piotrsob1 Opublikowano 30 Października 2017 Opublikowano 30 Października 2017 No masz dokładnie opisane jak i co posprawdzać, jak będziesz miał trochę czasu to napisz szczegółowo jak to u Ciebie wygląda Tylko mam nadzieje że będziesz widział różnicę pomiędzy dymieniem z powodu zbyt dużych dawek paliwa a spalaniem oliwy
ecobuda Opublikowano 30 Października 2017 Opublikowano 30 Października 2017 Oczywiście zacznę od diagnostyki i ewentualnej korekty softu. Jak dam radę to zrobię video relację.Wysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka
marcin4x4 Opublikowano 30 Października 2017 Opublikowano 30 Października 2017 (edytowane) 50 minut temu, piotrsob1 napisał: Marcin nie chciał bym być niegrzeczny , ale nie po raz pierwszy wymądrzasz się w tym temacie nie zadając sobie nawet trudu by dopytać jak wygląda sytuacja w tym konkretnym przypadku . nie krępuj się (mam to gdzieś), widzisz tylko Twoja wersja nie pasuje do wersji przedstawionej przez zainteresowanego, sam napisał że za free wszystko sprawdził mechanik i jest ok. Na forum bywam sporadycznie, sorry nikogo za język ciągnąć nie będę. Przychylam się do opcji z turbiną, dla mnie regeneracja to kasa wyrzucona w błoto, zwłaszcza że są problemy z częściami a każdy przecież robi idealnie, mało kto bierze błędy na klatę. Może kupić używkę, nawet lekko dorżnięta tylko na próbę... ? albo montować coś nowszego i konkretniejszego. Jak wygląda stabilność na wysokich obrotach ? widziałeś raport wyważania ? Edytowane 30 Października 2017 przez marcin4x4
piotrsob1 Opublikowano 30 Października 2017 Opublikowano 30 Października 2017 1 minutę temu, marcin4x4 napisał: nie krępuj się (mam to gdzieś), widzisz tylko Twoja wersja nie pasuje do wersji przedstawionej przez zainteresowanego, sam napisał że za free wszystko sprawdził mechanik i jest ok. Na forum bywam sporadycznie, sorry nikogo za język ciągnąć nie będę W którym miejscu nie pasuje do wersji przedstawionej przez zainteresowanego ? Odnoszę wrażenie że naprawdę masz to gdzieś, żeby coś mądrego napisać to trzeba się z tematem dokładnie zapoznać i uruchomić szare komórki , a one dopiero każą paluchom coś sensownego przelać na klawiaturę
marcin4x4 Opublikowano 31 Października 2017 Opublikowano 31 Października 2017 (edytowane) 11 godzin temu, piotrsob1 napisał: W którym miejscu nie pasuje do wersji przedstawionej przez zainteresowanego ? jego opis masz chyba 2-3 strony wcześniej. 11 godzin temu, piotrsob1 napisał: Odnoszę wrażenie że naprawdę masz to gdzieś Na forum wchodzę gdy "mam lenia". Na forach jest zbyt dużo bzdur, chorych filozofii i złotych rad jak skutecznie marnować pieniądze. Fora są dobre we wciskaniu kitu, zwłaszcza olejowego.. im większy szrot i przebieg tym nowy właściciele robi większa burzę o przewagę oleju jednego nad drugiem. Choć bajki typu multitronic w quattro też są ciekawe... 11 godzin temu, piotrsob1 napisał: żeby coś mądrego napisać to trzeba się z tematem dokładnie zapoznać i uruchomić szare komórki , a one dopiero każą paluchom coś sensownego przelać na klawiaturę Od początku tematu pisałem że Twoja wersja nie ma racji bytu, podałem co według mnie jest przyczyną u niektórych userów się sprawdziło a w tym konkretnym przypadku sam doszedłeś do takiego wniosku. Sory ale 7 stron trwało rozwiązanie klasycznego problemu większości turbo diesli. Co oczywiście nie zmienia faktu że ten konkretny przypadek może być zupełnie inny i znacznie trudniejszy. Zawsze mieliśmy ze sobą problem, nie przepadam za Tobą (nawet nie wiem dlaczego) ale szanuje za poświęcony czas i chęć pomocy innym. BTW: Z ostatnim silnikiem PD miałem styczność z 5-6 lat temu i wielu rzeczy nie pamiętam Edytowane 31 Października 2017 przez marcin4x4
