patrykfigo Opublikowano 29 Czerwca 2017 Opublikowano 29 Czerwca 2017 witam, mam taki problem z moim autem, ze podczas przyspieszania w okolicach 3 tys obrotów auto przydławia sie na sekunde, jest to bardzo słabo odczuwalne ale czuć. przydławia sie na sekunde i znowu przyspiesza i dzieje sie tak z trzy razy miedzy 3 a 4 tys obrotów. najbardziej czuc to na 5 biegu gdzie przyspieszenie jest najmniejsze, zauwazyłem tez ze turbina za pozno wstaje, tak ok, 2,3-2,5 tys obrotow, co to moze być, nie mam mozliwosci zrobienia jakichkolwiek logow
Tracer39 Opublikowano 29 Czerwca 2017 Opublikowano 29 Czerwca 2017 Miałem identyczne objawy w AWX i winny był przepływomierz. Jak masz możliwość to spróbuj sobie podmienić od sprawnego auta.
Ralen Opublikowano 7 Lipca 2017 Opublikowano 7 Lipca 2017 (edytowane) podpinam się, miałem to samo tylko że z dolnych obrotów, ponad 2,2k już było dobrze a do 2,2 się przydławiał. Problemem była przepływka pomimo jej poprawnych wskazań =) Edytowane 7 Lipca 2017 przez Ralen
patrykfigo Opublikowano 11 Lipca 2017 Autor Opublikowano 11 Lipca 2017 Przed chwilą podpiąłem przepływie z golfa iv arl i objawy są takie same, dławi tak od 3 tys obrotów co chwilę po 1 sek , więc nie jest to przeplywka. Co to jeszcze może być? Na prawdę ciężko mi zrobić jakiekolwiek logi. Zauważyłem też że ten czujnik (ciśnienia doładowania? ten który wchodzi w dolot) był strasznie za olejny po kupnie auta , to też może być przyczyną? albo czy powietrze może gdzieś uciekać?
Tracer39 Opublikowano 11 Lipca 2017 Opublikowano 11 Lipca 2017 Bez logów ciężko coś zdiagnozować, kup sobie kabel i zrób logi, koszt niewielki a na pewno jeszcze się przyda.
patrykfigo Opublikowano 24 Lipca 2017 Autor Opublikowano 24 Lipca 2017 Znajomy stwierdził ze powodem dławienia moze być 'króciec', ten który idzie pod za egr i wchodzi w słupek (nwm czy jest jakis inny króciec, pierwszy raz slysze raz slysze cos takiego). Rzeczywiscie ta czesc jest bardzo luzna, rusza sie na kazda strone i powiedzial mi ze to moze byc powodem dławienia. Chcialem was zapytac jak to dokładnie sie nazywa (jakis nr) bo nwm co dokładnie kupic, albo napiszcie mi jakies mozliwe sposoby naprawy tego. dzieki.
piotrsob1 Opublikowano 24 Lipca 2017 Opublikowano 24 Lipca 2017 (edytowane) 27 minut temu, patrykfigo napisał: Znajomy stwierdził ze powodem dławienia moze być 'króciec', ten który idzie pod za egr i wchodzi w słupek (nwm czy jest jakis inny króciec, pierwszy raz slysze raz slysze cos takiego). Rzeczywiscie ta czesc jest bardzo luzna, rusza sie na kazda strone i powiedzial mi ze to moze byc powodem dławienia. Chcialem was zapytac jak to dokładnie sie nazywa (jakis nr) bo nwm co dokładnie kupic, albo napiszcie mi jakies mozliwe sposoby naprawy tego. dzieki. Bądź tu chłopie jasnowidzem Rozwalają mnie zapytania takich dyletantów , co to zielonego pojęcia nie mają o czym piszą , nawet sami nie wiedzą jak wygląda to o co chcą zapytać. I nie włożą nawet ździebko własnej inwencji by chociaż samemu dojść co i gdzie się rusza , a jak już na prawdę nie są w stanie tego ustalić, to chociażby zamieścić zdjęcie z elementem który jest prawdopodobnie odpowiedzialny za problem Zastanawiam się po co Koledze odpowiedź ( prawdopodobnie luźny jest króciec pompy Vacum w pompie tandemowej ), lepiej by z takim podejściem się do niczego nie dotykać bo tylko gorzej popsuć można . Daj zarobić mechanikowi A co do sposobów naprawy to na forum jest zatrzęsienie tematów, trzeba tylko troszkę poszukać ... Edytowane 24 Lipca 2017 przez piotrsob1
MichałA4 Opublikowano 24 Lipca 2017 Opublikowano 24 Lipca 2017 (edytowane) Vacu może być przyczyną takiego zachowania, ja miałem podobnie trzeba było spokojnie przyśpieszać wtedy było ok jak depnąłem to auto łapało muła i tu z pomocą przyszła używna pompa vacu z końcówką N, do tego nowy wężyk ten co jest pod nią i uszczelka i sprawa załatwiona, chodzi do dziś . Tak że radzę Ci kolego zajrzyj do tej pompy, jest ona od strony grodzi przykręcona do głowicy, sprawdź króciec czy nie lata na boki i czy sama pompa się nie poci jeżeli coś zobaczysz z tych rzeczy to zmień ją sobie , nie wiele to kosztuje bo pewnie cały kpl pompa + uszczelka to jakieś 150 zł. Edytowane 24 Lipca 2017 przez MichałA4
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się