luc Opublikowano 30 Lipca 2017 Opublikowano 30 Lipca 2017 Witam, przykra rzecz dzisiaj na trasie... Podczas jazdy zapaliła się czerwona kontrolka oleju, nie zdążyłem przeczytać komunikatu. Zjechałem na bok, wyłączyłem silnik. Sprawdziłem poziom oleju - jest w normie. Zawsze maiłem obawy do mitu imbusa i wyrobionego gniazda - dwóch mechaników twierdziło, że problemu w 2.0 tdi CAGA 08/2008 już nie ma. Być może to jaiś czujnik ciśnienia oleju lub cokolwiek innego. Pytanko : kogo polecacie w Krakowie do tematu regeneracji pompy? Przy okazji jakie opcje naprawy (sam imbus, gniazdo, pompa, jaki koszt w aso itd) ? Proszę o info, pozdrawiam.
Szkita Opublikowano 30 Lipca 2017 Opublikowano 30 Lipca 2017 Ja u siebie profilaktycznie wymieniałem imbus w napędzie pompy oleju przy przebiegu około 180-185 tys. Mechanik wówczas stwierdził, ze to ostatni moment, gdyż ma już luz. Mit nie mit jednak trzeba zmieniać. Mam auto z połowy 2010 rokuWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
luc Opublikowano 30 Lipca 2017 Autor Opublikowano 30 Lipca 2017 Jeszcze nie wiem czy to problem imbusa, ale wszystkie znaki na niebie na to wskazują... Przelot 230k.
wrclaguna Opublikowano 31 Lipca 2017 Opublikowano 31 Lipca 2017 a skad taka diagnoza ? Pierwsze to sprawdzenie i diagnostyka silnika
luc Opublikowano 31 Lipca 2017 Autor Opublikowano 31 Lipca 2017 4 godziny temu, wrclaguna napisał: a skad taka diagnoza ? Pierwsze to sprawdzenie i diagnostyka silnika Takie przeczucie, w takim przypadku czujnik ciśnienia oleju plus podpiecie pod kompa? Coś jeszcze przy tym da się sprawdzić? Awaria 20km przed Rzeszowem w pełnm słońcu (na szczęście byłem za ekranem na autobanie). Ps. Felunki od Ciebie wrc z 2012 dalej jeżdżą bez ryski
luc Opublikowano 31 Lipca 2017 Autor Opublikowano 31 Lipca 2017 Wrzucam to samo co napisałem w jednym podobnym temacie: Po podpięciu do kompa błąd czujnika różnicowego ciśnienia filtra cząstek stałych. Nic na temat ciśnienia oleju nie pokazało... Dziwna sprawa bo DPF OFF jednakże w trasie czasem mam jakiś błąd "żółty check", który znika sam po kilkunastu godzinach postoju. Czasami kasowałem błąd z kompa gdyż sam nie gasł. Nie wiem czy komunikat tego błędu nie jest z przeszłości czyli jakiś 2 tyg wstecz... Jest chip i dpf off, czasami przy niższych temperaturach przy pełnym bucie z zakresu 170-200 pod górke lub gdy w aucie są 2-3 osoby następuje overboost, świece mrugają, po zjechaniu na pobocze i resecie silnika problem znika... Tak więc nie wiem co ma kontrolka czerwonego oleju do dpf, przy zapłonie nie ma żadnego błędu na desce, po drugim odpaleniu na autostradzie kontrolka zapaliła się po przejchaniu 50metrów i wtedy też zgasiłem całkowicie auto - nie chcę ryzykować ponownego odpalania, jutro zostanie ściągnięta miska (przy okazji w zawieszce coś się posprawdza). Jakieś sugestie??
luc Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Wałek do regeneracji, mam mieć foto to wrzucę za kilka dni, jak wróci pompa, wysłałem kurierem na drugi koniec Polski.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się