andrzej22 Opublikowano 18 Marca 2013 Opublikowano 18 Marca 2013 Myslę, że rynek wymusił zrobienie na butelce napisu G00200 o ile taki pojawił się w sprzedaży bo gdzie by nie poczytac to są sprzeczne informacje o mieszaniu G002 i G004. Klient potrzebuje napisu G00200 to proszę jest ale kosztuje dwa razy tyle co ten z napisem G00400 a w butelce to samo tylko klient spokojny bo ma to co chciał. Myslał ktoś nad tym, że Audi VW zmieniając normę płynu zostawił by posiadaczy aut z wymaganiami normy G00200 bez płynu eksploatacyjnego...
ROBERT Opublikowano 18 Marca 2013 Opublikowano 18 Marca 2013 Ja mam nalane już jakoś od trzech lat ( wtedy wymieniałem płyn ) G00400 a na korku jest G00200 , nic złego się nie dzieje
afroo. Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Ja mam nalane już jakoś od trzech lat ( wtedy wymieniałem płyn ) G00400 a na korku jest G00200 , nic złego się nie dzieje Jeśli wymieniałeś cały płyn to ok. A co jeśli nie chcąc wymieniać płynu muszę dolać setkę? 002 i 004 są mieszalne? W zbiorniczku mam brązowy płyn i oznaczenie na nakrętce 002 więc wnioskuję, iż taki tam się znajduje, natomiast 004 jest zielony stąd ten niepokój. Natomiast wg tej informacji 004 jest częścią zamienną co nie zawsze oznacza mieszalną: ETKA twierdzi co innego: G 002000 Wycofano w dniu 01/02/2006, uzyj jako czesci zastepczej: G 004000M2 Dolewać 004 czy obojętnie jaki hudrauliczny np. Febi 06161 lub Motul Multi HF?
ROBERT Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Powiem tak : Wymień płyn jak jest brązowy , zapewne przez ostatnie ~ 7 lat nikt tego jeszcze nie zrobił
adam19-1990 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Witam, mam mały problem z moją A4, przy energicznym ruszaniu kierownicą słychać stukanie (tak jakby z maglownicy) układ jest zalany czerwonym płynem (nakrętka zbiorniczka jest zielona) czy możliwe że magiel do wymiany? Dzisiaj zmieniłem drążki z końcówkami, ale stukanie nie ustąpiło...
ROBERT Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Witam,mam mały problem z moją A4 ... układ jest zalany czerwonym płynem ...
adam19-1990 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 A czerwony to znaczy że co? Nie mam pojęcia jaki ma być, samochód kupiłem nie dawno i takim jest zalany do teraz
cacek89 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 jak czerwony to nie za dobrze. Twoj układ wspomagania ma być zalany only minerałem zielonym ori lub febi, zmień a na dobre to wyjdzie
ynos Opublikowano 9 Maja 2013 Opublikowano 9 Maja 2013 przeczytałem cały ten wątek oraz parę innych i nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie: 1. dlaczego po odpaleniu silnika i kręceniu kierownicą parę razy w prawo i w lewo (5 razy) nic nie piszczy a przy kolejnych razach zaczyna? 2. potem już piszczy cały czas, ale wystarczy, że np. zwiększę obroty na postoju do 1.5tyś, i znowu na postoju mogę kręcić do woli bez piszczenia pompy. Dlaczego tak się dzieje? (mam oryginalny płyn G004 wlany od roku, po uprzednim wypłukaniu tym samym. 1L na płukanie, 1L do zalania). Po niedzielnej jeździe na autostradzie olej w silniku mocno mi się nagrzał - jak nigdy i od tego momentu wspomaganie zaczęło piszczeć?
