afroo. Opublikowano 11 Grudnia 2017 Opublikowano 11 Grudnia 2017 U mnie w temacie jest porównanie ledów od tomnika ze standardowym oświetleniem. Wiadomo, że na zdjęciach zawsze inne wrażenie się odnosi ale z grubsza można sobie to zobaczyć.
qruku Opublikowano 11 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2017 22 minuty temu, afroo. napisał: U mnie w temacie jest porównanie ledów od tomnika ze standardowym oświetleniem. Wiadomo, że na zdjęciach zawsze inne wrażenie się odnosi ale z grubsza można sobie to zobaczyć. Dokładnie, zdjęcia jedno a w realu inne wrażenia. Natomiast te zdjęcia u Ciebie już się niestety nie wyświetlają
KewsonND Opublikowano 11 Grudnia 2017 Opublikowano 11 Grudnia 2017 Warto kupić te 2.0 TFSI? mieszkam w zachodniopomorskim i nie mam zbytnio zaufanego mechanika który by tak z ręką na sercu ogarniał dobrze komuś auto hmm? czaje sie na 1.8T ale graniczy z cudem znalezienie a co dopiero w Quattro Pozdrawiam piękne auto
qruku Opublikowano 12 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2017 (edytowane) W dniu 12.12.2017 o 00:18, KewsonND napisał: Warto kupić te 2.0 TFSI? No nie wiem co Ci mam odpisać; w wielu wątkach na forum temat tych silników myślę że został już wyczerpany odnośnie ich + i -. Może napiszę trochę ironicznie; ale jeśli nie przeraża Cię wizja: ewentualnej wymiany dwumasy i sprzęgła za ponad 3k pln (w 1.8T przez pół), spalania w mieście przy emeryckiej jeździe 12-13 litrów (przynajmniej w ), tankowania PB 98 , braku LPG (tak, wiem że technicznie jest to możliwe, ale większość się pewnie ze mną zgodzi że to niezbyt opłacalne do tego silnika), ogarnięcia/sprawdzenia typowych bolączek tego silnika (odma, szklanka, nagar, dv, pompa, napinacz + łańcuch), prawdopodobnie trochę wyższego zużycia oleju niż w 1.8T, to ................. warto W dniu 12.12.2017 o 00:18, KewsonND napisał: Pozdrawiam piękne auto Thnx Edytowane 13 Grudnia 2017 przez qruku
KewsonND Opublikowano 12 Grudnia 2017 Opublikowano 12 Grudnia 2017 dokładnie patrzyłem wczoraj koszt montażu gazu waha się miedzy 4 a 5k złotych i na 100km pobiera 1 litr benzyny i około 12 gazu (tej benzyny pobiera w celu chłodzenia wtrysków) wiec bezsens a wolał bym już w gaz włożyć
daglas Opublikowano 12 Grudnia 2017 Opublikowano 12 Grudnia 2017 19 minut temu, KewsonND napisał: dokładnie patrzyłem wczoraj koszt montażu gazu waha się miedzy 4 a 5k złotych i na 100km pobiera 1 litr benzyny i około 12 gazu (tej benzyny pobiera w celu chłodzenia wtrysków) wiec bezsens a wolał bym już w gaz włożyć Bezsens w jakim sensie ? Pomijajac tej litr ktory kosztuje niecale 5 zl to jezdzisz za polowe ceny Co do samej benzyny to ja smigam na 95 nie odczuwam jakis niepozadanych skutkow. Sorki za ot
Unf Opublikowano 14 Grudnia 2017 Opublikowano 14 Grudnia 2017 W dniu 12.12.2017 o 23:28, daglas napisał: Bezsens w jakim sensie ? Pomijajac tej litr ktory kosztuje niecale 5 zl to jezdzisz za polowe ceny Co do samej benzyny to ja smigam na 95 nie odczuwam jakis niepozadanych skutkow. Sorki za ot Tylko jak bedziesz sprzedawal to auto to nie zapomnij w ogloszeniu napisac "Jezdzilem na 95 zamiast wymaganej przez producenta 98, wiec swiadomie narazalem silnik na spalanie stukowe, takze w kazdej chwili moze sie rozleciec". Tez sorki za ot
qruku Opublikowano 14 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2017 W dniu 12.12.2017 o 23:28, daglas napisał: Bezsens w jakim sensie ? Pomijajac tej litr ktory kosztuje niecale 5 zl to jezdzisz za polowe ceny Co do samej benzyny to ja smigam na 95 nie odczuwam jakis niepozadanych skutkow. Sorki za ot Podpisuję się pod tym co napisał Unf Z tego co mi wiadomo 2.0 TFSi są wystrojone fabrycznie na 98 i na tym paliwie silnik trzyma optymalne parametry. Benzyna 95 jest paliwem warunkowym i na nim jest ryzyko wystąpienia spalania stukowego. Dlatego ja swojego smoka karmię tylko Vervą 98 Odnośnie gazu, koszt dobrej instalacji do tych silników kosztuje parę dobrych tysi ze względu na ich konstrukcję i potrzebę dotrysku benzyny. Myślę że mało osób kupuje taki silnik po to by śmigać nim ponad np. 25 kkm rocznie i więcej bo raczej idą w dizle. Robiąc do 15 kkm rocznie to koszt instalacji zwracał by się dłuuugo. Poza tym stare dobre 1.8T wiadomo że "kocha gaz" i daje rade nawet po wielu latach latania na LPG. W przypadku 2.0 Tfsi obawiam się że już tak kolorowo nie będzie i koszty samego serwisowania instalacji też mogą się pojawić w trakcie użytkowania. Ale to tylko moje wywody na ten temat BTW oczywiście niech każdy sobie jeździ na czym chce.
