Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pilot nie otwiera drzwi kierowcy/komputer pokładowy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

 

Od 2 dni jestem posiadaczem Audi A4 B6 i mam parę problemów.

Drzwi od strony kierowcy można otworzyc i zamknąć tylko z kluczyka, na pilot nie reaguje. Wszystkie pozostałe drzwi otwierają się bez problemu. 

Druga sprawa to problem z komputerem pokładowym, nie da się wyświetlić innych danych niż ilość km, jaką można przejechać na baku. 

 

Czy ktoś się spotkał z takimi problemami i mógłby coś podpowiedzieć?

 

pozdrawiam

Opublikowano
13 minut temu, sebek_147 napisał:

Drzwi od strony kierowcy można otworzyc i zamknąć tylko z kluczyka, na pilot nie reaguje. Wszystkie pozostałe drzwi otwierają się bez problemu. 

Sprawdź wiązkę idącą od słupka do drzwi,  czy kable się nie przecięły. 

 

13 minut temu, sebek_147 napisał:

Druga sprawa to problem z komputerem pokładowym, nie da się wyświetlić innych danych niż ilość km, jaką można przejechać na baku. 

A masz pełnego FISa? 

Opublikowano

Ok sprawdzę.

 

Pełnego FISa? Szczerze nie mam pojęcia, a jak to sprawdzić? Czytałem coś o manetce wycieraczek, ale w jej okolicy niczego nie widzę. 

Opublikowano

Na manetce powinny być przyciski jak na zdjęciu: 

 

IMG_20170920_213637.jpg

Opublikowano
Godzinę temu, sebek_147 napisał:

Drzwi od strony kierowcy można otworzyc i zamknąć tylko z kluczyka, na pilot nie reaguje. Wszystkie pozostałe drzwi otwierają się bez problemu. 

Sprawdź czy kable nie wyglądają tak:

 

IMG_20170920_214043.jpg

Opublikowano

Oj to wygląda na to, że pełnego FISa nie mam, bo moja manetka jest uboższa o zaznaczone przyciski. Czyli nic z tym nie zrobię?

 

Dziękuję bardzo za odzew, drzwi sprawdzę jak przestanie padać. :)

Opublikowano

z fisem zrobisz tylko manetke misisz wymienic i kodowanie zmienic

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

A czy to jest do zrobienia w domowych warunkach? I ile coś takiego by mnie kosztowało? 

Opublikowano

Powiem szczerze, że jak dla mnie to troszkę skomplikowanie. A ile u fachowca zapłaciłym za taką usługę?

Opublikowano

Jeśli otwierasz z kluczyka a z pilota nie idzie to stawiam na brak komunikacji z modułem centralnej elektryki tzw. MCE. Zapewne któryś z pinów nie domaga albo zimny lut. Jak nie siedzisz w temacie podbij do elektryka ogarnie Ci w 15 min.

 

Kable w słupku tez warto sprawdzić ale gdyby wiązka była przetarta z kluczyka by nie poszło.

 

Tapnięte z iPhone

 

Opublikowano

Mce ma się nijak do kluczyka, odpowiada za sterowanie świateł, klaksonu i wycieraczek :) obstawiam przelotke w drzwiach jak wyżej już pisano. Co do FIS - ja to robię w godzinę do dwóch (zależy czy dokładamy też czujnik poziomu płynu spryskiwaczy). Manetki też mam jakieś na stanie jeszcze wolne :) skąd jesteś? Na telefonie nie widzę... Drzwi też reanimuje ;)

Wysłane z mojego D5103 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Nic dodać. Kaju jak napisze to pozamiata temat[emoji1] Chłop ma łeb na karku[emoji106]

 

Swoją droga zbieram się z przyjazdem do Ciebie od maja[emoji23]

 

 

Tapnięte z iPhone

 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

No i padło na mnie, wywołałem wilka z lasu. U nnie nie otwiera drzwi z zewnątrz prawy tył zarówno z kluczyka jak z pilota. Przez to tylko tylne prawe drzwi nie ryglują się po przejechaniu 15km/h i brak podswietlenia na ryglu o zamknięciu.

Co ciekawe drzwi można otworzyć od wewnątrz następnie zamknąć bez ryglowania i znów otworzyć. Pełna komunikacja z fis info o otwartych drzwiach pojawia się, lampki obrysowe i wsiadania zapalają się w chwili otwarcia i gaszą przy zamknięciu, wykluczam stycznik w zamku. Po zamknięciu z kluczyka lub z pilota znów nie reagują od zewnątrz tylko od środka- co jest kurka wodna bo taki przypadek wyklucza MK i kable w przelotce. Zostaje zamek, który owszem zamyka z centralnego i pilota ale nie otwiera od zewnątrz. No i dlaczego przy naciśnięciu rygla ze środka blokują się wszystkie drzwi oprócz tylnich prawych.

 

 

Tapnięte z iPhone

 

 

Mały of top. W zamku spalony silniczek krokowy odpowiedzialny za otwieranie i walnięta krańcówka, przez co brak ryglowania od wewnątrz. Sporo się napociłem żeby to ustalić bo krańcówka wtopiona w obudowę i na stałe połączona, wiec miernik fiksował. Z braku dostępności samego silniczka wymieniłem cały zamek- gra i tańczy [emoji1][emoji106]

P.s w razie W dobry silniczek ze starego zamka zostawiam na zaś

Opublikowano

Te same problem mam i Ja zmieniłem  przed wyjazdem do pracy . Za miedze , teraz drzwi wszystko działo . oprócz z zewnątrz . Odwiedził diagnostę miął poprawić i naprawić .  Podobno pracownik popsuł kluczyk . Dostałem stary na początku kwietnia miałem mieć nowy . I na dzień dzisiejszy stary kluczyk. brak tempomatu : jak był tak jest Brak niema nic  . Zostałem oszukany i to bardzo sprawa jest w toku . Potrzebny mi schemat instalacji od słupka do zamka, piny już mam  orz . Czy przekroje przewodów mają kluczowe znaczenie . bo nawet kostki niema w słupku. 

Opublikowano

Witam, trochę odswieze temat z otwieraniem/zamykaniem z pilotu auta. Otoz jak auto postoi na dworze (aktualnie zimno - moze to tez ma wplyw) nie da sie otworzyc auta z pilotu. Centralny z kluczyka otwiera normalnie. Natomiast jak dotkne ta harmonijke miedzy drzwiami a karoseria i przyjade  do domu pilot normalnie dziala. O co chodzi? Problem z modulem jakims czy cos z kablami ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...