pastaldo Opublikowano 30 Czerwca 2011 Opublikowano 30 Czerwca 2011 u ciebie widze jest jeszcze o tyle prościej że ta powierzchnia się wyjmuje na zewnątrz i łatwo można szlifować a w afn trzeba to robić w trudnodostepnym miejscu bo sie nie demontuje
Michaloo24 Opublikowano 30 Czerwca 2011 Opublikowano 30 Czerwca 2011 mam w pracy szlifiere tzw magnesówke. musze zobaczyć jak u mnie sie rozbiera i moze tam dam. i nie wiem dokładnie jak wyglada powierzchnia po szkiełkowaniu.
pastaldo Opublikowano 30 Czerwca 2011 Opublikowano 30 Czerwca 2011 trzeba szlifować papierem/kamieniem o coraz mniejszej gradacji a na koniec najlepiej recznie papierem wodnym poprawić i będzie gitara.
disem Opublikowano 31 Lipca 2011 Opublikowano 31 Lipca 2011 Panowie Zamiast się męczyć papierem polecam DREMEL elektryczny lub wiertarkę z regulacją obrotów i szczotkę drucianą tak jak na zdjęciu poniżej Efekt - powierzchnia gładka jak lustro i bardzo dokładnie można każdy zakamarek wyczyścić a wszystko trwa 20min i daje dużo satysfakcji !! Narzędzie: Efekt:
ROBERT Opublikowano 31 Lipca 2011 Opublikowano 31 Lipca 2011 Wystarczy zwykła wiertarka i miękka , okrągła , druciana szczotka
PiterA4 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 :hi:Witam a wiec sprawa wygladala tak ze standardowo przeladowywala mi turbina i wlaczal sie tryb awaryjny.Rozebralem i wyczyscilem turbine lopatki itd itp wymienilem zaworek N75 na nowke i auto smigalo nic sie nie dzialo..Do momentu jak oddalem autko do aliego na chipsa przy 4,5tys obrotow przeladowywuje do 1.3bar ali mowi ze jest cos nie tak w turbinie Moje pytanie do kolegow jest takie czy spotkal sie ktos z takim czyms czy jest mozliwe ze cos zle poskladalem?osobiscie w to powatpiewam skladalem jak sie nalezy moze byc cos innego czy zeczywiscie turbulum do ponownego rozbierania????
ROBERT Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 A po co diesla ciągnąć aż do 4500 RPM
PiterA4 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 tak jest zawsze na hamowni a co do turbiny przed chwila ja rozebralem i widze ze dalem d*py zalozylem na odwrot pierscien
ynos Opublikowano 27 Września 2011 Opublikowano 27 Września 2011 Tak mocno jest skorodowane moje turbo. Zastanawiam się czy wyszlifowanie rantów do równego poziomu (poziomu śrub i podkładek trzymających muszle) nie pomoże. Pozbył bym się części rdzy, a nie przeszkodzi to niczemu w skręcaniu. Pozytyw jedyny to fakt, że wyczyściłem EGR i kolektor ssący - a było tam też nieciekawie.
pastaldo Opublikowano 27 Września 2011 Opublikowano 27 Września 2011 standardowo. nie jesteś wyjątkiem. możesz sie bawić w szlifowanie. ale jak bardzo sie tej rdzy boisz to najwyżej łączenie spryskaj wd40 tak ze 2 może 3 razy i jeśli faktycznie rdza trzyma to puści choć wątpię żeby tam wgłab weszła rdza bo po rozebraniu na łączeniu jest brak rdzy.
AudioBas Opublikowano 23 Listopada 2011 Opublikowano 23 Listopada 2011 Panowie mam problem. Znowu chciałem wyczyścić turbine. Złożyłem wszysktko do kupy, autko odpaliłem wszystko wydawało się pięknie. Wsiadam i jadę i auto jakby nie miało mocy ;/ Nie jest tak źle jak w trybie awaryjnym, delikatnie lepiej. Ale wyraźnie czuć, że samochód nie ma mocy. Dodając gazu sztanga się unosi i opada.... Rozebrałem znowu turbinkę powiedzcie mi czy dobrze założyłem ten pierścień?
cocoo24 Opublikowano 23 Listopada 2011 Opublikowano 23 Listopada 2011 porównaj z tym, ps. elegancko na lusterko to wyczysciłeś
pastaldo Opublikowano 23 Listopada 2011 Opublikowano 23 Listopada 2011 wygląda na poprawnie złożoną. sprawdź wężyki podciśnienia.
AudioBas Opublikowano 23 Listopada 2011 Opublikowano 23 Listopada 2011 No to idę składać dalej.... Masakra! A powiedzcie mi odpalając auto sztanga ma podchodzić do góry (na wolnych obrotach) dodając gazu powinna opadać??? Na wolnych obrotach gruchę powinno zasysać na maxa??
AudioBas Opublikowano 23 Listopada 2011 Opublikowano 23 Listopada 2011 No to nie wiem gdzie jest problem.... Złożę i będę obserwował węże itp.... Możliwe, ze tam coś spierdzieliłem! Czyli dla pewności: 1. Auto zgaszone sztanga na samym dole 2. Odpalam auto sztanga zassana na maxa do góry 3. Dodaję gazu sztanga idzie do dołu.... Tu wszystko ok?
pastaldo Opublikowano 23 Listopada 2011 Opublikowano 23 Listopada 2011 tak ok. a jak chodzi na wolnych obrotach to masz cały czas zassane na max i nie faluje sztanga? Do sprawdzenia są wężyki podciśnieniowe i N75
Agrzesiek4 Opublikowano 3 Stycznia 2012 Opublikowano 3 Stycznia 2012 mam pytanko, czy w silniku AVG turbina tez tak wyglada? bo chce sie za to zabrac i nie wiem czego mam sie spodziewac
pastaldo Opublikowano 3 Stycznia 2012 Opublikowano 3 Stycznia 2012 mam pytanko, czy w silniku AVG turbina tez tak wyglada? bo chce sie za to zabrac i nie wiem czego mam sie spodziewac AVG to to samo co AFN więc masz identyczna sytuacje
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się