sołtys85 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Do [ADP] taki olej Jeżeli nic się nie dzieje złego z silnikiem to jak najbardziej możesz zalać taki sam, ale do [ADP] wystarczy 5W40 i to i tak będzie za***isty olej jak na ten silnik np. MOTUL, LIQUI MOLY, VALVOLINE ... nie polecam "płynnej technologii" Ja mam 1,8t 180KM w serii od nowości jeźdzony na mobil 1 0W/40 obecnie chce spróbować co zaoferuje mi mega polecany motul na forum niestety nie mogę znaleźć w ofercie identycznych symboli co ma mobil a nie chce zmieniać oleju na gorszy skoro z fabryki wyjechał na takim i ktoś dbał o niego tyle lat to i ja chce. Chyba 100KM z 1l to wystarczająco wysilony silnik aby lać 0w/40 bynajmniej mi tak sie wydaje ps. Cytat ze strony producenta "płynnej technologi" - Castrol Edge Sport Formuła RS 0W-40 . Do nowoczesnych, wysilonych i modyfikowanych jednostek... [ADP] jest rzeczywiście "wysilony"
endriuu Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 podlącze sie do tematu, poniewaz borykam sie z podobnym problemem, auto sprowadzone z niemiec, przebieg 195tys, pojecia nie mam na czym jezdzil niemiec, ale w zwiazku ze mam nagar , czarne mazidlo na korku od oleju, postanowilem nie czekac (ost wymiana 185tys) i wymienic, jestem gotowy zaryzykowac pelen syntetyk, i mysle ze na takim jezdzil, tylko teraz jaki, myslę nad tym olejem Castrol Edge 5W-30 pelen syntetyk, czy to bedzie dobre posuniecie ? castrol wlasnie ten olej zaleca do a4 1.8t żaden Castrol. Zalej Motul 8100 X-clean+ 5W-30 - to jest olej dla ciebie.
sołtys85 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Do [ADP] taki olej Jeżeli nic się nie dzieje złego z silnikiem to jak najbardziej możesz zalać taki sam, ale do [ADP] wystarczy 5W40 i to i tak będzie za***isty olej jak na ten silnik np. MOTUL, LIQUI MOLY, VALVOLINE ... nie polecam "płynnej technologii" ps. Cytat ze strony producenta "płynnej technologi" - Castrol Edge Sport Formuła RS 0W-40 . Do nowoczesnych, wysilonych i modyfikowanych jednostek... [ADP] jest rzeczywiście "wysilony" Ja mam 1,8t 180KM w serii od nowości jeźdzony na mobil 1 0W/40 obecnie chce spróbować co zaoferuje mi mega polecany motul na forum niestety nie mogę znaleźć w ofercie identycznych symboli co ma mobil a nie chce zmieniać oleju na gorszy skoro z fabryki wyjechał na takim i ktoś dbał o niego tyle lat to i ja chce. Chyba 100KM z 1l to wystarczająco wysilony silnik aby lać 0w/40 bynajmniej mi tak sie wydaje
Piter.d 2 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Koledzy mam jutro wymianę oleju jeżdżę do tej pory na castrolu 5w30 mam najechane 240 000 jak myślicie przejść już na gęstszy i jeśli tak to na jaki silniczek 2.8 rzecz jasna
eMeM Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Koledzy mam jutro wymianę oleju jeżdżę do tej pory na castrolu 5w30 mam najechane 240 000 jak myślicie przejść już na gęstszy i jeśli tak to na jaki silniczek 2.8 rzecz jasna nie wiem co za olej jest w tych opakowaniach 5W30 castrola, ale jesli to jakims cudem rzeczywiscie jest full syntetyk, to te 2.8 V6 po przebiegu 240 tys.km musi pic conajmniej 0,5l oleju na 1000km ...... jesli ci takie dolewki nie przeszkadzaja, to lej dalej syntetyk ........
Piter.d 2 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 no właśnie o to chodzi że ubywa mi go nawet do litra na 1000 km ;(
tomek25 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 http://www.castrol.com/castrol/productdetailmin.do?categoryId=9014010&contentId=7027052 czy taki olej mozna wlac do a4 silnik jak w opisie czyli adr? czy lepiej mobil super s polsyntetyk?
endriuu Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 http://www.castrol.com/castrol/productdetailmin.do?categoryId=9014010&contentId=7027052 czy taki olej mozna wlac do a4 silnik jak w opisie czyli adr? czy lepiej mobil super s polsyntetyk? ja do ADRa leje Motula 8100 X-Cess
Piter.d 2 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 panowie nikt mi nie pomoże ? na jaki mam przejść olej z 5w30 mam nalatane 240 tyś km i bierze mi do litra oleju na 1000 km chciałbym zmniejszyć te zużycie poprzez zmiane oleju i tu pytanie czy ma to być półsyntetyk 10w40 i jakiego producenta podpowiedzcie proszę bo jutro robię wymianę
eMeM Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 a to musi byc jutro ? zamow motula 10W40 od dzika tu z forum, banka 5L za ~100zl, jak jutro wysle to w poniedzialek pewnie bedzie.
