Nosb Opublikowano 30 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2009 Dokładnie tak. Nie widze innej opcji ... Z dołu zaciagało by sporo wody... Tutaj foto : http://images32.fotosik.pl/448/f5636523dd84cd29.jpg Panowie moze ktos od razu podpowie : odkąd audi jest u mnie mam zaslepiony zawór odpowietrzania zbiornika Zostawic to tak czy wpuscic w dolot przed sprezarką ?
Dev Opublikowano 1 Lutego 2009 Opublikowano 1 Lutego 2009 ktos ma gdzies zamieszczone logi przed i po montażu IC w 1.8T ????? jestem bardzo ciekaw co wyszło u Kolegów ja miałem róznice 20 stopni
domjenick Opublikowano 1 Lutego 2009 Opublikowano 1 Lutego 2009 ktos ma gdzies zamieszczone logi przed i po montażu IC w 1.8T ????? jestem bardzo ciekaw co wyszło u Kolegów ja miałem róznice 20 stopni 20 stopni to wystarczajaco duzo,by odczuc roznice,szczegolnie w dni cieplejsze...
Rudi Opublikowano 9 Marca 2009 Opublikowano 9 Marca 2009 Ja mam pytanie czy odczuwalny jest wzrost mocy przy jeździe z FMIC. bo jeśli tak to też się nad tym astanowię. Poza tym robótka wg mnie :oklaski:
Dev Opublikowano 9 Marca 2009 Opublikowano 9 Marca 2009 Ja mam pytanie, czy odczuwalny jest wzrost mocy przy jeździe z FMIC? nie, ja przynajmniej nie poczułem różnicy
Nosb Opublikowano 9 Marca 2009 Autor Opublikowano 9 Marca 2009 nie moze nie byc róznicy : moze i nie zauwazalna ale jest na pewno . Bo jesli nie ma to po co FMIC ? Powietrze jest chlodniejsze przeciez prawda ? Zmierz moc na hamowni przy 5 i 25 stopniach otoczenia
Rudi Opublikowano 10 Marca 2009 Opublikowano 10 Marca 2009 . Bo jesli nie ma to po co FMIC ? Powietrze jest chlodniejsze przeciez prawda ? Zmierz moc na hamowni przy 5 i 25 stopniach otoczenia No właśnie o to mi chodzi? Był ktoś na hamowni po tym zabiegu? Gdzieś widziałem na forum, wyniki po hamowni ale to była chyba benzyna, a ja chciałbym się dowiedzieć ile przybyło w dieslu. I bez obrazy, ale nie zadowala mnie odpowiedz tego typu "nie moze nie byc róznicy : moze i nie zauwazalna ale jest na pewno" Pozdrawiam zapalenców
Nosb Opublikowano 10 Marca 2009 Autor Opublikowano 10 Marca 2009 To jezdzij na seryjnym a kase przeznacz na zapas piwa Chłodniejsze powietrze w dolocie bezposrednio przekłada sie na moc wiec róznica jest ...
Rudi Opublikowano 10 Marca 2009 Opublikowano 10 Marca 2009 To jezdzij na seryjnym a kase przeznacz na zapas piwa Chłodniejsze powietrze w dolocie bezposrednio przekłada sie na moc wiec róznica jest ... Ach, te złośliwości (chociaż w dobrym guście, trzeba przyznać ) No o to pytam, jaka? Chodzi mi o faky. Jeśli ktoś bez FMIC jechał Vmax i pokazało mu 195km/h, a po założeniu FMIC wydusił 205 km/h to różnica jest! (podobno czuć ją przy wyższych prędkościach, bo wtedy pęd wiatru bardziej schładza zasysane powietrze). Albo czas przyspieczenia z 80 do 140 km/h się skrócił to jest to fakt. Chodzi mi o to, czy ktoś konkretnie sprawdził jaka jest różnica po założeniu. Bo żeby coś takiego robić tylko dlatego że podobno coś to daje- to sory. Oczywiście jeśli ktoś ma kasę na taką zabawę to ok. Mi trochę szkoda wydać 400 zł na coś co "podobno" działa.
gregory Opublikowano 10 Marca 2009 Opublikowano 10 Marca 2009 Im bardziej seryjne auto tym słabiej czuć różnicę, chodzi tu o odczucia podczas jazdy/przyspieszania. Jeśli szukasz osoby konkretnej, aby się jej zapytać o konkretne odczucia, która ma totalnie seryjne auto, a dla kaprysu włożyła se samego FMIC to takiej osoby prawdopodobnie nie znajdziesz, bo z reguły nikt nie wkłada samego FMIC do totalnie seryjnego auta. Każdy raczej pierwsze co robi to Chipa. Co nie znaczy, że jest to totalnie bez sensu. FMIC oczywiście nawet i w seryjnym aucie coś daje, nie będzie tego na pewno czuć w zimie, ale w upalne letnie dni odczuwa się duży spadek mocy auta to spowodowane jest zbyt dużą temp. w dolocie. Mając FMIC powietrze będzie chłodniejsze i spadek mocy w lecie nie byłby aż tak odczuwalny. Poza samymi odczuciami przyspieszenia, FMIC zawsze dostarczy chłodniejszego powietrza silnikowi i silnik będzie pracował w bezpieczniejszych warunkach, bo przy letnich temp. i zatankowaniu np. kiepskiego paliwa ryzyko spalania stukowego w silniku się zwiększa. Moim prywatnym zdaniem zakładanie samego FMIC do totalnie seryjnego auta się nie opłaca. Jeśli natomiast ma się chipa zrobionego to już byłoby to nawet wskazane myśląc o tym aby coś jeszcze polepszyć.
