Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Logi 1.8T BFB Quattro - nie czuć doładowania


kamilm123

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Od pewnego czasu poczułem jakby autko mi osłabło, a zwłaszcza w upalne dni. Zamieszczam poniżej logi które wykonałem. Nie jestem pewny czy odpowiednie kanały zlogowałem, ale sugerowałem się innymi tematami. Błędów w silniku nie pokazuje żadnych od długiego czasu.
Statyczne:
http://vaglog.pl/log-032_A327Yb.html

http://vaglog.pl/log-033_KC0Th24.html

Dynamiczne:
http://vaglog.pl/log-002_033_7l4gUI.html

http://vaglog.pl/log-003_020_2NeEkBr.html

http://vaglog.pl/log-115_118_13x9m8.html

Edytowane przez kamilm123
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W którym miejscu...przy 6700obr? no to tam chyba ma prawo brakować... wcześniej brakuje przepływu i to stąd wskazania na ubogo... turbo tez bez rewelacji...

Edytowane przez zwonko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie znam się bardzo na tych wykresikach ale czy przepływka nie zaniża?Daje ok 112 a powinno chyba  ok 130

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, sitar napisał:

czy przepływka nie zaniża?Daje ok 112 a powinno chyba  ok 130

tak, tyle powinno być, co zresztą napisałem:

37 minut temu, zwonko napisał:

wcześniej brakuje przepływu

 

Edytowane przez zwonko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapomniałem dodać, że te logi były robione na lpg jeśli to ma znaczenie. Z jakiego innego silnika podejdzie jeszcze przepływka? Szczelność sprawdzę w sobotę. A jak sprawdzić temperaturę powietrza w dolocie? Może IC nie chłodzi tak jak powinno i auto jest słabsze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

54 minuty temu, kamilm123 napisał:

Zapomniałem dodać, że te logi były robione na lpg jeśli to ma znaczenie.

Powtórz na benzynie, a jak jest upalnie to niestety auto słabnie na seryjnym icku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

temp masz w grupie 118 i jest ok Zawsze mozesz umyc intercooler jak nie byl nigdy myty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczą logi 002+033 i 115+118? A jak wygląda sprawa z turbiną? Jeszcze pojeździ czy już się kończy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powtarzanie logów jest wg. mnie zbędne dopóki nie zrobisz czegokolwiek w stronę przywrócenia przepływu. (szczelność dolotu+przepływka, obejrzyj też turbo i okolice pod względem szczelności). Jak coś to najwyżej 002+033 żeby zobaczyć, ale przepływ raczej sam od siebie nie wzrośnie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie jestem po sprawdzaniu szczelności dolotu i coś znalazłem. Po nabiciu ciśnienia słyszałem syczenie w okolicach wtrysków.  Okazało się, że w miejscach gdzie wtryski od gazu wchodzą w kolektor ucieka powietrze.  W każdym z czterech. To powinno być szczelne prawda? Nigdzie indziej nie słychać, żeby coś uciekało tylko tam.

Wyczyściłem też przepływomierz, ale chyba nic to nie dało. Oto logi:
http://vaglog.pl/log-002_033_fQ7ppS.html

http://vaglog.pl/log-115_118_Eu7t9xp.html

Edytowane przez kamilm123
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak, lpg powinno być szczelne. Lekko ubogo bo brakuje przeplywu. Turbo j.w.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DV nie sprawdzałem jeszcze, ale zrobię to w pierwszej kolejności jak uporam się z nieszczelnym dolotem. Czy późno wstające turbo ma związek z niepoprawnie działającą przepływką?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam po dłuższej przerwie. Wracając do tematu, nieszczelności niema rozrząd wymieniony. Przepływka ta sama. Zobaczcie teraz:
002+033: http://vaglogi.pl/log-002_033_8RvMkQ.html

115+118: http://vaglogi.pl/log-115_118_vD092.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo lekko przeładowuje na początku i potem ładuje więcej niż powinno, do tego logi były pewnie na lpg? Tą dv sprawdzałęś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DV muszę gdzieś dorwać na podmiankę. Przy turbinie nic nie było robione właśnie a od jakiegoś czasu zaczęła tak działać i dodatkowo jak odpuszczę gaz jest podobny dźwięk jak w blow offie. Logi były na lpg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem u mechanika i stwierdził, że jakaś kierownica turbiny się nie rusza i że turbina jest jakby otwarta cały czas na pełną moc. Czyli Łukasz13 wina DV?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...