Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7]Avant 2.0 TDI Quattro BPW GTB2060VKLR_CNC/DP3/2??KM/??0NM/AluDTM+A5/-40/BilsteinB8/345m-330mm/vFiz ( ͡º ͜ʖ͡º)


golden87

Rekomendowane odpowiedzi

Hey,

Ojjj Na 2 tlumikach i 3" będzie głośno ?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, black4 napisał:

Hey,

Ojjj Na 2 tlumikach i 3" będzie głośno ?

Pozdrawiam

Teraz na tym co mam nie czuję za to różnicy innej niż na samym dp :) także jest spoko. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przełożenia 2.0 vs 3.0 dla potomnych, 3.0 fotki od @danielstol moje puki co jeszcze z fabrycznej JEE.image.png

Edytowane przez golden87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A sprawdźcie pany prosze ile obrotów macienprzy 180km/h, porównamy z HCK, gdzie wtedy jest ~3 tysie obr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kamerka zamontowana, i przy okazji sample video jak działa sprzet z chin za 120 zł :D
obraz.thumb.png.4fa40b66a0d1b5bc7110f31d

obraz.thumb.png.7e42c2ae5acb886099e212ff

 

 

 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakościowo bot bad. Jak to jest z ustawieniem czasu trwania poszczególnej sekcji? Czytałem opinie, że nie da się ustawić np. 2 czy 3 minutowe.

Btw. Jak go podłączyłeś? Do któregoś bezpiecznika? I ciekawi mnie jak poprowadziłeś przewód, bo sam muszę się za to zabrać w końcu a nie mam żadnej wiedzy jak i co podpiąć :D z gory dzięki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, jolley napisał:

Jakościowo bot bad. Jak to jest z ustawieniem czasu trwania poszczególnej sekcji? Czytałem opinie, że nie da się ustawić np. 2 czy 3 minutowe.

Btw. Jak go podłączyłeś? Do któregoś bezpiecznika? I ciekawi mnie jak poprowadziłeś przewód, bo sam muszę się za to zabrać w końcu a nie mam żadnej wiedzy jak i co podpiąć :D z gory dzięki :) 

Przewod szpatulka wlozony do podsufitki, potem przy slupku i tam do skrzynki, potem + po zapłonie :), szeregowo jeszcze wpięty przed wszystkim bezpiecznik 10A w takim gniezdzie.
image.png Musze sprawdzić na miejscu który to był bo robiłem z jakiegos artykulu z forum, jak byś nie znalazł

 

O tutaj masz szczegóły

 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzieś ta budę chyba widziałem w Elblągu :) fajnie się prezentuje ! 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sie zgadza...  w El-Bongo pomykam nią :D Kiedys myslalem o spotach ale nie byl ozbyt wielu chetnych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprzegło przygotowane pod montaż.... Zabielony Sachs Perf, i tarcza obita Luk 8090s czyli materiał z tarczy jak w ori Sachs Perf, niestety wungiel był w Maklandzie niedostępny, a drewno/korkiem nie chcieli obić... chyba jednak mają jakiś problem z tym materiałem, uprzejmy Pan zapewnia, ze przy tym docisku i ta okladzina spokojnie spelnie swoje zadanie... choc ja zawsze lubilalem miec zapas :/

image.thumb.png.4d6b591638b0b3416915d11bb66c02a5.png

Dla porównania jak wygladalo przed zabieleniem, lekko przypalone (używka)

image.png

Edytowane przez golden87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, golden87 napisał:

Sprzegło przygotowane pod montaż.... Zabielony Sachs Perf, i tarcza obita Luk 8090s czyli materiał z tarczy jak w ori Sachs Perf, niestety wungiel był w Maklandzie niedostępny, a drewno/korkiem nie chcieli obić... chyba jednak mają jakiś problem z tym materiałem, uprzejmy Pan zapewnia, ze przy tym docisku i ta okladzina spokojnie spelnie swoje zadanie... choc ja zawsze lubilalem miec zapas :/

image.thumb.png.4d6b591638b0b3416915d11bb66c02a5.png

Maciej a wcześniej miałeś kevlar z maklandu może tą sklejke?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, misiek95 napisał:

Maciej a wcześniej miałeś kevlar z maklandu może tą sklejke?

Mialem ja montować, ale nie bylo jeszcze potrzeby bylem przed zmiana turba, za to 2 moich znajomycch montowało drewno/korek tak to slangowo u nas zwą.... i oboje mieli problemy, jeden wrócił do serii, drugi do Luk8090s, nie dało sie ruszyc bez sprzegla, smierdzialo okrutnie przy upalaniu, a po rozgrzaniu sie slizgalo....

Jak dzwonilem niby mowili ze to byly choroby wieku dzieciego, sposob nitowania i jeszcze niby ze grupa VAGa jest bardzo uczulona na grubosc oraz to ze brali wczesniej bez docisku.... i zeby podeslac moja tarcze razem z dociskiem to sprawdza, nabylem docisk puki mam na wierzchu, to sru do nich.