daglas Opublikowano 14 Grudnia 2017 Opublikowano 14 Grudnia 2017 (edytowane) 58 minut temu, Unf napisał: Tylko jak bedziesz sprzedawal to auto to nie zapomnij w ogloszeniu napisac "Jezdzilem na 95 zamiast wymaganej przez producenta 98, wiec swiadomie narazalem silnik na spalanie stukowe, takze w kazdej chwili moze sie rozleciec". Tez sorki za ot A dziwne bo na klapce od wlewu jest wymienione i 95 i 98 paliwo. Poza tym przy spalaniu stykowyn rzuci checkiem a u mnie niema zadnych oznak Edytowane 14 Grudnia 2017 przez daglas
qruku Opublikowano 16 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2017 (edytowane) Ostatnio wskoczył też nowy bukłaczek z ASO bo stary był jakiś taki już nie wyjściowy (czyt.brzydki pożółkły) Koszt nie duży a odrazu schludniej pod maską Edytowane 16 Grudnia 2017 przez qruku
black4 Opublikowano 16 Grudnia 2017 Opublikowano 16 Grudnia 2017 Witajcie, W A4 B7 2.0 TFSI producent przewiduje stosowanie minimum 95 Super/ Premium lub 98 (Premium). Komputer odpowiednio dostosowuje czasy zapłonu itp. Jeżeli auto zostało poddane modyfikacjom na paliwie 98 stosowanie w następstwie paliwa o niższej liczbie oktanowej może spowodować spalanie stukowe silnika. Konsekwencje mogą być b. poważne (np. spotkanie się tłoków z zaworami). Warto o tym pamiętać, Pozdrawiam
qruku Opublikowano 15 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2018 (edytowane) Przyszedł zderzak z PDC i dokładką S4 w kolorze także na wiosnę będzie rzeźba. Ma jakieś delikatne ryski; jak się nie uda spolerować to się najwyżej go pryśnie. Edytowane 15 Stycznia 2018 przez qruku
qruku Opublikowano 17 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2018 (edytowane) I się zrobiło dyskotekowo . Wczoraj check, dzisiaj kontrolka esp. Przy kolejnym odpaleniu samochodu znikło esp, a przy jeszcze kolejnym odpaleniu znikł check. Z tym checkiem już chwile walczę, gdzieś jest ewidentnie nieszczelność. Zdarzało się że czasami na wolnych obrotach falowały obroty. Kupiłem właśnie zawór n80 i go wymienię na dniach. Liczę że to rozwiąże problem. Natomiast z tym ESP to nie mam pojęcia dlaczego wyskoczył Edytowane 17 Stycznia 2018 przez qruku
Norbas Opublikowano 17 Stycznia 2018 Opublikowano 17 Stycznia 2018 Kamil ile za zbiorniczek płaciłeś ?
qruku Opublikowano 18 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2018 8 godzin temu, Norbas napisał: Kamil ile za zbiorniczek płaciłeś ? Z tego co pamiętam to niecałą stówke 1
daglas Opublikowano 18 Stycznia 2018 Opublikowano 18 Stycznia 2018 (edytowane) Jakie sa ogolnie objawy uszkodzonego zaworu n80 ? Edytowane 18 Stycznia 2018 przez daglas
qruku Opublikowano 18 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2018 (edytowane) W dniu 18.01.2018 o 19:01, daglas napisał: Jakie sa ogolnie objawy uszkodzonego zaworu n80 ? Sprawny przede wszystkim powinien cykać / klikać. W kilku wątkach na forum znalazłem też info, że gdy jest niesprawny falują obroty. Może też powodować nieszczelność w układzie. Gdy jest padnięty, samochód może też nie odpalić lub gorzej odpalać gdyż odpowiada on za prawidłowe odpowietrzanie układów paliwowych. Objawów może być wiele. Czasami wyskakiwał też błąd w coś w stylu - Zawór elektromagnetyczny zbiornika z węglem aktywnym. Część niedroga i mam nadzieję że załatwi sprawę https://sklep.intercars.com.pl/produkty/334535-zawor-powietrza-wtornego-bosch-0-280-142-431 Edytowane 20 Stycznia 2018 przez qruku
qruku Opublikowano 10 Lutego 2018 Autor Opublikowano 10 Lutego 2018 Odpukać, ale już od ponad 2 tygodni cisza z chekiem. Wszystko wskazuję więc, że winny całej nieszczelności był jednak ten zaworek n80. Przy okazji obfociłem też amputowaną odmę bo miałem też zapytania jak to wygląda na aucie:
daglas Opublikowano 10 Lutego 2018 Opublikowano 10 Lutego 2018 Jaki koszt tego adaptera epmana ? Jakies roznice w pracy silnika przez to ?
qruku Opublikowano 11 Lutego 2018 Autor Opublikowano 11 Lutego 2018 10 godzin temu, daglas napisał: Jaki koszt tego adaptera epmana ? Jakies roznice w pracy silnika przez to ? Szczerze to nie wiem bo wylądowało to w pakiecie czyszczenia nagaru. Ale wyguglowałem i na aliexpres widzę że jest za niecałe 14$ Różnic nie zaobserwowałem, silnik działa tak samo
Rekomendowane odpowiedzi