dervill Opublikowano 25 Lipca 2017 Opublikowano 25 Lipca 2017 Witam, Mam problem ze swoim audikiem. Otóż przed momentem wróciłem z wakacji (ponad 800km), autko odstawiłem do garaż po bezproblemowej jeździe. Po 4h chciałem podejchać do sklepu a tu niespodzianka. Ruszam dodaje gazu, auto gaśnie.. totalnie brak mocy. Dusze pedał do oporu a tam 2tys obrotów tylko. Przy każdym ruszeniu auto się dławi i gaśnie. Przy gazowaniu z rury wylatuje czarny (niby zdrowy) dym pomieszany z biało-niebieskim .. Auto na wolnych obrotach chodzi ładnie, nic nie buja. Kontrolki żadnej nie ma na desce palącej się. Także problem tylko przy dawaniu gazu bo nie ma mocy nawet by ruszyć. Teraz informacja, autko 2 lata temu dostało w przedni bok co skutkowało spawaniem intercoolera. Od tych 2 lat nic sie nie działo a jedynie co wymieniałem to olej. Wiec sprawowało się bez zarzutów. Więc pytanie do mądrych głów tutaj albo kogoś kto był w podobnej sytuacji. Czy może być to spowodowane np. pęknięciem owego intercoolera? Czy jakieś inne rzeczy? Wężyki na pierwszy rzut oka wydają się wszystko być na miejscu. z góry dzieki za odpowiedź. Pozdrawiam
kamil-vag Opublikowano 25 Lipca 2017 Opublikowano 25 Lipca 2017 Wejdź pod auto i niech ktoś robi prze-gazówki, jak pękł cooler to będziesz słyszał ulatujące (świst) powietrze...
piotrsob1 Opublikowano 25 Lipca 2017 Opublikowano 25 Lipca 2017 Z dziurawym coolerem auto by jeździło, co najwyżej dokuczał by niedobór mocy i czarny Batory z rury wydechowej Tutaj musi być inna przypadłość, perwsze co mi przychodzi do głowy to cały czas otwarty/uchylony EGR , zaślep go na próbę , jak zacznie jeździć normalnie to masz przyczynę
dervill Opublikowano 26 Lipca 2017 Autor Opublikowano 26 Lipca 2017 No to ciąg dalszy historii Dzisiaj rano po całej nocy auta odpaliło i jeździ normalnie. Nie potrafię tego wyjaśnić skoro dzień wcześniej odstawiało takie numery. Położyłem się pod auto by sprawdzić czy intercooler świszczy lecz ani gwizdu ani świtu nie było. Olej w normie także. Pojechałem do mechanika podpieliśmy pod komputer a tam błąd czujnika temperatury tylko. Został skasowany i tyle. Auto jezdzi cały dzień i nie ma ani momentu zawachania. Przypomniałem sobie, że w drodze powrotnej z wakacji jechałem na włączonej klimatyzacji lecz czy to by miało z tym jakikolwiek zwiazek?
przetyc Opublikowano 26 Lipca 2017 Opublikowano 26 Lipca 2017 Dławienie się, gaśnięcie auta, brak mocy, problem z odpaleniem itd.. Takie objawy miałem przy zatkanym katalizatorze..
dervill Opublikowano 27 Lipca 2017 Autor Opublikowano 27 Lipca 2017 A idzie sprawdzić katalizator czy nie jest zapchany bez pomocy mechanika? Chciałbym zdiagnozować czy to faktycznie on przed daniem go do naprawy.
kamil-vag Opublikowano 27 Lipca 2017 Opublikowano 27 Lipca 2017 A sprawdzaliście czy czujnik G62 daje poprawne dane do ECU ? Druga sprawa, to co Piotr pisał, że może się EGR podwieszać, jak problem wróci będziesz musiał sprawdzić czujnik i zaślepić na próbę EGR...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się