Piterex Opublikowano 12 Stycznia 2007 Opublikowano 12 Stycznia 2007 Dokładnie na full rozgrzany , wtedy jest najrzadszy i wszystko ładnie zlatuje.
Gość MorgothDBMA Opublikowano 12 Stycznia 2007 Opublikowano 12 Stycznia 2007 ja miałem około 70-80 stopni, ale poczekałem przy odkręconym korku ze 30 minut, juz dawno nic nie leciało......
dark79 Opublikowano 12 Stycznia 2007 Opublikowano 12 Stycznia 2007 a ja jak juz zleci wszystko to jeszcze auto od strony pasażera lubie na lewaru troche ponieść żeby wszystko z miski zleciało
Szewczenko7 Opublikowano 12 Stycznia 2007 Opublikowano 12 Stycznia 2007 równiez rozgrzewam olej na full zeby pozniej dobrze zlecial ze wszystkimi brudami ,syfami
baskecior Opublikowano 12 Stycznia 2007 Opublikowano 12 Stycznia 2007 A co myślicie o sposobie wymiany oleju ? Wyciągać przez miarkę czy zlewać przez korek ? Zasięgałem języka wśród warsztatów zajmujących się takimi sprawami i zdania są podzielone 50/50. standardowo .... osłona na glebe i zlewam ... :diabelek: :one:
swiru_2005 Opublikowano 23 Stycznia 2007 Opublikowano 23 Stycznia 2007 Witam. Przymierzam się do wymiany oleju i mechanik zalecił mi wymianę na Castrol mineralny 15w40. Mówi że niewiadomo jaki przebieg ma ten samochód i byłoby dla niego lepiej. Nie wiem czy ma rację, i nie wiem czy czasem wcześniej nie był też takim zalewany, czy to tobre rozwiązanie? Mam wrażenie że gość zna ten samochód. Jeżeli jeździł na takim oleju to warto zmieniać na półsysntety? jeżeli tak to jaki byłby najlepszy? Pozdro.
Wihajster Opublikowano 23 Stycznia 2007 Opublikowano 23 Stycznia 2007 mechanik zalecił mi wymianę na Castrol mineralny 15w40. niech se osioł sam zaleje swojego poloneza nim :053: :one:
slawek66 Opublikowano 23 Stycznia 2007 Opublikowano 23 Stycznia 2007 niech se osioł sam zaleje swojego poloneza nim :053: :one: Racja :!: Tdi musi śmigać na syntetyku.
Gość Murzyn Opublikowano 23 Stycznia 2007 Opublikowano 23 Stycznia 2007 niech se osioł sam zaleje swojego poloneza nim :one: http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=5260 - nauczyc sie na pamiec i bedzie po problemie (pkt 4)
wit.s Opublikowano 23 Stycznia 2007 Opublikowano 23 Stycznia 2007 Racja Tdi musi śmigać na syntetyku. Hmmmm... A u mnie fabrycznie zalecany jest półsyntetyk . Jak kiedyś ojciec zalał fullsyntetykiem, to ciekło. Jak wrócę do chaty, to sprawdę co dokładnie zalali, bo nie pamiętam.
swiru_2005 Opublikowano 23 Stycznia 2007 Opublikowano 23 Stycznia 2007 Spoko tylko czy zmiana z minerała na synteik czy pólsyntetik jest dobra? czy nie wyczyści silnika za bardzo?
Wihajster Opublikowano 23 Stycznia 2007 Opublikowano 23 Stycznia 2007 Spoko tylko czy zmiana z minerała na synteik czy pólsyntetik jest dobra? czy nie wyczyści silnika za bardzo? napewno nie jezdzil na mineralu :one:
swiru_2005 Opublikowano 23 Stycznia 2007 Opublikowano 23 Stycznia 2007 obawiam się że tak i to jest nbnajbardziejh wkurzające. Wcześniej jeździa nim Pani więc lali jej co popadło. ten mechanik coś wie.
slawek66 Opublikowano 23 Stycznia 2007 Opublikowano 23 Stycznia 2007 Nie sądzę abyś miał przejechane 1 mln. km. to pewnie nie masz jeszcze takich luzów aby wypłukanie nagaru miało rozszczelnić Twój motor. Zrobisz jak zechcesz. Ja bym wlał syntetyk.
swiru_2005 Opublikowano 23 Stycznia 2007 Opublikowano 23 Stycznia 2007 to może chociaż półsyntetyk? Dorada mile widziana. Ja mogę się zdać tylko na Was ponieważ mechanik pryecież si nie zna.
wit.s Opublikowano 23 Stycznia 2007 Opublikowano 23 Stycznia 2007 to może chociaż półsyntetyk? Dorada mile widziana. Ja mogę się zdać tylko na Was ponieważ mechanik pryecież si nie zna. A czemu nie zalejesz tym co zaleca producent? Mechanior, zna się czy nie, powiinien mieć magiczną księgę gdzie piszą co jest zalecane do danego silnika. Jak mu nie ufasz, to zadzwoń/ odwiedź serwis Audi to powinni Ci bez problemu powiedzieć. A w najgorszym wypadku odezwij się na PW to spróbuję zadzwonić do swoich wymieniaczy (akurat mam do nich trochę zaufania) - z pewnością coś podpowiedzą.
Gość MorgothDBMA Opublikowano 23 Stycznia 2007 Opublikowano 23 Stycznia 2007 wlej półsyntetyk, jak przebieg już dość duży to bez przesady półsyntetyk może być, ale miuneralny to omijaj z daleka.....
Gość Murzyn Opublikowano 23 Stycznia 2007 Opublikowano 23 Stycznia 2007 tyle juz bylo stron dyskusji o oleju do TDI ze chyba nie potrzeba roztrzasac tego jeszcze raz wnioski z tego co pamietam byly takie: TDI=full syntetyk [ Dodano: 23-01-2007, 14:55 ] scalilem tematy zeby balaganu nie robic
MASA Opublikowano 7 Marca 2007 Opublikowano 7 Marca 2007 Witam, Też mam problem bo nie wiem co mu wlać. Moje autko ma elastyczny licznik przeglądów co 30-35tys. Zawsze jeżdził na pełnym syntetyku zalewanym w ASO w Niemczech. Szkoda mi tak rezygnować z tej elastycznej zabawki i przestawić się na sztywne przeglądy co 15tys. - chociaż z drugiej strony Long Life olej sporo kosztuje - tzn. opłaca sie nawet wymienić 2 razy na 30 tys. na jakiś połsyntetyk. Pozdrawiam MASA
Rekomendowane odpowiedzi