hunter999 Opublikowano 9 Stycznia 2019 Opublikowano 9 Stycznia 2019 Czyli zamiast G00200 mogę po wypłukaniu wlać spokojnie TOTAL LHM PLUS i będzie on lepszy od febiego 6162 ?
raqu43 Opublikowano 4 Października 2019 Opublikowano 4 Października 2019 (edytowane) ok Pany, mamy juz prawie 2020, więc może wiecie coś więcej odnośnie wlania G004 zamiast G002 ? czy mam wymienić lepiej na LHM od cytryny ? od nowosci nie wymieniany olejek, także będę wdzieczny za info, bo ciecz stoi na min juz.... ORI czy LHM ? czy moze kupic minerala PENTOSIN CHF11S ? ale widze jakoś tego nie praktykujecie za bardzo... Edytowane 4 Października 2019 przez raqu43
raqu43 Opublikowano 5 Października 2019 Opublikowano 5 Października 2019 znalazlem takie info na niemieckim forum.... G002 odpowiada dokladnie parametrom pentosin 11S.... dziwny zbieg okoliczności.... ? dla mnie wszystko jasne
raqu43 Opublikowano 14 Października 2019 Opublikowano 14 Października 2019 moj kolega w swojej audi a6 , 2000r. , zaczął mięc dziwne jęki pompy....byl już pewny, że pompa do wymiany. olej od wspomagania nie wymieniany od nowości... mówił, że wymienil na org olej, jaki mu sprzedali...mówie mu, pokaż mi go. pokazuje mi febi 6161... mówie mu coś ty zrobił, rozszczelnisz układ tym, jak juz to 6162 powninieneś. On na to , że już jezdzi na nim rok czasu, nic sie nie dzieje , a jęki pompy ustały od razu... mając tego dosyc, wynieniłem u siebie dziś w b7 , pomimo że wszystko ok , olej na pentosin chf 11s, gdyz org nie wymieniany od nowosci, a byl zmieszany z 004 i z febi zółtym.... hmm kiera znacznie lżej chodzi, nic nie stęka pompa... zobaczymy co będzie dalej, gdyż za wcześnie na osąd, czy wycieki itp.... ale jestem dobrej mysli. dam znać, czy ryzyko się opłaciło
kamil-vag Opublikowano 15 Października 2019 Opublikowano 15 Października 2019 Widzę, że czas zrobić małe podsumowanie jak to było w olejach do skrzyni: G004000: Gęstość względna (20 °C): 0,836 g/cm3 Lepkość kinematyczna w 20°C [mm²/s]: 48 mm2 /s Lepkość kinematyczna w 40°C [mm²/s]: 19,3 Pentosin CHF 11S (aprobata dla G002000) Gęstość względna (15 °C): 0,83 g/cm3 Lepkość kinematyczna w 40°C [mm²/s]: 18,7 Lepkość kinematyczna w 100°C [mm²/s]: 6,0 Pentosin CHF202 (aprobata dla G004000) Gęstość względna (15 °C): 0,84 g/cm3 Lepkość kinematyczna w 40°C [mm²/s]: 19,3 (to samo co ori G004000) Lepkość kinematyczna w 100°C [mm²/s]: 6,1 LHM TOTAL PLUS Gęstość względna (20 °C): 0,845 g/cm3 Lepkość kinematyczna w 20°C [mm²/s]: 48 mm2 /s Lepkość kinematyczna w 40°C [mm²/s]: 18 Lepkość kinematyczna w 100°C [mm²/s]: 6,3 Valvoline LHM PLUS Fluid: Gęstość względna (15 °C): 0,835 g/cm3 Lepkość kinematyczna w 40°C [mm²/s]: 18,2 Lepkość kinematyczna w 100°C [mm²/s]: 6,2 Przy takich małych odchyłkach parametrów to jak dla mnie jeden H co wlejemy... tym bardziej, że na stronie mamy: "TITAN Pentosin CHF 11S jest mieszalny z płynem PENTOSIN CHF 202" Ale wnioski i co kupić i zalać - pozostawiam Wam 3
raqu43 Opublikowano 15 Października 2019 Opublikowano 15 Października 2019 (edytowane) dobra robota u mnie przejechane 2 tysie na Pentosin CHF 11S i gra gitara Edytowane 26 Października 2019 przez raqu43
marecki1311 Opublikowano 28 Stycznia 2021 Opublikowano 28 Stycznia 2021 Witam kolegów, a ja mam pytanko do DEV'a bo on taki obeznany w tym LHMie: Olej nie zmieniany od nowości przydałoby się trochę dolać bo jest poniżej min, do mnie potrzeba G002000, czy mogę dolać tego LHM-a czy raczej całkiem wymienić?
marecki1311 Opublikowano 28 Stycznia 2021 Opublikowano 28 Stycznia 2021 1 minutę temu, Dev napisał: wymien na nowy Podziękował
marecki1311 Opublikowano 29 Stycznia 2021 Opublikowano 29 Stycznia 2021 A jak usunąć olej z pompy? Czy po zmianie oleju na inny niż ori (bo taki teraz jest) i te resztki co zostaną w pompie w niczym nie przeszkodzi? Pytam bo ponoć nie można mieszać.
