Wagi Opublikowano 18 Stycznia 2009 Opublikowano 18 Stycznia 2009 Witam!! Problem polega na tym iż podczas odpalania(zimny silnik) audi szarpie,trzesie a z rury wychodzi duzo biało-szarego dymu.Po przejechaniu paru kilometrów i nagrzaniu silnika wszystko ustaje i działa jak trzebaZauwazyłem równiez ubywanie płynu chłodniczego (od max do min w 2 tyg.) oraz słychac jak płyn sie przelewa i bulgocze (w środku czuc trochę spalinami)...... Co wnioskujecie??
Musashi Opublikowano 18 Stycznia 2009 Opublikowano 18 Stycznia 2009 byc moze uszczelka pod glowica. powachaj plyn chlodzacy w zbiorniczku czy nie smierdzi spalinami i czy nie ma tulstych plam podlacz VAG
Wagi Opublikowano 18 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2009 Płynu nie wąchałem ale w aucie czuć spaliny...żeczywiście to może być uszczelka.Na początku myslałem ze wtryskiwacze ale je sprawdziłem na kompie i wszystko wyszło dobrze.
Wagi Opublikowano 18 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2009 Powąchałem-czuć spaliny a tłustych plam nie ma.........Więc?
Musashi Opublikowano 18 Stycznia 2009 Opublikowano 18 Stycznia 2009 uszczelka glowicy [br]Dopisany: 18 Styczeń 2009, 16:52_________________________________________________zrob pomiar kompresji, na zimnym i na goracym.
harylog Opublikowano 18 Stycznia 2009 Opublikowano 18 Stycznia 2009 sprawdź świece żarowe dla zasady.
Musashi Opublikowano 19 Stycznia 2009 Opublikowano 19 Stycznia 2009 sprawdź świece żarowe dla zasady. no niewiem, najpierw raczej bym sie zajal glowica Problem polega na tym iż podczas odpalania(zimny silnik) audi szarpie,trzesie a z rury wychodzi duzo biało-szarego dymu.Po przejechaniu paru kilometrów i nagrzaniu silnika wszystko ustaje i działa jak trzeba Zauwazyłem równiez ubywanie płynu chłodniczego (od max do min w 2 tyg.) oraz słychac jak płyn sie przelewa i bulgocze (w środku czuc trochę spalinami)...... jednak uszczelka
harylog Opublikowano 19 Stycznia 2009 Opublikowano 19 Stycznia 2009 Sprawdzenie świec trwa max 10minut a może wykazać dodatkowy mankament. Więc stwierdzenie, że sprawdziłbym pierw uszczelkę jest trochę nad wyrost. 10minut go nie zbawi a i tak będzie musiał ściągnąć górną plastikową osłonę silnika. Nie mówię zresztą że nie masz racji Musashi
Musashi Opublikowano 19 Stycznia 2009 Opublikowano 19 Stycznia 2009 tyle ze jazda z walnieta uszczelka jest niezdrowa dla silnika... i nie powinno sie jezdzic, a w trakcie naprawy, mozna sie bawic w filtry, swiece, i co tam tylko dusza zapragnie, tymbardziej ze i tak beda zdemontowane
Wagi Opublikowano 20 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2009 Świece juz sprawdziłem... wszystkie grają!
the_troll Opublikowano 21 Stycznia 2009 Opublikowano 21 Stycznia 2009 Sprawdź barwę oleju: najpierw korek czy nie masz "budyniowatego" nalotu jasnej barwy później bagnet: sprawdź stan oleju bo może Ci przybywać i oczywiście kolor oleju na bagnecie.
Wagi Opublikowano 22 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2009 Dałem Audi do mechera i ma wymienić uszczelke.......mam nadzieje że to to
Musashi Opublikowano 22 Stycznia 2009 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Dałem Audi do mechera i ma wymienić uszczelke.......mam nadzieje że to to a macher dobry, chociaz? bo to delikatna operacja, mozna duzo zepsuc. rozrzad miales wymieniany? dobra okazja aby to zrobic.
drarek Opublikowano 22 Stycznia 2009 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Dałem Audi do mechera i ma wymienić uszczelke.......mam nadzieje że to to tak z ciekawości, można wiedzieć ile taka operacja kosztuje? Pozdrawiam
SZYCHA Opublikowano 23 Stycznia 2009 Opublikowano 23 Stycznia 2009 A się wygłupiłem z tymi swiecami Sorry Panowie. Jak tam uszczelka założona? Ciekawi mnie, przy jakiej temperaturze ci bulgotało w zbiorniczku wyrównawczym ? Co z ganetem (stan i kolor oleju) jak pytano wyżej ?
Musashi Opublikowano 23 Stycznia 2009 Opublikowano 23 Stycznia 2009 zanim udzielisz rady przeczytaj czego dotyczy watek i wszystkie posty
Wagi Opublikowano 26 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2009 Dzisiaj powinienem odebrać Niunie z warsztatu więc dam znac......
voytek80 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Witam, Podczepię się do tematu bo mam podobny problem i taki sam motor - ubywa płynu chłodniczego bulgocze w kabinie klima Dodam , że u jednego znachora byłem i podobno jest mała dziurka w chłodnicy, ale dopiero ją wylukał jak dodał jakiś barwnik do płynu. Bulgotanie podobno zniknie po napełnieniu klimy. Z własnych spostrzeżeń. - nalotu na korku wlewu oleju nie ma - stan oleju w nornie kolor też - płyn chłodniczy nie śmierdzi spalinami , zauważyłem małe tłuste plamki ( czy mogą pochodzić od płynu uszczelniającego który wlałem po diagnozie znachora?) Po nagrzaniu silnika na zegarze 90 i na klimatroniku też 90 (dziwne zjawisko podczas nagrzewania na klimatroniku było 90 o na zegarze dopiero 80) -więcej niż 90 nie pokazuje. Na forum poczytałem że jeśli w grę wchodzi uszczelka głowicy to po odkręceniu korka przy 90 stopniach to płyn będzie się przelewał z powietrzem. No i tak zrobiłem , ku mojemu zdziwieniu po odkręceniu korka zero reakcji w zbiorniczku wyrównawczym żadnego przelewania płynu, a przy odkręcaniu zero podciśnienia. Jeszcze nie podpinałem pod VAG-a bo dopiero jedzie z allegro proszę was o diagnozy , no i o rady wiem że najłatwiej powiedzieć że to uszczelka pod głowicą dlatego zanim się za to zabiorę chciałbym wykluczyć co innego.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się