fuso Opublikowano 25 Stycznia 2009 Opublikowano 25 Stycznia 2009 Witam chcial bym prosic o analize logow czy z silnikiem w moim A4 wszystko jest ok :gwizdanie: z gory dziekuje
Wihajster Opublikowano 25 Stycznia 2009 Opublikowano 25 Stycznia 2009 turbina przeładowywuje...masz problemy z moca?
fuso Opublikowano 25 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2009 wydaje mi sie ze jest jakis zamulony ale nie mam porownania bo zawsze benzyna jezdzilem
AdasWawa Opublikowano 25 Stycznia 2009 Opublikowano 25 Stycznia 2009 zapieczone kierownice w turbinie
marewel Opublikowano 25 Stycznia 2009 Opublikowano 25 Stycznia 2009 cos przepływka nie domaga... Jak ma domagac jak jest za male cisnienie doladowania?
Wihajster Opublikowano 25 Stycznia 2009 Opublikowano 25 Stycznia 2009 cos przepływka nie domaga... Jak ma domagac jak jest za male cisnienie doladowania? cos przepływka nie domaga... Jak ma domagac jak jest za male cisnienie doladowania? jak przeładowywuje ze względu na zapieczone kierownice to raczej za duzo ładuje a nie za mało
Musashi Opublikowano 25 Stycznia 2009 Opublikowano 25 Stycznia 2009 cisnieie doladowania jest za duze przed notlaufem, przeplywka rzuca wyniki zupelnie niestabilnie, przy stalym cisnieiniu przeplyw pownien byc staly kierownice (lub walniety N75), pozniej trzeba sie przyjrzec przeplywce
AdasWawa Opublikowano 25 Stycznia 2009 Opublikowano 25 Stycznia 2009 n75 w tych silnikach nie pada,jak juz to sporadzycznie...wihjaster przpelywka jest zalezna od turbo a nie odwrotnie pierw doporwadzic cisnienie doladowania a pozniej patrzec na przeplywke
Wihajster Opublikowano 25 Stycznia 2009 Opublikowano 25 Stycznia 2009 n75 w tych silnikach nie pada,jak juz to sporadzycznie... zgadzam sie..większość kupuje N75 licząc,że to jego wina zamiast zająć sie turbawką.
fuso Opublikowano 25 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2009 to teraz wam cos powmiem jakies 3 miechy temy turbo zostalo zdemontowane bo wlasnie kierownica byla zapieczona mechanik twierdzi ze ja rozruszali i wszystko mialo byc ok ale zbyt duzej roznicy nie zauwazylem jest mozliwe ze sciemnil ze ja zrobil? czy moze cos moglo by spowodowac ze sie znow zapieklo? edit jest mozliwosc ze ma cos z tym wspolnego np.nieszczelny uklad dolotowy?
AdasWawa Opublikowano 25 Stycznia 2009 Opublikowano 25 Stycznia 2009 trzeba bylo logi od razu zrobic po czyszczeniu...czasem czyszczenie nie pomaga bo turbo juz jest w kiepskim stanie i po jakims czasie znowu bedzie to samo(uszczelniacze puszczaja oliwe)
AdasWawa Opublikowano 25 Stycznia 2009 Opublikowano 25 Stycznia 2009 jakbym zmienial turbo,to bym nie regenerowal tylko zalozyl od awx
fuso Opublikowano 25 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2009 spoko tylko jaki jest koszt zakupu takiej turbiny i czy z montazem nie ma problemu? pozatym czy wtedy nie trzeba zaingerowac w soft?
AdasWawa Opublikowano 25 Stycznia 2009 Opublikowano 25 Stycznia 2009 pamietam ze ktos mial po 1200zl nowki tylko nie pamietam kto pasuje P&P kupujesz jedynie przejsciowke koszt z oringiem 90zl...jezeli chcesz wiecej mocy to robisz program i jest bardzo milooooo a jak nie chce to nie musisz.pozdro
fuso Opublikowano 26 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2009 a jeszcze mam pytanie czy wycieki oleju z turbosprezarki moga byc spowodowane nieszczelnoscia ukladu?? pozatym czy jak by turbo walilo olejem to czy nie bylo by za mna chmury jak wbije gaz w podloge?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się