piotrsob1 Opublikowano 31 Października 2017 Opublikowano 31 Października 2017 (edytowane) 1 godzinę temu, marcin4x4 napisał: jego opis masz chyba 2-3 strony wcześniej. Temat ma dziesięć stron, bądź konkretny i przytocz fragment wypowiedzi Michała , które według Ciebie podważają to co napisałem w poście #279 , a jeżeli nawet coś się tam zgadzać nie będzie, to czy to miało jakikolwiek wpływ na wyciąganie konstruktywnych wniosków ? 1 godzinę temu, marcin4x4 napisał: Na forach jest zbyt dużo bzdur, chorych filozofii i złotych rad jak skutecznie marnować pieniądze. Fora są dobre we wciskaniu kitu, zwłaszcza olejowego.. im większy szrot i przebieg tym nowy właściciele robi większa burzę o przewagę oleju jednego nad drugiem. Choć bajki typu multitronic w quattro też są ciekawe... Bzdury na forach były zawsze i będą, wynikają albo z braku wiedzy, rozumienia działania mechanizmów a czasem celowej dezinformacji publikowanych przez mechaników naganiających sobie klientów . W przeciwieństwie do Ciebie jak już udzielam się w jakimś temacie to staram się pomóc w miarę możliwości, rozpatrując każdy przypadek indywidualnie. Wrzucanie wszystkich podobnych przypadków do jednego worka na pewno nie służy poznaniu prawdziwej przyczyny problemu. Pisanie że jak w kilkunastu przypadkach przyczyną dymienia było turbo, to w tym konkretnym też tak będzie jest co najmniej przedwczesne, zanim pozna się wszystkie istotne objawy . I tu jest sedno, jak zainteresowany pomocą ma mizerne pojęcie o temacie, albo nie potrafi szybko i konkretnie naświetlić istotnych do wywnioskowania przyczyny objawów, to się robi zgaduj zgadula 1 godzinę temu, marcin4x4 napisał: Od początku tematu pisałem że Twoja wersja nie ma racji bytu, podałem co według mnie jest przyczyną u niektórych userów się sprawdziło a w tym konkretnym przypadku sam doszedłeś do takiego wniosku. Sory ale 7 stron trwało rozwiązanie klasycznego problemu większości turbo diesli. Co oczywiście nie zmienia faktu że ten konkretny przypadek może być zupełnie inny i znacznie trudniejszy. Moja teoria nie jest wyssana z palca, w miarę ustalania kolejnych szczegółów ewoluowała, w końcu gdy wyszło na jaw ze turbina ma konkretne luzy to przyznałem Ci racje . W przypadku Damiana podjęliśmy w końcu słuszną decyzję o wymianie turbiny na nówkę sztukę i to problem rozwiązało . U Michała sprawa nie była taka prosta, z jego wypowiedzi trudno było wywnioskować coś sensownego, po prostu trochę za mało ma do czynienia z mechaniką i podchodził do tematu dość chaotycznie, a tylko systematyczne sprawdzanie po kolei możliwych przyczyn i ich potwierdzanie bądź eliminowanie prowadzi do właściwych wniosków. Dla tego właśnie zaprosiłem go do siebie by na własne gały i nosa problem prześwietlić 1 godzinę temu, marcin4x4 napisał: Zawsze mieliśmy ze sobą problem, nie przepadam za Tobą (nawet nie wiem dlaczego) ale szanuje za poświęcony czas i chęć pomocy innym. Tak , od pierwszego razu gdy żeśmy się złapali, ciężko nam dojść do wspólnych wniosków . Ale staram się trzymać nerwy na wodzy , bo obrzucanie się mięsem nie prowadzi do rozwiązania problemu, a kto ma rację ocenią Ci co nasze wypociny będą czytać i sprawdzać w praktyce Edytowane 31 Października 2017 przez piotrsob1 1
kamil-vag Opublikowano 31 Października 2017 Opublikowano 31 Października 2017 (edytowane) Temat zawiera sporo przydatnych informacji, co sprawdzić, co wykluczyć, dlatego pozwolę sobie go podwiesić, żeby nie zginął. Ogólnie rzecz biorąc turbo w tych przypadkach dymienia i brania oleju to ostatnio jest wysyp na forum. W poddziale 1.9 TDI w miesiącu co najmniej raz ktoś pisze z takim problemem. Ale co się dziwić jak rdzeń Mellett'a kosztuje więcej, niż ludzie dają za całą regenerację turbiny... Zapewne lądują w nich rdzenie za 250- 350 zł, korpusy są ładnie piaskowane, malowane i do właściciela trafia pięknie wyglądająca turbina Edytowane 31 Października 2017 przez kamil-vag 1
