arturek986 Opublikowano 25 Września 2017 Opublikowano 25 Września 2017 (edytowane) Nadszedł czas abym i ja pochwalił się moją kolejną A4 Poniżej zdjęcia dwóch moich poprzednich A4 Obecnie od listopada 2016 roku jestem szczęśliwym posiadaczem A4 B8 Avant Auto jest z 2008 roku silnik 2.0 TDI CAGA kolor czarny LZ9Y Fabryka wyposażyła Audi w: - reflektory bixenonowe z układem samoczyszczącym - klimatyzacja 3 strefowa - czujnik jakości powietrza - servotronic - webasto – ogrzewanie postojowe - nawigacja MMI 2G - skórzana tapicerka - fotele sportowe z wysuwanymi podudziami i elektrycznie sterowanymi lędźwiami - podgrzewane przednie i tylne fotele - AIRBAG w tylnych fotelach - kierownica multifunkcyjna trójramienna - tempomat - czujnik zmierzchu i deszczu - czujniki parkowania z tyłu - system kontroli ciśnienia w oponach TMPS - pakiet oświetlenia QQ1 - pakiet optyczny chrom - asystent zmiany biegu Zdjęcie z ogłoszenia: W aucie do tej pory zostały zrobione niżej wymienione rzeczy: Kwestie mechaniczne: - wymiana klocków hamulcowych przód i tył, tarcz hamulcowych tył, drążków kierowniczych, łączników stabilizatora, osłony maglownicy wraz z wykonaniem geometrii - 11.2016 - wymiana poduszki silnika - 12.2016 - czyszczenie EGRu, przepustnicy, kolektora oraz sprawdzenie układu paliwowego (czy nie ma drobinek na pompie CR i szynie paliwowej) wraz z wymianą filtra paliwa - 01.2017 - regeneracja pompy oleju w firmie FUTURUM (zapadła decyzja regeneracji a nie wymiany samego imbusa żeby nie wracać już do tego tematu) oraz wymiana oleju wraz z płukanką, filtra oleju, filtra powietrza - 02.2017 - wymiana rozrządu wraz z pompą wody – wszystko oryginalne - 03.2017 - wymiana paska PK, napinacza, rolki oraz kółka na pompie wspomagania - 04.2017 - wymiana czujnika jakości powietrza i pióra tylnej wycieraczki - 07.2017 W międzyczasie miałem jeszcze problem z wahającym się ciśnieniem paliwa. Mniej więcej raz na tydzień pojawiał się błąd związany z ciśnieniem paliwa na szynie. Raz pojawiał się błąd za niskiego ciśnienia, a innym razem za wysokiego. Wystraszyłem się czytając forum, czy to nie problem opiłków w układzie paliwowym. Postanowiłem sprawdzić układ paliwowy i na szczęście okazało się że jest czyściutko, ale problem pozostał. Ostatecznie winny okazał się zawór regulacji ciśnienia na szynie paliwa. Po wymianie zaworu błąd już nie powrócił. Trochę się tego nazbierało, ale mam nadzieję że zostały usunięte wszystkie bolączki tego modelu i egzemplarza i autko odwdzięczy się długim i bezusterkowym użytkowaniem A teraz kwestie optyczne: - nowe oryginalne dywaniki welurowe - 11.2017 - wymiana dekor na szczotkowane aluminium 1NK - 11.2017 - lakierowanie i montaż zderzaków s-line, zewnętrznych listw progowych s-line, zabezpieczenie rantów błotników przednich (zaczęły pojawiać się ogniska korozji) - 05.2017 mam tylko dwie foty od blacharza, lakiernika mianowicie z przygotowania zderzaków - montaż chromowanych końcówek wydechu - oryginalne - 05.2017 - wymiana tylnych lamp na ledowe - 06.2017 - felgi lato 19” 9J ET33 opony 245/35/19 - 06.2017 Plany: - fotele półskóry s-line DONE 10.2017 - chromowane przełączniki sterowania szybami i lusterkami poliftowe DONE 10.2017 - listwy progowe wewnętrzne z logo s-line DONE 11.2017 - montaż chromowanych kratek nawiewów wersja s-line DONE 11.2017 - montaż chromowanego włącznika świateł wersja s-line DONE 11.2017 - komplet oryginalnych dywaników gumowych DONE 11.2017 - wymiana akumulatora DONE 01.2018 - komplet felg zimowych 17" z A5 ET 28 DONE 01.2018 - wymiana kompletu sprzegła z kołem dwumasowym, łożyskiem oporowy i tuleją prowadzącą DONE 04.2018 - czarna podsufitka DONE 06.2018 - kierownica trójramienna pikowana biała nić, logo s-line DONE 06.2018 - wewnętrzne lusterko fotochromowe DONE 06.2018 - nakładki na pedały DONE 06.2018 - wymiana oświetlenie wnętrza na LED DONE 10.2018 - wymiana oświetlenia tablicy rejestracyjnej na LED DONE 10.2018 A teraz kilka aktualnych fotek, wiem że koza, ale nie planuje mocnej gleby może delikatnie obniżę czas pokaże. Po eibachu sportline w B6 cieszę się komfortem podróżowania Edytowane 23 Czerwca 2019 przez arturek986
TOM3K Opublikowano 26 Września 2017 Opublikowano 26 Września 2017 Zewnętrzny s-line wygląda dużo lepiej niż seria.
