Seba_LDZ Opublikowano 20 Stycznia 2009 Opublikowano 20 Stycznia 2009 Witam Niedawno zakupiłem sobie A4 B6 z przebiegiem 167000. Podłączałem do niej komputer uniwersalny w stacji diagnostycznej Kia i pokazało kilka błędów z tym ze nie pamiętam już dokładnie czego one dotyczyły. W każdym razie po skasowaniu nie pojawiły się już więcej być może były spowodowane podłączaniem alarmu i odcięcia. Problem polega na tym ze podczas jazdy odłącza się turbina. Nie ma kompletnie żadnej zależności czy jadę 20 czy 120. Raz wylaczyla mi sie zaraz przy starcie po zapaleniu i ruszaniu z pierwszego biegu. Nastepnym razem jezdzilem dosc ostro i wszystko dzialalo bez zarzutow. Kolejny raz odlaczyla sie przy 160. Nie zauwazylem zeby sie odlaczala przy jakiejs predkosci czy przy konkretnych obrotach. Jak sie odlacza nie ma zadnego stukniecia, pukniecia, syczenia nic po prostu jej nie ma i juz. Gdy wiechalem na kanal i zdjalem pokrywe dolna silnika okazalo sie ze jest maly wyciek oleju przy powrocie na gumowym kolanku (nie wiem czy dobrze to wytlumaczylem) laczacym sie z metalowa rura. Jest tam metalowa opaska ktora byla nie dokrecona. Po dokreceniu juz niby nie kapie a turbo nadal sie odlacza. Jak jade w miare spojnie, nie cisne za mocno to jest ok i sie nie wylacza no ale tak byc nie moze zeby nie dalo sie troche pocisnac. Macie jakis pomysl co to moze byc? Ewentualnie pomoze cos podlaczenie VAGa ? Moze ktos polecic kogos z Łodzi? Pozdrawiam Sebastian
letallec Opublikowano 20 Stycznia 2009 Opublikowano 20 Stycznia 2009 Szukaj bo jest sporo tematów w kwestii notlauf'a. Trzeba podlaczyc pod VAG i zrobić logi. potem logi na forum i bedziemy analizować Objawy ktore opisales wskazuja na znaczne przeladowanie i problem z uszczelnieniami w turbinie(wyciek oleju). Sugeruje wizyte w dobrym serwisie turbo, czyszczenie i regeneracje. Bo za chwile mozesz miec turbo do wymiany i koszt ~ 2000PLN.
Seba_LDZ Opublikowano 20 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2009 może ktoś polecić kogos u kogo można podłączyć VAG z Łodzi?? I jakie są tego koszta?
Wihajster Opublikowano 20 Stycznia 2009 Opublikowano 20 Stycznia 2009 może ktoś polecić kogos u kogo można podłączyć VAG z Łodzi?? I jakie są tego koszta? wpadnij na jakis spocik w łodzi lub w wawie to koledzy chętnie ci pomogą za friko
letallec Opublikowano 20 Stycznia 2009 Opublikowano 20 Stycznia 2009 Kolega baskecior jest bodajze z Pabianic. Ogarnia temat TDI jak malo kto
Seba_LDZ Opublikowano 20 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2009 Ok spociki są co niedziela ?? mam zakładać ze ktoś będzie w ta niedziele 25.01.2009 pod Tulipanem żeby sprawdzić usterkę VAGiem ??
DeeJay_Kill Opublikowano 20 Stycznia 2009 Opublikowano 20 Stycznia 2009 tylko szkoda, że te łódzkie spoty takie ubogie;p Ja mam VAG'a własnej roboty, ale tylko linia K - powinno styknąć, chyba, że masz CAN'a. Jeżeli będziesz chciał, to możemy podpiąć
Wihajster Opublikowano 20 Stycznia 2009 Opublikowano 20 Stycznia 2009 tylko szkoda, że te łódzkie spoty takie ubogie;p Ja mam VAG'a własnej roboty, ale tylko linia K - powinno styknąć, chyba, że masz CAN'a. Jeżeli będziesz chciał, to możemy podpiąć on nie ma can-a
Seba_LDZ Opublikowano 20 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2009 chyba nie wiem o co chodzi z tym canem
Musashi Opublikowano 20 Stycznia 2009 Opublikowano 20 Stycznia 2009 chyba nie wiem o co chodzi z tym canem can to magistale komunikacyjne elektroniki. w nowszych pojadach niezbedny jest interface wlasnie z komunikacja poprzez te magistrale. u ciebie wystarczy linia K
Seba_LDZ Opublikowano 21 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2009 no tak właśnie chciałbym zrobić czy będzie ktoś może z takim urządzeniem w niedziele pod tulipanem w lodzi ??
Musashi Opublikowano 21 Stycznia 2009 Opublikowano 21 Stycznia 2009 no tak właśnie chciałbym zrobić czy będzie ktoś może z takim urządzeniem w niedziele pod tulipanem w lodzi ?? zagadaj w dziale- spoty lodzkie.
jaca.13 Opublikowano 21 Stycznia 2009 Opublikowano 21 Stycznia 2009 witam u mnie w awx było podobnie miałem wyciek z turbiny (na 5tys km dolewałem litr oleju) i w pewnym momencie zaczęła rozłączać się turbina w różnych momentach zupełnie jak u Ciebie,okazało sie ze zaworek turbiny N75 regulujący podciśnienie jest do kitu! po jego wymianie jak ręką odjął na alegro kupisz go za ok.75zł.
Musashi Opublikowano 21 Stycznia 2009 Opublikowano 21 Stycznia 2009 witam u mnie w awx było podobnie miałem wyciek z turbiny (na 5tys km dolewałem litr oleju) i w pewnym momencie zaczęła rozłączać się turbina w różnych momentach zupełnie jak u Ciebie,okazało sie ze zaworek turbiny N75 regulujący podciśnienie jest do kitu! po jego wymianie jak ręką odjął na alegro kupisz go za ok.75zł. rozumiem ze zuzycie oleju rownież natychmiast zmalalo?
Seba_LDZ Opublikowano 21 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2009 no właśnie mam znajomego który regeneruje turbiny i powiedział to samo ze to wina zaworka ale tak czy siak chciałbym podłączyć Vag
jaca.13 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Opublikowano 22 Stycznia 2009 nie zużycie oleju nie zmalało! tego typu komentarze na pewno koledze nie pomogą bo może dolewać litr na 1000km a turbina będzie dalej chodziła!
Musashi Opublikowano 22 Stycznia 2009 Opublikowano 22 Stycznia 2009 nie zużycie oleju nie zmalało! tego typu komentarze na pewno koledze nie pomogą bo może dolewać litr na 1000km a turbina będzie dalej chodziła! formuluj precyzyjnie wypowiedzi, nie bedzie komentarzy.
jaca.13 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Opublikowano 22 Stycznia 2009 przepraszam bardzo ale w którym momencie moja wypowiedz nie była precyzyjna? przecież opisałem tylko mój przypadek bo kolega nie pytał o wyciek oleju a o powód rozłączania się turbiny!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się