Piter.d 2 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 mam kolegę który pracuje w hurtowni więc o cenę się nie martwię wyjeżdżam za granice więc muszę to zrobić jutro a jeśli motul to taki 6100 SYNERGIE PLUS czy inny ? Dziekuję za podpowiedz
olejowiec Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Jeśli bierze Ci już około 1 to nieciekawie... Oby olej pomógł.... Jeśli winę ponoszą zapieczone pierścienie, to może Ci pomóc płukanka (Engine Flush). Olej albo 10w40 Motula, albo Millers Oils XSS 10w40 - półsyntetyczny, ale o dużej zawartości syntetyka (zazwyczaj w półsyntetykach przed procesem mieszania jest 70% oleju mineralnego, 30% syntetycznego) a Millers podaje że u nich jest więcej syntetyku, więc mimo wszystko lepiej dla silnika.
Don Vito Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 To i ja się dołącze do tematu. Mam V6 ACK 167k przejechane i udokumentowane i do tej pory kolega od którego kupiłem autko latał na 0W40 Shella. Ja dolewałem na początku shella, ale coś mi go za dużo brał, więc przeszedłem na 0W40 Castrol Edge i zauważyłem, że jest troszkę lepiej. Mam teraz przed sobą wymianę i chciałbym zmienić olej na trochę gęstszy. Przeczytąłem cały topic i chyba wybiorę motula 5W40. Dobry wybór???
endriuu Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 To i ja się dołącze do tematu. Mam V6 ACK 167k przejechane i udokumentowane i do tej pory kolega od którego kupiłem autko latał na 0W40 Shella. Ja dolewałem na początku shella, ale coś mi go za dużo brał, więc przeszedłem na 0W40 Castrol Edge i zauważyłem, że jest troszkę lepiej. Mam teraz przed sobą wymianę i chciałbym zmienić olej na trochę gęstszy. Przeczytąłem cały topic i chyba wybiorę motula 5W40. Dobry wybór??? Najlepszy
eMeM Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 To i ja się dołącze do tematu. Mam V6 ACK 167k przejechane i udokumentowane i do tej pory kolega od którego kupiłem autko latał na 0W40 Shella. Ja dolewałem na początku shella, ale coś mi go za dużo brał, więc przeszedłem na 0W40 Castrol Edge i zauważyłem, że jest troszkę lepiej. Mam teraz przed sobą wymianę i chciałbym zmienić olej na trochę gęstszy. Przeczytąłem cały topic i chyba wybiorę motula 5W40. Dobry wybór??? tak ale kup od razu 2 banki, jedna wlejesz a druga na dolewki ......
ponko1985 Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Witam Zbliża mi się pora wymiany filtrów i rzecz jasna oleju(1.8T). OOOO jeżdzę dopiero miesiąc czasu i nie wiem jaki olej zalał poprzedni właściciel wszystko wskazuje na to, że był to jakiś castrol pół-syntetyk. Razem z autem dostałem olej MOBIL 1 NEW LIFE 0W40 syntetyk czy ten olej bedzie dobry? zawsze wychodziłem z zalożenia, że jeździ się na tym samym oleju ale teraz nie mam wyboru co zalać?
endriuu Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Witam Zbliża mi się pora wymiany filtrów i rzecz jasna oleju(1.8T). OOOO jeżdzę dopiero miesiąc czasu i nie wiem jaki olej zalał poprzedni właściciel wszystko wskazuje na to, że był to jakiś castrol pół-syntetyk. Razem z autem dostałem olej MOBIL 1 NEW LIFE 0W40 syntetyk czy ten olej bedzie dobry? zawsze wychodziłem z zalożenia, że jeździ się na tym samym oleju ale teraz nie mam wyboru co zalać? spokojnie lej tego Mobila. Przy nastepnej zmianie zalej Motul 8100 X-cess 5W-40 i to bedzie najlepszy wybó dla 1.8T
MARCIN607 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 1.8T AVJ coś ok 260 przebiegu-jaki olej lać?
endriuu Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 tylko full syntetyk - naturalnie Motul
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się