marcin4x4 Opublikowano 31 Października 2017 Opublikowano 31 Października 2017 (edytowane) 7 godzin temu, piotrsob1 napisał: Temat ma dziesięć stron, bądź konkretny i przytocz fragment wypowiedzi Michała , które według Ciebie podważają to co napisałem w poście #279 , a jeżeli nawet coś się tam zgadzać nie będzie, to czy to miało jakikolwiek wpływ na wyciąganie konstruktywnych wniosków ? Źle mnie zrozumiałeś, przedstawiliście tylko inny przebieg wydarzeń. Michał napisał że wszystko sprawdził mu mechanik (jeden), zawiózł turbinę itd. Tu ok.. ale potem czytam że nie skasował za to żadnych pieniędzy, każdy wie że przy turbo są elementy jednorazowe i do najtańszych nie należą po za tym dochodzi jeszcze robocizna itd. brzmi podejrzanie... 7 godzin temu, piotrsob1 napisał: I tu jest sedno, jak zainteresowany pomocą ma mizerne pojęcie o temacie, albo nie potrafi szybko i konkretnie naświetlić istotnych do wywnioskowania przyczyny objawów, to się robi zgaduj zgadula to jeszcze nie jest źle, gorzej jak myśli że coś wie... 7 godzin temu, piotrsob1 napisał: W przeciwieństwie do Ciebie jak już udzielam się w jakimś temacie to staram się pomóc w miarę możliwości, rozpatrując każdy przypadek indywidualnie. Wrzucanie wszystkich podobnych przypadków do jednego worka na pewno nie służy poznaniu prawdziwej przyczyny problemu. Pisanie że jak w kilkunastu przypadkach przyczyną dymienia było turbo, to w tym konkretnym też tak będzie jest co najmniej przedwczesne, zanim pozna się wszystkie istotne objawy . tego nigdzie nie napisałem, po za tym nikt nikomu niczego nie każde wymieniać tylko sprawdzić co też jest problemem bo 80% mechaników nie potrafi zrobić logów a ludziom szkoda 50 zl na kabel. 5 godzin temu, kamil-vag napisał: Ogólnie rzecz biorąc turbo w tych przypadkach dymienia i brania oleju to ostatnio jest wysyp na forum. W poddziale 1.9 TDI w miesiącu co najmniej raz ktoś pisze z takim problemem. Ale co się dziwić jak rdzeń Mellett'a kosztuje więcej, niż ludzie dają za całą regenerację turbiny... Zapewne lądują w nich rdzenie za 250- 350 zł, korpusy są ładnie piaskowane, malowane i do właściciela trafia pięknie wyglądająca turbina Niestety chińskich zamienników jest bardzo dużo i każdy turbo może poskładać w domu. Dlatego ja nie jestem za uwstecznianiem aut, pakować maksymalnie nowe elementy. Jak mamy chodliwe turbosprężarki to warto pomyśleć o niewiele droższej hybrydzie. Ja zawsze na allegro kupuje najtańsze szroty i od razu puszczam do Peruna, mam wydajność, wytrzymałość i święty spokój. Edytowane 31 Października 2017 przez marcin4x4
ecobuda Opublikowano 31 Października 2017 Opublikowano 31 Października 2017 Koledzy, wyluzujcie trochę bo ta całą dyskusja nie ma sensu. Audi Michała dalej kopci a z was cieknie już krew nienawiści. Skupmy się nad rozwiązaniem problemu a nie na wysyłaniu sobie nawzajem. Piotrek podał w swoich postach przynajmniej kilka elementów które mogą pięć wpływ na niedomagania motorówki, a ty marcin żadnych konkretów. Napisz proszę co ty byś poczynił aby rozwiązać problem. Też jestem zainteresowany. Wysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka
