kamilm123 1 Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2017 (edytowane) Witam. Od pewnego czasu poczułem jakby autko mi osłabło, a zwłaszcza w upalne dni. Zamieszczam poniżej logi które wykonałem. Nie jestem pewny czy odpowiednie kanały zlogowałem, ale sugerowałem się innymi tematami. Błędów w silniku nie pokazuje żadnych od długiego czasu. Statyczne:http://vaglog.pl/log-032_A327Yb.html http://vaglog.pl/log-033_KC0Th24.html Dynamiczne:http://vaglog.pl/log-002_033_7l4gUI.html http://vaglog.pl/log-003_020_2NeEkBr.html http://vaglog.pl/log-115_118_13x9m8.html Edytowane 22 Sierpnia 2017 przez kamilm123 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bandyta928 4 Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2017 zmierz cisnienie na listwie paliwowej, bo w gornych obrotach brakuje paliwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwonko 11 Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2017 (edytowane) W którym miejscu...przy 6700obr? no to tam chyba ma prawo brakować... wcześniej brakuje przepływu i to stąd wskazania na ubogo... turbo tez bez rewelacji... Edytowane 22 Sierpnia 2017 przez zwonko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sitar 61 Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Nie znam się bardzo na tych wykresikach ale czy przepływka nie zaniża?Daje ok 112 a powinno chyba ok 130 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwonko 11 Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2017 (edytowane) 21 minut temu, sitar napisał: czy przepływka nie zaniża?Daje ok 112 a powinno chyba ok 130 tak, tyle powinno być, co zresztą napisałem: 37 minut temu, zwonko napisał: wcześniej brakuje przepływu Edytowane 22 Sierpnia 2017 przez zwonko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi0310 0 Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2017 sprawdz szczelnosc i przeplywke podmien Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilm123 1 Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Zapomniałem dodać, że te logi były robione na lpg jeśli to ma znaczenie. Z jakiego innego silnika podejdzie jeszcze przepływka? Szczelność sprawdzę w sobotę. A jak sprawdzić temperaturę powietrza w dolocie? Może IC nie chłodzi tak jak powinno i auto jest słabsze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2017 54 minuty temu, kamilm123 napisał: Zapomniałem dodać, że te logi były robione na lpg jeśli to ma znaczenie. Powtórz na benzynie, a jak jest upalnie to niestety auto słabnie na seryjnym icku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi0310 0 Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2017 temp masz w grupie 118 i jest ok Zawsze mozesz umyc intercooler jak nie byl nigdy myty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilm123 1 Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Wystarczą logi 002+033 i 115+118? A jak wygląda sprawa z turbiną? Jeszcze pojeździ czy już się kończy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwonko 11 Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Powtarzanie logów jest wg. mnie zbędne dopóki nie zrobisz czegokolwiek w stronę przywrócenia przepływu. (szczelność dolotu+przepływka, obejrzyj też turbo i okolice pod względem szczelności). Jak coś to najwyżej 002+033 żeby zobaczyć, ale przepływ raczej sam od siebie nie wzrośnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilm123 1 Opublikowano 26 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2017 (edytowane) Właśnie jestem po sprawdzaniu szczelności dolotu i coś znalazłem. Po nabiciu ciśnienia słyszałem syczenie w okolicach wtrysków. Okazało się, że w miejscach gdzie wtryski od gazu wchodzą w kolektor ucieka powietrze. W każdym z czterech. To powinno być szczelne prawda? Nigdzie indziej nie słychać, żeby coś uciekało tylko tam. Wyczyściłem też przepływomierz, ale chyba nic to nie dało. Oto logi:http://vaglog.pl/log-002_033_fQ7ppS.html http://vaglog.pl/log-115_118_Eu7t9xp.html Edytowane 26 Sierpnia 2017 przez kamilm123 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2017 turbo ciężko wstaje,dv sprawdzałeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwonko 11 Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2017 tak, lpg powinno być szczelne. Lekko ubogo bo brakuje przeplywu. Turbo j.w. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilm123 1 Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2017 DV nie sprawdzałem jeszcze, ale zrobię to w pierwszej kolejności jak uporam się z nieszczelnym dolotem. Czy późno wstające turbo ma związek z niepoprawnie działającą przepływką? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilm123 1 Opublikowano 27 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2018 Witam po dłuższej przerwie. Wracając do tematu, nieszczelności niema rozrząd wymieniony. Przepływka ta sama. Zobaczcie teraz: 002+033: http://vaglogi.pl/log-002_033_8RvMkQ.html 115+118: http://vaglogi.pl/log-115_118_vD092.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 27 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2018 Turbo lekko przeładowuje na początku i potem ładuje więcej niż powinno, do tego logi były pewnie na lpg? Tą dv sprawdzałęś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilm123 1 Opublikowano 27 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2018 DV muszę gdzieś dorwać na podmiankę. Przy turbinie nic nie było robione właśnie a od jakiegoś czasu zaczęła tak działać i dodatkowo jak odpuszczę gaz jest podobny dźwięk jak w blow offie. Logi były na lpg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 27 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2018 Sprawdz dv bo pewnie uszkodzony i powtorz logi na pb.Wysłane z mojego HT50 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilm123 1 Opublikowano 27 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2018 Byłem u mechanika i stwierdził, że jakaś kierownica turbiny się nie rusza i że turbina jest jakby otwarta cały czas na pełną moc. Czyli Łukasz13 wina DV? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się