Rudi Opublikowano 10 Marca 2009 Opublikowano 10 Marca 2009 Im bardziej seryjne auto tym słabiej czuć różnicę, chodzi tu o odczucia podczas jazdy/przyspieszania. Jeśli szukasz osoby konkretnej, aby się jej zapytać o konkretne odczucia, która ma totalnie seryjne auto, a dla kaprysu włożyła se samego FMIC to takiej osoby prawdopodobnie nie znajdziesz, bo z reguły nikt nie wkłada samego FMIC do totalnie seryjnego auta. Każdy raczej pierwsze co robi to Chipa. Co nie znaczy, że jest to totalnie bez sensu. FMIC oczywiście nawet i w seryjnym aucie coś daje, nie będzie tego na pewno czuć w zimie, ale w upalne letnie dni odczuwa się duży spadek mocy auta to spowodowane jest zbyt dużą temp. w dolocie. Mając FMIC powietrze będzie chłodniejsze i spadek mocy w lecie nie byłby aż tak odczuwalny. Poza samymi odczuciami przyspieszenia, FMIC zawsze dostarczy chłodniejszego powietrza silnikowi i silnik będzie pracował w bezpieczniejszych warunkach, bo przy letnich temp. i zatankowaniu np. kiepskiego paliwa ryzyko spalania stukowego w silniku się zwiększa. Moim prywatnym zdaniem zakładanie samego FMIC do totalnie seryjnego auta się nie opłaca. Jeśli natomiast ma się chipa zrobionego to już byłoby to nawet wskazane myśląc o tym aby coś jeszcze polepszyć. I to jest już coś... Właśnie o taką odpowiedź mi chodziło. Ja mam tylko wymienione końcówki wtrysków i to nie ze względu na moc tylko na "lanie" starych. Koszt virusa i innych ulepszeń na razie mnie przerasta (może w przyszłości), a zastanawiałem się właśnie nad czymś co można zrobić względnie niskim kosztem. I tutaj wielkie za wyczerpującą odpowiedź. Bo pomógł mi podjąć decyzję. Pozdrawiam i jeszcze raz dzięki
domjenick Opublikowano 10 Marca 2009 Opublikowano 10 Marca 2009 o ile dobrze pamietam,to zimne powietrze ma wiecej czastek tlenu ,w tej samej objetosci,a wiec na pewno bedzie roznica...
Rudi Opublikowano 11 Marca 2009 Opublikowano 11 Marca 2009 o ile dobrze pamietam,to zimne powietrze ma wiecej czastek tlenu ,w tej samej objetosci,a wiec na pewno bedzie roznica... Tak, im mniejsza temp tym jest bardziej "ściśliwe", jak wszystkie materiały. Tylko, czy aż taka róźnica- chyba gregory to wyjaśnił i nie warto się więcej rozpisywać. Pozdrowionka
slepy Opublikowano 30 Marca 2009 Opublikowano 30 Marca 2009 panowie planuje zrobićprogram na 130KM i mam pytanie rezać do tego FMIC, czy zostawić ORI SMIC ,a jak tak to jakiej wielkości IC zastosować ?
Nosb Opublikowano 30 Marca 2009 Autor Opublikowano 30 Marca 2009 Chyba szkoda kasy jak nie planujesz ostrzejszych modow ale nie znam sie na dieslach
slepy Opublikowano 30 Marca 2009 Opublikowano 30 Marca 2009 wiecej napewno nie bedzie bo musiałbym wymieniać turbulum a to już większa kasa, wykombinuje chyba jakiś dolot na ORI Intercooler, i zastosuje nadkole od eSki, i chyba bedzie dobrze :gwizdanie:
Nosb Opublikowano 30 Marca 2009 Autor Opublikowano 30 Marca 2009 A fabrycznego dolotu powietrza nie masz ? ja bym chyba nie ruszal tam nic przy samym chipie Zalatw sE IC od RS4 lewy
slepy Opublikowano 30 Marca 2009 Opublikowano 30 Marca 2009 założyłem halogeny i trochę teraz zasłania IC, ale może jakoś to bardzo nie wpłynie na pracę silnika lewy???
sokolnh Opublikowano 30 Marca 2009 Opublikowano 30 Marca 2009 panowie planuje zrobićprogram na 130KM i mam pytanie rezać do tego FMIC, czy zostawić ORI SMIC ,a jak tak to jakiej wielkości IC zastosować ? zakładac fmic jest zawsze sens, on nie daje jakis mega przyrostów mocy, ale sprawia że tą moc masz cały czas dostepną zakładając czysto hipotetycznie ze w zimne dni bedziesz miał 135 koni, to w ciepłe 120 na smic na fmic nie ma takiego efektu
djsuchy Opublikowano 17 Maja 2009 Opublikowano 17 Maja 2009 Jakiej wielkosci wejdzie FMIC do mojej A4? Dodam ze zderzak jest S4. Oczywiscie tak zeby belki nie rezac.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się