Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wspomaganie - płyn G004000M2 to to samo co G002000?


MARTiiii

Rekomendowane odpowiedzi

czy może ktoś wypowiedzieć sie kto już zmieniał olej z g002 na g004 ? Czy po wymianie płynu układ działa prawidłowo czy są wycieki ? czy orientuje sie ktoś czy do g002 można dolać g004 (czy można je mieszać ?)

Też wymieniłem i jak na razie nie mam żadnych problemów z wyciekami a wspomaganie działa prawidłowo. Nie wiem czy można je mieszać ponieważ g002 zmieniał kolor na bursztynowy natomiast g004 jest cały czas koloru zielonego. Wymiana oleju nie jest trudna i pracochłonna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za info bo nie byłem pewny tego zamiennika (jedni piszą że g004 to mineralny, drudzy syntetyk)

u mnie poziom płynu jest na samym końcu bagnetu tak więc myślałem o dolewce ale będzie bezpieczniej pojeździć jeszcze tydzień a potem przepłukać i wymienić na g004 ;) bo wtedy dopiero będę miał czas na to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie wiesz co masz, to lepiej wymień cały na nowy. zainwestuj i miej pewność co masz wlane a później na ewentualne dolewki już będziesz wiedział co

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NYNA a ile czasu jeździsz na tym płynie - czy nie cieknie nic (płynu nie ubywa) ?

Wymieniłem na wiosnę jakoś kwiecień czy maj i przejechałem z 20 tys. km od tego czasu i nic się nie dzieje i nie ubywa mi nic w zbiorniczku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś u siebie przeprowadziłem taki zabieg. Stay płyn był od nowości- bardzie czarny niż zielony. Opaski były na zagniatanie i trzeba było zastosować skręcaną o zakresie 10-16mm. Zalałem Febi 6162

Kiera jak by lecej chodzi :)

Pozdrawiam :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Febi 6162 to płyn G004000 a u mnie na zbiorniczku pisze G002000. Czym to się różni??? :gwizdanie:

Z tego co mi wiadomo to dawniej była norma G002000 ... only mineral fluid.....co można przeczytać na zbiorniczku/nakrętce.... tej normy obecnie już nie ma (została zmieniona) i jest G004000M2. Płyny G002000 i G004000M2 mieszają się ze sobą dlatego można spokojnie dolewać. Namawiam do kupowania oryginalnego płynu w ASO (koszt ok 50zł za 1litr). :wink4:

Ja dzisiaj byłem w ASO i podobno z powrotem jest dostępny G002000 i taki zakupiłem koszt 90zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dzisiaj byłem w ASO i podobno z powrotem jest dostępny G002000 i taki zakupiłem koszt 90zł.

Za litr ? :shocked:G 004 000 kosztuje u mnie w ASO ~ 40 zł za litr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zgadza się 90zł za litr, ale jak mam napisane G002000 to leję taki jak napisany.

Wcześniej wymieniłem wszystkie rolki, napinacz, sprzęgiełko, pasek i płyn na febi 6162, bo troszkę mi wspomaganie wyło, plyn wymieniłem na febi by troszkę pojeździć i przepłukać układ i wymienić na ori. Dwa tygodnie było wszystko oki, a potem zaczęło wyć przy lekkich ruchach kierownica na postoju, ...... migiem do serwisu po ori .... i tam pytam się o G004000 bo tez byłem przekonany, że nie ma już G002000, a gość mówi, że nie było przez jakiś czas, ale wrócili do nie go... data ważności na butli do końca 2016, a więc myslę , że powinno być ok.... dwa dni temu wymieniłem i narazie spokój i cisza aż miło............ Też nie polecam Febi .... a i jeszcze kumpel sprawdził mi ten olej czy gdzieś go taniej można załatwić, znalazł tylko też febi , ale jakiś w czarnej butelce ??? A więc ja bym nie ryzykował....

Może ori G004000 też jest ok, skoro tylu ludzi go lało wcześniej, ale ja wziąłem G002000

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do czego Ci tam 2l plynu?

