Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Homemade FMIC + orurowanie Projekt niskobudzetowy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dokładnie tak. Nie widze innej opcji ... Z dołu zaciagało by sporo wody...

Tutaj foto :

http://images32.fotosik.pl/448/f5636523dd84cd29.jpg

Panowie moze ktos od razu podpowie : odkąd audi jest u mnie mam zaslepiony zawór odpowietrzania zbiornika :) Zostawic to tak czy wpuscic w dolot przed sprezarką ?

Opublikowano

ktos ma gdzies zamieszczone logi przed i po montażu IC w 1.8T ?????

jestem bardzo ciekaw co wyszło u Kolegów

ja miałem róznice 20 stopni

Opublikowano

ktos ma gdzies zamieszczone logi przed i po montażu IC w 1.8T ?????

jestem bardzo ciekaw co wyszło u Kolegów

ja miałem róznice 20 stopni

20 stopni to wystarczajaco duzo,by odczuc roznice,szczegolnie w dni cieplejsze... :wink4:
Opublikowano

Ja mam pytanie czy odczuwalny jest wzrost mocy przy jeździe z FMIC. bo jeśli tak to też się nad tym astanowię. Poza tym robótka wg mnie :oklaski:

Opublikowano

Ja mam pytanie, czy odczuwalny jest wzrost mocy przy jeździe z FMIC?

nie, ja przynajmniej nie poczułem różnicy

Opublikowano

nie moze nie byc róznicy : moze i nie zauwazalna ale jest na pewno .

Bo jesli nie ma to po co FMIC ? Powietrze jest chlodniejsze przeciez prawda ? Zmierz moc na hamowni przy 5 i 25 stopniach otoczenia ;)

Opublikowano

.

Bo jesli nie ma to po co FMIC ? Powietrze jest chlodniejsze przeciez prawda ? Zmierz moc na hamowni przy 5 i 25 stopniach otoczenia ;)

No właśnie o to mi chodzi? Był ktoś na hamowni po tym zabiegu? Gdzieś widziałem na forum, wyniki po hamowni ale to była chyba benzyna, a ja chciałbym się dowiedzieć ile przybyło w dieslu. I bez obrazy, ale nie zadowala mnie odpowiedz tego typu "nie moze nie byc róznicy : moze i nie zauwazalna ale jest na pewno"

Pozdrawiam zapalenców :wink4:

Opublikowano

To jezdzij na seryjnym a kase przeznacz na zapas piwa :P

Chłodniejsze powietrze w dolocie bezposrednio przekłada sie na moc wiec róznica jest ...

Opublikowano

To jezdzij na seryjnym a kase przeznacz na zapas piwa :P

Chłodniejsze powietrze w dolocie bezposrednio przekłada sie na moc wiec róznica jest ...

Ach, te złośliwości :tongue4: (chociaż w dobrym guście, trzeba przyznać :good:)

No o to pytam, jaka?

Chodzi mi o faky. Jeśli ktoś bez FMIC jechał Vmax i pokazało mu 195km/h, a po założeniu FMIC wydusił 205 km/h to różnica jest! (podobno czuć ją przy wyższych prędkościach, bo wtedy pęd wiatru bardziej schładza zasysane powietrze). Albo czas przyspieczenia z 80 do 140 km/h się skrócił to jest to fakt. Chodzi mi o to, czy ktoś konkretnie sprawdził jaka jest różnica po założeniu. Bo żeby coś takiego robić tylko dlatego że podobno coś to daje- to sory. Oczywiście jeśli ktoś ma kasę na taką zabawę to ok. Mi trochę szkoda wydać 400 zł na coś co "podobno" działa.

Opublikowano

Im bardziej seryjne auto tym słabiej czuć różnicę, chodzi tu o odczucia podczas jazdy/przyspieszania. Jeśli szukasz osoby konkretnej, aby się jej zapytać o konkretne odczucia, która ma totalnie seryjne auto, a dla kaprysu włożyła se samego FMIC to takiej osoby prawdopodobnie nie znajdziesz, bo z reguły nikt nie wkłada samego FMIC do totalnie seryjnego auta. Każdy raczej pierwsze co robi to Chipa. Co nie znaczy, że jest to totalnie bez sensu. FMIC oczywiście nawet i w seryjnym aucie coś daje, nie będzie tego na pewno czuć w zimie, ale w upalne letnie dni odczuwa się duży spadek mocy auta to spowodowane jest zbyt dużą temp. w dolocie. Mając FMIC powietrze będzie chłodniejsze i spadek mocy w lecie nie byłby aż tak odczuwalny. Poza samymi odczuciami przyspieszenia, FMIC zawsze dostarczy chłodniejszego powietrza silnikowi i silnik będzie pracował w bezpieczniejszych warunkach, bo przy letnich temp. i zatankowaniu np. kiepskiego paliwa ryzyko spalania stukowego w silniku się zwiększa.

