Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana zegarów anglik


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam jak w temacie, posiadam samochód po przekładce, wszystko fajnie ale zegary są przeniesione z mill i km, chciał bym to zmienić na km  i teraz pytanie czy wystarczy zmienić jakoś plansze pod zegarami czy całe zegary, czy jeśli przeniosę całe zegary to na fisie będzie mój stan licznika czy dawcy zegarów ?  jak to zrobić proszę o podpowiedzi, i czy wyjęcie zegarów jest trudne, z góry dzięki :)

Opublikowano

Ja na Twoim miejscu nie bawił bym się w montowanie jakichś planszy tylko po prostu zamontowal normalne zegary z Km
Przebieg jest zakodowany w liczniku o ile się nie mylę
Dobry magik powinien Ci odpowiedni przebieg zakodowac do nowych zegarów

Sent from my MI 5 using Tapatalk

Opublikowano

Ale jak zmieni cały licznik to musi znać kod pin immo,więc tylko dobry elektronik ze stosownym programem to ogarnie. A jeżeli zmieni tylko tarcze to kodowanie zwykłym vag comem zmienia z mil na km. Jeżeli się mylę niech ktoś poprawi

Opublikowano

miło by było żeby ktoś mi tego nie zj##ał, więc może jakaś prosta opcja? :D

 

Opublikowano

Ja mam tarczę od Anglików wiem że można zmienić na km sama tarczę a przebieg zmieniasz w fisie normalnie w manetkach chyba że nie możesz wejść to wystarczy vcds i zmienić z ul na europe

Opublikowano

Takie rzemieślnicze tarcze do przeskalowania licznika z mil na kilometry wyglądają jak kupa, kolega ma przełożonego anglika i takie coś, widziałem i nie polecam. Każdy dobry elektronik ogarnie w tym roczniku wyjęcie pinu, przypisanie nowego licznika i ustawienie przebiegu.

Opublikowano

Jeśli masz anglika, to większość Anglików ma mile i kilometry na tarczy, tyle że mile będą główna skalą.

Jeśli nie będzie tobie to przeszkadzać i samochód nie jest na sprzedaż, nie musisz zmieniać licznika, zostaw jak jest, natomiast jednostki zmień z mil na kilometry pod VAGiem jak napisał kol. wyżej.

Nie jestem pewien czy na przeglądzie MUSZĄ być kilometry główne a mile pośrednie, czy jeśli masz oryginalny licznik, to kilometry MAJĄ znajdować się tylko na liczniku...

Niech mnie ktoś poprawi, lub zabytki na każdej diagnostyce.

Przed wyjęciem licznika musisz wyjąć z niego PIN, można to też zrobić na stole, nawet na forum kilka osób się tym zajmuje, nie pamiętam nicków, ale chyba kol. DAGETO czy jakoś tak, poszukaj...

Acha, nie możesz wziąść sobie pierwszego lepszego licznika, musisz dopasować do modelu i rocznika, diesel ma inne, benzyna inne into, najlepiej poszukaj info na forum.

Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Opublikowano

Nie trzeba wymieniac całego licznika

Wystarczy Vag KKL i program ogólnie dostępny.

Zgrywasz wsad, zmieniasz dwie komórki wgrywasz spwrotem i jest europa.

Później przekładka tarczki z UK na EU

Szybciej kupić EU licznik i zrobić przekładke

W razie pomocy zapraszam

Opublikowano

Podepnę sie pod temat. Podpowie ktoś gdzie w epromie RB-4/8 jet zapisany kod od radia?

Opublikowano
W dniu 4.09.2017 o 19:08, Krzycho81 napisał:

Podepnę sie pod temat. Podpowie ktoś gdzie w epromie RB-4/8 jet zapisany kod od radia?

Gdzie dokładnie to ci nie powiem, ale przy pełnym kopiowaniu immo z jednego do drugiego kod z radia też zostaje przekopiowany więc musi tam gdzieś być

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...