Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Rotinger vs Zimmermann


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam zamiar wymienić tarcze wraz z klockami u siebie w A4 B7 1.8T.

Rozważam Rotingery Sport HP z klockami Texter (lub zastanowie się nad innymi jeśli ktoś mi poleci) i Zimmermann Sport z klockami Ferodo.

Moglby sie ktoś do tego odnieść i pomóc mi w wyborze?

Rozmiar tarcz to seryjne 312.

Jezdze raczej spokojnie ale czasem mam ochote depnąć mocniej.

 

http://allegro.pl/zimmermann-sport-tarcze-przod-audi-a4-b7-312mm-i6524342522.html

 

http://allegro.pl/tarcze-rotinger-sport-hp-audi-a4-b7-312mm-i6921356839.html

 

Wysłane z mojego F8331 przy użyciu Tapatalka

 

 

Opublikowano
Dnia 11.08.2017 o 07:53, martinger416 napisał:

 

Witam

Mam zamiar wymienić tarcze wraz z klockami u siebie w A4 B7 1.8T.

Rozważam Rotingery Sport HP z klockami Texter (lub zastanowie się nad innymi jeśli ktoś mi poleci) i Zimmermann Sport z klockami Ferodo.

Moglby sie ktoś do tego odnieść i pomóc mi w wyborze?

Rozmiar tarcz to seryjne 312.

Jezdze raczej spokojnie ale czasem mam ochote depnąć mocniej.

 

http://allegro.pl/zimmermann-sport-tarcze-przod-audi-a4-b7-312mm-i6524342522.html

 

http://allegro.pl/tarcze-rotinger-sport-hp-audi-a4-b7-312mm-i6921356839.html

 

Wysłane z mojego F8331 przy użyciu Tapatalka

 

 

WYWAL ten cały cyrk i zapodaj 320mm na gładkim OZecie plus Ferodo Premier  

Opublikowano
Dnia 11.08.2017 o 07:53, martinger416 napisał:

 

Witam

Mam zamiar wymienić tarcze wraz z klockami u siebie w A4 B7 1.8T.

Rozważam Rotingery Sport HP z klockami Texter (lub zastanowie się nad innymi jeśli ktoś mi poleci) i Zimmermann Sport z klockami Ferodo.

Moglby sie ktoś do tego odnieść i pomóc mi w wyborze?

Rozmiar tarcz to seryjne 312.

Jezdze raczej spokojnie ale czasem mam ochote depnąć mocniej.

 

http://allegro.pl/zimmermann-sport-tarcze-przod-audi-a4-b7-312mm-i6524342522.html

 

http://allegro.pl/tarcze-rotinger-sport-hp-audi-a4-b7-312mm-i6921356839.html

 

Wysłane z mojego F8331 przy użyciu Tapatalka

 

 

Mam dokładnie te same tarcze tylko z klockami Jurid White , jestem bardzo zadowolony , kilka ostrych hamowań z dużej prędkości w krótkim odstępie czasu i wszystko bez problemu , jest duża różnica między tym co miałem , czyli gładka seria 288 . Oczywiście żadnego bicia itp , jedynie czasem przy lekkim hamowaniu słychać cichy pisk , ale to raczej norma w takich tarczach :-) Tutaj u mnie :

20155775_1737346919616456_33001235048592

Opublikowano (edytowane)

jak nie chcesz zmieniać na większe to zapodaj gładkie zimmermanny 312 i klocek ferodo

 

Edytowane przez wyzyk83
Opublikowano

Też mam Rotingery już w 3 aucie z klockami ATE Ceramic. u mnie gładkie 288 vs rotingery 312 - różnica wielka, w 6 tłoczkowym brembo 350 w 3 tonowej krowie na rotingerze i ATE Ceramic po prostu bajka. Gładkie tarcze mogłem zagotować po 5 minutach jazdy. Hamowanie od 250 to była masakra, przy 200 już skuteczność hamowania drastycznie spadała.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...