Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7]Avant 2.0 TDI Quattro BPW GTB2060VKLR_CNC/DP3/2??KM/??0NM/AluDTM+A5/-40/BilsteinB8/345m-330mm/vFiz ( ͡º ͜ʖ͡º)


golden87

Rekomendowane odpowiedzi

4 godziny temu, kamil-vag napisał:

 Na szybko patrzyłem w Winolsie, faktycznie jest taka mapa, Vagsuite znajduje mapki to łatwiej ale tylko dla 15 stki ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A no właśnie, można by tą mapkę wykorzystać jako pewnego rodzaju zabezpieczenie przed wysoką temp w dolocie :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, kamil-vag napisał:

A no właśnie, można by tą mapkę wykorzystać jako pewnego rodzaju zabezpieczenie przed wysoką temp w dolocie :P

Najlepiej to założyć coś konkretnego i nie martwić się o temp w dolocie a co za tym idzie jeszcze EGT. Na EDC16 robisz sobie limiter EGT i to jest w sumie najważniejsze zabezpieczenie przed śmiercią motorowni ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy mam taki problem z Climatronickiem,

Temperatura na parowniku 1.5-3,5 stopnia czyli ok.

Ustawiam na max nadmuch i LO

Na lewej kratce kierowcy okolo 10-12 (jak pozamykam inne nawiewy to nawet 9), na kratce pasażera 16 stopni. [Kratka centralna też bez szalu, ale mysle ze pomiedzy jednym a drugim ]

Błędów żadnych 0, adaptacja zrobiona wszystko wraca na 0.

Może ktoś miał juz taki problem i powie któremu silniczkowi zacząć się przyglądać patrzac na screnny jak nizej.
image.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnikowi żadnemu, za mało czynnika masz i tylko część wymiennika jest zimna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, misiek95 napisał:

Silnikowi żadnemu, za mało czynnika masz i tylko część wymiennika jest zimna


ile nominalnie powinno być u mnie ? (wiem że jest naklejka pod maska ale u mnie jej nie ma ? )
Skad takie wnioski, podłaczana była do maszyny, i z wydruku wynika ze 511 g weszło [Doczytałem ze prawidłowo]

Edytowane przez golden87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, golden87 napisał:


ile nominalnie powinno być u mnie ? (wiem że jest naklejka pod maska ale u mnie jej nie ma ? )
Skad takie wnioski, podłaczana była do maszyny, i z wydruku wynika ze 511 g weszło [Doczytałem ze prawidłowo]

511g wydaje sie być ok. (tego nie pisałeś wyżej). Objawy pasują do za małej ilości czynnika- wiem, bo przerabiałem temat pare razy. Może masz za małą wydajność z jakiegoś innego powodu. Jak masz pirometr albo masz możliwość pożyczenia to zmierz przez dziure do klimatyzowanego schowka ile masz po jednej i po drugiej stronie wymiennika i będziesz widział czy temperatura jest inna czy taka sama

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@golden87 nie mogę się doszukać u Ciebie w temacie co było potrzebne do swapu na 4tlok z q5 345mm? obecnie sam mam od s4 345

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyszły w końcu chińskie lampki:
Wsteczne:
image.png

I bocznego kierunku...

image.png

Niestety, żeby nie było kolorowo, to pan Chińczyk, zamiast bocznych pomarańczowych - przeslał białe... więc te ida na sell dla osoby która ma pomarńczowy klosz kierunka w błotniku heheh :)

Sam efekt bardzo mi odpowiada porównanie żarówka vs led
image.pngNatomiast niestety mimo zapewnień chińczyka... błąd się pojawia,

I o ile do normalnych blędów jestem przyzwyczajony, tak tu zachodzi dziwna prawidłowość... o ile odpale samochód mając wrzucony wsteczny błąd się nie pojawi.
Nawet gdy błąd sie pojawi, zwykłe wrzucenie wstecznego na chwile, kasuje go do momentu ponownego odpalenia auta....

Zasnatawiam się jak rozwiązać problem i czy zwykły rezystor załatwi sprawę?
Wygląda to naprawde fajnie, w działaniu, ale błąd też kole w oczy hehe :)

image.png

  • Pomoc techniczna 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem podobną wstecznego ale nie weszła w lampę sedana B7 ale do szwagra sedana b6 weszła bez problemu i daje po oczach - tam błędu nie wywala u mnie wywalało. Rezystor w układ lamy cofania załatwi sprawę :) tylko zapewnij mu dobre odprowadzanie ciepła. 

Ale świeci elegancko! 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Adam87 napisał:

Kurde bajecznie świeci:brawo:

Szkoda tylko, że z błędem..

Dlatego będę kombinował żeby go zwalczyć bo tak wygląda w totalnej ciemnicy

IMG_20191004_192159.jpg

IMG_20191004_192227.jpg

  • Pomoc techniczna 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I ja, i ja?. Mega rozwiązanie zwaszcza, że u mnie z tyłu lampy przyciemnione i wsteczny to sztuka na przeglądy bo światła nie dają

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Rob@k napisał:

I ja, i ja?. Mega rozwiązanie zwaszcza, że u mnie z tyłu lampy przyciemnione i wsteczny to sztuka na przeglądy bo światła nie dają

Czyli tak jak u mnie:facepalm:

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, black4 napisał:

Zobacz w temacie a5 kolega liquid8p coś tam kombinował kiedyś z tym.

 

Jak wala błędem ledy to zobaczcie firmy Aglint ,mam u siebie jakiś czas. Kilka osób do b8 zakładalo i bez błędów jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

58 minut temu, MaciekPL napisał:

Zobacz w temacie a5 kolega liquid8p coś tam kombinował kiedyś z tym.

 

Jak wala błędem ledy to zobaczcie firmy Aglint ,mam u siebie jakiś czas. Kilka osób do b8 zakładalo i bez błędów jest.

Slyszalem ze wiele żarówek działą w B8, niestety B7 jest pod tym wzgledem bardzo wybredne,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...