krystian.gawin Opublikowano 16 Lipca 2017 Opublikowano 16 Lipca 2017 (edytowane) witam ,od wczoraj jestem posiadaczem a6 c6 3.0tdi tiptronic 239km CDYA, szukałem informacji na forach a6 ale nic nie znalazłem więc tu spróbuję. Niemiec powiedział że jechał autostradą i w czasie jazdy silnik zgasł i przy próbie odpalenia jakby coś blokowało ,tylko tyknie rozrusznik i nie zakreci ani trochę. takie błędy w silniku pokazało: Address 01: Engine Labels: Redir Fail! Control Module Part Number: 4F9 910 402 A HW: 4F0 907 401 E Component and/or Version: 3.0TDI EDC17A000AG 0080 Software Coding: 0105002C190F0228 Work Shop Code: WSC 79707 146 03093 VCID: 24470A1BE72E243ED0B-8071 8 Faults Found: 000135 - Fuel Rail/System Pressure P0087 - 014 - Too Low Freeze Frame: Fault Status: 01101110 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 255 Mileage: 187476 km Time Indication: 0 Date: 2017.05.26 Time: 19:13:58 Freeze Frame: RPM: 2016 /min Speed: 175.8 km/h Pressure: 773.9 bar Temperature: 41.4°C Pressure: 28.4 bar (no units): 15.0 Bin. Bits: 00000000 000135 - Fuel Rail/System Pressure P0087 - 012 - Too Low Freeze Frame: Fault Status: 01101100 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 255 Mileage: 187476 km Time Indication: 0 Date: 2017.05.26 Time: 19:13:58 Freeze Frame: RPM: 2016 /min Speed: 174.7 km/h Pressure: 773.9 bar Temperature: 41.4°C Pressure: 14.2 bar (no units): 15.0 Bin. Bits: 00000000 001814 - Transmission Input Speed Sensor (G182) P0716 - 000 - Implausible Signal Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 255 Mileage: 187476 km Time Indication: 0 Date: 2017.05.26 Time: 19:13:59 Freeze Frame: RPM: 2016 /min Speed: 173.6 km/h Load: 0.0 % Voltage: 12.08 V Bin. Bits: 00000000 (no units): 0.0 Bin. Bits: 00000001 053286 - Please Check Fault Codes in Transmission Control Module U1026 - 001 - - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 29 Reset counter: 255 Mileage: 187476 km Time Indication: 0 Date: 2017.05.26 Time: 19:13:59 Freeze Frame: RPM: 2016 /min Speed: 173.6 km/h Load: 0.0 % Voltage: 12.01 V Torque: 612.3 Nm Bin. Bits: 00000001 053286 - Please Check Fault Codes in Transmission Control Module U1026 - 000 - Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 255 Mileage: 187476 km Time Indication: 0 Date: 2017.05.26 Time: 19:13:59 Freeze Frame: RPM: 2016 /min Speed: 172.5 km/h Load: 0.0 % Voltage: 12.01 V Bin. Bits: 00000000 (no units): 0.0 Bin. Bits: 00000001 000406 - Engine Oil Temp. Sensor (G8) P0196 - 006 - Implausible Signal - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100110 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 255 Mileage: 187478 km Time Indication: 0 Date: 2017.06.02 Time: 07:14:54 Freeze Frame: RPM: 0 /min Speed: 0.0 km/h Fuel Consump.: 0.00 l/h Temperature: 15.3°C Temperature: 15.3°C Temperature: 16.2°C Temperature: 15.3°C 001674 - ECM Power Relay Load Circuit: (J271) P068A - 000 - De-Energized Performance Too Early - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 255 Mileage: 0 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 0 /min Speed: 0.0 km/h Voltage: 0.00 V Bin. Bits: 00000000 Bin. Bits: 00000000 Bin. Bits: 0 Temperature: -90.0°C 001153 - Coolant Fan Control Circuit 2 P0481 - 000 - Electrical Malfunction Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 23 Reset counter: 255 Mileage: 187478 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 0 /min Speed: 0.0 km/h Temperature: 22.5°C Mass Air / Rev.: 1192.6 mg/str Duty Cycle: 0.0 % Temperature: 17.7°C już liczę się z wymianą silnika ,czy mogę zamontować nowszy blok z c7 CLA albo inny np. z a4 b8 ? Edytowane 16 Lipca 2017 przez krystian.gawin
st4yKool Opublikowano 16 Lipca 2017 Opublikowano 16 Lipca 2017 Ccwa mozesz.. te bledy wracaja wszystkie?Na pewno cos z pompa paliwa.. hpfp albo ta przed filtrem bo cisnienie spadlo..Reszta to jakies czujniki itp.. ale zaczalbym od tych paljwowych bledow.Sent from my SM-G950F using Tapatalk
krystian.gawin Opublikowano 16 Lipca 2017 Autor Opublikowano 16 Lipca 2017 takie błedy zostały po usunięciu. Control Module Part Number: 4F9 910 402 A HW: 4F0 907 401 E Component and/or Version: 3.0TDI EDC17A000AG 0080 Software Coding: 0105002C190F0228 Work Shop Code: WSC 79707 146 03093 VCID: 24470A1BE72E243ED0B-8071 2 Faults Found: 053286 - Please Check Fault Codes in Transmission Control Module U1026 - 000 - Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 255 Mileage: 187478 km Time Indication: 0 Date: 2017.07.15 Time: 20:39:14 Freeze Frame: RPM: 0 /min Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 12.01 V Bin. Bits: 00000000 (no units): 0.0 Bin. Bits: 00000001 001814 - Transmission Input Speed Sensor (G182) P0716 - 000 - Implausible Signal Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 255 Mileage: 187478 km Time Indication: 0 Date: 2017.07.15 Time: 20:39:14 Freeze Frame: RPM: 0 /min Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 12.01 V Bin. Bits: 00000000 (no units): 0.0 Bin. Bits: 00000001 zauważyłem przy wyciągnieciu bagnata oleju jest z 4cm wiecej za max, blok ccwa będzie taki sam ,przekładam podzespoły i wszystko pasi?
