bediks Opublikowano 26 Stycznia 2013 Opublikowano 26 Stycznia 2013 a powiedzcie bo słyszalem czy czytalem kiedys taka hipoteze i probuje ja podpasowac do swojego przykladu jezdzilem na srastrolu 10w40 no i przez ostatnie 6000 km musialem dolac z 2,5 oleju, wycieków brak zrobilem płukanke zalalem xcessa i przez 3 tys km jazdy musialem dolac zaledwie 0,5 l i teraz od kilkuset kilometrów utrzymuje sie na stałym poziomie czy mozliwe jest aby na półsyntetyku zapielky sie troche pierscienie i bral przez to olej a płukanka i zalanie syntetykiem spowodowalo " odpieczenie" tych pierscieni i zmniejszenie brania oleju nie znam sie zbytnio na dzialaniu silnika wiec pytam czy ma to jakis sens:decayed: a i drugie pytanie kolezki apr 2,8 na zimnym przez pierwsze 30 sec dymi na niebiesko, czym moge go zamartwiac ??
Dev Opublikowano 26 Stycznia 2013 Opublikowano 26 Stycznia 2013 a i drugie pytanie kolezki apr 2,8 na zimnym przez pierwsze 30 sec dymi na niebiesko, czym moge go zamartwiac ?? duzo ubywa oleju ?
bediks Opublikowano 26 Stycznia 2013 Opublikowano 26 Stycznia 2013 prawie wogóle ogólnie skapnal sie ze dymi na niebiesko kiedy to postawil na regulacje gazu bo szarpalo na zimnym i wymienili mu swiece ponoc strasznie zajechane olejem byly, cos marudzili ze przez nieszczelny korek oleju gdzies mu niby na swiece olej sie saczyl, nie pamietam calej rozmowy i dopiero po tym jak odpalil auto i wysiadl polezc chyba smiecy wyrzucic to zauwazyl niebiesko ze dymi nie ma porównania bo przed wizyta u gazownikow nigdy nie wysiadal po odpaleniu tylko od razu jechal a co do pierwszego pytania cos powiesz??
Dev Opublikowano 26 Stycznia 2013 Opublikowano 26 Stycznia 2013 bardzo mozliwe ze po wymianie na syntetyk rozpusciły sie syfy i pierścienie zaczeły sie ruszać u Twojego kolegi mogły zdechnąc juz uszczelniacze na zaworach
bediks Opublikowano 26 Stycznia 2013 Opublikowano 26 Stycznia 2013 no to juz wiem na co trzynastke wyda
endriuu Opublikowano 2 Lutego 2013 Opublikowano 2 Lutego 2013 cipiur80 jesteś kompletnym dyletantem. Wysłane z prodiża.
Excallibur Opublikowano 7 Lutego 2013 Opublikowano 7 Lutego 2013 Audi 1.8 T + LPG 180K przebiegu. Nie wiem czym jest zalane teraz. Czytając ten topic nic konkretnego jaki olej zalać nie pisze. Takze moje pytanie jaki i ile go zalać ?? i czy robić tzw płukankę ??
bediks Opublikowano 7 Lutego 2013 Opublikowano 7 Lutego 2013 Rozpizgales mi mięśnie czoła 90% tego tematu dotyczy 18t
kicker Opublikowano 7 Lutego 2013 Opublikowano 7 Lutego 2013 Audi 1.8 T + LPG180K przebiegu. Nie wiem czym jest zalane teraz. Czytając ten topic nic konkretnego jaki olej zalać nie pisze. Takze moje pytanie jaki i ile go zalać ?? i czy robić tzw płukankę ?? Zrób 3 razy płukankę, za każdym razem droższym preparatem, potem zalej 15W40, skoro twierdzisz że przeczytałeś temat i nic z niego nie wynika
Excallibur Opublikowano 8 Lutego 2013 Opublikowano 8 Lutego 2013 dziekuje za wyczerpująca odpowiedź, oby w przyszłości ktoś ktoś wam nie odpowiedział w podobny sposób. Znajdę informacje w innym miejscu
endriuu Opublikowano 8 Lutego 2013 Opublikowano 8 Lutego 2013 Excalibur nie obrażaj się. Wysłane z prodiża.
grzes1150 Opublikowano 8 Lutego 2013 Opublikowano 8 Lutego 2013 dziekuje za wyczerpująca odpowiedź, oby w przyszłości ktoś ktoś wam nie odpowiedział w podobny sposób.Znajdę informacje w innym miejscu Płukanka i zalej 5w40 najlepiej wszystko od Motula. Oleju do 1.8T wchodzi ok 3,8L i nie spinaj się tak
jihaad Opublikowano 8 Lutego 2013 Opublikowano 8 Lutego 2013 dziekuje za wyczerpująca odpowiedź, oby w przyszłości ktoś ktoś wam nie odpowiedział w podobny sposób.Znajdę informacje w innym miejscu Bzdura, nic nie znajdziesz. Nie chce ci sie przejrzec kilku stron tego watku, a bedzie ci sie chcialo szukac w innym miejscu? Wysyłane z mojego GT-I9070P za pomocą Tapatalk 2
Excallibur Opublikowano 9 Lutego 2013 Opublikowano 9 Lutego 2013 Sorry,Panowie. Ale sesja nie poszła, (człowiek w nerwach nie myśli) LIQUI MOLY TOP TEC 4100 5W-40 5L 3701 ORYGINAŁ Motul 8100 X-clean C3 5W40 5l VALVOLINE MAXLIFE SYNTHETIC 5W40 4L OLEJ (z tej serii mam zalany w innym aucie) co do płukanki: LIQUI MOLY do płukania silnika - płukanka 300ml
Dev Opublikowano 9 Lutego 2013 Opublikowano 9 Lutego 2013 LIQUI MOLY TOP TEC 4100 5W-40 5L 3701 ORYGINAŁ Motul 8100 X-clean C3 5W40 5l VALVOLINE MAXLIFE SYNTHETIC 5W40 4L OLEJ (z tej serii mam zalany w innym aucie) wlałes wszystko naraz ?
grzes1150 Opublikowano 9 Lutego 2013 Opublikowano 9 Lutego 2013 Sorry,Panowie. Ale sesja nie poszła, (człowiek w nerwach nie myśli)LIQUI MOLY TOP TEC 4100 5W-40 5L 3701 ORYGINAŁ Motul 8100 X-clean C3 5W40 5l VALVOLINE MAXLIFE SYNTHETIC 5W40 4L OLEJ (z tej serii mam zalany w innym aucie) co do płukanki: LIQUI MOLY do płukania silnika - płukanka 300ml Motul ale nie Xclean a Xcees ... tylko od pewnego sprzedawcy
Excallibur Opublikowano 9 Lutego 2013 Opublikowano 9 Lutego 2013 Zapomniałem dopisać który będzie lepszy? (sprzedawcy zachwalają produkt) ale mało który ma jakaś wiedzę praktyczna. Widze ze polecają 0w40
Dev Opublikowano 9 Lutego 2013 Opublikowano 9 Lutego 2013 do Twojego Motul X-lite 0W-30 http://secure.hostdeziners.com/speedstar/store/images/product_images/1408.jpg
rafal9119 Opublikowano 9 Lutego 2013 Opublikowano 9 Lutego 2013 Witam pod koniec miesiaca bede zmieniał olej w aucie obecnie mam zalany mobil 1 10w40 taki mi mechanik polecił. auto ma nalatane 320 tys. jaki polecacie olej???
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się