ŁUKASZ. Opublikowano 12 Sierpnia 2017 Opublikowano 12 Sierpnia 2017 wITAM. MAM PYTANIE CZY KTOŚ MÓGŁY MI POWIEDZIEĆ PO OBEJRZENIU TYCH DANYCH CZY WSZYSTKO JEST OK CZY NIE BO WYWALA MI BŁAD 16683 LOG-01-115-118-xxx.CSV
ŁUKASZ. Opublikowano 12 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2017 http://vaglog.pl/log-115_118_hP5RGD.html
przem8 Opublikowano 12 Sierpnia 2017 Opublikowano 12 Sierpnia 2017 Logi się robi na 3 biegu od 1,5tys do odcinki
ŁUKASZ. Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 14 Sierpnia 2017 A nie do 4 tys. od 1.5 tys. i po czym stwierdziłeś ze nie był to 3 bieg
wrestling1000 Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Opublikowano 14 Sierpnia 2017 ewidentnie podczas logowania zmieniasz biegi. zeby nie zamazywac sobie wykresu wrzucasz trzeci bieg i zaczynasz logowac z noga w podłodze no i w okolice odcinki bez odpuszczania na drodze w miare prostej najlepiej
przem8 Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Opublikowano 14 Sierpnia 2017 5 godzin temu, ŁUKASZ. napisał: A nie do 4 tys. od 1.5 tys. Tak robisz w dieslu, a w benzynie zawsze się robi do odcinki z pedałem w podłodze
Łukasz13 Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Auto jest po programie, turbo bardzo wolno wstaje i niedoładowuje dlatego masz ten błąd. Trzeba sprawdzić podstawy w 1.8t'(szczelność dolotu, zawór dv) i zrobić komplet logów.
ŁUKASZ. Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2017 ok sprawdziłem zawór dv do wymiany dzis go bede wymieniał i zrobie logi na 3 biegu dzieki
ŁUKASZ. Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2017 nawet nie wiedziałem ze jest po programie
ŁUKASZ. Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2017 PO WYMIANIE DV http://vaglog.pl/log-115_118_5obKr.html
przem8 Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Nie trzyma zadanego doładowania i turbo praktycznie nie wstaje. A w czym jest problem to niech się wypowiedzą bardziej doświadczeni co jest nie tak
ŁUKASZ. Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2017 a jak powinien działać ten grzybek koło grodzi na górze 06a129101a bo u mnie przelot jest z obydwu stron taki sam żadnego oporu
kusy04 Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Przelot jest z obydwu stron tylko musi być szczelny, jak zablokujesz jedna strone to nie może nigdzie puszczać.
ŁUKASZ. Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2017 skoro nie może nigdzie puszczać to po co jest ten mały otwór i sprężynka w środku jakie ma to zadanie w tym zaworze bo jak zatkałem jedna stronę to właśnie tym małym otworem ucieka powietrze jakby ktoś mi to mógł roztłumaczyć to byłbym wdzięczny
Łukasz13 Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Jak małym otworem ucieka powietrze to zawór uszkodzony bo membrana peknięta, otworek to odpowietrzenie membrany.
ŁUKASZ. Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2017 witam czy po sprawdzaniu szczelnosci dolotu możliwe jest zeby olej dostał sie na tłoki bo kopci na niebiesko jak raca
Łukasz13 Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Odlaczyles odme przy sprawdzaniu szczelnosci?
ŁUKASZ. Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2017 powiem tak najpierw tak a na koniec wszystko było spięte i jeszcze raz dmuchnąłem aż korkiem od oleju szło powietrze
ŁUKASZ. Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2017 (edytowane) i wtedy też znalazłem, ze powietrze ucieka przez czujnik który jest za przepustnicą oring był splaśnięty no i oczywiscie eżektorem troche Edytowane 25 Sierpnia 2017 przez ŁUKASZ.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się