Myslalem ze wroci obite juz tym drewnem na poprawionej metodzie i bedzie git, ale zadzwonil pan i mowil ze przy tym docisku nie bedzie zadnego problemu z moja docelowa moca, i to propnuje bo nie gwarantuje ze bede zadowolony z efektu na "drewnie".... takze cos jest na rzeczy... z tym materiałem, mieli ostatnio jakas niby nowa okladzine weglowa ktora zamontowali jednemiu ze znajomych w ramach gwarnacji i jest oki, i ponoc to ma znosic jakies mega momenty, ale jest problem z jej dostepnoscia od ich jakiegos hurtownika, i nawet chcialem doplacic do tej reklamacji zeby tym weglem zroboili, ale nie mieli na stanie tego materialu, a we wtorek mam zamiar montować to do kupy, razem ze skrzynia z 3.0 tdi... więc odpusciłem temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obiema autami osobiscie jezdzilem, bo to znajomi z mojego miasta, i bylo slabo, nie wiem moze do jakiegos popierdalacza malo cywilnego by sie nadalo, ale z drugiej strony skoro tak smierdzi i nie trzyma jak sie upali to co....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytam bo też mam problemy z tą tarczą. Podejrzewam że coś z niej odpadło albo sie zdeformowała, bo objawy to szarpanie przy ruszaniu. Pomimo zastosowania nowej dwumasy i docisku. Z gwarancją problemu żadnego nie ma z tego co z uprzejmym Panem ustaliłem... no ale skrzynie trzeba zwalać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

55 minut temu, misiek95 napisał:

Pytam bo też mam problemy z tą tarczą. Podejrzewam że coś z niej odpadło albo sie zdeformowała, bo objawy to szarpanie przy ruszaniu. Pomimo zastosowania nowej dwumasy i docisku. Z gwarancją problemu żadnego nie ma z tego co z uprzejmym Panem ustaliłem... no ale skrzynie trzeba zwalać

No niestety, moglo sie okazac, ze stary docisk i dwumasa byla ok... a te szapranie to wlasnie MakLand, opisz Panu swoja sytuacje, jednemu z dwóch moich kolegów temu bardziej roszczeniowemu, po przedstawieniu rachunków zwrócił kasę za wymianę również.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lipa tez bo mowili ze sie niby dotrze, ulozy sranie w banie, i d*pa czlowiek czekal miesiac, dwa... i moze to byl sposob na odrovczenie reklamacji ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podziwiam i podziwiam i podziwiam i jestem w szoku ja myślałem , że 7X.XXX zł które włożyłem w moje auto wraz z zakupem to sporo ,a tu proszę i tu przynajmniej widać efekt wizualny ,a u mnie tylko w zawieszeniu i silniku ,no no. Wielki szacun dla Poprzedniego i obecnego właściciela tej perełki. Oby służył jak najdłużej.

P.S.  Jeśli jesteś dostępny w Elblągu to muszę zobaczyć to auto na żywo w Czerwcu 2019 będę w Elblągu u rodziny to może Cię spotkam i przy okazji pochwale się moją niunią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Lygrys napisał:

Podziwiam i podziwiam i podziwiam i jestem w szoku ja myślałem , że 7X.XXX zł które włożyłem w moje auto wraz z zakupem to sporo ,a tu proszę i tu przynajmniej widać efekt wizualny ,a u mnie tylko w zawieszeniu i silniku ,no no. Wielki szacun dla Poprzedniego i obecnego właściciela tej perełki. Oby służył jak najdłużej.

P.S.  Jeśli jesteś dostępny w Elblągu to muszę zobaczyć to auto na żywo w Czerwcu 2019 będę w Elblągu u rodziny to może Cię spotkam i przy okazji pochwale się moją niunią.

Jestem zapraszam, tylko w Elblagu słabo jakos ze spotami ? ale jak bedziesz daj znac mozna pogadac itd ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skrzynia z 3.0 TDI i wał na aucie.

Za dużo czasu wczoraj na testy nie miałem zaraz ruszę na miasto ale 3 kończyła się koło 110-120. 

Postaram się zrobić porównanie, jak tam wcześniej, ogólnie jest fajnie i jednak Sachs performance inaczej zimupelnie klei, znowu bez żadnej korekty itd czuć że mocniej sprzęgła. Można powodzie że prace mechaniczne w kierunku mocy będą zakończone, więc finalna korekta i pomiar. 

 

To te 3.5 cm wala którego brakowało

 

Przy okazji trochę hardcorowo ale zrobiłem wloty do osłony alu co by chłodnica oliwy też miała jakieś przeciag

IMG_20190125_182504.jpg

IMG_20190125_192921.jpg

Ogolnie polecam kazdemu, tylko bierzcie caly swap, razem z pewnym mechanizmem zmiany biegów i poduszki pod skrzynie albo zeby byly dobre albo trza miec pod reka.

Mówie, do poprawki są wybieraki albo cały mechanizm zmiany biegów [bo wybieraki okazały sie krzywe... ?] , ale to już będzie formalność tylko troche cierpliwości znowu sie tam od dołu i góry dostać.
Komicznie to wyglada, bo jedynke mam w miejscu trójki,image.thumb.png.4eda4f15d2ee8d99c5472288348228e8.png
trójke w 5 , a piatek w ogole jest na prawo.... ale musialem to zlozyc zeby wyjechac.

image.thumb.png.13b272b10da869f012fd8cdb149bb6bd.png

 

Jak na te prostowanie na podstawie zdjęc z Allegro to i tak dobrze ze wszystkie wchodzą ?

  • Pomoc techniczna 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...