martinger416 Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Opublikowano 11 Sierpnia 2017 WitamMam zamiar wymienić tarcze wraz z klockami u siebie w A4 B7 1.8T.Rozważam Rotingery Sport HP z klockami Texter (lub zastanowie się nad innymi jeśli ktoś mi poleci) i Zimmermann Sport z klockami Ferodo. Moglby sie ktoś do tego odnieść i pomóc mi w wyborze? Rozmiar tarcz to seryjne 312.Jezdze raczej spokojnie ale czasem mam ochote depnąć mocniej. http://allegro.pl/zimmermann-sport-tarcze-przod-audi-a4-b7-312mm-i6524342522.html http://allegro.pl/tarcze-rotinger-sport-hp-audi-a4-b7-312mm-i6921356839.html Wysłane z mojego F8331 przy użyciu Tapatalka
Dev Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Dnia 11.08.2017 o 07:53, martinger416 napisał: Witam Mam zamiar wymienić tarcze wraz z klockami u siebie w A4 B7 1.8T. Rozważam Rotingery Sport HP z klockami Texter (lub zastanowie się nad innymi jeśli ktoś mi poleci) i Zimmermann Sport z klockami Ferodo. Moglby sie ktoś do tego odnieść i pomóc mi w wyborze? Rozmiar tarcz to seryjne 312. Jezdze raczej spokojnie ale czasem mam ochote depnąć mocniej. http://allegro.pl/zimmermann-sport-tarcze-przod-audi-a4-b7-312mm-i6524342522.html http://allegro.pl/tarcze-rotinger-sport-hp-audi-a4-b7-312mm-i6921356839.html Wysłane z mojego F8331 przy użyciu Tapatalka WYWAL ten cały cyrk i zapodaj 320mm na gładkim OZecie plus Ferodo Premier
DanielMod Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Dnia 11.08.2017 o 07:53, martinger416 napisał: Witam Mam zamiar wymienić tarcze wraz z klockami u siebie w A4 B7 1.8T. Rozważam Rotingery Sport HP z klockami Texter (lub zastanowie się nad innymi jeśli ktoś mi poleci) i Zimmermann Sport z klockami Ferodo. Moglby sie ktoś do tego odnieść i pomóc mi w wyborze? Rozmiar tarcz to seryjne 312. Jezdze raczej spokojnie ale czasem mam ochote depnąć mocniej. http://allegro.pl/zimmermann-sport-tarcze-przod-audi-a4-b7-312mm-i6524342522.html http://allegro.pl/tarcze-rotinger-sport-hp-audi-a4-b7-312mm-i6921356839.html Wysłane z mojego F8331 przy użyciu Tapatalka Mam dokładnie te same tarcze tylko z klockami Jurid White , jestem bardzo zadowolony , kilka ostrych hamowań z dużej prędkości w krótkim odstępie czasu i wszystko bez problemu , jest duża różnica między tym co miałem , czyli gładka seria 288 . Oczywiście żadnego bicia itp , jedynie czasem przy lekkim hamowaniu słychać cichy pisk , ale to raczej norma w takich tarczach :-) Tutaj u mnie :
wyzyk83 Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Opublikowano 15 Sierpnia 2017 (edytowane) jak nie chcesz zmieniać na większe to zapodaj gładkie zimmermanny 312 i klocek ferodo Edytowane 15 Sierpnia 2017 przez wyzyk83
Makale Opublikowano 25 Września 2017 Opublikowano 25 Września 2017 Też mam Rotingery już w 3 aucie z klockami ATE Ceramic. u mnie gładkie 288 vs rotingery 312 - różnica wielka, w 6 tłoczkowym brembo 350 w 3 tonowej krowie na rotingerze i ATE Ceramic po prostu bajka. Gładkie tarcze mogłem zagotować po 5 minutach jazdy. Hamowanie od 250 to była masakra, przy 200 już skuteczność hamowania drastycznie spadała.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się