krzysiekml 19 Opublikowano 27 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2018 zmień czym prędzej mechanika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilm123 1 Opublikowano 28 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2018 Dlaczego? To by tłumaczyło, że przeładowuje turbinę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 28 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2018 W turbinie 1.8t nie ma kierownicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilm123 1 Opublikowano 28 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2018 (edytowane) Dobra to mogłbyś mi tak w prosty sposób opisać tą sytuację która zaszła? Auto ma buta jak nigdy. Po odpuszczeniu gazu jest podobny dźwięk jak przy blow-offie. Z logów wynika, że turbina bije za wysokie ciśnienie czy jakoś tak. Oczywiście jutro postaram się sprawdzić ten zawór DV, ale nie wiem jak mam go zdiagnozować jak już go wyjmę. Ogólnie z tego co rozumiem to ten zawór mógł się zaciąć, zawiesić i turbina jest cały czas otwarta? Edytowane 28 Stycznia 2018 przez kamilm123 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 28 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2018 Turbina laduje wiexej niz powinna dlatego ma buta, masz problem ze sterowaniem turbina, ewentualnie nieszczelnosc na wezykach od n75, zobacz czy przypadkiem nie spada tip z turbiny, dv jak wyjmiesz wcisnij tloczek palcem od dolu a u gory zatkaj krociec cienki, jak tloczek nie opada to dv dobry.Wysłane z mojego HT50 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilm123 1 Opublikowano 29 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2018 Tłoczek opada. DV rozebrałem żeby się upewnić co z membrana i jednak była pęknięta. Zamówiłem oryginalny DV za 190zł. Jak złożę to dam znać czy problemy ustały. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin13 3 Opublikowano 30 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2018 Witam Serdecznie! Czy mógłby kolega Łukasz zerknąć na logi 1.8T AWT?? Wydaje mi się że auto nie jedzie tak ochoczo jak dawniej... http://vaglogi.pl/log-002_033_Rv6y8HF.html http://vaglogi.pl/log-003_020_yhPAjt.html http://vaglogi.pl/log-115_118_Dy65xB.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin13 3 Opublikowano 30 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2018 Dodam tylko że pierwsza tabelka kanału 115 i 118 wykonana byłą na lpg. Reszta na Pb po wskanowaniu korekt na kanale 32. Wartości na kanale 32 w pierwszym okienku były -2.1% a w drugim -4.7 % Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilm123 1 Opublikowano 30 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2018 Marcin załóż sobie nowy temat. Byłem właśnie po DV i jedno mnie zastanawia. Z tego co Łukasz mówiłeś to wciskając tłoczek i zatykając podcisnienie tłoczek ma nie opaść? Jak może nie opaść jak sprężyna go wypycha. W nowej DV tak samo jak w starej tłoczek wychodzi po wciśnięciu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sitar 61 Opublikowano 30 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2018 kolego wpisz sobie na you tube sprawdzanie DV. Wciskasz tłoczek od dołu, zatykasz palcem małą dziurkę u góry i tłoczek nie może opaść Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 31 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2018 W dniu 30.01.2018 o 15:28, kamilm123 napisał: Marcin załóż sobie nowy temat. Byłem właśnie po DV i jedno mnie zastanawia. Z tego co Łukasz mówiłeś to wciskając tłoczek i zatykając podcisnienie tłoczek ma nie opaść? Jak może nie opaść jak sprężyna go wypycha. W nowej DV tak samo jak w starej tłoczek wychodzi po wciśnięciu. Znaczy tak, opaść może ale nie do końca bo będzie trzymać go podciśnienie (zatkany krócieć), można tez sprawdzić dmuchając w cienki króciec, jak membrana dobra to nie bedzie puszczać powietrza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilm123 1 Opublikowano 9 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2018 (edytowane) Chwilę było ok a teraz dalej coś dziwnego się dzieje. Nie ma mocy wcale prawie od dołu, turbina około 3 tysięcy obrotów łapie laga. W ogóle dziwnie słabo jedzie. Oto logi na PB: 002+033: http://vaglogi.pl/log-002_033_iGzDi.html 003+020: http://vaglogi.pl/log-003_020_9851L3.html (trochę nie udane, ale od połowy powinny być ok) 115+118: http://vaglogi.pl/log-115_118_X9EoU.html Edytowane 9 Lutego 2018 przez kamilm123 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 9 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2018 Masz problem z doładowaniem, turbo przeładowuje, jest problem ze sterowniem turbiny, sprawdz n75 i węzyki od niego czy szczelne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilm123 1 Opublikowano 9 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2018 (edytowane) Kurde, nie mogłem znaleźć tego n75 jak wymieniałem DV. A jak go sprawdzić jak już go znajdę? Edytowane 9 Lutego 2018 przez kamilm123 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilm123 1 Opublikowano 14 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2018 Chłopaki pomóżcie. DV nowy zamiennik, N75 nowy oryginał i dalej doładowanie wariuje. Oto logi: 002+033 - http://vaglogi.pl/log-002_033_Qm35W.html 115+118 - http://vaglogi.pl/log-115_118_dvHXzH.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 15 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2018 Odepnij wtyczkę od n75 i zrób loga 118 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilm123 1 Opublikowano 15 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2018 Kurde dopiero w następny weekend będę miał możliwość zrobienia logów. A jak odepnę wtyczkę to na oko można zauważyć zmianę czy nie? I czy to szkodliwe jak n75 jest odłączony? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 15 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2018 1 minutę temu, kamilm123 napisał: Kurde dopiero w następny weekend będę miał możliwość zrobienia logów. A jak odepnę wtyczkę to na oko można zauważyć zmianę czy nie? I czy to szkodliwe jak n75 jest odłączony? Odczujesz, bo będzie muł - powinno być stałe doładowanie 0,3bara po odpięciu n75 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilm123 1 Opublikowano 15 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2018 (edytowane) Oto logi z odpiętą wtyczką od N75:http://vaglogi.pl/log-115_118_Wq045.html Edytowane 22 Kwietnia 2018 przez kamilm123 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Masz nieszczelny lub zatkany któryś przewód od obudowy turbiny do n75 i lub do gruszki, albo samo n75 do sprawdzenia czy nie zatkane, sprawdzenie tego nie powinno zając wiecej niz 15 min dla kogoś kto jakiekolwiek pojęcie na ten temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się