ROBERT Opublikowano 9 Maja 2013 Opublikowano 9 Maja 2013 Olej w silniku nie ma nic wspólnego , najpierw dokładnie zlokalizuj skąd ten pisk dochodzi , pompa wspomagania a może pasek , napinacz ... W ogóle napisz co to za auto bo z Twego profilu za dużo nie można się dowiedzieć
ynos Opublikowano 9 Maja 2013 Opublikowano 9 Maja 2013 1,9tdi 2001r, silnik AJM 115KM. Wiem, że olej nie ma nic wspólnego ale czytałem, na tym forum, że olej G004 traci właściwości przy wysokiej temp. Skoro silnik mi się pierwszy raz nagrzał do tak wysokiej temp. to może faktycznie płyn wspomagania stracił właściwości smarne i pompa zaczęła chodzić? Pasek raczej nie, mam samonapinacz, wymieniany przy ostatnim rozrządzie, a dźwięk dochodzi raczej z pompy. Tylko, sitko na swojej pozycji, nic się nie pieni, płynu nie ubywa - choć na drążkach od magla gumy są spocone.
ROBERT Opublikowano 9 Maja 2013 Opublikowano 9 Maja 2013 Tylko, sitko na swojej pozycji, nic się nie pieni, płynu nie ubywa - choć na drążkach od magla gumy są spocone. Jak te harmonijki masz "spocone" to najprawdopodobniej magiel już puszcza ...
ynos Opublikowano 10 Maja 2013 Opublikowano 10 Maja 2013 no ale jeśli magiel puszcza, to raczej nie ma to nic wspólnego z tym, że pompa piszczy? Dziś przepłukałem układ 2 litry minerału, sitko w zbiorniczku na swoim miejscu, węże szczelne(nic nie cieknie). PO wymianie, cisa przez 5km, już myślałem, że będzie dobrze, niestety piszczy tak samo jak przed wymianą. Czy znaczy to, że pompa się zatarła? A może to paski? jest jakiś sposób na sprawdzenie tego?
ROBERT Opublikowano 11 Maja 2013 Opublikowano 11 Maja 2013 Raczej pompa ... paski sprawdza się m.in. polewając je odrobiną wody , po tym powinny od razu przestać piszczeć
ynos Opublikowano 12 Maja 2013 Opublikowano 12 Maja 2013 gdyby pasek piszczał, to raczej by piszczał cały czas? A po odpaleniu nigdy nie piszczy, z reguły zaczyna piszczeć po 2-3przejechanych kilometrach, a czasami dopiero gdy płyn chłodniczy osiągnie około 70st.C. 1. Czy ktoś potrafiłby wytłumaczyć dlaczego na zimnym po odpaleniu nigdy nie ma problemu? 2. Co oprócz ubytku płynu może powodować nieszczelność maglownicy na uszczelnieniu z jednej strony prócz ubytku płynu i poceniu się gum? Nie mam zaniku wspomagania, tylko piski i dziwna praca silnika(jakieś inne drgania czuć, gdy już zaczyna się popiskiwania).
ROBERT Opublikowano 12 Maja 2013 Opublikowano 12 Maja 2013 Sprawdź jeszcze jak wspomniałem wcześniej napinacz , jak nie to raczej pompa kończy żywot
hidden22 Opublikowano 9 Lipca 2013 Opublikowano 9 Lipca 2013 Witam odswieze troszkie temat i chcialem zapytac sie jesczze raz zeby meic pewnosc 100% chce wymienic plyn wspomagania nakretka jest zielona oraz nr na nakretce G002000 kolor plynu jest taki brazowy jasny cos takiego. na jaki moge wymienic oczywiscie z plukaniem ukladu calego pozdawiam
endriuu Opublikowano 9 Lipca 2013 Opublikowano 9 Lipca 2013 Przeczytaj ten watek a Wszystkiego sie dowiesz. Wysłane z prodiża
hidden22 Opublikowano 9 Lipca 2013 Opublikowano 9 Lipca 2013 poszukalem na allegro pyn o oznaczeniu G002000 i pisze ze to syntetyk...PŁYN OLEJ DO WSPOMAGANIA AUDI VW G002000 SYNTETYK (3329490901) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. wiec yen g004000m2 tez jest syntetyk
ROBERT Opublikowano 15 Lipca 2013 Opublikowano 15 Lipca 2013 Lej olej z ASO a nie kombinuj z np. allegro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się