dekiel 13 Opublikowano 15 Stycznia 2019 Opublikowano 15 Stycznia 2019 Ale kicha z tym silnikiem . Czarna farba już odeszła z WAGNERA ? Kuwa za taką cenę mogliby się lepiej postarać , u mnie w e92 330d odeszła po roku. ?
milart Opublikowano 15 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2019 6 minut temu, dekiel 13 napisał: Czarna farba już odeszła z WAGNERA ? Jeszcze nie. Wciąż wygląda tak samo.
milart Opublikowano 19 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2019 (edytowane) A tak wyglądały panewki: Edytowane 19 Stycznia 2019 przez milart
milart Opublikowano 19 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2019 (edytowane) Przyczyną awarii mogł być ten sworzeń co sobie latał w misie olejowej. Na siatce przy wlocie do pompy olejowej był delikatny ślad jak by coś się opierało. Pewnie przysysało ten sworzeń o nie szło na silnik tyle oleju co powinno. Ostatecznie panewki wyglądają tak a nie inaczej i zaczął padać rozrząd. Przy turbinie też jest delikatny ślad po wycieku więc kto wie czy nie będzie regeneracji jak nic się nie zmieni (niby pracuje jak należy i nie świszcze). Słychać jeszcze delikatne postukiwanie zaworów przy około 2000 obr ale mam nadzieję że przejdzie po dotarciu wszystkiego. No i wciąż są delikatne drgania wyczuwalne jak się stoi i zaczynam się zastanawiać czy to nie poduszka skrzyni biegów. Ja pie..... co za samochód. Albo ja za dużo wymagam. Edytowane 19 Stycznia 2019 przez milart
audiaudi Opublikowano 19 Stycznia 2019 Opublikowano 19 Stycznia 2019 Było nie inwestować i szybko gonić
Ogi Opublikowano 20 Stycznia 2019 Opublikowano 20 Stycznia 2019 1 godzinę temu, audiaudi napisał: Było nie inwestować i szybko gonić Jasne mógł udać się do wróżki i zapytać.
audiaudi Opublikowano 20 Stycznia 2019 Opublikowano 20 Stycznia 2019 8 godzin temu, Ogi napisał: Jasne mógł udać się do wróżki i zapytać. Taa, albo lepiej przy pierwszej, drugiej wiekszej usterce zastanowic się co kupil
milart Opublikowano 20 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2019 (edytowane) 9 godzin temu, audiaudi napisał: Taa, albo lepiej przy pierwszej, drugiej wiekszej usterce zastanowic się co kupil Z usterek na dobrą sprawę ta jest pierwsza. Po prostu długo jej szukałem. Hamulce czy elementy zawieszenia to sprawy eksploatacyjne więc zawsze trzeba się liczyć z ich wymianą po zakupie używanego samochodu. Przeguby padły przez źle założone manszety zapewne po wymianie rozrządu. Domyślam się, że składał je ten sam fachowiec co zostawił ciało obce w silniku. Reasumując to co kupiłem: 1. samochód bezwypadkowy z oryginalną zadbaną powłoką lakierniczą, 2. wnętrze niemalże jak nowe, 3. silnik niestety z niespodzianką w misie olejowej co pociągnęło za sobą pewne konsekwencje, 4. samochód serwisowany w polskim ASO (mój pierwszy i ostatni). Można gdybać i się mądrzyć ale pewnych spraw przewidzieć się nie da. Samochód sprawdzałem przed zakupem na wszystkie możliwe sposoby. Warsztat, ubezpieczyciel, potwierdzenie historii serwisowania uzyskane z centrali BMW w Niemczech itp... Nie zrobiłem rentgenu silnika a wychodzi na to że powinienem. Edytowane 20 Stycznia 2019 przez milart
milart Opublikowano 10 Lutego 2019 Autor Opublikowano 10 Lutego 2019 (edytowane) Tak był wyciągnięty łańcuch Edytowane 10 Lutego 2019 przez milart
milart Opublikowano 10 Lutego 2019 Autor Opublikowano 10 Lutego 2019 Jeszcze jakieś 400 - 500 km docierania i układania całości, wymiana oleju i powrót do normalnego trybu jazdy ?