st4yKool Opublikowano 16 Lipca 2017 Opublikowano 16 Lipca 2017 Ccwa i to cdyxostam to to samo podobno.. w sterowniku skrzyni usuwales?Oleju ponad max.. ciekawe.. Slychac pompe paliwa jak wlaczysz staxyjke?Plyn chlodniczy poziom ok?Ten blad skrzyni to moze byc te ten czujnik g182... albo cos grubszego Skad jestes? Pisze z telefonu to nie widze profilu Sent from my SM-G950F using Tapatalk
krystian.gawin Opublikowano 16 Lipca 2017 Autor Opublikowano 16 Lipca 2017 wszedzie usuwałem gdzie sie dało, płyn chłodniczy stan i kolor ok ,pompę paliwa słychać ale coś długo chyba z 20s. pomorskie ,bytów
Tomnik Opublikowano 22 Lipca 2017 Opublikowano 22 Lipca 2017 Dnia 16.07.2017 o 17:45, krystian.gawin napisał: w czasie jazdy silnik zgasł i przy próbie odpalenia jakby coś blokowało ,tylko tyknie rozrusznik i nie zakreci ani trochę. Dnia 16.07.2017 o 18:16, krystian.gawin napisał: zauważyłem przy wyciągnieciu bagnata oleju jest z 4cm wiecej za max, Stopiony tłok/tłoki. Przyczyna lejący/lejące wtrysk/wtryski.
krystian.gawin Opublikowano 22 Lipca 2017 Autor Opublikowano 22 Lipca 2017 Silnik już wyjąłem,muszę odkręcić głowice i sie okaże Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
st4yKool Opublikowano 25 Lipca 2017 Opublikowano 25 Lipca 2017 Jak tam cos wiesz wiecej? Sent from my SM-G950F using Tapatalk
krystian.gawin Opublikowano 29 Lipca 2017 Autor Opublikowano 29 Lipca 2017 Nie ,silnik wyjąłem a teraz czekam w kolejce u mechanika,bo sam się za to nie biorę Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
bigkaban Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Dluga ta kolejkaWysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka
krystian.gawin Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 28 Sierpnia 2017 No dopiero w tym tygodniu mają go rozebrać, nigdzie prędzej nie mieli czasu albo za 3.0tdi się nie biorą Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
krystian.gawin Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Mechanik rozebral już silnik i muszę kupić 4 tłoki z korbowodami i lejki olejowe a mechanik da głowice do plantowania i wal da do sprawdzenia i regeneracji. Blok cały Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
piotrsob1 Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Dobra rada, ja bym się nie bawił się w remonty, po nich dopiero zazwyczaj zaczynają się problemy Chyba że ten Twój mechanik naprawdę na 3,0 tdi zęby zjadł i nie jeden zrobiony przez niego jeździ już dłuższy czas bez problemów Po błędach widać że silnik stanął dęba na autobanie przy prawie 180 km/h , w błędach wypatrzyłem też problem z wentylatorami chłodnicy. Ja bym spokojnie szukał drugiej motorówki , nawet do głowy by mi nie przyszło by to co z niego zostało remontować
krystian.gawin Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Już jedno 2.7tdi mamy i chodzi 2lata bez problemu po podobnym remoncie.Jak kupię inny motor za 7tys zł to też nie będę wiedział ile pochodzi Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
piotrsob1 Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Opublikowano 31 Sierpnia 2017 (edytowane) No jak mechanik łebski to sobie z tym poradzi , ciekawe jakie koszta wyjdą U Was robocizna tania , to może będą znośne A co do kupowania silników na wymianę to trzeba by brać taki z jeżdżącego auta, albo chociaż odpalającego. Kupowanie kota w worku z półki w magazynie niesie za sobą duże ryzyko, nawet jak ktoś obiecuje gwarancję Edytowane 31 Sierpnia 2017 przez piotrsob1
st4yKool Opublikowano 1 Września 2017 Opublikowano 1 Września 2017 Dnia 8/29/2017 o 23:48, krystian.gawin napisał: Mechanik rozebral już silnik i muszę kupić 4 tłoki z korbowodami i lejki olejowe a mechanik da głowice do plantowania i wal da do sprawdzenia i regeneracji. Blok cały Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka No to nic specjalnie powaznego.. pare tysi i bedzie chodzil jak nowy
krystian.gawin Opublikowano 1 Września 2017 Autor Opublikowano 1 Września 2017 Mam taką nadzieję.Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Damian320d Opublikowano 29 Września 2017 Opublikowano 29 Września 2017 Mam taką nadzieję.Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu TapatalkaI jak z tym silnikiem? Jezdzi?[emoji316]Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
bigkaban Opublikowano 4 Listopada 2017 Opublikowano 4 Listopada 2017 ??Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
krystian.gawin Opublikowano 21 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2018 W moim silniku kropelkowaly wtryski na tłoki i przez to przybyło oleju tyle że wywaliło aż do intercoolerow i pekły 2 korbowody .Do naprawy wał , regeneracja 3 wtryskow , wymienione 4 korbowody z tlokami, panewki nowe. Łączny koszt naprawy 5tys Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się