narty_jezusa Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Podczas jazdy silnik zgasł i auto musiało zostać scholowane. VAG nie pokazuje żadnych błędów, zawór elektromagnetyczny przy pompie sprawdzony ( cyka podłączony do aku). Wtryski odkręciłem i ropa leci. Dym idzie z rury wydechowej. Rozrząd ustawiony prawidłowo, wtrysk sterujący sprawdzony omomierzem wszytko jak należy. Filtr paliwa wymieniony. Kontrolka świec żarowych pali się jak zwykle. Już mi ręce opadają i nie wiem gdzie szukać przyczyny. Ktoś coś może doradzi?
mates08 Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Może sprawdź kompresje na cylindrach ? Wysłane z mojego HTC One A9 przy użyciu Tapatalka
narty_jezusa Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Jaki amatorski manometr polecisz?
OLIVER Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Opublikowano 4 Sierpnia 2017 (edytowane) 12 godzin temu, mates08 napisał: Może sprawdź kompresje na cylindrach ? A co tak z niczego poleciała kompresja na wszystkich cylindrach ?? Piszesz że zawór cyka podłączony do aku .No i co podałeś na zawór 12V z aku i próbowałeś palić czy tylko sprawdziłeś czy cyka ? Edytowane 4 Sierpnia 2017 przez OLIVER
Hezen Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Niech poda bezpośrednio napięcie z aku na zawór N109 i próbuje odpalić.Jak po zapłonie nie ma na nim napięcia to winny jest przekaźnik 219 przy ECU silnika. Wysłane z OP3T
narty_jezusa Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Próbowałem zapalić z zaworem 109 podłączonym pod aku i niestety nic to nie dało.
Hezen Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Sprawdź wszystkie bezpieczniki, również te przy ecuWysłane z OP3T
narty_jezusa Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Wszystko sprawdzone juz chyba 4 razy
Jacek31 Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Opublikowano 17 Sierpnia 2017 (edytowane) miałem podobnie tylko że u mnie ropa nie szła z pompy do silnika , okazało się że pompa siadła obstawiał bym problem właśnie z nią Edytowane 17 Sierpnia 2017 przez Jacek31
Hezen Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Odkręcał nakrętki przewodów pompy od wtrysków i wacha leci.Podczas kręcenia jaki kolor dymu?Może rozrząd masz w porządku ale co z kątem wtrysku... może pompa się przestawiła? Nie takie przypadki były [emoji14]Wysłane z OP3T
narty_jezusa Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Wszystkie przewody zasilajace wtryski odkrecilem. Ładnie i równo leci z nich gnojowa podczas kręcenia. Kolor dymu czarny. Da się kat wtrysku sprawdzić bez włączonego silnika?
mantix Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Bardzo ciekawe, jeszcze nie widziałem, żeby podczas kręcenia szedł czarny dym. Jesteś tego pewien?
andrzejtabaka80 Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Ja myśle ze może być zerwany klin na wale i rozrząd się przestawił znam taki przypadek. Na oko wyglada wszystko ok a kat wtrysku się przestawia. Klo na pompie tez bym sprawdził. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Hezen Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Andrzej wpadł chyba na dobry trop.Odpalanie wygląda u Ciebie podobnie? https://youtu.be/841MrbPjVBQTo odpalanie passata B4 z silnikiem 1Z, okazało się że po którymś odpaleniu odkręciło się koło wału, a na filmie jest objaw zrywanego klina.Ciężkie odpalanie z chmurą dymu tak jakby miał za późny kąt wtrysku, vag pokazywał że kąt jest poza zakresem ale potem wyszło co jest temu winne. Wysłane z OP3T
narty_jezusa Opublikowano 26 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2017 (edytowane) Wiec tak. Udało mi się go odpalić. Najprawdopodobniej przeskoczyl rozrząd o jednego zęba bo pomiędzy kołem pompy a kołem wałka rozrządu według mnie był za duży luz. Ustawiłem znaki na fabryczne, korbowod na 0 ,wałek rozrządu na blokadę i pompę zablokowałem idealnie dopasowana wydrukowanym trzpieniem Długo kręciłem ale nic to nie dało. Przestawilem kolo na pompie wtryskowej o jeden ząb w prawa stronę i zapalił. Kopci teraz na biało ale tak ze wstyd wyjechać na drogę. Do tego klekocze jak stary ursus i brak mu mocy. Kat wtrysku według VAG waha się około 59-65 wiec to chyba nie jest przyczyna takiego klekotu. Coś w głowicy mogło paść? Edytowane 26 Sierpnia 2017 przez narty_jezusa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się