Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B8 CAGA] czarny Avant S line by arturek POMPEI 19"


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Nadszedł czas abym i ja pochwalił się moją kolejną A4  :decayed:

Poniżej zdjęcia dwóch moich poprzednich A4 :kox:

C5016171-5.jpg

DSC07506.jpg

DSC07524.jpg

 

Obecnie od listopada 2016 roku jestem szczęśliwym posiadaczem A4 B8 Avant :banan:

Auto jest z 2008 roku silnik 2.0 TDI CAGA kolor czarny LZ9Y

Fabryka wyposażyła Audi w:

- reflektory bixenonowe z układem samoczyszczącym

- klimatyzacja 3 strefowa

- czujnik jakości powietrza

- servotronic

- webasto – ogrzewanie postojowe

- nawigacja MMI 2G

- skórzana tapicerka - fotele sportowe z wysuwanymi podudziami i elektrycznie sterowanymi lędźwiami

- podgrzewane przednie i tylne fotele

- AIRBAG w tylnych fotelach

- kierownica multifunkcyjna trójramienna

- tempomat

- czujnik zmierzchu i deszczu

- czujniki parkowania z tyłu

- system kontroli ciśnienia w oponach TMPS

- pakiet oświetlenia QQ1

- pakiet optyczny chrom

- asystent zmiany biegu

 

Zdjęcie z ogłoszenia:

838711407-2-1080x720-audi-a4-b8-s-line-2

 

W aucie do tej pory zostały zrobione niżej wymienione rzeczy:

Kwestie mechaniczne:

- wymiana klocków hamulcowych przód i tył, tarcz hamulcowych tył, drążków kierowniczych, łączników stabilizatora, osłony maglownicy wraz z wykonaniem geometrii - 11.2016

CAM03805.jpg

CAM03806.jpg

CAM03854.jpg

CAM03810.jpg

CAM03812.jpg

CAM03819.jpg

CAM03832.jpg

CAM03834.jpg

CAM03846.jpg

CAM03848.jpg

CAM03850.jpg

 

- wymiana poduszki silnika - 12.2016

CAM03964.jpg

CAM03968.jpg

CAM03970.jpg

 

- czyszczenie EGRu, przepustnicy, kolektora oraz sprawdzenie układu paliwowego (czy nie ma drobinek na pompie CR i szynie paliwowej) wraz z wymianą filtra paliwa - 01.2017

CAM03986.jpg

CAM03988.jpg

CAM03995.jpg

CAM03997.jpg

CAM03999.jpg

CAM04008.jpg

CAM04011.jpg

CAM04013.jpg

CAM04014.jpg

CAM04026.jpg

CAM04028.jpg

CAM04037.jpg

CAM04039.jpg

CAM04044.jpg

CAM04046.jpg

CAM04051.jpg

CAM04052.jpg

 

- regeneracja pompy oleju w firmie FUTURUM (zapadła decyzja regeneracji a nie wymiany samego imbusa żeby nie wracać już do tego tematu) oraz wymiana oleju wraz z płukanką, filtra oleju, filtra powietrza - 02.2017

CAM04067.jpg

CAM04076.jpg

CAM04079.jpg

CAM04080.jpg

CAM04092.jpg

CAM04094.jpg

 

- wymiana rozrządu wraz z pompą wody – wszystko oryginalne - 03.2017

CAM04109.jpg

CAM04120.jpg

CAM04124.jpg

CAM04126.jpg

 

- wymiana paska PK, napinacza, rolki oraz kółka na pompie wspomagania - 04.2017

CAM04180.jpg

CAM04182.jpg

CAM04183.jpg

 

- wymiana czujnika jakości powietrza i pióra tylnej wycieraczki - 07.2017

20170729-161934.jpg

20170729-161927.jpg

20170729-162143.jpg

 

W międzyczasie miałem jeszcze problem z wahającym się ciśnieniem paliwa. Mniej więcej raz na tydzień pojawiał się błąd związany z ciśnieniem paliwa na szynie. Raz pojawiał się błąd za niskiego ciśnienia, a innym razem za wysokiego. Wystraszyłem się czytając forum, czy to nie problem opiłków w układzie paliwowym. Postanowiłem sprawdzić układ paliwowy i na szczęście okazało się że jest czyściutko, ale problem pozostał. Ostatecznie winny okazał się zawór regulacji ciśnienia na szynie paliwa. Po wymianie zaworu błąd już nie powrócił.

