Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Logi 1.8T BFB Quattro - nie czuć doładowania


kamilm123

Rekomendowane odpowiedzi

Dobra to mogłbyś mi tak w prosty sposób opisać tą sytuację która zaszła? Auto ma buta jak nigdy. Po odpuszczeniu gazu jest podobny dźwięk jak przy blow-offie. Z logów wynika, że turbina bije za wysokie ciśnienie czy jakoś tak. Oczywiście jutro postaram się sprawdzić ten zawór DV, ale nie wiem jak mam go zdiagnozować jak już go wyjmę. 
Ogólnie z tego co rozumiem to ten zawór mógł się zaciąć, zawiesić i turbina jest cały czas otwarta? 

Edytowane przez kamilm123
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbina laduje wiexej niz powinna dlatego ma buta, masz problem ze sterowaniem turbina, ewentualnie nieszczelnosc na wezykach od n75, zobacz czy przypadkiem nie spada tip z turbiny, dv jak wyjmiesz wcisnij tloczek palcem od dolu a u gory zatkaj krociec cienki, jak tloczek nie opada to dv dobry.

Wysłane z mojego HT50 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tłoczek opada. DV rozebrałem żeby się upewnić co z membrana i jednak była pęknięta. Zamówiłem oryginalny DV za 190zł. Jak złożę to dam znać czy problemy ustały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Serdecznie! Czy mógłby kolega Łukasz zerknąć na logi 1.8T AWT?? Wydaje mi się że auto nie jedzie tak ochoczo jak dawniej...

http://vaglogi.pl/log-002_033_Rv6y8HF.html

http://vaglogi.pl/log-003_020_yhPAjt.html

http://vaglogi.pl/log-115_118_Dy65xB.html

 

wykres 2.png

wykres 3.png

wykres.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam tylko że pierwsza tabelka kanału 115 i 118 wykonana byłą na lpg. Reszta na Pb po wskanowaniu korekt na kanale 32. Wartości na kanale 32 w pierwszym okienku były -2.1% a w drugim -4.7 %

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marcin załóż sobie nowy temat. 

Byłem właśnie po DV i jedno mnie zastanawia. Z tego co Łukasz mówiłeś to wciskając tłoczek i zatykając podcisnienie tłoczek ma nie opaść? Jak może nie opaść jak sprężyna go wypycha. W nowej DV tak samo jak w starej tłoczek wychodzi po wciśnięciu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego wpisz sobie na you tube sprawdzanie DV.  Wciskasz tłoczek od dołu, zatykasz palcem małą dziurkę u góry i tłoczek nie może opaść 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 30.01.2018 o 15:28, kamilm123 napisał:

Marcin załóż sobie nowy temat. 

Byłem właśnie po DV i jedno mnie zastanawia. Z tego co Łukasz mówiłeś to wciskając tłoczek i zatykając podcisnienie tłoczek ma nie opaść? Jak może nie opaść jak sprężyna go wypycha. W nowej DV tak samo jak w starej tłoczek wychodzi po wciśnięciu.

Znaczy tak, opaść może ale nie do końca bo będzie trzymać go podciśnienie (zatkany krócieć), można tez sprawdzić dmuchając w cienki króciec, jak membrana dobra to nie bedzie puszczać powietrza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chwilę było ok a teraz dalej coś dziwnego się dzieje. Nie ma mocy wcale prawie od dołu, turbina około 3 tysięcy obrotów łapie laga. W ogóle dziwnie słabo jedzie. Oto logi na PB:
002+033: http://vaglogi.pl/log-002_033_iGzDi.html

003+020: http://vaglogi.pl/log-003_020_9851L3.html (trochę nie udane, ale od połowy powinny być ok)

115+118: http://vaglogi.pl/log-115_118_X9EoU.html

Edytowane przez kamilm123
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz problem z doładowaniem, turbo przeładowuje, jest problem ze sterowniem turbiny, sprawdz n75 i węzyki od niego czy szczelne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde, nie mogłem znaleźć tego n75 jak wymieniałem DV. A jak go sprawdzić jak już go znajdę?

Edytowane przez kamilm123
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki pomóżcie. DV nowy zamiennik, N75 nowy oryginał i dalej doładowanie wariuje. Oto logi:
002+033 - http://vaglogi.pl/log-002_033_Qm35W.html
115+118 - http://vaglogi.pl/log-115_118_dvHXzH.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde dopiero w następny weekend będę miał możliwość zrobienia logów. A jak odepnę wtyczkę to na oko można zauważyć zmianę czy nie? I czy to szkodliwe jak n75 jest odłączony?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, kamilm123 napisał:

Kurde dopiero w następny weekend będę miał możliwość zrobienia logów. A jak odepnę wtyczkę to na oko można zauważyć zmianę czy nie? I czy to szkodliwe jak n75 jest odłączony?

Odczujesz, bo będzie muł - powinno być stałe doładowanie 0,3bara po odpięciu n75

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oto logi z odpiętą wtyczką od N75:
http://vaglogi.pl/log-115_118_Wq045.html

Edytowane przez kamilm123
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz nieszczelny lub zatkany któryś przewód od obudowy turbiny do n75 i lub do gruszki, albo samo n75 do sprawdzenia czy nie zatkane, sprawdzenie tego nie powinno zając wiecej niz 15 min dla kogoś kto jakiekolwiek pojęcie na ten temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...