D4NTE Opublikowano 27 Września 2017 Opublikowano 27 Września 2017 Ładna baza do modzenia S line z pompejem bardzo fajnie się komponuje tylko bym jeszcze go do ziemi nieco ściągnął bo koza straszna
Kooga Opublikowano 27 Września 2017 Opublikowano 27 Września 2017 Ladnie Tez musze w koncu zabrac sie za wymiane zderzakow na s-line Ps. imbusik byl wytarty? Jaki przebieg?
arturek986 Opublikowano 27 Września 2017 Autor Opublikowano 27 Września 2017 (edytowane) W dniu 26.09.2017 o 18:39, tomekxp2 napisał: Ładna a4 Dzięki za dobre słowo W dniu 26.09.2017 o 20:42, TOM3K napisał: Zewnętrzny s-line wygląda dużo lepiej niż seria. W pełni się z tobą zgodzę. S-line robi robotę. W dniu 27.09.2017 o 09:14, D4NTE napisał: Ładna baza do modzenia S line z pompejem bardzo fajnie się komponuje tylko bym jeszcze go do ziemi nieco ściągnął bo koza straszna Masz rację z tą kozą, ale stawiam na komfort może na przyszły sezon pomyśle o jakimś delikatnym obniżeniu. Jednak przed zmianą będę chciał setup sprawdzić wcześniej u kogoś bo nie chcę żeby było za sztywno, zależy mi na komforcie. W B6 miałem eibach spotline + amory 1 BE i dla mnie było za sztywno. W dniu 27.09.2017 o 09:39, Kooga napisał: Ladnie Tez musze w koncu zabrac sie za wymiane zderzakow na s-line Ps. imbusik byl wytarty? Jaki przebieg? Imbusik wymieniłem przy 227 tys km. Poniżej wrzucam zdjęcia mojego imbusa Edytowane 2 Stycznia 2019 przez arturek986
arturek986 Opublikowano 24 Października 2017 Autor Opublikowano 24 Października 2017 (edytowane) Kolejny mod za mną. Wymiana tapicerki na półskórzaną z alkantarą perforowaną. Do kompletu wpadł zestaw przełączników sterowania szyb i lusterek z polifta. Temat u mnie był trochę skomplikowany z uwagi na grzane tylne fotele. Nie dałem rady znaleźć półskóry z grzanym tyłem więc zapadła decyzja o przełożeniu mat z moich foteli skórzanych do półskór. Przełożenie mat, a bardziej tapicerki półskórzanej na moje gąbki z matami od skór okazał się mega czsochłonny, ale dałem radę Edytowane 2 Stycznia 2019 przez arturek986
Norbas Opublikowano 25 Października 2017 Opublikowano 25 Października 2017 Zmiana na + Osobiście nie przepadam za pełną skórą Widać, że B6 miało z tobą dobrze więc B8 powinno mieć podobnie Powodzenia
mrarturko Opublikowano 2 Listopada 2017 Opublikowano 2 Listopada 2017 (edytowane) Witam po krótkiej rocznej zamianie na inną markę postanowiłem wrócić do Audi. Padło na Audi a4 b8 Avant CAGA po modyfikacji na 170km z grudnia 2010 r. Mam pytanie chcę standardowo zabrać się za czyszczenie przepustnicy. Macie jakieś porady na co mam zwrócić uwagę czego nie robić. Czy należy odpiąć akumulator przy czyszczeniu przepustnicy, EGR-u. Czy po ponownym podłączeniu aku mogą pojawić się jakieś niespodzianki w postaci zapalonych lampek na desce. Dzięki za wszystkie porady. Może jakieś propozycje z Waszego doświadczenia co sprawdzić za co się zabrać. Jak z pompą oleju w tych modelach bolączki młodości poprzez wymiane imbusa pomogły??. Jak by był ktoś z Krakowa lub okolic kto juz opanował B8 tak jak ja kiedyś B5 to chętnie podjadę i pogadam o bolączkach tego modelu. Pozdro Edytowane 2 Listopada 2017 przez mrarturko
arturek986 Opublikowano 3 Listopada 2017 Autor Opublikowano 3 Listopada 2017 11 godzin temu, mrarturko napisał: Witam po krótkiej rocznej zamianie na inną markę postanowiłem wrócić do Audi. Padło na Audi a4 b8 Avant CAGA po modyfikacji na 170km z grudnia 2010 r. Mam pytanie chcę standardowo zabrać się za czyszczenie przepustnicy. Macie jakieś porady na co mam zwrócić uwagę czego nie robić. Czy należy odpiąć akumulator przy czyszczeniu przepustnicy, EGR-u. Czy po ponownym podłączeniu aku mogą pojawić się jakieś niespodzianki w postaci zapalonych lampek na desce. Dzięki za wszystkie porady. Może jakieś propozycje z Waszego doświadczenia co sprawdzić za co się zabrać. Jak z pompą oleju w tych modelach bolączki młodości poprzez wymiane imbusa pomogły??. Jak by był ktoś z Krakowa lub okolic kto juz opanował B8 tak jak ja kiedyś B5 to chętnie podjadę i pogadam o bolączkach tego modelu. Pozdro Kolego poniżej wklejam Ci link do tematu o czyszczeniu przepustnicy i EGR - tam jest wszystko opisane: Warto sprawdzić imbusik, zabierak na pompie oleju, chyba w twoim modelu - z grudnia 2010 jest już ten dłuższy imbusik 100mm