Trochę się tego nazbierało, ale mam nadzieję że zostały usunięte wszystkie bolączki tego modelu i egzemplarza i autko odwdzięczy się długim i bezusterkowym użytkowaniem :wink:

A teraz kwestie optyczne:

- nowe oryginalne dywaniki welurowe - 11.2017

- wymiana dekor na szczotkowane aluminium 1NK - 11.2017

- lakierowanie i montaż zderzaków s-line, zewnętrznych listw progowych s-line, zabezpieczenie rantów błotników przednich (zaczęły pojawiać się ogniska korozji) - 05.2017

mam tylko dwie foty od blacharza, lakiernika mianowicie z przygotowania zderzaków

CAM04294.jpg

CAM04295.jpg

 

- montaż chromowanych końcówek wydechu - oryginalne - 05.2017

- wymiana tylnych lamp na ledowe - 06.2017

- felgi lato 19” 9J ET33 opony 245/35/19 - 06.2017

 

Plany:

- fotele półskóry s-line DONE 10.2017

- chromowane przełączniki sterowania szybami i lusterkami poliftowe DONE 10.2017

- listwy progowe wewnętrzne z logo s-line DONE 11.2017

- montaż chromowanych kratek nawiewów wersja s-line DONE 11.2017

- montaż chromowanego włącznika świateł wersja s-line DONE 11.2017

- komplet oryginalnych dywaników gumowych DONE 11.2017

- wymiana akumulatora DONE 01.2018

- komplet felg zimowych 17" z A5 ET 28 DONE 01.2018

- wymiana kompletu sprzegła z kołem dwumasowym, łożyskiem oporowy i tuleją prowadzącą DONE 04.2018

- czarna podsufitka DONE 06.2018

- kierownica trójramienna pikowana biała nić, logo s-line DONE 06.2018

- wewnętrzne lusterko fotochromowe DONE 06.2018

- nakładki na pedały DONE 06.2018

- wymiana oświetlenie wnętrza na LED DONE 10.2018

- wymiana oświetlenia tablicy rejestracyjnej na LED DONE 10.2018

 

A teraz kilka aktualnych fotek, wiem że koza, ale nie planuje mocnej gleby może delikatnie obniżę czas pokaże. Po eibachu sportline w B6 cieszę się komfortem podróżowania

DSC02944.jpg

DSC02949.jpg

DSC02952.jpg

DSC02955.jpg

DSC02966.jpg

DSC02969.jpg

DSC02975.jpg

DSC03878.jpg

DSC03881.jpg

DSC03883.jpg

Edytowane przez arturek986
Opublikowano

Ładna a4 :naughty:

Opublikowano

Zewnętrzny s-line wygląda dużo lepiej niż seria. :good:

Opublikowano

Ładna baza do modzenia :thumbup1:

S line z pompejem bardzo fajnie się komponuje tylko bym jeszcze go do ziemi nieco ściągnął bo koza straszna :wink:

 

Opublikowano

Ladnie :) Tez musze w koncu zabrac sie za wymiane zderzakow na s-line

Ps. imbusik byl wytarty? Jaki przebieg?

Opublikowano (edytowane)
W dniu 26.09.2017 o 18:39, tomekxp2 napisał:

Ładna a4 :naughty:

Dzięki za dobre słowo :wink:

W dniu 26.09.2017 o 20:42, TOM3K napisał:

Zewnętrzny s-line wygląda dużo lepiej niż seria. :good:

W pełni się z tobą zgodzę. S-line robi robotę.

