... Mam nadzieje ze uda sie chociaż to odkręcić, bo nie uśmiecha mi się prostować ich...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się