Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana uszczelniaczy 1.8T Wrocław


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,
mam od dłuższego czasu problem ze znikającym olejem. Zostawiał mi plamke na parkingu więc zrobiłem wszystkie nieszczelności i niestety oleju dalej ubywa. Najcześciej jest to widoczne po dłuższej trasie na autostradzie. W warsztacie powiedzieli mi żeby zainteresować się wymianą uszczelniaczy i to może rozwiązać problem. Czy możecie polecić jakieś miejsce we Wrocławiu gdzie z czystym sumieniem mógłbym powierzyć moje Audi ? Chyba że macie jakieś sugestie jak zweryfikować czy aby napewno są to uszczelniacze ?

Audi A4 B7 1.8T BFB

 

Z góry dzięki za odp,
Tomasz

 

 

Opublikowano

Masz coś takiego po dłuższym postoju?

Turbo może trochę już pije, sprawdź odmę, ewentualnie mogą być zapieczone pierścienie. Pytanie podstawowe, a jaki olej lejesz? :D

Opublikowano

Jutro z rana postawie kamerkę i postaram się nagrać - nie wiem czy sie uda bo auto stoi tyłem do ściany :D.

Olej: MOTUL 8100 X-CESS 5W40

Opublikowano

Ile płaciłes za zrobienie nieszczelności i co zrobiłeś. Mój bierze też coraz więcej oleju A nie kopci nic nawet po postoju. Też jeżdżę na motulu 5w40. Muszę coś zrobić bo mi litr ma 2000 km ubywa.

Wysłane z mojego E6653 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
9 hours ago, malina767 said:

Ile płaciłes za zrobienie nieszczelności i co zrobiłeś. Mój bierze też coraz więcej oleju A nie kopci nic nawet po postoju. Też jeżdżę na motulu 5w40. Muszę coś zrobić bo mi litr ma 2000 km ubywa.

Jak ci nie kopci to nie rób uszczelniaczy. Sprawdź dokładnie czy nie poci się przy napinaczu. U mnie ubywa ok 150ml na 1000km i powoli zaczynam panikować. Także nie kopci, wiec turbo nie biore pod uwage tylko własnie delikatne wycieki ale cięzko tam cokolwiek sprawdzić. W sierpniu wywalam SAI więc będzie więcej miejsca na oględziny. 

Opublikowano (edytowane)

Nagrałem dzisiaj pierwsze odpalenie od ok 2 dni. Jak widać po chwili rzeczywiście troche zaczyna dymić (może nie aż tak jak w filnie powyżej), następnie dym znika. Jakiś wniosek można z tego wysnuć ?

 

Edytowane przez salon
Opublikowano

Sprawdz ten zawór 034129101A czy membrana jest cała, bo jak peknieta to olej z odmy bedzie szedł w dolot i go palił

Opublikowano

Wg mnie to para wodna, normalne zjawisko. O jakich ubytkach oleju mówimy?

Opublikowano (edytowane)

@Marecki1: Gdzie znajdę ten zawór?

@przem8: Niestety cieżko mi to jednoznacznie określić ale myśle że jest to ok 1L na 2000-3000 km

 

Edytowane przez salon
Opublikowano

Zawór jest u góry przy pokrywie zaworów, znasz juz jego wygląd wiec otworzysz maske i znajdziesz

 

Opublikowano

Powiem Ci, że takie delikatne kopcenie przez kilka / kilkanaście sekund to chyba normalne. Sam tak mam jak są temperatury poniżej powiedzmy 10st. Powąchaj te spaliny, jeśli ewidentnie czuć spalony olej to szukaj przecieku do wydechu, jeśli czuć tylko benzynę to wtedy zostaw wydech bo nie w nim problem.

Opublikowano (edytowane)
12 godzin temu, aiwer napisał:

Powiem Ci, że takie delikatne kopcenie przez kilka / kilkanaście sekund to chyba normalne. Sam tak mam jak są temperatury poniżej powiedzmy 10st. Powąchaj te spaliny, jeśli ewidentnie czuć spalony olej to szukaj przecieku do wydechu, jeśli czuć tylko benzynę to wtedy zostaw wydech bo nie w nim problem.

Ok, sprawdze to dzisiaj tylko powiedz mi - jak wyczuje palony olej ? Do jakiego zapachu można to porównać?

Edytowane przez salon
Opublikowano (edytowane)

Nie wiem jak Ci to wytłumaczyć :)
Wiesz jak pachnie benzyna? To z wydechu powinno być "podobnie".
Spalony olej to poprostu czuć spaleniznę, coś jak kopcący diesel.

Edytowane przez aiwer
Opublikowano

 

Dnia ‎14‎.‎07‎.‎2017 o 21:06, Marecki1 napisał:

Sprawdz ten zawór 034129101A czy membrana jest cała, bo jak peknieta to olej z odmy bedzie szedł w dolot i go palił

Z zewnątrz wygląda ok, mam go jakoś demontować/rozbierać aby sie upewnić ze jest z nim wszystko ok ?

IMG_20170717_173811.jpg

IMG_20170717_173817.jpg

Opublikowano

To jest jednorazówka, zwykły tłoczek na spręzynce. Zdejmujesz opaski, wyciągasz, czyścisz. Powinien przepuszczać tylko w jedną stronę.

Opublikowano
8 godzin temu, aiwer napisał:

Powinien przepuszczać tylko w jedną stronę.

Przepuszcza w obydwie strony....

Wymontuj ten zawór i sprawdz poprzez zatkanie jednego króćca reka, a w drugi króciec dmuchaj (obojetnie ktory zatkasz czy dolny czy ten z boku) nie powinien puszczac powietrza malutkim otworem (patrz na strzałke czerwona)

https://www.fotosik.pl/zdjecie/cf5011e6b8202368

U mnie po rozebraniu (z ciekawosci) membrana była rozerwana.......

Opublikowano (edytowane)
18 godzin temu, Marecki1 napisał:

Przepuszcza w obydwie strony....

Wymontuj ten zawór i sprawdz poprzez zatkanie jednego króćca reka, a w drugi króciec dmuchaj (obojetnie ktory zatkasz czy dolny czy ten z boku) nie powinien puszczac powietrza malutkim otworem (patrz na strzałke czerwona)

https://www.fotosik.pl/zdjecie/cf5011e6b8202368

U mnie po rozebraniu (z ciekawosci) membrana była rozerwana.......

Po rozebraniu i w przypadku gdy okaże się że wszystko jest ok moge go zamontować spowrotem bez żadnych obaw ?

Edytowane przez salon
Opublikowano

Jak go rozbierzesz to juz nie złożysz, jedynie kupno nowego.... ja swoj sprawdziłem poprzez dmuchanie w króciec jak wyzej ci opisałem i chciałem potwierdzic moje przypuszczenia i go rozciełem nożem, ktore zreszta sie potwierdziły....

 

Opublikowano

Będzie ok, przy okazji sprawdź odme. Najlepiej wyczyść całą odme i sprawdź czy zaworek odmy działa tak jak powinien. Jest na ten temat osobny wątek na forum.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...