kuba84 Opublikowano 15 Września 2017 Opublikowano 15 Września 2017 Nie zapominajcie że BKE BRB ma iny układ korbowo-tłokowy jak AWX AVF ASZ BLT ARL itp ... w skrócie BKE BRB ma doł taki sam jak AVB (101KM). Także BKE BRB tylko wizualnie przypomina AVF AWX
kuba84 Opublikowano 15 Września 2017 Opublikowano 15 Września 2017 16 godzin temu, 15lolo napisał: czy ktos z kolegow ma schemat aby wrzucic do b7 kpl swap avf? 2 schematy w rękę 3 godziny wolnego czasu i ogarniesz bez problemu 1
15lolo Opublikowano 15 Września 2017 Opublikowano 15 Września 2017 2 godziny temu, kuba84 napisał: 2 schematy w rękę 3 godziny wolnego czasu i ogarniesz bez problemu ps immo off czy zmiana licznika i pestki? na rb4
15lolo Opublikowano 15 Września 2017 Opublikowano 15 Września 2017 4 minuty temu, kuba84 napisał: immo off najszybciej
Gość Opublikowano 15 Września 2017 Opublikowano 15 Września 2017 A w edc 16 triak immobilisera jest inny? Chyba taki sam jak 15 więc przelutowac można to 10zl i 5 minut w serwisie RTV
Yaroliban Opublikowano 20 Maja 2019 Opublikowano 20 Maja 2019 Witam. Sorry za odkopanie tematu ale mam wlasnie taka a4 b7 z padnietym motorem i moja b6 z silnikiem igla. Wiec chcialem zrobic swap. Wiec co najlepiej zrobic: 1. Przelozyc slupek z awx i zostawic osprzet z brb ( jesli chodzi o dpf to bedzie off i egr rowniez off wiec nie potrzeba mi przekladac walka rozrzadu, tak samo z korekta softu tez nie ma problemu ) wiec odpadl by problem z wtyczkami itd. 2. Przelozyc caly silnik z osprzetem awx i instalacje wraz z ecu z awx Co ma lepszy sens? Wg mnie najprosciej zrobic opcje 1.
piotrsob1 Opublikowano 21 Maja 2019 Opublikowano 21 Maja 2019 Pierwsza opcja według mnie ma sens, druga dla pasjonatów.....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się