kamil-vag Opublikowano 29 Stycznia 2021 Opublikowano 29 Stycznia 2021 Kupujesz więcej płynu, żeby właśnie przepłukać uklad, jedna butelka na płukanie, druga na zalanie właściwego już płynu... Poczytaj dobrze, wszystko w tym wątku już było opisane.
marecki1311 Opublikowano 29 Stycznia 2021 Opublikowano 29 Stycznia 2021 (edytowane) Godzinę temu, kamil-vag napisał: Kupujesz więcej płynu, żeby właśnie przepłukać uklad, jedna butelka na płukanie, druga na zalanie właściwego już płynu... Poczytaj dobrze, wszystko w tym wątku już było opisane. Przeczytałem wszystkie 10 stron, tak wiem że do płukania potrzebna będzie jedna butla więcej, tylko o pompę mi chodzi, czy podczas płukania (kręcenia kierownicą na wyłączonym silniku) płyn przelewa się wtedy przez pompę i usunie z niej resztki starego? Edytowane 29 Stycznia 2021 przez marecki1311
Dev Opublikowano 29 Stycznia 2021 Opublikowano 29 Stycznia 2021 10 godzin temu, marecki1311 napisał: czy podczas płukania (kręcenia kierownicą na wyłączonym silniku) płyn przelewa się wtedy przez pompę i usunie z niej resztki starego? nie, silnik musi pracowac
marecki1311 Opublikowano 30 Stycznia 2021 Opublikowano 30 Stycznia 2021 16 godzin temu, Dev napisał: nie, silnik musi pracowac ok dzięki za odpowiedź.
marecki1311 Opublikowano 1 Lutego 2021 Opublikowano 1 Lutego 2021 (edytowane) Dev powiedz mi jeszcze, czy można mieszać te dwa płyny??? (ori który jest w układzie z totalem lhm) bo muszę dolać trochę, jest ciut poniżej minimum. Kupiłbym już sobie dwie butle i uzupełnił przy okazji teraz ubytek, a wymienię dopiero jak zrobi się cieplej na zewnątrz bo garażu brak. Edytowane 1 Lutego 2021 przez marecki1311
Damlok24 Opublikowano 6 Września 2021 Opublikowano 6 Września 2021 W dniu 1.04.2018 o 11:57, AlexDLU napisał: Nie moge sie doszukac odpowiedzi na swoje pytanie. Pare dni temu wymienilem plyn z blizej niewiadomego na ASO g004000m2 na korku pisze wiadomo tylko mineralny a ten z aso to syntetyk. I q..a szlak trafil sile wspomagania jakis czas bylo ok przyszla pogoda na quattro plyn sie zagrzal i szlak tradil wspome. Czy ktos mial moze podobnie po wymianie. Dodam ze zrobilem cala wymiane ze starego na ten z ASO ok 1.8 l do przeplukania ukladu trzymajav sie "procedury" nie zapowietrzenia ukladu. Wczoraj kupulem LHM jak zalecil DEV i dzis go planuje wymienic i zobacze co sie bedzie dzialo LHM jest mineralnym olejem. Pomyslalem nawet aby pojechac we wtorek do tych pajacow z ASO i im powiedziec niech siano oddaja za plyn i ewentualne usterki bo barany mogli powiedziec ze g002000 byl mineralnym a ten obecny to syntetyk. Co o tym sadzcie,? Bo nie ukrywam.ze mnie sie wydaje ze w ASO beda sie bronic ze to kompatybilny zamiennik i takie tam.. i gowno nie zwroca pieniędzy. Olej gosc dobieral mi po NR VIN. fajnie jakby ktos sie wypowiedzial czy zmieniac dzis i czy sie bic z aso? Jak skończyła się Twoja historia? Mam podobnie i jakoś po zmianie płynu wielkiej zmiany nie było od razu to potem zaczął się problem ze wspomaganiem i teraz ciężko kręcić jedną ręką na postoju ?
jolley Opublikowano 28 Kwietnia 2022 Opublikowano 28 Kwietnia 2022 W dniu 15.10.2019 o 17:55, raqu43 napisał: dobra robota u mnie przejechane 2 tysie na Pentosin CHF 11S i gra gitara Hej Odgrzewam kotleta. Jak na Pentosinie? Miałeś u siebie na korku 002? U mnie korek szary, na korku G00200 mineral only czy jakoś tak. Płyn w środku żółtawo /złoty.
raqu43 Opublikowano 2 Maja 2022 Opublikowano 2 Maja 2022 hej, ogólnie samochod zagonilem 2 lata temu, ale na pento bylo wszystko ok, nic sie nie dziala i kiera o wiele lżej chodziła, takze lej i sie nie zastanawiaj. żadne tam wynalazki od citroena itp bylo wszystko u mnie tak jak opisujesz, włączeniz z kolorem. 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się