Wczoraj w ASO - Niemcy serwisant powiedział ze do wymiany plynu potrzeba 5 LITRÓW płynu (zamiast G002000 -> G0040000 Zielony) .... :/ 13E/Litr + 250 E sama operacja :/ Extra ceny ! nie ma co.... :good:[br]Dopisany: 18 Maj 2011, 12:50_________________________________________________

jak mam napisane G002000 to leję taki jak napisany

Zgadza sie...tyle za ASO w naszych rejonach (niemieckie) twierdza ze G002000 juz ni ma...[br]Dopisany: 18 Maj 2011, 12:51_________________________________________________

Może ori G004000 też jest ok, skoro tylu ludzi go lało wcześniej, ale ja wziąłem G002000

Zmuszony byłem zakupic G004000 - jak twierdzili w ASO 5 Literków nalezy zakupić do całkowitej i bezpiecznej wymiany w całym układzie... :/[br]Dopisany: 18 Maj 2011, 12:52_________________________________________________

shocked: G 004 000 kosztuje u mnie w ASO ~ 40 zł za litr

13 Euro / Litr cena z 17.05.2011

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...

Zmuszony byłem zakupic G004000 - jak twierdzili w ASO 5 Literków nalezy zakupić do całkowitej i bezpiecznej wymiany w całym układzie... :/

...

To nieźle Cię wyrolowali :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

G004000 jest syntetykiem,a G002000 mineralnym.

To ja juz nic nie wiem,na zbiorniczku pisze zalewac tylko mineralny,tylko jak skoro nie jest dostepny,G004000 jest syntetykiem?no to co mówi serwis teraz,zalewac syntetyk?

G002000 jest dostępny!!! ja wymieniałem jakiś czas temu, a ostatnio kupowałem znajomemu w ASO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakupiłem w tygodniu płyn G004000M2 (zielony) w serwisie Skody w Szczecinie. Zapytano tylko o model OOOO i rok produkcji... i na moje pytania czy jest on odpowiedni... z uśmiechem na twarzy gość zapytał... paragon czy faktura? Nie chciał dyskutować na temat przydatności do mojej OOOO... więc musi być G004000M2 odpowiedni skoro taki leją do aut obecnie... Taki mały news z lipca...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakupiłem w tygodniu płyn G004000M2 (zielony) w serwisie Skody w Szczecinie. Zapytano tylko o model OOOO i rok produkcji... i na moje pytania czy jest on odpowiedni... z uśmiechem na twarzy gość zapytał... paragon czy faktura? Nie chciał dyskutować na temat przydatności do mojej OOOO... więc musi być G004000M2 odpowiedni skoro taki leją do aut obecnie... Taki mały news z lipca...

Ja też taki mam zalany i wszystko OK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Olej to ASO, idź do sklepu z akcesoriami motoryzacyjnymi i na pewno dostaniesz G002000, Febi, Swag, Total czy inny. Jak powiesz, że chcesz mineralny zielony, to na pewno Ci coś znajdą.

tak właśnie zrobię :good:

Dziś jeszcze bardziej zgłupiałem ponieważ po zaśpiewaniu w ASO nr VIN to mi zameldowali, że w aucie i na korku powinien być G004000 :shocked: - zwariowałem do końca, bo wiem, że auto nie miało żadnej przygody (nikt nie zakręcił innego korka na zbiorniczku :no:) a na korku mam G002000 :wallbash: :wallbash: :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla świętego spokoju możesz sobie sprawdzić datę produkcji zbiorniczka albo samego korka. Powinny się chyba pokrywać z rocznikiem auta. Choć nie wiem czy są tak oznakowane te części. Musiałbyś zerknąć.

Ale nie wydaje mi się żeby coś było nie tak, prędzej serwisanci coś kręcą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Olej to ASO, idź do sklepu z akcesoriami motoryzacyjnymi i na pewno dostaniesz G002000, Febi, Swag, Total czy inny. Jak powiesz, że chcesz mineralny zielony, to na pewno Ci coś znajdą.

tak właśnie zrobię :good:

Dziś jeszcze bardziej zgłupiałem ponieważ po zaśpiewaniu w ASO nr VIN to mi zameldowali, że w aucie i na korku powinien być G004000 :shocked: - zwariowałem do końca, bo wiem, że auto nie miało żadnej przygody (nikt nie zakręcił innego korka na zbiorniczku :no:) a na korku mam G002000 :wallbash: :wallbash: :wallbash:

poproś o febi 6162 zalej i kropka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...