marcin4x4 Opublikowano 1 Listopada 2017 Opublikowano 1 Listopada 2017 (edytowane) 16 godzin temu, ecobuda napisał: Koledzy, wyluzujcie trochę bo ta całą dyskusja nie ma sensu. Audi Michała dalej kopci a z was cieknie już krew nienawiści. Skupmy się nad rozwiązaniem problemu a nie na wysyłaniu sobie nawzajem. Piotrek podał w swoich postach przynajmniej kilka elementów które mogą pięć wpływ na niedomagania motorówki, a ty marcin żadnych konkretów. Napisz proszę co ty byś poczynił aby rozwiązać problem. Też jestem zainteresowany. Może będzie to trochę na zasadzie przygniła kocioł garnkowi ale "czytamy ze zrozumieniem". Na samym początku tematu gdy zobaczyłem spalanie na filmie i typ dymienia powiedziałem co najprawdopodobniej jest przyczyną i miałem rację, U Michała turbosprężarka była regenerowana i sprawdzana (co już mi się nie spodobało i napisałem ze coś tu nie gra) więc z automatu została pominięta. Piotr zweryfikował chyba każdą alternatywę i nie znalazł przyczyny więc znowu wracamy do punktu wyjścia czyli turbosprężarki (albo po prostu nas to przerasta). Więc przepraszam bardzo ale ile razy mam pisać to samo ? zaproponowałem kupno szrota z allegro czy podmianę na jakąkolwiek inną, ewentualnie ponowna regeneracja w innym zakładzie ale to może być zwykła strata pieniędzy. Nawet bardzo dobrze zregenerowane turbosprężarki, na porządnych komponentach potrafią szybko zdechnąć i nie zawsze jest to wina firmy wykonującej usługę. Czynników jest wiele od błahych typu transport, montaż po takie na które nie mamy wpływu czyli wadliwa partia materiału co się zdarza nawet najlepszym. Po za tym o ile pamiętam problem wystąpił od razu po regeneracji co też powinno dać do myślenia, tych szrotów (sory taka prawda) nikt już poważnie nie traktuje. Nawet auta już nie są tak ściągane bo są po prostu za stare, niestety ale nie tylko do turbin brakuje części. Edytowane 1 Listopada 2017 przez marcin4x4
ecobuda Opublikowano 1 Listopada 2017 Opublikowano 1 Listopada 2017 W poniedziałek będę w Hamburgu, w serwisie audi zamówię nowe turbo i zamontuj. Zaryzykuje, bo przez was ambicjonalnie podchodzę już do tematu dymienia mojego auta. Zobaczymy co będzie, jeżeli dymienie ustąpi mamy rozwiane wszelkie wątpliwości. Po wymianie turbiny jadę jeszcze na korektę softu.Wysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka
piotrsob1 Opublikowano 1 Listopada 2017 Opublikowano 1 Listopada 2017 (edytowane) Godzinę temu, marcin4x4 napisał: Piotr zweryfikował chyba każdą alternatywę i nie znalazł przyczyny więc znowu wracamy do punktu wyjścia czyli turbosprężarki Że olej który powoduje dymienie pochodzi z turbosprężarki to wiedziałem na bank już poprzednią w środę , a na temat ładowania kasy w regenerację turbawek i pompowtrysków to od dawna powtarzam to co Ty, szkoda kasy na ruletkę W korespondencji na PW proponowałem Michałowi kupno używanej turbawki, jak się nosił z zamiarem regeneracji , którą mu odradzałem. Tym bardziej że stara poza tym że miała dosyć duże luzy , to pompowała przyzwoicie i spieszyć się mocno nie musiał, mógł poczekać jak się coś blisko pojawi i osobiście pojechać po odbiór , by nie kupić całkowitego szrota Godzinę temu, ecobuda napisał: W poniedziałek będę w Hamburgu, w serwisie audi zamówię nowe turbo i zamontuj. Zaryzykuje, bo przez was ambicjonalnie podchodzę już do tematu dymienia mojego auta. Zobaczymy co będzie, jeżeli dymienie ustąpi mamy rozwiane wszelkie wątpliwości. Po wymianie turbiny jadę jeszcze na korektę softu. Czyżbyś miał za dużo kasy że chcesz u Niemca w ASO turbo zamawiać ? Ja bym zapytał na Twoim miejscu Damiana, on zamawiał nówencję u nas , chyba w IC, w całkiem rozsądnych pieniądzach . Szczególnie jak ktoś ma warsztatowe zniżki i dało by się ją komuś w koszty upchnąć to wychodziło chyba coś koło 1700 PLN-ów Edytowane 1 Listopada 2017 przez piotrsob1
