sonadores Opublikowano 5 Października 2017 Opublikowano 5 Października 2017 Witam , Przedwczoraj spotkała mnie nieprzyjemność kolizji w której do wymiany będe mieć maske, dwa błotniki, prostowanie ramy, lampy, pas przedni, chłodnice, zderzak i inne drobniejsze rzeczy z przodu. Szukam jak narazie części w kolorze swojego nadwozia. Wiem że będe musiał wyłożyć ok 5 tys za same części. Mimo tego bólu finansowego wpadłem na pomysł ze będe duzo więcej zadowolony jeżeli zamiast standardowej wersji przedniego zderzaka włoże tam przód od s-line wraz z ksenonami. Nie mam za długo samochodu, jestem świeżym posiadaczem i nie mam za duzo pojęcia o nim jeżeli chodzi o takie sprawy. Prosił bym was o pomoc w odpowiedzi na moje pytanka Główne pytanie czy przedni zderzak wraz z ksenonami pasem i zderzakiem będzie pasować do mojej standardowej wersji nadwozia. Z tego co sie orientuje to chłodnice i wentylator będzie różny w zależności od rodzaju silnika. Ewentualnie prosze o różne uwagi i cokolwiek co mi sie przyda w naprawie przodu.
kdawid Opublikowano 6 Października 2017 Opublikowano 6 Października 2017 (edytowane) chłodnice i wentylatory są różne do różnych silników więc to musisz dobrać do swojego. Zderzaki są takie same dla wszystkich wersji silnikowych (różnią się tylko kratkami wlotu powietrza do intercoolera w zależności od tego czy jest IC w aucie i po której stronie). W silniku ALT nie ma ich wcale więc są kratki z zaślepkami po obu stronach. Zderzak s-line jest zamienny ze zwykłym tylko: musisz mieć komplet z grillem kratkami wlotu powietrza do IC bo te są różne w zwykłym i s-line, jeżeli chcesz pod xenon to spryskiwacze lamp też w s-line są inne. Jak planujesz założyć xenon a teraz go nie masz to musisz dołożyć układ mycia reflektorów i samopoziomowania (są na ten temat informacje na forum wystarczy poszukać). Edytowane 6 Października 2017 przez kdawid 1
Klawisz-84 Opublikowano 6 Października 2017 Opublikowano 6 Października 2017 Pas, wentylator itp to około 400-500zl.Zderzak, kratki i grill i jeśli ze spryskiwaczyami to licz 2tys pod kolor w dobrym stanie. Xenon to 1tys plus poziom i montaż oraz pokrętło przy kierownicy i parę drobnych rzeczy z 500zl najmniej :-) Poszukuj oferty kompletu np. Z 1 auta całość będzie mniejszy koszt wysyłki itp. Oraz działanie pełniejsze :-) Powodzenia bo masz co robić.Błotniki i maskę bierz z 1 auta by kolor był podobny i fajnie trafić ze zderzakiem to już będzie gitara Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka 1
sonadores Opublikowano 6 Października 2017 Autor Opublikowano 6 Października 2017 Czyli żeby mieć ksenony to potrzeba mieć jakiś układ i inne bajery aż do sterowania ;o wydawało mi sie że to prostsza sprawa także chyba sobie odpuszcze to bo coś czuje ze w porównaniu do zwykłych lamp to + jakies 1000-1500 zł także zostane przy zwykłych skoro to takie kombinacje a na te chwile musze niestety przyoszczędzić przy naprawie Skupie sie na komplecie przodu tak żeby było od s-line i w ramach rekompenstaty poszukam sobie klapy bagażnika od s-line zeby fajniej wyglądało. Jak uważancie czy warto pchać oryginalne używki chłodnic czy lepiej wziąć nowe zamienniki ?
sonadores Opublikowano 6 Października 2017 Autor Opublikowano 6 Października 2017 Własnie tak przeglądam sobie aukcje przodów i nie rozumiem za bardzo tego jak to jest że jest samochód który ma ksenony (w każdym razie lampy z soczewkami) i na zderzaku są zaślepione miejsca na spryskiwacze ? to jest jakiś inny rodzaj lamp czy czyiś błąd w użytkowaniu lamp ??
