Enduro1 Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Witam jak w temacie, posiadam samochód po przekładce, wszystko fajnie ale zegary są przeniesione z mill i km, chciał bym to zmienić na km i teraz pytanie czy wystarczy zmienić jakoś plansze pod zegarami czy całe zegary, czy jeśli przeniosę całe zegary to na fisie będzie mój stan licznika czy dawcy zegarów ? jak to zrobić proszę o podpowiedzi, i czy wyjęcie zegarów jest trudne, z góry dzięki
AudiA4uk Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Ja na Twoim miejscu nie bawił bym się w montowanie jakichś planszy tylko po prostu zamontowal normalne zegary z KmPrzebieg jest zakodowany w liczniku o ile się nie mylę Dobry magik powinien Ci odpowiedni przebieg zakodowac do nowych zegarów Sent from my MI 5 using Tapatalk
GOLI Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Ale jak zmieni cały licznik to musi znać kod pin immo,więc tylko dobry elektronik ze stosownym programem to ogarnie. A jeżeli zmieni tylko tarcze to kodowanie zwykłym vag comem zmienia z mil na km. Jeżeli się mylę niech ktoś poprawi
Enduro1 Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2017 miło by było żeby ktoś mi tego nie zj##ał, więc może jakaś prosta opcja?
sstereoo Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Ja mam tarczę od Anglików wiem że można zmienić na km sama tarczę a przebieg zmieniasz w fisie normalnie w manetkach chyba że nie możesz wejść to wystarczy vcds i zmienić z ul na europe
majkel_majki Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Takie rzemieślnicze tarcze do przeskalowania licznika z mil na kilometry wyglądają jak kupa, kolega ma przełożonego anglika i takie coś, widziałem i nie polecam. Każdy dobry elektronik ogarnie w tym roczniku wyjęcie pinu, przypisanie nowego licznika i ustawienie przebiegu.
RumJanek Opublikowano 1 Września 2017 Opublikowano 1 Września 2017 Jeśli masz anglika, to większość Anglików ma mile i kilometry na tarczy, tyle że mile będą główna skalą. Jeśli nie będzie tobie to przeszkadzać i samochód nie jest na sprzedaż, nie musisz zmieniać licznika, zostaw jak jest, natomiast jednostki zmień z mil na kilometry pod VAGiem jak napisał kol. wyżej.Nie jestem pewien czy na przeglądzie MUSZĄ być kilometry główne a mile pośrednie, czy jeśli masz oryginalny licznik, to kilometry MAJĄ znajdować się tylko na liczniku... Niech mnie ktoś poprawi, lub zabytki na każdej diagnostyce.Przed wyjęciem licznika musisz wyjąć z niego PIN, można to też zrobić na stole, nawet na forum kilka osób się tym zajmuje, nie pamiętam nicków, ale chyba kol. DAGETO czy jakoś tak, poszukaj... Acha, nie możesz wziąść sobie pierwszego lepszego licznika, musisz dopasować do modelu i rocznika, diesel ma inne, benzyna inne into, najlepiej poszukaj info na forum. Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka
Madol1 Opublikowano 1 Września 2017 Opublikowano 1 Września 2017 Nie trzeba wymieniac całego licznika Wystarczy Vag KKL i program ogólnie dostępny. Zgrywasz wsad, zmieniasz dwie komórki wgrywasz spwrotem i jest europa. Później przekładka tarczki z UK na EU Szybciej kupić EU licznik i zrobić przekładke W razie pomocy zapraszam
Krzycho81 Opublikowano 4 Września 2017 Opublikowano 4 Września 2017 Podepnę sie pod temat. Podpowie ktoś gdzie w epromie RB-4/8 jet zapisany kod od radia?
Madol1 Opublikowano 13 Września 2017 Opublikowano 13 Września 2017 W dniu 4.09.2017 o 19:08, Krzycho81 napisał: Podepnę sie pod temat. Podpowie ktoś gdzie w epromie RB-4/8 jet zapisany kod od radia? Gdzie dokładnie to ci nie powiem, ale przy pełnym kopiowaniu immo z jednego do drugiego kod z radia też zostaje przekopiowany więc musi tam gdzieś być
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się