maluh Opublikowano 25 Stycznia 2009 Opublikowano 25 Stycznia 2009 Są to moje pierwsze logi więc proszę o wyrozumiałość. Jak na razie tylko próba statyczna, na dynamiczną muszę poszukać bezpiecznego miejsca. Autko chodzi prawidłowo (według mnie), ale jest po dzwonie silniczek wyciągałem przed oddaniem do blacharza (ciecie kosztów) i sam wkładałem. Chcę się upewnić czy wszystko popodpinałem jak należy, no i oczywiście czy coś nie zostało uszkodzone. No to jedziemy grupa 000 Grupa 001 Grupa 003 Grupa 004 Grupa 007 Grupa 013 Grupa 000 BS Grupa 003 BS Grupa 004 BS Czekam na diagnozę.
grabson765 Opublikowano 25 Stycznia 2009 Opublikowano 25 Stycznia 2009 termostat do wymiany masz albo samochod nie dogrzany a reszte to powiedza bardziej kumaci
przemik Opublikowano 25 Stycznia 2009 Opublikowano 25 Stycznia 2009 Termostat masz dobry... reszta tez jest OK. Zaloguj jeszcze 018 stat i 023 stat.
lukaszr Opublikowano 26 Stycznia 2009 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Termostat masz dobry... reszta tez jest OK. Zaloguj jeszcze 018 stat i 023 stat. I przede wszystkim dynamiczne
maluh Opublikowano 26 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2009 Blok 018 zrobiłem ale same 0 były więc myślałem że coś schrzaniłem. Plik jest jak będzie czas to obrobię i umieszczę na forum. A 023 się zrobi jak będzie czas.
jachim858427 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Blok 018 zrobiłem ale same 0 były więc myślałem że coś schrzaniłem. Plik jest jak będzie czas to obrobię i umieszczę na forum. A 023 się zrobi jak będzie czas. To dobrze że miałeś 0 w tym bloku
maluh Opublikowano 1 Lutego 2009 Autor Opublikowano 1 Lutego 2009 Brakujący blok 018 023 muszę zrobić a czasu brak, no i szukam miejsca na dynamiczne.[br]Dopisany: 26 Styczeń 2009, 23:08_________________________________________________Zrobiłem blok 023 dodaję wynik, i proszę o diagnostykę i krótki opis co to jest.
jachim858427 Opublikowano 1 Lutego 2009 Opublikowano 1 Lutego 2009 Te dwie grupy wyglądają bardzo dobrze a grupa 023 to BIP-y czyli - Begin of Injection Period = faktyczny moment zamknięcia zaworo upustowego w PD = moment początku tłoczenia, jeżeli te wartości są w granicach +/-30 to jest OK
maluh Opublikowano 7 Lutego 2009 Autor Opublikowano 7 Lutego 2009 Jest ładna pogoda to są logi dynamiczne :> Do rzeczy 000 001 003 004 008 010 011 Czekam na komentarze.
odzim Opublikowano 8 Lutego 2009 Opublikowano 8 Lutego 2009 masz niedoladowanie ,pewnie furka troche zamula,
letallec Opublikowano 9 Lutego 2009 Opublikowano 9 Lutego 2009 Jest niedoładowanie i szukałbym nieszczelnosci w dolocie, gdzieś za przepływką.
maluh Opublikowano 9 Lutego 2009 Autor Opublikowano 9 Lutego 2009 Ale to AVF i tu chyba 011BS się nie robi.
spanky Opublikowano 9 Lutego 2009 Opublikowano 9 Lutego 2009 Ale to AVF i tu chyba 011BS się nie robi. chyba to sie pchla na jajach ... rob i nie zadawaj zbednych pytan ...
letallec Opublikowano 9 Lutego 2009 Opublikowano 9 Lutego 2009 Ale to AVF i tu chyba 011BS się nie robi. Dawaj, dawaj. Wlasnie dlatego ze to AVF
przemik Opublikowano 11 Lutego 2009 Opublikowano 11 Lutego 2009 011 BS wyglada dobrze... Ja bym podmienil N75 z innego auta i zalogowal 011 dyn...
spanky Opublikowano 13 Lutego 2009 Opublikowano 13 Lutego 2009 jednak upieram sie ze gdzies cos ucieka ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się