ecobuda Opublikowano 1 Listopada 2017 Opublikowano 1 Listopada 2017 Mam akurat układ w aso w Hamburgu. Muszę tylko dostarczyć ładnie wypiaskowaną turbawke na podmiankę która będzie czekać na regale i zapłaci za nią jakiś szkop, a nówka z aso zagnieździ się na moim kolektorku. Takie czary mary w niemieckim aso się robi. Także nie dziwię się koledze Marcinowi że nie zawsze regenerację mu się podobają.Wysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka 1
piotrsob1 Opublikowano 1 Listopada 2017 Opublikowano 1 Listopada 2017 14 minut temu, ecobuda napisał: Mam akurat układ w aso w Hamburgu. Muszę tylko dostarczyć ładnie wypiaskowaną turbawke na podmiankę która będzie czekać na regale i zapłaci za nią jakiś szkop, a nówka z aso zagnieździ się na moim kolektorku. Takie czary mary w niemieckim aso się robi. Także nie dziwię się koledze Marcinowi że nie zawsze regenerację mu się podobają. Że My potrafimy kombinować to wiadomo od zawsze, ale że takie rzeczy przechodzą w Niemcowni to jestem pod wrażeniem I jak tu potem kupić dobre auto od nich 1
ecobuda Opublikowano 1 Listopada 2017 Opublikowano 1 Listopada 2017 No właśnie. Ja swojego kupiłem w niemieckim salonie. Ktoś go zostawił w rozliczeniu. Po dwóch miesiącach panewki obruciły się razem z wałem. [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]Wysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka
kamil-vag Opublikowano 1 Listopada 2017 Opublikowano 1 Listopada 2017 A dla mnie jest wręcz przykre to co się tu wypisuje i czyta :/ Są ludzie, dla których taka turbina to jest cała wypłata... Mnóstwo ciężko przepracowanych godzin... i co w zamian ? Dostaną potem takie gówno za przeproszeniem... To już lepiej chyba kupić jakąś niezajechaną używkę Niż te całe regeneracje i inne machlojki... 1
piotrsob1 Opublikowano 1 Listopada 2017 Opublikowano 1 Listopada 2017 (edytowane) 16 minut temu, kamil-vag napisał: A dla mnie jest wręcz przykre to co się tu wypisuje i czyta :/ Są ludzie, dla których taka turbina to jest cała wypłata... Mnóstwo ciężko przepracowanych godzin... i co w zamian ? Dostaną potem takie gówno za przeproszeniem... Mój stary dobry znajomy zawsze powtarzał "live its brutal" i coraz bardzie jestem skłonny przyznać mu rację Ostatnio z Niemieckiej aukcji inny znajomy kupił auto , którego ostatnim właścicielem był rodowity Niemiec. Auto miało wysraną uszczelkę pod czapką. A żeby się nikt na szybko nie zorientował , to wtyczka od poziomu chłodziwa była odłączona od czujnika poziomu na zbiorniczku wyrównawczym i zwarta po chamsku kawałkiem przewodu. Zamotana po całości czarną izolacjią i upchnięta w niewidoczne miejsce Edytowane 1 Listopada 2017 przez piotrsob1
marcin4x4 Opublikowano 1 Listopada 2017 Opublikowano 1 Listopada 2017 6 godzin temu, ecobuda napisał: W poniedziałek będę w Hamburgu, w serwisie audi zamówię nowe turbo i zamontuj. Zaryzykuje, bo przez was ambicjonalnie podchodzę już do tematu dymienia mojego auta. Zobaczymy co będzie, jeżeli dymienie ustąpi mamy rozwiane wszelkie wątpliwości. Po wymianie turbiny jadę jeszcze na korektę softu. zrób najpierw ścieżkę zdrowia którą opisywał Piotrek. 4 godziny temu, ecobuda napisał: Także nie dziwię się koledze Marcinowi że nie zawsze regenerację mu się podobają. ja po prostu od 10 lat nie miałem seryjnego auta a nie widzę najmniejszego sensu wymienić serii na serię... 4 godziny temu, kamil-vag napisał: A dla mnie jest wręcz przykre to co się tu wypisuje i czyta :/ Są ludzie, dla których taka turbina to jest cała wypłata... Mnóstwo ciężko przepracowanych godzin... i co w zamian ? Dostaną potem takie gówno za przeproszeniem... coś w tym jest ala "wedle stawu grobla", samochód nie jest obowiązkiem tylko dodatkiem a w dzisiejszych czasach koszta utrzymania tak rosną że powoli staje się luksusem. Szkopy zbiedniały, kiedyś A8 dzisiaj golf... ale żeby tak kombinowali... jak tak dalej pójdzie to nam opinie zniszczą ;]
