waluś Opublikowano 20 Stycznia 2009 Opublikowano 20 Stycznia 2009 Planuje dość sporo podnieść moc w moim poczciwym 1Z, silniczek jest w świetnej kondycji a więc nie bedzie to wyrzucenie pieniedzy w błoto, chciałbym sie poradzić kolegów co do modów w moim motorku. Dodam ze chciałbym z niego wycisnąć jakieś 150 koni ... Moja propozycja: -turbo AWX -wiekszy intercooler, jaki? -pompa AFN -wtryski AFN? jakby z pompa AFN pracowały wtryski 0,216? -chip pewnie u Rogala bo wszyscy bardzo chwala -a co z komputerem wrzucac od AFN? -a co można zmienić w samym silniczku? Moze jakis ostrzejszy wałeczek? Jak sadzicie jak ewentualne przerobki wplyna na silnik panewki itd? Silnik ma 200kkm i nie bierze grama oleju. Z góry dziekuje za propozycje i porady. Pozdrawiam!
pre_pl Opublikowano 20 Stycznia 2009 Opublikowano 20 Stycznia 2009 http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t26922.0.html;highlight=1z+16bit http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t11350.0.html;highlight=1z+16bit i pewno jeszcze kilka tematów by się znalazło
jaro4444 Opublikowano 21 Stycznia 2009 Opublikowano 21 Stycznia 2009 - pompa 10mm na wyższej fali czyli np. z Golfa ASV, AHF, ALH, AGR - regulowana na kole pasowym nie całą pompą, warunkowo może być AFN ale sprawna i zdrowa a nie jakiś trup, - wtryski 216 Bosch, - FMIC taki jak do AFN montują + orurowanie - znajdź wątek to doszukasz się, - kolektor dolotowy od AWX/AVF, - wybity kat, - turbo + downpipe od AWX, - instalacja podciśnieniowa do sterowania turbiną, - sterownik AFN 16 bitowy, - wskazana wydajniejsza chłodnica oleju, - program by Rogal, - heble min. 288x25 z przodu od AFN/AJM, a najlepiej 312x25 mm z 2.5 TDI . Jak wszystko zrobisz poprawnie i motor zdrowy (oraz przede wszystkim pompa wtryskowa) to 160 KM pęknie.
Gość xxxxx Opublikowano 21 Stycznia 2009 Opublikowano 21 Stycznia 2009 turbo awx i 216ki i masz ~150KM czy sama turbina i wtryski pasują?? bo chyba jeszcze trzeba kolektor wymienic i cala reszte jak to jest??
Reggi Opublikowano 21 Stycznia 2009 Opublikowano 21 Stycznia 2009 Moze jakis ostrzejszy wałeczek? Mógłbyś rozwinąć myśl ?
jaro4444 Opublikowano 21 Stycznia 2009 Opublikowano 21 Stycznia 2009 czy sama turbina i wtryski pasują?? bo chyba jeszcze trzeba kolektor wymienic i cala reszte jak to jest?? Pod turbine musisz dać kolektor z flanszą do turba na 3 śruby (każdy dowolny od turbiny VTG), wtryski pasują P&P.
AdasWawa Opublikowano 22 Stycznia 2009 Opublikowano 22 Stycznia 2009 kolektor od afn pod turbo ~100zl duzo grzebania jest seba robil taki projekt poszukaj
seba1-2 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Opublikowano 22 Stycznia 2009 jestem..... wwszystko w dziale zrób to sam, zapraszam
dudi75 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Opublikowano 22 Stycznia 2009 A ja bym robil od razu SWAP-a na 130 KM [AWX], i mial bym mocny grunt pod dalsze mody ~200 , bo i tak te 150KM bedzie puzniej malo i malo zawsze tak jest :gwizdanie:
seba1-2 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Opublikowano 22 Stycznia 2009 A ja bym robil od razu SWAP-a na 130 KM [AWX], i mial bym mocny grunt pod dalsze mody ~200 , bo i tak te 150KM bedzie puzniej malo i malo zawsze tak jest :gwizdanie: i tu sie zgodzę że 150 to mało :gwizdanie:
dudi75 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Tak naprawde to chyba i te 200KM bylo by nam za malo
AdasWawa Opublikowano 22 Stycznia 2009 Opublikowano 22 Stycznia 2009 swap spore koszty i nie wiadomo co wyjdzie z niego- odpada,lepiej sprzedac auto...
dudi75 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Opublikowano 22 Stycznia 2009 swap spore koszty i nie wiadomo co wyjdzie z niego- odpada,lepiej sprzedac auto... Ja zrobilem i jestem zadowolony i nie zaluje ani grosza tylko 170KM to troszke malo i trzeba myslec o kolejnych modach
seba1-2 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Opublikowano 22 Stycznia 2009 - pompa 10mm na wyższej fali czyli np. z Golfa ASV, AHF, ALH, AGR - regulowana na kole pasowym nie całą pompą, warunkowo może być AFN ale sprawna i zdrowa a nie jakiś trup, - wtryski 216 Bosch, - FMIC taki jak do AFN montują + orurowanie - znajdź wątek to doszukasz się, - kolektor dolotowy od AWX/AVF, - wybity kat, - turbo + downpipe od AWX, - instalacja podciśnieniowa do sterowania turbiną, - sterownik AFN 16 bitowy, - wskazana wydajniejsza chłodnica oleju, - program by Rogal, - heble min. 288x25 z przodu od AFN/AJM, a najlepiej 312x25 mm z 2.5 TDI . Jak wszystko zrobisz poprawnie i motor zdrowy (oraz przede wszystkim pompa wtryskowa) to 160 KM pęknie. kolego Irek dobrze pisze tego się trzymaj, więc zbieraj graty i do roboty,jak dla mnie temat wyczerpany
loco87 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Opublikowano 22 Stycznia 2009 z ahu 150 koników to rewelacja wynik kot
waluś Opublikowano 23 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2009 No kaska na graty juz sie zbiera w maju rusze z robota Dzieki za pomoc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się