mackri Opublikowano 21 Stycznia 2009 Opublikowano 21 Stycznia 2009 witam czy pomoże czyszczenie kierownicy turbo, vag pokazuje że jest zatarta,sztanga chodzi ok, weżyki też ok,czujniki itd też ok, proszę o jakieś sugestie thx * stosuj prosze zgodnie z regulamine właściwy prefix [Musashi]
DeeJay_Kill Opublikowano 21 Stycznia 2009 Opublikowano 21 Stycznia 2009 powiem w ten sposób - na pewno nie zaszkodzi, może tylko pomóc.
nike21 Opublikowano 21 Stycznia 2009 Opublikowano 21 Stycznia 2009 jesli jest to kwestia tylko zapieczonych kierownic to pomoze... wszystko sie okaze po wyjeciu jej na stol jak chcesz to robic sam to poszukaj na forum... jest link do stronki na AKP jak wyczyscic turbo krok po kroku [br]Dopisany: 21 Styczeń 2009, 21:59_________________________________________________http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?p=1060640#1060640 http://www.vw-passat.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=266&Itemid=11
boseron Opublikowano 21 Stycznia 2009 Opublikowano 21 Stycznia 2009 zawsze to mniejsze koszty niz wymiana turbawki
marcin j Opublikowano 21 Stycznia 2009 Opublikowano 21 Stycznia 2009 przy okazji dowiesz sie w jakim stanie turbawka
Sztomel Opublikowano 22 Stycznia 2009 Opublikowano 22 Stycznia 2009 witam czy pomoże czyszczenie kierownicy turbo, vag pokazuje że jest zatarta,sztanga chodzi ok, weżyki też ok,czujniki itd też ok, proszę o jakieś sugestie thx po co robić sobie zbędną robotę skoro nie jest wymagana a na dodatek jeśli nie masz doświadczenia i chcesz się sam tego podjąć to jeszcze możesz sobie sprawę pogorszyć np. nie zalejesz turbiny po jej powtórnym demontażu do siilnika olejem przed pierwszym uruchomieniem i dostanie konkretny szlag jej ośka bez smarowania już nie wspomnę, że możesz coś poknocić przy jej składaniu; nie rozumiem jednej rzeczy a mianowicie jak to jest możliwe, że diagnoza wykazała zatarcie łopatek zmiennej geometrii turbiny skoro ruszając sztangą sterującą kątem natarcia łopatek piszesz, że chodzi OK czyli rozumiem że w pełnym jej zakresie skoku i bez żadnych wyczuwalnych oporów i miejscowego haczenia w zakresie jej pracy co świadczy tylko i wyłącznie że łopatki w turbinie się nie przycinają, następnie skoro wszystkie wężyki, czujniki i elektrozawory sterujące podciśnieniem są OK to skąd się bierze ten notlauf ? wierząc w skuteczność Twojej diagnozy dot. ww. elementów mających wpływ na turbodoładowanie pozostaje tylko jedna ewentualność - nieszczelność samej gruchy sztangi sterującej kątem natarcia łopatek zmiennej geometrii lub pęknięta w niej sprężyna lub dziurawa wewnętrzna membrana, jeśli ktoś ma inne sugestie to chętnie je poczytam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się