maquuu Opublikowano 2 Listopada 2017 Opublikowano 2 Listopada 2017 Szkoda że przez mój problem z dymieniem powstają tu jakieś zgrzyty i problemy, przecież to nie o to chodzi.. Ogólnie co do to tej regeneracji turbiny może i macie racje może i źle zrobiłem że ją regenerowałem, może faktycznie trafiłem na to że użyli słabych części i to się nie trzyma.. jest to moja pierwsza tego typu poważna naprawa i nie miałem doświadczenia na co zwrócić uwagę.. 22 godziny temu, ecobuda napisał: W poniedziałek będę w Hamburgu, w serwisie audi zamówię nowe turbo i zamontuj. Zaryzykuje, bo przez was ambicjonalnie podchodzę już do tematu dymienia mojego auta. Zobaczymy co będzie, jeżeli dymienie ustąpi mamy rozwiane wszelkie wątpliwości. Po wymianie turbiny jadę jeszcze na korektę softu. Wysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka ecobuda z tego co pamiętam to nie skarżyłeś się na sporo dymienie na biało to po co chcesz wymieniać te turbo ?? Chyba że zaczął Ci dymić tak jak nam czyli konkretnie na biało.. 21 godzin temu, piotrsob1 napisał: Że olej który powoduje dymienie pochodzi z turbosprężarki to wiedziałem na bank już poprzednią w środę , a na temat ładowania kasy w regenerację turbawek i pompowtrysków to od dawna powtarzam to co Ty, szkoda kasy na ruletkę W korespondencji na PW proponowałem Michałowi kupno używanej turbawki, jak się nosił z zamiarem regeneracji , którą mu odradzałem. Tym bardziej że stara poza tym że miała dosyć duże luzy , to pompowała przyzwoicie i spieszyć się mocno nie musiał, mógł poczekać jak się coś blisko pojawi i osobiście pojechać po odbiór , by nie kupić całkowitego szrota Ja bym zapytał na Twoim miejscu Damiana, on zamawiał nówencję u nas , chyba w IC, w całkiem rozsądnych pieniądzach . Szczególnie jak ktoś ma warsztatowe zniżki i dało by się ją komuś w koszty upchnąć to wychodziło chyba coś koło 1700 PLN-ów Piotr podjąłem decyzje że sam wymontują tą nieszczęsną turbinę i sam osobiście zawiozę ją do miejsca gdzie była regenerowana, bo tak jak Marcin mówi mimo że robię u tego mechanika tyle lat to dziwne ze niby wymontował ją pojechał sprawdził i zamontował z powrotem nie biorąc ode mnie ani grosza chociażby na same uszczelki, chyba że założył na te same jeżeli tam dalej nie stwierdzą problemu i nie będą chcieli znowu jej naprawiać to pozostaje kupić nową.. a najlepiej byłoby podmienić na jakąś sprawną i sprawdzić co by nie wydawać zbędnie znowu pieniędzy, nie ma nikt na zbyciu jakiejś używki sprawnej żeby podmienić i sprawdzić ?????
piotrsob1 Opublikowano 2 Listopada 2017 Opublikowano 2 Listopada 2017 Michał daj Może ogłoszenie w dziale kupie, może ktoś z naszych się odezwie co ma dobrą sztukę na zbyciu i Cię jakoś poratuje Rzuciłem okiem po ogłoszeniach, ale w rozsądnej odległości od stolicy nie znalazłem żadnej turbawki . Jest ich trochę ale kupowanie kota w worku to duże ryzyko, trzeba by pojechać osobiście by ją obejrzeć . Może warto na spokojnie poczekać , przeglądać neta i jak się coś pokaże w okolicy to ruszyć cztery litery Jak masz czas to popatrz dokładniej, szukaj turbiny od BPW , AVF-a ,AWX-a , używanej , nie regenerowanej Tak na szybko parę sztuk z OLX-a: https://www.olx.pl/oferty/q-turbina-awx/ Mam jeszcze do Ciebie pytanko , odnośnie oleju na jakim jeździsz , kiedy ostatnio był wymieniany i czy go nie przybywa w misce olejowej ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się