Animal Opublikowano 20 Września 2017 Opublikowano 20 Września 2017 25 minut temu, afroo. napisał: Po usunięciu odmy wnioskuję, że cały zabieg nie został wykonany u gregora, który ma na ten temat w B7 swoje zdanie. : ) Pewnie Dominik maczał w tym palce? ; ) Mimo wszystko czyszczenie przydatne i jak tylko zamierzmy dłużej furką polatać to warto to zrobić. Sorry za OT ale możesz powiedzieć coś więcej o tej teorii gregora? Przyznaję, że zaciekawił mnie ten temat.
qruku Opublikowano 20 Września 2017 Autor Opublikowano 20 Września 2017 3 godziny temu, Animal napisał: Ciekawa teoria. Nigdy się w to nie zagłębiałem ale nie bardzo rozumiem jak ten syf miałby dostać się w wydech i co z odpowietrzeniem skrzyni korbowej? Przyznam szczerze ja nie jestem expertem ale otrzymałem taką odpowiedź że odpowietrzenie skrzyni korbowej działa normalnie (jest tam jakiś wąż co wchodzi do zaślepki). Odnośnie wspomnianego syfu to pokrywa głowicy jest tak skonstruowana że ma drugie wyjście tzw. check valve który znajduje się z drugiej strony i on ma za zadanie dodatkowe odpowietrzanie pod pokrywą w momencie gdy odma nie wyrabia. Tam wyrzuca jedynie śladowe ilości oparów olejowych. Pozbycie się odmy nie jest inwazyjne gdyż nadmiar ciśnienia i tak zostaje wyrzucony. Godzinę temu, afroo. napisał: Po usunięciu odmy wnioskuję, że cały zabieg nie został wykonany u gregora, który ma na ten temat w B7 swoje zdanie. : ) Pewnie Dominik maczał w tym palce? ; ) Mimo wszystko czyszczenie przydatne i jak tylko zamierzmy dłużej furką polatać to warto to zrobić. Brawo afroo mógłbyś pracować w wywiadzie Powiem tak, pierwotnie chciałem to ogarnąć u gregora; dzwoniłem w tym celu jednak terminy wstępnie były na koniec roku. Nie chciałem tyle czekać i zacząłem szukać alternatywy i tak trafiłem do Dominika. Z przeprowadzonego serwisu jestem zadowolony ale jeszcze bardziej chyba sam silnik. Odnośnie PCV Delete Kit przekonał mnie że jest to dobre i bezpieczne rozwiązanie. Poczytałem też trochę o tym na zagranicznych portalach; jest to dość często praktykowane i auta mają się dobrze.
qruku Opublikowano 20 Września 2017 Autor Opublikowano 20 Września 2017 Godzinę temu, Animal napisał: Sorry za OT ale możesz powiedzieć coś więcej o tej teorii gregora? Przyznaję, że zaciekawił mnie ten temat. Też mnie zaciekawił i myślę że każda konstruktywna opinia będzie wartościowa.
Norbas Opublikowano 20 Września 2017 Opublikowano 20 Września 2017 Trochę mechanicznie już go ogarnąłeś, podciągniesz jeszcze trochę i możesz zaczynać modzenie Powodzenia!
afroo. Opublikowano 20 Września 2017 Opublikowano 20 Września 2017 5 godzin temu, qruku napisał: Brawo afroo mógłbyś pracować w wywiadzie Sam szukałem alternatywy dla Jasła i trafiłem na Domina stąd jestem w temacie. ; ) 6 godzin temu, Animal napisał: Sorry za OT ale możesz powiedzieć coś więcej o tej teorii gregora? Przyznaję, że zaciekawił mnie ten temat. 5 godzin temu, qruku napisał: Też mnie zaciekawił i myślę że każda konstruktywna opinia będzie wartościowa. Polecam dzwonić i pytać u źródła, osobiście nie podejmę się powtarzania Jego słów gdyż nie chciałbym nic przekręcić i snuć fałszywych teorii. : ) W każdym razie przy seryjnej mocy (ewentualnie przy sofcie) i seryjnym osprzęcie nie ma sensu nic ruszać. Zabawa zaczyna się przy większych mocach stąd chociażby u arek_cccp pojawił się oct.
qruku Opublikowano 29 Września 2017 Autor Opublikowano 29 Września 2017 (edytowane) Testy "japońskich"" żarówek DRL dobiegły końca. Dzisiaj kolo "służbista" w SKP nie zaakceptował moda hehe i wymienił je osobiście w celu podbicia przeglądu. Jednak w żadnym wypadku nie rozpaczam bo rzeczywiście były beznadziejne; świeciły za bardzo na niebiesko i ich nie polecam. Paradoks że za takie "pierdoły" auto nie przejdzie przeglądu natomiast przepisy nie nakazują badania skuteczności amortyzatorów, sprawdzili mi je dopiero na moją prośbę widocznie takie żarówki mają większy wpływ na bezpieczeństwo niż skończone amory ... z ciekawostek pierwszy raz w życiu badali mi jakość spalin Edytowane 29 Września 2017 przez qruku
afroo. Opublikowano 29 Września 2017 Opublikowano 29 Września 2017 6 minut temu, qruku napisał: z ciekawostek pierwszy raz w życiu badali mi jakość spalin Masz jeszcze kata, czy już na dp?
qruku Opublikowano 29 Września 2017 Autor Opublikowano 29 Września 2017 2 minuty temu, afroo. napisał: Masz jeszcze kata, czy już na dp? no właśnie są katy i test wyszedł podręcznikowo ale ich "góra" zaczyna o to powoli cisnąć i robić jako obowiązkowe badanie sam jestem ciekaw jak to będzie bo moja szanowna wife ma diesla z wyciętym katem co gorsza od listopada ponoć ma jeszcze wejść przepis że za przegląd będzie się płaciło z góry przed badaniem.