W dniu 27.09.2017 o 09:14, D4NTE napisał:

Ładna baza do modzenia :thumbup1:

S line z pompejem bardzo fajnie się komponuje tylko bym jeszcze go do ziemi nieco ściągnął bo koza straszna :wink:

 

Masz rację z tą kozą, ale stawiam na komfort może na przyszły sezon pomyśle o jakimś delikatnym obniżeniu. Jednak przed zmianą będę chciał setup sprawdzić wcześniej u kogoś bo nie chcę żeby było za sztywno, zależy mi na komforcie. W B6 miałem eibach spotline + amory 1 BE i dla mnie było za sztywno.

W dniu 27.09.2017 o 09:39, Kooga napisał:

Ladnie :) Tez musze w koncu zabrac sie za wymiane zderzakow na s-line

Ps. imbusik byl wytarty? Jaki przebieg?

Imbusik wymieniłem przy 227 tys km. Poniżej wrzucam zdjęcia mojego imbusa

DSC04122.jpg

DSC04124.jpg

Edytowane przez arturek986
Opublikowano (edytowane)

Kolejny mod za mną.

Wymiana tapicerki na półskórzaną z alkantarą perforowaną. Do kompletu wpadł zestaw przełączników sterowania szyb i lusterek z polifta.

Temat u mnie był trochę skomplikowany z uwagi na grzane tylne fotele. Nie dałem rady znaleźć półskóry z grzanym tyłem więc zapadła decyzja o przełożeniu mat z moich foteli skórzanych do półskór. Przełożenie mat, a bardziej tapicerki półskórzanej na moje gąbki z matami od skór okazał się mega czsochłonny, ale dałem radę:banan:

DSC03996.jpg

DSC03997.jpg

DSC03984.jpg
DSC03978.jpg

DSC03976.jpg

Edytowane przez arturek986
Opublikowano

Zmiana na +  :wink:

Osobiście nie przepadam za pełną skórą :) Widać, że B6 miało z tobą dobrze więc B8 powinno mieć podobnie :decayed:

Powodzenia :hi:

Opublikowano (edytowane)

Witam po krótkiej rocznej zamianie na inną markę postanowiłem wrócić do Audi. Padło na Audi a4 b8 Avant CAGA po modyfikacji na 170km z grudnia 2010 r. Mam pytanie chcę standardowo zabrać się za czyszczenie przepustnicy. Macie jakieś porady na co mam zwrócić uwagę czego nie robić. Czy należy odpiąć akumulator przy czyszczeniu przepustnicy, EGR-u. Czy po ponownym podłączeniu aku mogą pojawić się jakieś niespodzianki w postaci zapalonych lampek na desce. Dzięki za wszystkie porady. Może jakieś propozycje z Waszego doświadczenia co sprawdzić za co się zabrać. Jak z pompą oleju w tych modelach bolączki młodości poprzez wymiane imbusa pomogły??. Jak by był ktoś z Krakowa lub okolic kto juz opanował B8 tak jak ja kiedyś B5 to chętnie podjadę i pogadam o bolączkach tego modelu. Pozdro

Edytowane przez mrarturko
Opublikowano
11 godzin temu, mrarturko napisał:

Witam po krótkiej rocznej zamianie na inną markę postanowiłem wrócić do Audi. Padło na Audi a4 b8 Avant CAGA po modyfikacji na 170km z grudnia 2010 r. Mam pytanie chcę standardowo zabrać się za czyszczenie przepustnicy. Macie jakieś porady na co mam zwrócić uwagę czego nie robić. Czy należy odpiąć akumulator przy czyszczeniu przepustnicy, EGR-u. Czy po ponownym podłączeniu aku mogą pojawić się jakieś niespodzianki w postaci zapalonych lampek na desce. Dzięki za wszystkie porady. Może jakieś propozycje z Waszego doświadczenia co sprawdzić za co się zabrać. Jak z pompą oleju w tych modelach bolączki młodości poprzez wymiane imbusa pomogły??. Jak by był ktoś z Krakowa lub okolic kto juz opanował B8 tak jak ja kiedyś B5 to chętnie podjadę i pogadam o bolączkach tego modelu. Pozdro