mrarturko Opublikowano 4 Listopada 2017 Opublikowano 4 Listopada 2017 Dzięki za info jedyne nad czym sie zastanawiałem to czy akumulator trzeba odłączyć z tego co piszą to nie trzeba. A jeszcze jedno samochód kupiłem już ze zrobionym czipem na 170 km ale koleś nie wycinał DPF trzeba to robić czy nie?? Z tego co mów nie ma z DPF żadnych problemów
Tomasz Krajewski Opublikowano 4 Listopada 2017 Opublikowano 4 Listopada 2017 3 godziny temu, mrarturko napisał: nie wycinał DPF trzeba to robić czy nie?? Nie trzeba. Po wycięciu może dojść kilka koni. Ja nie wycinam bo się boję
arturek986 Opublikowano 4 Listopada 2017 Autor Opublikowano 4 Listopada 2017 5 godzin temu, mrarturko napisał: Dzięki za info jedyne nad czym sie zastanawiałem to czy akumulator trzeba odłączyć z tego co piszą to nie trzeba. A jeszcze jedno samochód kupiłem już ze zrobionym czipem na 170 km ale koleś nie wycinał DPF trzeba to robić czy nie?? Z tego co mów nie ma z DPF żadnych problemów Ja jak czyściłem to nie odpinałem akumulatora i nie było żadnych błędów. A z DPFem to tak jak kolega Tomek wyżej pisał - nie trzeba go wycinać przy robieniu programu 1
arturek986 Opublikowano 13 Listopada 2017 Autor Opublikowano 13 Listopada 2017 (edytowane) W ostatnim czasie w autku zostało zrobione: - wymiana webasto + zdjęcie ochrony komponentu (wpadło webasto z 2014 roku) - listwy progowe wewnętrzne z logo s-line - montaż chromowanych kratek nawiewów wersja s-line - montaż chromowanego włącznika świateł wersja s-line - komplet oryginalnych dywaników gumowych Edytowane 13 Listopada 2017 przez arturek986
arturek986 Opublikowano 13 Listopada 2017 Autor Opublikowano 13 Listopada 2017 Autko już na zimowych laczkach
zabiello Opublikowano 14 Listopada 2017 Opublikowano 14 Listopada 2017 22 godziny temu, arturek986 napisał: - montaż chromowanych kratek nawiewów wersja s-line - montaż chromowanego włącznika świateł wersja s-line to nie jest wersja s-line a części z pakietu chrom, który można mieć nie mając wewnętrznego s-line
arturek986 Opublikowano 15 Listopada 2017 Autor Opublikowano 15 Listopada 2017 Paweł poniżej wklejam Ci link do tematu który opisuje zawartość pakietu sportowego S LINE oraz S LINE Exterieur 2008-2012: Masz tam opisane że jednym ze składników pakietu s-line są: -aluminowe aplikacje wokół dysz wentylacyjnych, właczników świateł i elektrycznomechanicznego hamulca postojowego
zabiello Opublikowano 15 Listopada 2017 Opublikowano 15 Listopada 2017 (edytowane) A to ciekawe, bo ja wewnątrz nie mam ani pakietu sport, ani s-line a mam oryginalnie 2 godziny temu, arturek986 napisał: -aluminowe aplikacje wokół dysz wentylacyjnych, właczników świateł i elektrycznomechanicznego hamulca postojowego (tak wyjechało z fabryki, nikt nic nie dokładał) w kodach wyposażenia mam u siebie "5MA Decorative inserts" i to jest chyba właśnie jako te elementy dekoracyjne. zdjęcie sprzed ponad 3 lat i trochę słabe ale tak to u mnie wyglądało. Edytowane 15 Listopada 2017 przez zabiello
arturek986 Opublikowano 15 Listopada 2017 Autor Opublikowano 15 Listopada 2017 Nie wiem dlaczego tak jest u Ciebie. Ja bazuje na tym co jest w opisie wyposażenia pakietu s-line. Mogło być tak że można było sobie fabrycznie auto wyposażyć w poszczególne elementy wchodzące w skład pakietu s-line nie zamawiając całego pakietu
Tomasz Krajewski Opublikowano 15 Listopada 2017 Opublikowano 15 Listopada 2017 z ciekawości, bo masz podobne auto do mojego: jakieś plany odnośnie mmi, czy zostawiasz?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się