milart Opublikowano 22 Lutego 2019 Autor Opublikowano 22 Lutego 2019 Przejechane 1000 km od naprawy. Zalany świeży Millers CFS NT+ 5W40. W oleju spuszczonym po docieraniu nie było śmieci więc to dobry znak. Silnik fajnie się wkręca, jest dużo cichszy, równo pracuje i jedyne co mi się nie podoba to głośne wtryski po otwarciu maski. No ale z tego co studiuję ten silnik to podobno tak ma i Ch.... Kolejna wymiana po 5000km i później normalnie co 8 - 10 kkm.
milart Opublikowano 4 Marca 2019 Autor Opublikowano 4 Marca 2019 Od zakupu miałem problem z lekkim drżeniem wyczuwalnym pod siedzeniem na postoju na N lub na D i AutoHold. Wtryski też pracowały jak w dieslu i zastanawiałem się nad testem przelewowym i ew. wymianą. Zalałem środek Mihel Pro Injector Petrol i po przejechaniu baku paliwa nareszcie jest ok. Drżenie ustało a wtryski ledwo słychać ?
milart Opublikowano 27 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2019 (edytowane) Teraz na ruszt idzie turbo. Będzie robiony upgrade. Powinna zyskać ok +30% wydajności. Po wyjęciu pewnie się okaże że co nieco trzeba zregenerować no ale to zostawiam do oceny fachowcom. Ktoś miał doczynienia ze scrollproducts.com? Edytowane 27 Kwietnia 2019 przez milart
Korton555 Opublikowano 27 Kwietnia 2019 Opublikowano 27 Kwietnia 2019 Uff...po poprzednim audi nachodziło mnie by spróbować bmk'i i jak przeczytałem wątek, to pomyślałem: dobrze, że poszedłem dalej w audi
milart Opublikowano 27 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2019 (edytowane) 16 godzin temu, Korton555 napisał: Uff...po poprzednim audi nachodziło mnie by spróbować bmk'i i jak przeczytałem wątek, to pomyślałem: dobrze, że poszedłem dalej w audi Start z marką miałem słaby ale teraz jak wszystko gra jestem z samochodu zadowolony. Sprawdza się jako rodzinny(mimo iż nie F11) , daje trochę frajdy i jest wygodny w dłuższe trasy. Wizualnie jest bardzo zadbany. Teraz też technicznie. Kolejne chyba też będzie BMW. Tym razem z 4,4 pod maską. W Audi z kolei co chwilę miałem problemy z zawieszeniem( jak nie tuleje to wahacze), drobiazgami elektronicnymi, pocenie silnika przy przebiegu ok 90 000 km itd. Ja zawsze coś znajdę bo u mnie musi być idealnie(lub prawie). Taki typ że zawsze szukam co można poprawić. Edytowane 28 Kwietnia 2019 przez milart
Korton555 Opublikowano 28 Kwietnia 2019 Opublikowano 28 Kwietnia 2019 18 godzin temu, milart napisał: Start z marką miałem słaby ale teraz jak wszystko gra jestem z samochodu zadowolony. Sprawdza się jako rodzinny(mimo iż nie F11) , daje trochę frajdy i jest wygodny w dłuższe trasy. Wizualnie jest bardzo zadbany. Teraz też technicznie. Kolejne chyba też będzie BMW. Tym razem z 4,4 pod maską. W Audi z kolei co chwilę miałem problemy z zawieszeniem( jak nie tuleje to wahacze), drobiazgami elektronicnymi, pocenie silnika przy przebiegu ok 90 000 km itd. Ja zawsze coś znajdę bo u mnie musi być idealnie(lub prawie). Taki typ że zawsze szukam co można poprawić. Ok, ale co innego znajdować drobiazgi, a co innego mieć trzeci silnik. Pierwszy wymieniony, kolejny to rozrzad, panewki itp....sorry, ale to grube awarie.
milart Opublikowano 28 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2019 (edytowane) To prawda. Awarie dość grube ale to nie wina marki tylko BMW Olszowiec, które tak źle serwisowało samochód. Trzeba być naprawdę leszczem żeby zostawić ciała obce w silniku. Podejrzewam, że pierwsza awaria była skutkiem przejechania blisko 50 000 km bez wymiany oleju(może były dolewki). Później robotę zrobiło ciało obce pozostawione w silniku. Było minęło. Teraz jest dopieszczony. Edytowane 28 Kwietnia 2019 przez milart
hasahad Opublikowano 30 Kwietnia 2019 Opublikowano 30 Kwietnia 2019 Ten silnik to już nie to samo co prawdziwe m52b28, tam się nic nie psulo. A te nowe co chwilę i nie wiadomo jaki silnik benzynowy wybrać aby nie mieć kosztów.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się