YoGi1984 Opublikowano 6 Października 2017 Opublikowano 6 Października 2017 soczewki są chyba w każdej B6:) ale to wcale nie oznacza że jest xenon czy bi-xenon bo są też zwykłe żarówki:) 1
sonadores Opublikowano 7 Października 2017 Autor Opublikowano 7 Października 2017 aaa to rozumiem teraz, czyli te lampy z soczewkami które maja silniczki do regulacji to na zwykłe żarówki są, a xenony czy bixenony muszą mieć te układy samopoziomujące etc.
jacek70 Opublikowano 7 Października 2017 Opublikowano 7 Października 2017 Godzinę temu, sonadores napisał: a xenony czy bixenony muszą mieć te układy samopoziomujące etc. Tak dokładnie . Bix ma inną większą soczewkę.☺ i po tym idzie poznać patrząc na lampę. ( i jeszcze inne detale ) 1
YoGi1984 Opublikowano 7 Października 2017 Opublikowano 7 Października 2017 Dokładnie, Bixenon ma największą soczewkę. 1
Klawisz-84 Opublikowano 8 Października 2017 Opublikowano 8 Października 2017 aaa to rozumiem teraz, czyli te lampy z soczewkami które maja silniczki do regulacji to na zwykłe żarówki są, a xenony czy bixenony muszą mieć te układy samopoziomujące etc.Silniczki są w obu. Lecz zwykłe my ustawiamy przy kierownicy a samopoziom to układ że sterowaniem i 2 czujnikami na wachaczach z przodu i tyłu auta. Wymóg przy ukl. świateł typu xenon. Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka Druga sprawa spryskiwacze. Zderzak bez znajdziesz szybko z też są ale droższe i musisz mieć silniczki 2szt, dodatkowy pojemnik na płyn i później kodowanie.To by się opłacało jeśli znajdziesz auto z ang pod kolor i jako 1 klient bierzesz cały komplet, cena w takim momencie jest do dobrej negocjacji w końcu kupujesz kilka elementów na raz. Lecz koszt zderzaka sline to 1500 a z bixami od 2500 w zwyż ;-) Chyba że kupisz teraz zderzak a kiedyś tam dołożyć resztę 1
sonadores Opublikowano 8 Października 2017 Autor Opublikowano 8 Października 2017 Dzięki bardzo za odpowiedzi wiem na czym stoje. Na te chwile mam aukcje na allegro gdzie goścu ma ponad 20 b7 na podwórku na częsci z angli. Bedę sie dogadywać z nim w poniedziałek co do ceny kompletu przódu; zderzaka s-lina, boków, maski, pasa, i co tam jeszcze powie mechanik bo ma zrobić oględziny. Lampy wezme zwykłe w takim razie skoro zamonotwanie układow etc. jest dosc kosztowne. Zamówie lapmy skądś indziej (europejskie) i będzie dobrze
kdawid Opublikowano 8 Października 2017 Opublikowano 8 Października 2017 lampy bym wziął ksenon na Twoim miejscu jak już wymieniasz zderzak i lampy to jest okazja żeby fajnie doposażyć auto. Jak kupisz zderzak kompletny ze spryskiwaczami lamp to weź jeszcze zbiorniczek spryskiwaczy z pompka pod spryski lamp i masz gotowe, jeden kabelek trzeba dociągnąć z mce do pompki. Montaż układu samopoziomowania nie jest tez strasznei kosztowny ale trzeba dociągnąc kilka kabli do lamp i do czujników na przednim i tylnym wahaczu.
jacek70 Opublikowano 8 Października 2017 Opublikowano 8 Października 2017 1 godzinę temu, kdawid napisał: Dzięki bardzo za odpowiedzi To jeszcze tylko dodam że w ori bixie żarówka postojowa nie jest na ,, godzinie 6'' tylko w jednej lampie na 4 a w drugiej na 8.
sonadores Opublikowano 8 Października 2017 Autor Opublikowano 8 Października 2017 Oki pomyśle jak dowiem sie jaki będzie koszt z grubsza za naprawe. w kazdym razie dzięki raz jeszcze wszystkim za podzielenie sie wiedzą
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się