qruku Opublikowano 4 Października 2017 Autor Opublikowano 4 Października 2017 (edytowane) Rzeźbimy dalej. Przyjechało parę fantów od dzika dodatkowo dokupiony wysprzęglik + płukanka LM. Niestety po rozebraniu sprzęgła okazało się że dwumas też do wymiany cena kompletnego sprzęgła z dwumasem dobija. Nic tylko kupić se flaszkę i zapomnieć na chwilę o kosztach Edytowane 4 Października 2017 przez qruku
Rabbi Opublikowano 4 Października 2017 Opublikowano 4 Października 2017 Kamil,a jaki koszt kompletnego sprzęgła do Twojej furki?
qruku Opublikowano 4 Października 2017 Autor Opublikowano 4 Października 2017 28 minut temu, Rabbi napisał: Kamil,a jaki koszt kompletnego sprzęgła do Twojej furki? z dwumasem ponad 3k zł
Animal Opublikowano 5 Października 2017 Opublikowano 5 Października 2017 Oooo... to grubo w takim razie już rozumiem dlaczego mój mechanik tak mi ciągle powtarzał, że to bardzo dobrze, że Niemiec wymienił niedawno kompletne sprzęgło i jest jak nowe.
qruku Opublikowano 6 Października 2017 Autor Opublikowano 6 Października 2017 W dniu 5.10.2017 o 07:54, Animal napisał: Oooo... to grubo w takim razie już rozumiem dlaczego mój mechanik tak mi ciągle powtarzał, że to bardzo dobrze, że Niemiec wymienił niedawno kompletne sprzęgło i jest jak nowe. bo to mądry mechanik jest
qruku Opublikowano 15 Października 2017 Autor Opublikowano 15 Października 2017 Samochód odebrany parę dni temu. Wymienione kompletne sprzęgło (tarcza, docisk, łożysko, wysprzęglik) + dwumas. Dodatkowo przy okazji zrobiona płukanka, wymieniony olej, filtry, płyn chłodniczy. Jak go odpaliłem to go nie poznałem; całkiem inne odczucia i dźwięk po serwisie i wymianie zwłaszcza dwumasy Po wcześniejszym usunięciu nagaru + bolączek silnika i teraz na nowym sprzęgle jazda to czysta przyjemność
robertjudi Opublikowano 15 Października 2017 Opublikowano 15 Października 2017 Samochód odebrany parę dni temu. Wymienione kompletne sprzęgło (tarcza, docisk, łożysko, wysprzęglik) + dwumas. Dodatkowo przy okazji zrobiona płukanka, wymieniony olej, filtry, płyn chłodniczy. Jak go odpaliłem to go nie poznałem; całkiem inne odczucia i dźwięk po serwisie i wymianie zwłaszcza dwumasy Po wcześniejszym usunięciu nagaru + bolączek silnika i teraz na nowym sprzęgle jazda to czysta przyjemność No to teraz czas na dp+ hybryda+program i 290-300km Twoje xdWysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
rafiki5 Opublikowano 15 Października 2017 Opublikowano 15 Października 2017 7 godzin temu, qruku napisał: Samochód odebrany parę dni temu. Wymienione kompletne sprzęgło (tarcza, docisk, łożysko, wysprzęglik) + dwumas. Dodatkowo przy okazji zrobiona płukanka, wymieniony olej, filtry, płyn chłodniczy. Jak go odpaliłem to go nie poznałem; całkiem inne odczucia i dźwięk po serwisie i wymianie zwłaszcza dwumasy Po wcześniejszym usunięciu nagaru + bolączek silnika i teraz na nowym sprzęgle jazda to czysta przyjemność Możesz napisać coś więcej na temat uszkodzonej dwumasy? Jak zachowywało się auto? Było słychać jakieś niepokojące dźwięki przy rozruchu/gaszenia, czy jak to się objawia?
qruku Opublikowano 15 Października 2017 Autor Opublikowano 15 Października 2017 2 godziny temu, rafiki5 napisał: Możesz napisać coś więcej na temat uszkodzonej dwumasy? Jak zachowywało się auto? Było słychać jakieś niepokojące dźwięki przy rozruchu/gaszenia, czy jak to się objawia? Szczerze to w ogóle nie myślałem że może być zużyty, nie hałasował jakoś typowo. Podczas gaszenia i zapalania było natomiast czuć delikatne bujnięcie karoserii i myślałem że ten typ tak ma i czasami przy dynamicznej jeździe i szybkim wbijaniu biegów było czuć lekkie szarpnięcie. Po wyciągnięciu koła dwumasowego okazało się że ma spore luzy zarówno w poziomie jak i w pionie i no i wpadło nowe firmy Luk. Przy okazji gdzieś wyczytałem że w uturbionych benzynach koła wytrzymują 250k do max 300k km i w moim przypadku ewidentnie się to potwierdziło. Natomiast objawy są wg mnie mniej wyczuwalne niż w dieslach. Teraz po wymianie przy odpalaniu/gaszeniu samochód nawet nie drgnie
qruku Opublikowano 3 Listopada 2017 Autor Opublikowano 3 Listopada 2017 (edytowane) Dzisiaj dotarły w full alu w "zarombistym" stanie Edytowane 3 Listopada 2017 przez qruku
qruku Opublikowano 12 Listopada 2017 Autor Opublikowano 12 Listopada 2017 (edytowane) W między czasie wpadła też nowa rączka z ASO bo stara była trochę porysowana + nowe przełączniki szyb (zamiennik ale działa super). Edytowane 12 Listopada 2017 przez qruku
Rekomendowane odpowiedzi