Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHH] Czy czyszczenie kierownic turbiny pomoże ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

czy pomoże czyszczenie kierownicy turbo, vag pokazuje że jest zatarta,sztanga chodzi ok, weżyki też ok,czujniki itd też ok, proszę o jakieś sugestie thx :)

* stosuj prosze zgodnie z regulamine właściwy prefix [Musashi]

Opublikowano

powiem w ten sposób - na pewno nie zaszkodzi, może tylko pomóc.

Opublikowano

jesli jest to kwestia tylko zapieczonych kierownic to pomoze... wszystko sie okaze po wyjeciu jej na stol :good:

jak chcesz to robic sam to poszukaj na forum... jest link do stronki na AKP jak wyczyscic turbo krok po kroku :good:[br]Dopisany: 21 Styczeń 2009, 21:59_________________________________________________http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?p=1060640#1060640

http://www.vw-passat.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=266&Itemid=11

Opublikowano

zawsze to mniejsze koszty niz wymiana turbawki

Opublikowano

przy okazji dowiesz sie w jakim stanie turbawka

Opublikowano

witam

czy pomoże czyszczenie kierownicy turbo, vag pokazuje że jest zatarta,sztanga chodzi ok, weżyki też ok,czujniki itd też ok, proszę o jakieś sugestie thx :)

po co robić sobie zbędną robotę skoro nie jest wymagana a na dodatek jeśli nie masz doświadczenia i chcesz się sam tego podjąć to jeszcze możesz sobie sprawę pogorszyć np. nie zalejesz turbiny po jej powtórnym demontażu do siilnika olejem przed pierwszym uruchomieniem i dostanie konkretny szlag jej ośka bez smarowania już nie wspomnę, że możesz coś poknocić przy jej składaniu;

nie rozumiem jednej rzeczy a mianowicie jak to jest możliwe, że diagnoza wykazała zatarcie łopatek zmiennej geometrii turbiny skoro ruszając sztangą sterującą kątem natarcia łopatek piszesz, że chodzi OK czyli rozumiem że w pełnym jej zakresie skoku i bez żadnych wyczuwalnych oporów i miejscowego haczenia w zakresie jej pracy co świadczy tylko i wyłącznie że łopatki w turbinie się nie przycinają, następnie skoro wszystkie wężyki, czujniki i elektrozawory sterujące podciśnieniem są OK to skąd się bierze ten notlauf ?

wierząc w skuteczność Twojej diagnozy dot. ww. elementów mających wpływ na turbodoładowanie pozostaje tylko jedna ewentualność - nieszczelność samej gruchy sztangi sterującej kątem natarcia łopatek zmiennej geometrii lub pęknięta w niej sprężyna lub dziurawa wewnętrzna membrana, jeśli ktoś ma inne sugestie to chętnie je poczytam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...