Kolego poniżej wklejam Ci link do tematu o czyszczeniu przepustnicy i EGR - tam jest wszystko opisane:

Warto sprawdzić imbusik, zabierak na pompie oleju, chyba w twoim modelu - z grudnia 2010 jest już ten dłuższy imbusik 100mm 

Opublikowano

Dzięki za info jedyne nad czym sie zastanawiałem to czy akumulator trzeba odłączyć z tego co piszą to nie trzeba. A jeszcze jedno samochód kupiłem już ze zrobionym czipem na 170 km ale koleś nie wycinał DPF trzeba to robić czy nie?? Z tego co mów nie ma z DPF żadnych problemów

Opublikowano
3 godziny temu, mrarturko napisał:

nie wycinał DPF trzeba to robić czy nie??

Nie trzeba. Po wycięciu może dojść kilka koni. Ja nie wycinam bo się boję

Opublikowano
5 godzin temu, mrarturko napisał:

Dzięki za info jedyne nad czym sie zastanawiałem to czy akumulator trzeba odłączyć z tego co piszą to nie trzeba. A jeszcze jedno samochód kupiłem już ze zrobionym czipem na 170 km ale koleś nie wycinał DPF trzeba to robić czy nie?? Z tego co mów nie ma z DPF żadnych problemów

Ja jak czyściłem to nie odpinałem akumulatora i nie było żadnych błędów.

A z DPFem to tak jak kolega Tomek wyżej pisał - nie trzeba go wycinać przy robieniu programu

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)

W ostatnim czasie w autku zostało zrobione:

- wymiana webasto + zdjęcie ochrony komponentu (wpadło webasto z 2014 roku):banan:  

IMG_20171015_153011a.jpg

 

- listwy progowe wewnętrzne z logo s-line

- montaż chromowanych kratek nawiewów wersja s-line

- montaż chromowanego włącznika świateł wersja s-line

- komplet oryginalnych dywaników gumowych

IMG_20171108_125723.jpg

IMG_20171108_125618.jpg

IMG_20171108_125639.jpg

IMG_20171108_125732.jpg

IMG_20171108_125753.jpg

Edytowane przez arturek986
Opublikowano

Autko już na zimowych laczkach :kwasny:

IMG_20171112_131850a.jpg

 

Opublikowano
22 godziny temu, arturek986 napisał:

- montaż chromowanych kratek nawiewów wersja s-line

- montaż chromowanego włącznika świateł wersja s-line

to nie jest wersja s-line a części z pakietu chrom, który można mieć nie mając wewnętrznego s-line:)

Opublikowano

Paweł poniżej wklejam Ci link do tematu który opisuje zawartość pakietu sportowego S LINE oraz S LINE Exterieur 2008-2012:

Masz tam opisane że jednym ze składników pakietu s-line są:

-aluminowe aplikacje wokół dysz wentylacyjnych, właczników świateł i elektrycznomechanicznego hamulca postojowego

Opublikowano (edytowane)

A to ciekawe, bo ja wewnątrz nie mam ani pakietu sport, ani s-line a mam oryginalnie

2 godziny temu, arturek986 napisał:

-aluminowe aplikacje wokół dysz wentylacyjnych, właczników świateł i elektrycznomechanicznego hamulca postojowego

(tak wyjechało z fabryki, nikt nic nie dokładał)

w kodach wyposażenia mam u siebie "5MA Decorative inserts" i to jest chyba właśnie jako te elementy dekoracyjne.

 

CAM00270.jpg

zdjęcie sprzed ponad 3 lat i trochę słabe ale tak to u mnie wyglądało.

Edytowane przez zabiello
Opublikowano

Nie wiem dlaczego tak jest u Ciebie. Ja bazuje na tym co jest w opisie wyposażenia pakietu s-line.

Mogło być tak że można było sobie fabrycznie auto wyposażyć w poszczególne elementy wchodzące w skład pakietu s-line nie zamawiając całego pakietu

Opublikowano

z ciekawości, bo masz podobne auto do mojego: jakieś plany odnośnie mmi, czy zostawiasz? 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...