Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zmiana kierownicy B6 na B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam posiadam audi a4 b6 i interesuje mnie zmiana kierownicy na ta z b7, teraz w b6 mam 3 ramiena z przyciskami(tiptronic) bez multifunkcji i chciałbym zmienić na ta z b7 z multifunkcja i łopatkami, co należy zmienić(najlepiej jakby ktoś mógł podesłać jakieś linki do rzeczy które musiałbym zmienić), będę bardzo wdzięczny za każda udzieloną radę.

Opublikowano

Tylko nie było tam tego jeśli ktoś ma te przyciski w kierownicy do zmiany biegów i zmnienia na ta z b7 z multifunkcja plus łopatki to wszytsko będzie działać czy tez cos trzeba zmieniac 

Opublikowano

Popytaj w tamtym wątku. Kiera b7 to moduł b7 co do zmiany biegów nie mam takiej wiedzy. 

Opublikowano

Okej dzięki 

Opublikowano

Montowalem gosciowi do b6 1.8T modul Q + kiera multi + łopatki - kiera z B7 - wsio dzialalo

 

Opublikowano

Działa tylko odpowiednie kodowanie u mnie Tip z łopatkami na kierze z Q5 też działa bez problemu...

Opublikowano

Już mam zakodowane bo teraz tez mam kiere z przyciskami i biegi zmienia normalnie 

Opublikowano

Nic nie masz !

jak zmienisz kiere to musisz zmienić moduł na taki który obsłuży Ci nowszą kiere a co za tym idzie nowy moduł trzeba będzie zakodować..

bo wcale nie musi być odpowiednio zakodowany bo jak już pewnie zauważyłeś większość nie ma automatu a jeszcze mniej osób ma automat i jeszcze do tego łopatki więc prawdopodobieństwo ze trafisz akurat moduł z automatu i to z łopatkami i jeszcze zakodowany tak jak potrzebujesz jest prawie takie jak byś w totka wygrał...

Opublikowano

Zgadza się ale vcds ma podpowiedzi w kodowaniu więc to nie problem :) na pewno do zmiany będzie kierownica, taśma, moduł no i okablowanie. Najlepiej kupić wszystko w komplecie.

Opublikowano

A wiesz może gdzie najlepiej byłoby kupić cały taki zestaw?

Opublikowano

Nie mam pojęcia. Musisz szukać allegro, ebay, forum dział ogłoszeń. Jak ktoś wystawia samą kiere zapytaj czy nie ma innych gratów do montażu.

Opublikowano

Mozesz tez popytać na forum, czasem ktoś wystawia na sprzedaż

Opublikowano

czesc, mam problem, zakupilem kiere+ poduche od a6 c6, zmienilem modul na Q, tasme na 541A, oraz dokupilem manetke tempomatu 521D. Nie wiem dlaczego ale caly czas swieci sie kontrolka airbaga na zegarach( czesto na vcdsie wywala blad braku komunikacji) a czasami normalny blad poduchy ktory po usunieciu po sekundzie wraca, a tempomat nie reaguje na zadne polecenia, wszystko zakodowalem jak nalezy, ktos spotkal sie z czyms takim?

Opublikowano
3 godziny temu, komzuald napisał:

czesc, mam problem, zakupilem kiere+ poduche od a6 c6, zmienilem modul na Q, tasme na 541A, oraz dokupilem manetke tempomatu 521D. Nie wiem dlaczego ale caly czas swieci sie kontrolka airbaga na zegarach( czesto na vcdsie wywala blad braku komunikacji) a czasami normalny blad poduchy ktory po usunieciu po sekundzie wraca, a tempomat nie reaguje na zadne polecenia, wszystko zakodowalem jak nalezy, ktos spotkal sie z czyms takim?

A łącznik 4 pin do poduchy zamontowany? Pokaż błędy jakie masz.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
14 godzin temu, pila24 napisał:

A łącznik 4 pin do poduchy zamontowany? Pokaż błędy jakie masz.

o ktory lacznik Ci chodzi? ten zolty wpinany do tasmy od tylu?

albo pisze

”No fault found

or DTCs not supported by controller or a communication error ocurred”

albo blad

„airbag igniter driver side (n95)” cos jeszcze bylo w tym bledzie opisane ale to pozniej vcdsa podlacze i dokladnie podam.

Opublikowano
6 minut temu, komzuald napisał:

ten zolty wpinany do tasmy od tylu

Tak ten właśnie, podpięty prawidłowo? Jedno podpięcie airbag jest właśnie tam a drugie juz za taśmą bezpośrednio do poduszki. Jeżeli oba punkty podpięcia są prawidłowe to taśma jest uszkodzona. Ustawiłeś taśme w pozycji środkowej przed założeniem kiery?

Opublikowano (edytowane)
W dniu 24.11.2019 o 13:14, pila24 napisał:

Tak ten właśnie, podpięty prawidłowo? Jedno podpięcie airbag jest właśnie tam a drugie juz za taśmą bezpośrednio do poduszki. Jeżeli oba punkty podpięcia są prawidłowe to taśma jest uszkodzona. Ustawiłeś taśme w pozycji środkowej przed założeniem kiery?

kierownica z tasma ustawiona prawidlowo, dzisiaj zobacze ta kostke moze pin nie jest dobrze wpiety czy cos, a co do tempomatu masz jakis pomysl? wszystko zakodowane, wydaje mi sie ze moze manetka uszkodzona bo w blokach pomiarowych nie wykrywa zadnego ruchu manetki

 

edit

airbag sie juz nie swieci, cos bylo nie halo z pinem w tej tylnej zoltej kostce, ale niestety tempomat dalej nie dziala, wydaje mi sie z to manetka :/

Edytowane przez komzuald
Opublikowano

kochani powiedzcie mi, bo zaraz jobla dostane. Jestem po swapie kiery od b7 z multi. Nie dzialala manetka tempomatu wiec odeslalem na wymiane, i teraz chlop mi przyslal o nr 4e0 953 521; a wiem ze powinna byc 8e0 953 521D. Czy ta ktora mi teraz przyslal podejdzie czy nie ma opcji?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...