Moim prywatnym zdaniem zakładanie samego FMIC do totalnie seryjnego auta się nie opłaca. Jeśli natomiast ma się chipa zrobionego to już byłoby to nawet wskazane myśląc o tym aby coś jeszcze polepszyć.

Opublikowano

Im bardziej seryjne auto tym słabiej czuć różnicę, chodzi tu o odczucia podczas jazdy/przyspieszania. Jeśli szukasz osoby konkretnej, aby się jej zapytać o konkretne odczucia, która ma totalnie seryjne auto, a dla kaprysu włożyła se samego FMIC to takiej osoby prawdopodobnie nie znajdziesz, bo z reguły nikt nie wkłada samego FMIC do totalnie seryjnego auta. Każdy raczej pierwsze co robi to Chipa. Co nie znaczy, że jest to totalnie bez sensu. FMIC oczywiście nawet i w seryjnym aucie coś daje, nie będzie tego na pewno czuć w zimie, ale w upalne letnie dni odczuwa się duży spadek mocy auta to spowodowane jest zbyt dużą temp. w dolocie. Mając FMIC powietrze będzie chłodniejsze i spadek mocy w lecie nie byłby aż tak odczuwalny. Poza samymi odczuciami przyspieszenia, FMIC zawsze dostarczy chłodniejszego powietrza silnikowi i silnik będzie pracował w bezpieczniejszych warunkach, bo przy letnich temp. i zatankowaniu np. kiepskiego paliwa ryzyko spalania stukowego w silniku się zwiększa.

Moim prywatnym zdaniem zakładanie samego FMIC do totalnie seryjnego auta się nie opłaca. Jeśli natomiast ma się chipa zrobionego to już byłoby to nawet wskazane myśląc o tym aby coś jeszcze polepszyć.

I to jest już coś... :thumbup:

Właśnie o taką odpowiedź mi chodziło. Ja mam tylko wymienione końcówki wtrysków i to nie ze względu na moc tylko na "lanie" starych. Koszt virusa i innych ulepszeń na razie mnie przerasta (może w przyszłości), a zastanawiałem się właśnie nad czymś co można zrobić względnie niskim kosztem. I tutaj wielkie :notworthy: za wyczerpującą odpowiedź. Bo pomógł mi podjąć decyzję.

Pozdrawiam i jeszcze raz dzięki

Opublikowano

o ile dobrze pamietam,to zimne powietrze ma wiecej czastek tlenu ,w tej samej objetosci,a wiec na pewno bedzie roznica... :wink4:

Opublikowano

o ile dobrze pamietam,to zimne powietrze ma wiecej czastek tlenu ,w tej samej objetosci,a wiec na pewno bedzie roznica... :wink4:

Tak, im mniejsza temp tym jest bardziej "ściśliwe", jak wszystkie materiały. Tylko, czy aż taka róźnica- chyba gregory to wyjaśnił i nie warto się więcej rozpisywać.

Pozdrowionka

Opublikowano

panowie planuje zrobićprogram na 130KM i mam pytanie rezać do tego FMIC, czy zostawić ORI SMIC ,a jak tak to jakiej wielkości IC zastosować ?

Opublikowano

Chyba szkoda kasy jak nie planujesz ostrzejszych modow ale nie znam sie na dieslach ;)

Opublikowano

wiecej napewno nie bedzie bo musiałbym wymieniać turbulum a to już większa kasa, wykombinuje chyba jakiś dolot na ORI Intercooler, i zastosuje nadkole od eSki, i chyba bedzie dobrze :gwizdanie:

Opublikowano

A fabrycznego dolotu powietrza nie masz ? :D ja bym chyba nie ruszal tam nic przy samym chipie :) Zalatw sE IC od RS4 lewy :D

Opublikowano

założyłem halogeny i trochę teraz zasłania IC, ale może jakoś to bardzo nie wpłynie na pracę silnika :mysli:

lewy??? :mysli:

Opublikowano

panowie planuje zrobićprogram na 130KM i mam pytanie rezać do tego FMIC, czy zostawić ORI SMIC ,a jak tak to jakiej wielkości IC zastosować ?

zakładac fmic jest zawsze sens, on nie daje jakis mega przyrostów mocy, ale sprawia że tą moc masz cały czas dostepną

zakładając czysto hipotetycznie ze w zimne dni bedziesz miał 135 koni, to w ciepłe 120 na smic

na fmic nie ma takiego efektu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...